Welnee, Kaylee is gewoon een zeikwijf. Neem ik aan. hahaquote:Op maandag 1 april 2019 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
kaily reageerd dingen af, die haar vorige realtie verkeerd heeft gedaan, en Dylan maar op eieren lopen
Ik hoop dat ze meekijken.quote:Op maandag 1 april 2019 08:49 schreef puzziepie het volgende:
Als je er nu nog over na moet denken wat je moet gaan antwoorden tegen die lui van de GGD dan zegt dat mij genoeg
Dylan zag er een stuk gelukkiger uit toen hij nog alleen in utopia was.quote:Op maandag 1 april 2019 08:49 schreef yaello het volgende:
[..]
Welnee, Kaylee is gewoon een zeikwijf. Neem ik aan. haha
Nee ik bedoel de ene is de ander niet, dat zou ze nu toch na twee jaar toch wel weten?quote:Op maandag 1 april 2019 08:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat het aan een ander ligt en niet aan haarzelf?
Aangeboren afwijking van Kaylee, zeikwijf 1e klasquote:Op maandag 1 april 2019 08:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat het aan een ander ligt en niet aan haarzelf?
Ja en ik ben niet zo snel verrast , maar 2 kleuters die amper weten wat en hoe het werkt ,waar ze op letten, wat je moet laten zien aan ze :quote:Op maandag 1 april 2019 08:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je luistert ook Naar K en D?
Nu gaat ze gewoon zegen dat ze een steriele ruimte thuis heeft. Die ze niet heeft.
Wat 'n aanfluiting ook van Talpa om hier in mee te gaan/mee te werkenquote:Op maandag 1 april 2019 08:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet zo snel verrast , maar 2 kleuters die amper weten wat en hoe het werkt ,waar ze op letten, wat je moet laten zien aan ze :
Wat een aanfluiting die kneusjes
Misschien dat schuimpjes alvast de GGD kunnen inlichten.quote:Op maandag 1 april 2019 08:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet zo snel verrast , maar 2 kleuters die amper weten wat en hoe het werkt ,waar ze op letten, wat je moet laten zien aan ze :
Wat een aanfluiting die kneusjes
Talpa laat dat ggd showtje ook niet mislukken, het is een essentieel onderdeel van de utopia showquote:Op maandag 1 april 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat 'n aanfluiting ook van Talpa om hier in mee te gaan/mee te werken
Het lullige is vind ik dat Keel haar familie heeft , waar ze een goede band mee heeft.quote:Op maandag 1 april 2019 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
kaily reageerd dingen af, die haar vorige realtie verkeerd heeft gedaan, en Dylan maar op eieren lopen
Of die GGD-mensen zijn gewoon acteurs uit de kaartenbakquote:Op maandag 1 april 2019 08:56 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Talpa laat dat ggd showtje ook niet mislukken, het is een essentieel onderdeel van de utopia show
Hahahaha! mooi wakker worden dit.quote:Op maandag 1 april 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hoogtepuntje van vanavond ......![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Shelley en Gerrit - 31 maart 2019.
x752ju9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |