Eens. Daarmee geef je - wat mij betreft - een verkeerd signaal af.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond z'n beginopstelling ook al niet briljant
Cocu had er echt geen "jeugdspeler" in gezet hoor. Die had nog eerder Luckassen tussentijds uit Berlijn terg gehaald en laten spelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:56 schreef Moustachio het volgende:
Bommel heeft nog veel te leren maar ik had deze opstelling ook gewoon van Cocu verwacht eerlijk gezegd.
Dat denk ik eigenlijk niet. Die zou Sadilek er niet in hebben gezet (waarmee ik niet wil zeggen dat de nederlaag daar aan lag overigens). Ook Pereiro en Guti zouden wel meer minuten hebben gemaakt ten koste van "jeugd".quote:Op zondag 31 maart 2019 19:56 schreef Moustachio het volgende:
Bommel heeft nog veel te leren maar ik had deze opstelling ook gewoon van Cocu verwacht eerlijk gezegd.
Nee, mensen hadden denk ik liever gezien dat PSV kansen had gecreëerd de eerste helft.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat hebben mensen nu aan te merken op deze opstelling, vraag ik me af? De tegengoals zaten 'm niet in de tactiek van PSV.
wat te weinig voetbal in balbezitquote:Op zondag 31 maart 2019 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat hebben mensen nu aan te merken op deze opstelling, vraag ik me af? De tegengoals zaten 'm niet in de tactiek van PSV.
Dat zat er niet in. Ik had vooraf ook het gevoel dat je beter "gewoon" gaat om te voetballen, maar van Bommel heeft het gewoon goed gezien en neergezet. Belangrijke jongens van Ajax kwamen niet echt aan lekker voetballen toe.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mensen hadden denk ik liever gezien dat PSV kansen had gecreëerd de eerste helft.
Euh.. het stond 1-0 en zelf 0 kansen gecreëerd.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zat er niet in. Ik had vooraf ook het gevoel dat je beter "gewoon" gaat om te voetballen, maar van Bommel heeft het gewoon goed gezien en neergezet. Belangrijke jongens van Ajax kwamen niet echt aan lekker voetballen toe.
Wat creëerde Ajax tot de 1-1 dan?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh.. het stond 1-0 en zelf 0 kansen gecreëerd.
Bijzonder dat je daar tevreden mee bent.
Werd er niet nog een bal van de lijn gehaald door Viergever ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat creeerde Ajax tot de 1-1 dan?
Wel andere opstellingen denkbaar en apart dat Guti en Pereiro zo genegeerd werden.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Dat zeg ik toch niet? De tactiek zorgde ervoor dat belangrijke spelers van Ajax niet hun spel konden spelen. Dat het dan op ongelukkige wijze 1-0 wordt is jammer, maar je weet dat je echt wel kansen gaat krijgen. Ook bij die stand heeft PSV kansen gekregen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh.. het stond 1-0 en zelf 0 kansen gecreëerd.
Bijzonder dat je daar tevreden mee bent.
Wauw, noem je toch één mogelijkheid op die volgens mij al voor de 1-0 was. En was die uitgespeeld? Volgens mij is hier niemand trots, volgens mij zijn de users in dit topic vrij reëel.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd er niet nog een bal van de lijn gehaald door Viergever ofzo?
Maar goed, als je hier trots op wil zijn mag dat ook van mij hoor. Toch lang de 0 gehouden! ofzo.
Oh ja, dan geldt het niet meer ofzoquote:Op zondag 31 maart 2019 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw, noem je toch één mogelijkheid die volgens mij al voor de 1-0 was
Dan heb je niet gekeken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:
PSV is kansloos naar de slachtbank geleid.
Apart toch dat de VBL mods hier de grootste trollers zijn in dit topic........quote:Op zondag 31 maart 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:
PSV is kansloos naar de slachtbank geleid.
ach, jij stopt toch over 4 uur, wat maak jij je drukquote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Apart toch dat de VBL mods hier de grootste trollers zijn in dit topic........
Was dat een zelf gecreëerde kans dan? Kan het me niet meer zo voor de geest halen namelijk...quote:
Ik trollde niet, ik vind het oprecht idioot wat je zegt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Apart toch dat de VBL mods hier de grootste trollers zijn in dit topic........
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dat een zelf gecreëerde kans dan?
Herhaal de situatie dan nog eens voor me als je wil. Kan het me niet meer herinneren namelijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trollde niet, ik vind het oprecht idioot wat je zegt.
[..]
Ja.
Weet je wat het is Buitendam, je mist creativiteit. Door deze opstelling maak je Ajax op voorhand al beter dan ze eigenlijk zijn. In de Eredivisie zul jij je normaal gezien niet aan hoeven te passen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zat er niet in. Ik had vooraf ook het gevoel dat je beter "gewoon" gaat om te voetballen, maar van Bommel heeft het gewoon goed gezien en neergezet. Belangrijke jongens van Ajax kwamen niet echt aan lekker voetballen toe.
Ik denk juist dat je dan overlopen zou worden. Dan hadden mannen als Ziyech, Tagliafico, de Jong en Tadic alle ruimte gehad. Deze manier van spelen pakte in mijn ogen beter uit, bijvoorbeeld met de goal van de Jong en die 100% 1op1 van Lozano met Onana. In die minuten tussen 1-1 en pingel had je het af moeten maken. En dan bedoel ik met name Bergwijn die de bal in de 63e minuut breed had kunnen leggen op Lozano. Dan is het klaar.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je wat het is Buitendam, je mist creativiteit. Door deze opstelling maak je Ajax op voorhand al beter dan ze eigenlijk zijn. In de Eredivisie zul jij je normaal gezien niet aan hoeven te passen.
Het is natuurlijk allemaal gekut in de marge, maar ik meen dat wanneer je anders begint je hier wel degelijk een resultaat haalt.
Jezelf nootjes geven is iets anders, vadsige speklap.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:29 schreef onlogisch het volgende:
TR afgehandeld. Ik heb mezelf een note gegeven
toen speelde Ajax met 10 manquote:Op zondag 31 maart 2019 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je dan overlopen zou worden. Dan hadden mannen als Ziyech, Tagliafico, de Jong en Tadic alle ruimte gehad. Deze manier van spelen pakte in mijn ogen beter uit, bijvoorbeeld met de goal van de Jong en die 100% 1op1 van Lozano met Onana. In die minuten tussen 1-1 en pingel had je het af moeten maken. En dan bedoel ik met name Bergwijn die de bal in de 63e minuut breed had kunnen leggen op Lozano. Dan is het klaar.
Ik vind dat van Bommel het juist heeft gezien, alleen kan hij weinig doen aan de individuele fouten.
Sow.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezelf nootjes geven is iets anders, vadsige speklap.
Die 1 op 1 van Lozano was een paar minuten voor die kaart. Was het nog 11 tegen de 11 en de bal rond.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die 1 op 1 van Lozano was een paar minuten voor die kaart. Was het nog 11 tegen de 11 en de bal rond.
We zullen het nooit weten. Ik miste iemand die voor openingen zorgde.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je dan overlopen zou worden. Dan hadden mannen als Ziyech, Tagliafico, de Jong en Tadic alle ruimte gehad. Deze manier van spelen pakte in mijn ogen beter uit, bijvoorbeeld met de goal van de Jong en die 100% 1op1 van Lozano met Onana. In die minuten tussen 1-1 en pingel had je het af moeten maken. En dan bedoel ik met name Bergwijn die de bal in de 63e minuut breed had kunnen leggen op Lozano. Dan is het klaar.
Ik vind dat van Bommel het juist heeft gezien, alleen kan hij weinig doen aan de individuele fouten.
Malen kan ik sowieso niet blij van wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind dat het overigens wel een tactische misser om Malen in te brengen ipv Pereiro. Snelheid is nu juist iets wat je niet per se nodig hebt.
Was dat vorig seizoen ook al niet de angst? Toen PSV ook zo kansloos ten onder ging in de Arena. PSV gaat zich in de soort wedstrijden te vaak aanpassen op de tegenstander in plaats van uit eigen kracht te durven spelen, creatievelingen worden van het middenveld gehaald, hard werkende spelers die een bal kunnen veroveren komen ervoor in de plaats. Verdedigen en maar hopen op een counter. Eigenlijk is het puur geluksvoetbal.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je dan overlopen zou worden.
Even los van het verhaal Guti en Pereiro, is er ook weinig om in te brengen. Niemand eigenljk die wat kan forceren, iets extra kan brengen, etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Malen kan ik sowieso niet blij van worden
Ben ik met je eens, vooraf aan de wedstrijd zei ik hetzelfde. Gewoon voetballen. Maar naarmate de wedstrijd vorderde vond ik het helemaal niet zo'n slechte opstelling. Achteraf gezien vind ik dat van Bommel het bij het juiste eind had.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Was dat vorig seizoen ook al niet de angst? Toen PSV ook zo kansloos ten onder ging in de Arena. PSV gaat zich in de soort wedstrijden te vaak aanpassen op de tegenstander in plaats van uit eigen kracht te durven spelen, creatievelingen worden van het middenveld gehaald, hard werkende spelers die een bal kunnen veroveren komen ervoor in de plaats. Verdedigen en maar hopen op een counter. Eigenlijk is het puur geluksvoetbal.
Durf zelf eens te voetballen, er is totaal geen reden om aan te nemen dat je overlopen zou worden. PSV was na die rode kaart ook even vrij sterk aan de bal, en dat kwam volgens mij niet doordat Ajax nu een man minder had, maar doordat PSV durfde te voetballen. Je hoeft natuurlijk niet vol te gaan aanvallen, maar iets meer creativiteit, durf en druk naar voren mag best.
Dit is voor ons?quote:
Probleem was alleen dat je met zo’n afbraakmidddenveld de creativiteit mist om opeens het spel te maken.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, vooraf aan de wedstrijd zei ik hetzelfde. Gewoon voetballen. Maar naarmate de wedstrijd vorderde vond ik het helemaal niet zo'n slechte opstelling. Achteraf gezien vind ik dat van Bommel het bij het juiste eind had.
Dat klopt, en daar kies je dan bewust voor. Zonder de offday van Schwaab was het gelukt, daar ben ik van overtuigd. Maargoed, zoals Lans al zei; dat is achteraf gelul.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Probleem was alleen dat je met zo’n afbraakmidddenveld de creativiteit mist om opeens het spel te maken.
Grote kans in elk geval, want Ajax kreeg ook amper wat voor elkaar. En dan werkt het ook wel weer zo dat je met 'n puntje in de Arena en 5 punten voor gelijk hebt als trainer.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt, en daar kies je dan bewust voor. Zonder de offday van Schwaab was het gelukt, daar ben ik van overtuigd. Maargoed, zoals Lans al zei; dat is achteraf gelul.
Precies. Uiteindelijk vind ik deze verliespartij niet aan de keuzes van v. Bommel te wijten. Het is beslist op individuele fouten, de trainer zat met zijn tactiek wel juist, naar mijn idee.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grote kans in elk geval, want Ajax kreeg ook amper wat voor elkaar. En dan werkt het ook wel weer zo dat je met 'n puntje in de Arena en 5 punten voor gelijk hebt als trainer.
Ajax was eigenlijk erg sterk tot de rode kaart. Ook al lukte het vaak net niet om tot een grote kans te komen, het was wel echt wachten op meer goals van Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel andere opstellingen denkbaar en apart dat Guti en Pereiro zo genegeerd werden.
Maar verliezen zat 'm daar inderdaad niet in. Ajax was ook niet best en had ook amper kansen. Tegengoals van PSV door fouten en als je dan slordig omgaat met die paar hele en halve kansen die je krijgt, dan gaat het fout.
Je kunt tactieken wat je wilt, maar als Schwaab zo inkomt als Neres geen gevaar meer is en Zoet geen los schreeuwt of Schwaab er niet naar luistert....
Ik zei nog,laat dit soort ajax streken achterwegen..quote:
Dat idee had ik totaal niet toen ik de wedstrijd zat te kijken.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax was eigenlijk erg sterk tot de rode kaart. Ook al lukte het vaak net niet om tot een grote kans te komen, het was wel echt wachten op meer goals van Ajax.
Dat dus. Gelijkspelletje was meer in verhouding geweest. Maar we staan nog altijd bovenaan dus nog een paar wedstrijden er tegenaan klappen en 'gewoon' kampioen wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat idee had ik totaal niet toen ik de wedstrijd zat te kijken.
Ajax kreeg amper wat voor elkaar. De eerste goal was 'n cadeautje van het duo Zoet/Schwaab en de pingel licht en 'n cadeautje van Schwaab.
Eerste bal op het hoofd van De Jong ging er meteen in aan de andere kant. Periode daarna tot de pingel had PSV eigenlijk de paar kansjes die ze kregen af moeten maken.
Ajax was tot aan de rode kaart wel beter dan PSV, maar het was niet bepaald dat PSV alle hoeken van het veld kreeg te zien en er doelpunten in de lucht hingen.
Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax kreeg amper wat voor elkaar. De eerste goal was 'n cadeautje van het duo Zoet/Schwaab en de pingel licht en 'n cadeautje van Schwaab.
Eerste bal op het hoofd van De Jong ging er meteen in aan de andere kant. Periode daarna tot de pingel had PSV eigenlijk de paar kansjes die ze kregen af moeten maken.
Ajax was tot aan de rode kaart wel beter dan PSV, maar het was niet bepaald dat PSV alle hoeken van het veld kreeg te zien en er doelpunten in de lucht hingen.
Dan zijn we het echt niet eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.
Je komt hier wel stoer liggen doen maar je staat nog steeds 2 punten achter. Denk dat psv gewoon kampioen wordt.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit is voor ons?
lalallalal, bedankt voor de drie punten dan! Geen 11 tegen 10 man kunnen uitspelengenot.
Eens, al was Ajax eigenlijk op dat moment alweer minder sterk dan in de eerste 10 minuten.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.
Winnen van het grote PSV = seizoen geslaagd.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je komt hier wel stoer liggen doen maar je staat nog steeds 2 punten achter. Denk dat psv gewoon kampioen wordt.
Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent als je van een kansloze positie in de competitie (rood en 1-1 tegen de concurrent met 5 punten achterstand zie ik als zodanig) naar deze positie gaat hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Winnen van het grote PSV = seizoen geslaagd.
Leek wel alsof ze de CL hadden gewonnen.
Heb je een punt ja.quote:Op maandag 1 april 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent als je van een kansloze positie in de competitie (rood en 1-1 tegen de concurrent met 5 punten achterstand zie ik als zodanig) naar deze positie gaat hoor.
quote:Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Scarface88 het volgende:
Het is gewoon klaar jongens. Er zit totaal geen stijgende lijn in ons spel. Kun je alles winnen tot aan AZ en dan gaat het daar wel mis. Maar het zal al wel veel eerder gebeuren heb er een super slecht gevoel over. We hebben het laten liggen in Emmen, Utrecht en Heerenveen.
Wat een onzin zeg, PSV heeft nog steeds veruit de beste papieren. Ajax met dit drukke programma en nog een paar tricky uitwedstrijden gaat dat niet volhouden om alles te winnen.quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
Iets te voorbarig lijkt mijquote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
jouw mannetje Schwaab was wel topquote:Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Winnen van het grote PSV = seizoen geslaagd.
Leek wel alsof ze de CL hadden gewonnen.
Zo kun je natuurlijk ook zeggen dat die goal van De Jong een cadeautje was van Onana, die zat daar helemaal misquote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh, die overwinning van Ajax was wel verdiend. Uiteindelijk moet je zo'n pot met elf tegen tien altijd over de streep trekken. Gelijkspel was zeker niet meer in verhouding geweest.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. Gelijkspelletje was meer in verhouding geweest. Maar we staan nog altijd bovenaan dus nog een paar wedstrijden er tegenaan klappen en 'gewoon' kampioen worden
quote:Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Scarface88 het volgende:
Het is gewoon klaar jongens. Er zit totaal geen stijgende lijn in ons spel. Kun je alles winnen tot aan AZ en dan gaat het daar wel mis. Maar het zal al wel veel eerder gebeuren heb er een super slecht gevoel over. We hebben het laten liggen in Emmen, Utrecht en Heerenveen.
Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is knap dat ze in april nog voor 3 prijzen strijden, maar dat gaat ze uiteindelijk wel opbreken.quote:Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je een punt ja.
Eigenlijk heb ik ze alleen na de 1-2 gehoord.
Maarja zelf 6 keer winnen en je bent kampioen (ajax laat onderweg nog wel punten liggen) daarna mogen ze de bekerwinst gaan vieren.
ik ben er ook nog niet van overtuigd, PSV speelt niet geweldig maar dat is tegen de meeste tegenstanders ook geen probleem en scheelt ook dat resultaatvoetbal geen vies woord is in Eindhovenquote:Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.
Wij zijn Ajax wij zijn de beste, toch?quote:Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef damsco het volgende:
Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.
VBL / Neem HIERRRR afscheid van Scarface88quote:Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Scarface88 het volgende:
Scarface voegt juist wat kleur toe aan dit topic, niet zo zeurenquote:Op maandag 1 april 2019 12:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
VBL / Neem HIERRRR afscheid van Scarface88
Da's een klassieke reden voor Ajax om punten te verspelen, dus dat is gunstig.quote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat ajax eerder speelt dan PSV deze week. Kunnen ze sinds duizendennogwat dagen weer bovenaan komen.
Door 10 man nog onder druk gezet worden, dan ben je wel echt een droevig clubjequote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat ajax eerder speelt dan PSV deze week. Kunnen ze sinds duizendennogwat dagen weer bovenaan komen.
Met zo'n instelling kun je beter in het ajax topic gaan posten.quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV werd niet echt onder druk gezet, het was gewoon een counter op het moment dat het 10 tegen 10 was omdat Viergever kapot was.quote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door 10 man nog onder druk gezet worden, dan ben je wel echt een droevig clubje
Snap ook niet dat je in zo'n geval niet gewoon de bal over de achterlijn van Ajax, of bij de cornervlag over de zijlijn, peert. Lekker handig om met een half geblesseerde, strompelende verdediger vol in de aanval te gaan als team zijnde. Maar goed, kan je ook weinig meer aan veranderenquote:Op maandag 1 april 2019 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV werd niet echt onder druk gezet, het was gewoon een counter op het moment dat het 10 tegen 10 was omdat Viergever kapot was.
Maar goed, alles om te scoren he jongen. Goed gedaan weer. Pluim van de juffrouw.
het was eerder andersom, het lukte niet om 10 man van Ajax onder druk te zetten al kwam dat penalty moment ook wel op tijd, in die 10 minuten voor dat gebeurde was Ajax rijp voor de slacht maar PSV gelukkig niet scherp genoegquote:Op maandag 1 april 2019 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV werd niet echt onder druk gezet, het was gewoon een counter op het moment dat het 10 tegen 10 was omdat Viergever kapot was.
Maar goed, alles om te scoren he jongen. Goed gedaan weer. Pluim van de juffrouw.
psv kreeg ajax daarna niet meer onder druk inderdaad, dat is zeker zo.quote:Op maandag 1 april 2019 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was eerder andersom, het lukte niet om 10 man van Ajax onder druk te zetten al kwam dat penalty moment ook wel op tijd, in die 10 minuten voor dat gebeurde was Ajax rijp voor de slacht maar PSV gelukkig niet scherp genoeg
Ik dacht dat je tadic omschreef in je 2de alinea.quote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het wel meevallen, alleen z'n interviews zijn tenenkrommend en daarnaast dat continue gejammer richting de vierde man, hou je snater eens. Je merkt ook alles bij MvB, dat dat een onderdeel is waar hij het van moet en wil hebben, allerlei semi-psychologische oorlogjes voeren met deze of gene. Een zwaktebod voor mijn gevoel.
Niet voor niets verscheen die Sadilek in de basis, het protegé van MvB. Aanstellen, jammeren, uitdagen, zuigen, heel vervelend spelertje. Terwijl als je met Guti en Ihattaren was begonnen je het waarschijnlijk Ajax op voetballend vlak een stuk moeilijker had gemaakt.
En dan nog 2 punten achterstaanquote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door 10 man nog onder druk gezet worden, dan ben je wel echt een droevig clubje
Precies, dat gelul over mvb en Sadilek, terwijl de mensen die zich net zo structureel misdragen gewoon een Ajaxshirt aan hebbenquote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tadic omschreef in je 2de alinea.
Dat zou wat dat betreft ook wel een leuke speler voor MvB zijn jaquote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik vooral her en der wat kritiek die gewoon goed onderbouwd wordt. Lijkt me niets mis meequote:Op maandag 1 april 2019 15:51 schreef XL het volgende:
De niet PSV fans zijn weer allemaal langs geweest om te zuigen.
Allebei van die irritante oostblokkers, typisch ook weer.quote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was geen penaltyquote:Op maandag 1 april 2019 16:13 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/devar46039542/status/1112415663895834625?s=21
100% penal onthouden
Waarom is dit geen penalty? Raakt hij hem dan niet?quote:Op maandag 1 april 2019 16:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was geen penalty. Dat accountje is verder wel humoristisch
, een gefrustreerde PSV-fan.
Wellicht een Twitter-account van jou?
Ja, maar laat gaan joh.quote:Op maandag 1 april 2019 16:13 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/devar46039542/status/1112415663895834625?s=21
100% penal onthouden
Had je op zich nog best kunnen geven ook al was het zeer ongelukkig.quote:
Alweer dit indekken :’)quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In principe kan Blind hier na de 1e val weinig aan doen. Hij valt 'gewoon' in z'n loop. Schwaab was gewoon een debiel die nooit een tackle in had moeten zetten. Al vond ik het ook erg licht allemaal.quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom is dit geen penalty? Raakt hij hem dan niet?
Volgens mij spelen ze nu vijf keer eerder dan PSV? Veel puntverlies van Ajax was wanneer ze eerder speelden. Denk dat het makkelijker voetballen is als je weet dat je concurrent gewonnen heeft.quote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Zorro het volgende:
Sow, die Tadic die na die penalty tijd gaat willen rekken. Of die Van de Beek die vindt dat Malen bij zijn eerste actie een elleboog uitdeelt.quote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies, dat gelul over mvb en Sadilek, terwijl de mensen die zich net zo structureel misdragen gewoon een Ajaxshirt aan hebben
Maar wat een rare regels hanteer jij als je denkt dat er altijd opzet moet zijn. Hij raakt Lozano toch weldegelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In principe kan Blind hier na de 1e val weinig aan doen. Hij valt 'gewoon' in z'n loop. Schwaab was gewoon een debiel die nooit een tackle in had moeten zetten. Al vond ik het ook erg licht allemaal.
Uhhhh.. oke..quote:Op maandag 1 april 2019 18:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar wat een rare regels hanteer jij als je denkt dat er altijd opzet moet zijn. Hij raakt Lozano toch weldegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |