Ohh vandaar dat die schattige kipjes net achter Dyl aan rende.....EN . I KILL YOU, I KILL YOU naarquote:
Franny is geen gevaar. Shelley daarentegen. Ik hoorde dat Dyl vandaag een tattoo bij Shelley zou gaan zettenquote:Op maandag 1 april 2019 08:04 schreef Angelique61 het volgende:
Valt me mee dat Dyl de diertjes mag voeden met Franny....
Ik heb een haan horen kraaien daar vanmorgen toen Adriaan Jessie ging wakker maken.quote:Op maandag 1 april 2019 08:01 schreef schizolientje het volgende:
waar zijn de hanen gebleven trouwens?
Ja, het getal 11.quote:Op maandag 1 april 2019 08:05 schreef yaello het volgende:
[..]
Franny is geen gevaar. Shelley daarentegen. Ik hoorde dat Dyl vandaag een tattoo bij Shelley zou gaan zetten
en ze gaat altijd achteraf ouwehoeren om hem een schuldgevoel te geven als hij het even leuk had of leuk doet. Hij mag niets zonder haar. Voor hem moet er een assertiviteits goeroe komen.quote:Op maandag 1 april 2019 08:05 schreef yaello het volgende:
[..]
Franny is geen gevaar. Shelley daarentegen. Ik hoorde dat Dyl vandaag een tattoo bij Shelley zou gaan zetten
maar zou ze weten dat 11 het gekkengetal is?quote:Op maandag 1 april 2019 08:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, het getal 11.
Vast omdat ze de 11e was die daar binnenkwam.
Of geld in verstoppen (gina aanname)quote:Op maandag 1 april 2019 08:10 schreef Verida het volgende:
als ze dan toch alles van Uto 1 na willen doen, moeten ze een beer openmaken en er zelf in gaan zitten om af te luisteren.....
twins scenario
quote:Op maandag 1 april 2019 08:15 schreef Angelique61 het volgende:
Dylen extreem lieve complimentjes geven aan Kay over der make-up ppppfff
Of een ritssluiting op de berenbuikquote:Op maandag 1 april 2019 08:10 schreef Verida het volgende:
als ze dan toch alles van Uto 1 na willen doen, moeten ze een beer openmaken en er zelf in gaan zitten om af te luisteren.....
twins scenario
Dylan zegt net tegen Kaylee dat hij het 's morgens opstaan met dieren wel chill vindt...quote:Op maandag 1 april 2019 08:16 schreef Angelique61 het volgende:
Kay wil niet met de geitjes knuffelen want ze heef teen lichte broek aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |