Op zijn linkerzij, zijn linkerarm ligt onder het kussen en je ziet zijn linkerhand uitsteken.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 00:06 schreef Angelique61 het volgende:
Misschien heeft ze de wekker om het uur gezet uit nijd!
quote:Op maandag 1 april 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hoogtepuntje van vanavond ......![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Shelley en Gerrit - 31 maart 2019.
x752ju9
Shoot, een hoop gemist. Was uren aan de telefoon.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ze kletsen allemaal over elkaar, niet zo gek als dat daar je wereldje is en je verder weinig prikkels van buiten krijgt.
quote:Op maandag 1 april 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x752ju9
Ik hier zoeken of er bij mij iets piepte.quote:Op maandag 1 april 2019 00:04 schreef schizolientje het volgende:
en ze reageerden geen van beiden op die wekker, wel apart, gaat hij zo misschien wel weer in de repeat
Super!quote:Op maandag 1 april 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x752ju9
Echt hé ..bij het begin van het lezen van deze post wist ik al dat het uiteindelijk zou gaan draaien om een Jessie...die man wordt echt een obsessie bij sommigen hier..zo erg zelfs dat het lezen en posten hier gewoon niet meer leuk is ...quote:Op maandag 1 april 2019 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shoot, een hoop gemist/[b]. Was uren aan de telefoon.
Jammer dat ik Shelley gemist heb. Zag gifjes in de gauwigheid.
Enfin, dat ze allemaal over elkaar kletsen, dat weet ik ook wel, maar sommigen hebben het tot een cult verheven en dat gezeik over de prikkels van buiten. Napraat jargon Utopia, wordt te pas en te onpas in dat kader gebruikt.
[b]Ik weet niet wat er precies gezegd en gedaan is. Is reageerde slechts op hoe ik Adriaan onderhand te zien krijg. Hij is een behoorlijke diva aan het worden. Van mij mag hij hoor, het is ook zijn Utopia, om ook wat uit het Utopia jargon te gebruiken. Hij is onder invloed van Jessie geen prettiger persoon geworden, want toen is hij nog meer gaan zeuren, met het idee van, Jessie vindt het ook.
Goh, het is weer over en uit.quote:
Reactie van Shelley met Franny en Merel volgt nog ...quote:Op maandag 1 april 2019 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Goh, het is weer over en uit.
Filmpje bekeken.
Ben benieuwd hoe het morgen is.
Het zal bijna uit zijn en Jessie is daar dan zeker weer de oorzaak van...quote:Op maandag 1 april 2019 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goh, het is weer over en uit.
Filmpje bekeken.
Ben benieuwd hoe het morgen is.
* mootie steekt vinger opquote:Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Echt hé ..bij het begin van het lezen van deze post wist ik al dat het uiteindelijk zou gaan draaien om een Jessie...die man wordt echt een obsessie bij sommigen hier..zo erg zelfs dat het lezen en posten hier gewoon niet meer leuk is ...
Laat die man dan! ...Focus je op de ander inwoners die je wel leuk vindt...maar ga niet de ganse dag een hele fora vol mikken met negatieve berichtjes zoals "snotkoker ed.."
Waar Mekaak niet eens mag en er een enorme discussie en telbare bans om zijn geweest...![]()
vindt ik snotkoker veel erger ...ja toch? Wie weet lopen er mensen rond die niks aan hun lopende neus kunnen doen toch?..
Wat grappig, ik wist dat jij of een van de andere "Jessiefans" mij de les zou komen lezen toen ik Jessie aan het eind van de post schreef. Maar als het is wat ik vind, moet ik dat dan verzwijgen omdat een aantal mensen dan boos worden. Het is niets bijzonders wat ik schrijf. Ik zeg alleen dan Adriaan, doordat hij met Jessie omging negatiever is geworden, want hij begon nog meer, nog vaker over anderen te emmeren, want Jessie deed dat ook. Lekker met elkaar zeiken over anderen.quote:Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Echt hé ..bij het begin van het lezen van deze post wist ik al dat het uiteindelijk zou gaan draaien om een Jessie...die man wordt echt een obsessie bij sommigen hier..zo erg zelfs dat het lezen en posten hier gewoon niet meer leuk is ...
Laat die man dan! ...Focus je op de ander inwoners die je wel leuk vindt...maar ga niet de ganse dag een hele fora vol mikken met negatieve berichtjes zoals "snotkoker ed.."
Waar Mekaak niet eens mag en er een enorme discussie en telbare bans om zijn geweest...![]()
vindt ik snotkoker veel erger ...ja toch? Wie weet lopen er mensen rond die niks aan hun lopende neus kunnen doen toch?..
O, fijn, ik was daar zeker benieuwd naar.quote:Op maandag 1 april 2019 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Reactie van Shelley met Franny en Merel volgt nog ...
Kan ik niets over zeggen. Als hij de oorzaak daarvan zou zijn, dan zou ik dat dan ook zeggen. Vooralsnog verwacht ik dat het te maken heeft met een dame, waar ik even snel iets over gelezen heb. Don't worry.quote:Op maandag 1 april 2019 00:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Het zal bijna uit zijn en Jessie is daar dan zeker weer de oorzaak van...
Ho ho! Bestempel je mij nu al een Jessie fan? ..Gooi jij mij in een hokje?...Lees ik jou de les?..quote:Op maandag 1 april 2019 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat grappig, ik wist dat jij of een van de andere "Jessiefans" mij de les zou komen lezen toen ik Jessie aan het eind van de post schreef. Maar als het is wat ik vind, moet ik dat dan verzwijgen omdat een aantal mensen dan boos worden. Het is niets bijzonders wat ik schrijf. Ik zeg alleen dan Adriaan, doordat hij met Jessie omging negatiever is geworden, want hij begon nog meer, nog vaker over anderen te emmeren, want Jessie deed dat ook. Lekker met elkaar zeiken over anderen.
Nouja, of dat de doodstraf verdient..... nee...
Of jij daarom niet meer wil posten, kan ik dus niets aan doen. Ik zeg niets over jou. Ik geef mijn reactie op een posting van iemand.
En jij hebt het dan over een obsessie. Think again..... deep and hard.
(Overigens, heb gisteren en vandaag amper wat gepost)
quote:Op maandag 1 april 2019 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Reactie van Shelley met Franny en Merel volgt nog ...
Ja, ik zie jou als een Jessiefan, als je het niet bent, dan lijkt het alleen maar zo.quote:Op maandag 1 april 2019 01:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Ho ho! Bestempel je mij nu al een Jessie fan? ..Gooi jij mij in een hokje?...Lees ik jou de les?..
Ik zou je bijvoorbeeld aanraden om gezellig met "De ander hier" te gaan whatsappen of zo..over al jullie haat en nijd ten opzichte van een Jessie ....dat zou de Cos een stuk leuker maken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |