Dan doet ze vaker de was dan dat ze zichzelf wast. Positief blijven.quote:
streamenquote:Op maandag 1 april 2019 09:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vermoeiend meisje
Kayl Kweel
wat deed ze voor werk ?
quote:Op maandag 1 april 2019 09:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan doet ze vaker de was dan dat ze zichzelf wast. Positief blijven.
Durft ie niet, wil ie wel....quote:Op maandag 1 april 2019 09:18 schreef schizolientje het volgende:
hij moet dat liedje gaan zingen van Ramses "LAAT ME:"
Dat is echt 'n reden om 'n scheiding aan te vragenquote:Op maandag 1 april 2019 09:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat ze weer.![]()
Hou je smoel eens domme achterlijke zeik kut.
100%quote:Op maandag 1 april 2019 09:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is echt 'n reden om 'n scheiding aan te vragen
Op de krant zijn ze ook niet zo gecharmeerd van haar.quote:Op maandag 1 april 2019 09:20 schreef Angelique61 het volgende:
Niet normaal he Struis alleen maar commentaar op alles...
quote:Op maandag 1 april 2019 09:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hou d'r van, had net m'n buurman al bij de neus
![]()
![]()
Ik wil dat ding wat jij bij Jessie in zijn strot wenste bij haar implanteren.quote:Op maandag 1 april 2019 09:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is echt 'n reden om 'n scheiding aan te vragen
Zeikwijf bij de toiletten van de Hemaquote:Op maandag 1 april 2019 09:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vermoeiend meisje
Kayl Kweel
wat deed ze voor werk ?
Goede morgen Fritsie , rustig aan doenquote:Op maandag 1 april 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lul maar tegen m'n kont, m'n kop doet zeer
En ook: Waarom maak je je druk, wat helpt je dat? Is toch helemaal niet nodig? Laat het los. Komt goed.quote:Op maandag 1 april 2019 09:23 schreef Zeyina het volgende:
En Kaylee die zegt: Ik wil je alleen maar helpen. Ik wil je geruststellen zegt dan; Waarom ben je zo gestresst? Dat is toch helemaal niet nodigggg. Gaan ze ook dingen aan mij vragen? Want dat zou niet best zijn, want ohhhhhh Ik weet de dingen niet (zo ongeveer)
Ja zeer geruststellend zo'n opmerking
quote:Op maandag 1 april 2019 09:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil dat ding wat jij bij Jessie in zijn strot wenste bij haar implanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |