quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Atak het volgende:
Net de docu gekeken.![]()
Wat een engnek. Ze moeten alles vernielen van Michael.
Het is zijn eigen tekst, ja ongepast ja. Daarom, een beetje dubbel in deze.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tikkeltje ongepast, denk je niet?
Op het grote michael jacksonforum hoef je dit zeker niet te proberen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:43 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Het is zijn eigen tekst, ja ongepast ja. Daarom, een beetje dubbel in deze.
Maar sorry, te vroeg?
Na 8 topics hierquote:Op zondag 31 maart 2019 21:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Op het grote michael jacksonforum hoef je dit zeker niet te proberen.
Gewoon weg van alles in de VS.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:40 schreef quirina het volgende:
Niemand vind het vreemd dat Michael Jackson een jaar naar Bahrein vluchtte?
Fuckin bizar dit.twitter:danreed1000 twitterde op zondag 31-03-2019 om 16:42:24@mikesmallcombe1 Yeah there seems to be no doubt about the station date. The date they have wrong is the end of the abuse. reageer retweet
quote:
Moest lachenquote:
Het enige wat ik zie is dat hij neukertjes kreeg van meerdere leeftijden. Kijk ff naar die foto, een slaaf voor roem.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Fuckin bizar dit.twitter:danreed1000 twitterde op zondag 31-03-2019 om 16:42:24@:mikesmallcombe1 Yeah there seems to be no doubt about the station date. The date they have wrong is the end of the abuse. reageer retweet
In één tweet verandert hij het gehele verhaal van LN.
Het misbruik zou dus volgens Dan Reed niet zijn opgehouden in '92 zoals eerder geclaimd. Want het treinstation werd in '93 gebouwd en in '94 in gebruik genomen. Toen was Safechuck dus al 16. Terwijl het hele verhaal juist was dat de jongens werden ingeruild als ze in de puberteit kwamen.
[ afbeelding ]
Deze Safechuck dus hè. Een kop groter inmiddels dan MJ.
Safechuck heeft in zijn eigen verklaring, onder ede verklaard (!), staan dat het misbruik van '88 tot '92 plaatsvond.
[ afbeelding ]
Dit is dus een verklaring uit de nog lopende rechtszaak tegen Jackson Estate. Voor honderden miljoenen (laten we dat niet vergeten).
En in de film zegt Safechuck dat MJ toen interesse in hem verloor omdat Brett Barnes in the picture kwam (Brett Barnes die zelf ten zeerste ontkent dat er misbruik was, en zijn naam niet aan de film verbonden wil zien).
[ afbeelding ]
En dat hij MJ niet zoveel meer zag toen in '93 de zaak rond Chandler losbarstte. En MJ dus onder hevig politieonderzoek lag.
Maar goed, volgens Dan Reed vond er toen nog vaak sex plaats in het treinstation...
[ afbeelding ]
Afserveren deze film.
quote:[b]Op zondag 31 maart 2019 23:33
Het enige wat ik zie is dat hij neukertjes kreeg van meerdere leeftijden. Kijk ff naar die foto, een slaaf voor roem.
Ingelijfd op zijn vijfde.
Het stinkt rond MJ, post nog wat meer van dit soort foto's.
Dat ligt voor de hand.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:51 schreef quirina het volgende:
Hij kan zich in jaartallen vergist hebben natuurlijk.
Dat is het hele verhaal dus niet. Het is een verhaal over grooming en misbruik. Niet dat Michael Jackson de jongetjes inruilde (doordat hij ze opeens veel minder aandacht gaf en andere jongetjes begon voor te trekken), dat is er slechts een onderdeel van.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Terwijl het hele verhaal juist was dat de jongens werden ingeruild als ze in de puberteit kwamen.
Volgens je eigen logica zou dat nog best eens kunnen:quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik denk persoonlijk bij het hele UFO fenomeen altijd eerder aan menselijke terug-in-de-tijd observeerders dan aan buitenaardse bezoekers.. Verklaart ook de verschillende vormen, de ene is van Apple, de andere van Google maar goed, da's mijn wilde gok.
OK..quote:Op maandag 1 april 2019 00:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens je eigen logica zou dat nog best eens kunnen:
[..]
Natuurlijk? Een paar dagen kan ik me nog wel voorstellen maar een paar jaar maakt nogal een groot verschil. Zeker op die leeftijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:51 schreef quirina het volgende:
Hij kan zich in jaartallen vergist hebben natuurlijk.
Over het verdriet dat MJ had over Ryan White spreken ze ook niet.quote:Op maandag 1 april 2019 05:06 schreef bingoman het volgende:
Als je de film helemaal gaat analyseren en minuut voor minuut gaat vergelijken met de realiteit dan klopt er maar heel weinig van. Je wordt als kijker van begin tot eind opzettelijk gemanipuleerd.
https://vindicatemj.wordp(...)lies-and-distortion/
https://vindicatemj.wordp(...)lies-and-distortion/
Ik weet nog heel goed dat er een jongen aan me zat in het zwembad, maar hoe oud ik toen was? Geen idee.quote:Op maandag 1 april 2019 04:51 schreef bingoman het volgende:
[..]
Natuurlijk? Een paar dagen kan ik me nog wel voorstellen maar een paar jaar maakt nogal een groot verschil. Zeker op die leeftijd.
bronquote:His brother admits Jacko's 'thing for young children'
LOS ANGELES - Jermaine Jackson feared his kid brother Michael might be guilty of child molestation, but backed him at trial because he thought the pop star would commit suicide in prison, according to a bombshell book proposal obtained by the Daily News.
In a tell-all outline shopped to publishers just weeks after Michael's arrest in November 2003, Jermaine described the Pop King as a sometimes out-of-control drug and booze abuser with a calculating mean streak and "a thing for young children."
The eight-page proposal for "Legacy: Surviving the Best and the Worst," lists Michael Jackson's preferred substances as Vicodin, Demerol, codeine, Percocet, cocaine, Jack Daniels and wine.
"Does he really know what he does with these kids?" Jermaine wondered.
"I don't want to tell you my brother's innocent. I am not certain that he is," Jermaine said in the tome-teaser drafted by author Stacy Brown, who co-authored "Michael Jackson: The Man Behind the Mask" with the singer's former publicist, Bob Jones.
But Jermaine's still-unpublished tale is the ultimate insider look at the troubled star.
He admits that the family has protected Jacko's image and says that Jackson also cheats, lies and even changed the color of his skin.
Even the pop star's behavior with his own nephews has left his family "shaken," according to Jermaine. He recounts the family coming together after the death of brother Tito's ex-wife in the mid 1990s and finding Michael sitting on a bed with Tito's young sons and holding them in a disturbing manner.
Jermaine also dished about the singer's bizarre behavior shortly before he surrendered to authorities to face charges in November 2003.
Holed up in a Las Vegas hotel room, Michael calmly watched a "Pinocchio" DVD with his three children in his lap, but he later flew into a rage, trashing the room and breaking every glass, lamp and dish in it.
The protective big brother vowed to help Michael beat the rap because "Michael couldn't survive one day in prison ... He'd commit suicide."
Other bombshell teasers in Jermaine's outline include:
That during the Jackson 5 days, Michael's brothers feared he was gay. The brothers met lots of women while touring and all eventually fell in love. "But Michael, well, he wasn't interested. We used to quietly say that we couldn't have a gay brother."
Michael hates Jews because he thinks Hollywood moguls Steven Spielberg, Jeffrey Katzenberg and David Geffen stole the idea for Dreamworks studio, including the boy-on-the moon logo, from him.
"But the Jews are the powerful ones and they have done a lot to put my brother in his place ... just another n-----."
That a devious and calculating Michael squashed his brothers' solo musical careers.
But the family stood behind Michael despite pain, doubts and misgivings, unwilling to give up on "our little brother."
Originally published on March 5, 2006
Dat is ook zo. Alleen is het verhaallijntje dat MJ ze afdankte toen ze te oud werden. Die zielige jongetjes die alleen maar liefde wilden. Boe hoe.quote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed dat er een jongen aan me zat in het zwembad, maar hoe oud ik toen was? Geen idee.
Ik weet dat het op de basisschool was, maar dat weet ik alleen omdat we met school waren gaan zwemmen, of het groep 6, 7, of 8 was, weet ik echt niet.
Ik weet niet of dat ‘normaal’ is, maar ik weet wel dat ik vast niet de enige ben daarin.
Duh.quote:Op maandag 1 april 2019 20:10 schreef quirina het volgende:
Misbruik door een meerderjarige op je 16e valt nog steeds onder seksueel kindermisbruik hoor.
Wade Robson wist zelfs op zijn 31e niet wat het wasquote:Op maandag 1 april 2019 20:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Duh.
Alleen bij een 12-jarige klinkt het wat meer als "ah wat sneu, die wist niet wat hem overkwam". 16-jarigen zijn zich doorgaans wel bewust van sexualiteit. Zie FP berichten waar Amerikaanse leraressen hun 16-jarige studenten doen.
Als ik jou een paar jaar de tijd geef om uit te zoeken in welk zwembad dat was en wanneer dan lukt je dat vast wel. Je hebt tenslotte ook een paar jaar geleden een rechtszaak aangespannen tegen die jongen in het zwembad en onder ede alles precies beschreven.quote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed dat er een jongen aan me zat in het zwembad, maar hoe oud ik toen was? Geen idee.
Ik weet dat het op de basisschool was, maar dat weet ik alleen omdat we met school waren gaan zwemmen, of het groep 6, 7, of 8 was, weet ik echt niet.
Ik weet niet of dat ‘normaal’ is, maar ik weet wel dat ik vast niet de enige ben daarin.
Wat mij opvalt is dat mensen vaak heel erg de neiging hebben uit zichzelf te redeneren, ik weet dat nog precies, dus een ander moet dat ook wel weten!
Zo werkt het dus niet, mensen zijn verschillend, de manier waarop mensen zich dingen herinneren is anders.
Een volwassene die sex met kinderen normaal vindt is zelf een pedo. Ik begrijp de reacties wel, maar de emoties worden op een heel slimme manier gemanipuleerd. Het zijn juist Safechuck en Robson die op een pedo manier aan het praten zijn waardoor de walging wordt opgewekt bij de kijkers.quote:Op maandag 1 april 2019 22:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Wade Robson wist zelfs op zijn 31e niet wat het was
quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:01 schreef KingRadler het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wereldberoemd Michael Jackson-standbeeld bij McDonald's Best na ruim 20 jaar weggehaald
McDonald’s Nederland heeft vandaag in alle vroegte het wereldberoemde Michael Jackson-standbeeld bij het restaurant in Best weggehaald. Dat heeft een woordvoerder van de fastfoodketen bevestigd. In eerste instantie peinsde franchisenemer Peter van Gelder er niet over om het beeld weg te laten halen, maar na overleg met Mc Donald's Nederland is toch anders besloten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)weggehaald~a192bd54/
Dat het allemaal niet synchroon loopt en hier en daar niet helemaal strookt pleit juist in hun voordeel, ze vertellen het zoals ze het zich herinneren en/of wat ze kwijt willen, het is duidelijk geen verhaal dat van tevoren is aangepast op zaken die elke MJ fan kan nagaan.quote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Met de tweet van gisteren van Reed is het verhaal van LN wat mij betreft echt wel afgedaan.
- Safechuck zegt in zijn verklaring - onder ede - dat het misbruik van '88 tot '92 duurde.
Dat kun je niet afdoen als een vergissing. Hij heeft tijd genoeg gehad om de verklaring op te stellen. En als hij het niet zeker wist dan had hij gerust de tijdsperiode wat breder kunnen nemen.
- Safechuck stelt dat hij ook in het treinstation is misbruikt.
Dat kan dan dus niet. Want die werd pas in '93 gebouwd.
- Dan Reed probeert het te lijmen en zegt dat Safechuck de einddatum verkeerd heeft.
Zie bovenste punt, dat is ongeloofwaardig. Bovendien betekent het dat Safechuck dan inmiddels 16 is, terwijl het verhaal ook zegt dat hij werd afgedankt voor Brett Barnes toen hij in de puberteit kwam.
- Bovendien, als Safechuck het heeft over het misbruik in het treinstation zegt hij: "it’s kind of like when you’re first dating somebody right,and you do a lot of it”. Oftewel dat zou ergens aan het begin van het misbruik moeten zijn..
Leugens leugens...
- En... Jackson was vanaf '93 erg weinig op Neverland
[ afbeelding ]
Genoeg andere zaken ook die rammelen, maar dit is gewoon een bewezen leugen nu.
En het wordt her en der zelfs opgepikt!
- https://meaww.com/michael(...)nd-allegations-false
- https://www.nme.com/news/(...)ng-neverland-2469413
- https://metro.co.uk/2019/(...)-biographer-9062642/
Zelfs door The Mirror en The Sun..
- https://www.mirror.co.uk/(...)ckson-abuse-14207115
- https://www.thesun.co.uk/(...)son-james-safechuck/
[ afbeelding ]
Wat zou voor jou wel voldoende zijn om de docu af te serveren?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:22 schreef Za het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet synchroon loopt en hier en daar niet helemaal strookt pleit juist in hun voordeel, ze vertellen het zoals ze het zich herinneren en/of wat ze kwijt willen, het is duidelijk geen verhaal dat van tevoren is aangepast op zaken die elke MJ fan kan nagaan.
Feitjes over bv het treinstation had men zo kunnen checken, net als eerdere uitspraken van familieleden en vast nog wel meer zaken, het betreft geen geheime info.
Hieruit blijkt juist dat het geen geraffineerd gemaakte docu is.
Misschien ook wilde James uit schaamte niet bekennen dat het misbruik soms ook nog doorliep toen hij al 16 was of bv 17, en heeft hij daarom de tijdlijn ingekort.
Ik zou de docu vanwege dit punt niet afserveren.
Ik heb sowieso niet veel met deze docu.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat zou voor jou wel voldoende zijn om de docu af te serveren?
In dit geval omdat McDonalds d'r vanaf wil en de franchisenemer dan maar moet bukken (hoe toepasselijk).quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:01 schreef Basp1 het volgende:
De stoom die bij fans uit hun oren komt omdat een bedrijf het standbeeld van mj verwijdert.![]()
Maar de jankende en ophef makende nu fans vind je wel weer normaal. Wat een dubbele moraal dan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:23 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, ik vind jankende mensen al gauw sneu
Dat was bij jou in het begin al zo.quote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Met de tweet van gisteren van Reed is het verhaal van LN wat mij betreft echt wel afgedaan.
Zucht, dat is het niet.quote:Genoeg andere zaken ook die rammelen, maar dit is gewoon een bewezen leugen nu.
Hoezo? Ik zou ook geen standbeeld van een pedo in mijn kindvriendelijke restaurant willen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:21 schreef matthijst het volgende:
",,We vinden het belangrijk dat álle gasten zich prettig voelen bij een bezoek aan onze restaurants”, legt een woordvoerster van McDonald's Nederland uit. Het beeld van Michael Jackson kan volgens haar een onplezierig gevoel oproepen bij de gasten. "
Blijft een Amerikaans bedrijf natuurlijk.
Sneue gutmenschen![]()
![]()
Ja vooruit, het is eetbare kanker. Maar er komen wel veel kinderen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:55 schreef quirina het volgende:
MC Donalds is niet kindvriendelijk en bovendien slecht voor kinderen hun gezondheid. Fastfood en zout brrr
Ehm,... ik zou mijn kind eerder een Happy Meal bij Mc gunnen dan een slaapfeestje met een eventuele frikandel speciaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:55 schreef quirina het volgende:
MC Donalds is niet kindvriendelijk en bovendien slecht voor kinderen hun gezondheid. Fastfood en zout brrr
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ehm,... ik zou mijn kind eerder een Happy Meal bij Mc gunnen dan een slaapfeestje met een eventuele frikandel speciaalbij MJ
En aan niemand vertellen hoe die saus uit Peter Pan zijn toverstaf kwam he..quote:
eerder zo'n witte Duitse bratwurst.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ehm,... ik zou mijn kind eerder een Happy Meal bij Mc gunnen dan een slaapfeestje met een eventuele frikandel speciaalbij MJ
Dat beweringen die worden gedaan onmogelijk kunnen kloppen maakt hun verhaal geloofwaardig? Okeeeeee danquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:22 schreef Za het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet synchroon loopt en hier en daar niet helemaal strookt pleit juist in hun voordeel, ze vertellen het zoals ze het zich herinneren en/of wat ze kwijt willen, het is duidelijk geen verhaal dat van tevoren is aangepast op zaken die elke MJ fan kan nagaan.
Feitjes over bv het treinstation had men zo kunnen checken, net als eerdere uitspraken van familieleden en vast nog wel meer zaken, het betreft geen geheime info.
Hieruit blijkt juist dat het geen geraffineerd gemaakte docu is.
Misschien ook wilde James uit schaamte niet bekennen dat het misbruik soms ook nog doorliep toen hij al 16 was of bv 17, en heeft hij daarom de tijdlijn ingekort.
Ik zou de docu vanwege dit punt niet afserveren.
Victim bashingquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:14 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dat beweringen die worden gedaan onmogelijk kunnen kloppen maakt hun verhaal geloofwaardig? Okeeeeee dan
Aha, dus wanneer ze hun verhaal vanuit hun herinnering hadden afgestemd met belangrijke feiten zoals een bouwvergunning, dan was er geen enkele twijfel over hun misbruik?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:14 schreef AToontje87 het volgende:
Dat beweringen die worden gedaan onmogelijk kunnen kloppen maakt hun verhaal geloofwaardig? Okeeeeee dan
Wie zegt dat hij pedo was ? hij is nooit veroordeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou ook geen standbeeld van een pedo in mijn kindvriendelijke restaurant willen.
Als je een rechtszaak begint dan is het meestal wel belangrijk dat je feiten kloppen. Vooral als je er een heel verhaal om heen bouwt. Hoe kan je je nou iets herinneren wat er niet was?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Aha, dus wanneer ze hun verhaal vanuit hun herinnering hadden afgestemd met belangrijke feiten zoals een bouwvergunning, dan was er geen enkele twijfel over hun misbruik?
Goed om te weten.
Ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij pedo was ? hij is nooit veroordeeld.
Ik heb al eens een linkje gedaan naar mijn eerste reactie nadat ik LN had gezien (die heb je vast wel ergens in je dossier over mij opgeslagen). Ik was er flink van onder de indruk, en moest even zoeken naar een manier om dat een plek te geven.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat was bij jou in het begin al zo.
Je bent niet objectief bezig. Je uitkomst staat immers al vast.
quote:Net als je geloof in reïncarnatie, spoken of wat je nog meer allemaal in TRU post.
Niemand vind dat ze alles tot in detail hoeven te herinneren. Als ze iets niet meer precies weten dan kunnen ze dan toch gewoon zeggen? Zou niemand ze kwalijk nemen. Maar dat hebben ze niet gedaan..quote:Zucht, dat is het niet.
Het zou juist bijzonder zijn als alle details kloppen (het merendeel klopt ook, maar daar hoor ik je niet over), aangezien het menselijk geheugen niet feilloos is.
Pfffff, hoeveel moeite het kost om maar in de ontkenning te blijven hangenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik heb al eens een linkje gedaan naar mijn eerste reactie nadat ik LN had gezien (die heb je vast wel ergens in je dossier over mij opgeslagen). Ik was er flink van onder de indruk, en moest even zoeken naar een manier om dat een plek te geven.
Ik was bereid om MJ schuldig te bevinden en was daar ook al mee begonnen.
Maar ik kon ook het gewoon niet rijmen met de uitkomst van de 2005 zaak. Maar had me daar ook al bijna 15 jaar niet meer in verdiept dus dat was weggezakt. Dat is ook de reden dat LN nu zo'n indruk kan maken. Mensen zijn de inhoud van de '93 en '05 zaak vergeten en kennen alleen nog de headlines.
Ik moest ook weer even op zoek.
Allegations which were disproven in court went unchallenged in the press. Shaky testimony was presented as fact. The defense’s case was all but ignored.
When asked about those who doubted the verdicts, the jury replied, “They didn’t see what we saw.”
bron: Huffington Post
Maar goed, er staat niets vast. Ik ga geen pedo verdedigen. Ik ben nu, naar mijn beste geweten, een vals aangeklaagde man aan het verdedigen. Ik weet ook niet precies waarom ik er zoveel tijd op fok aan besteed, maar ik vermaak me er wel mee.
Maar stel nu, Brett Barnes en Culkin komen opeens naar buiten met dat zij misbruikt zouden zijn. Dan ga ik daar wel even goed over nadenken en uitzoeken, en niet bij voorbaat roepen MJ is innocent whaaahh!
En jij kent mijn post-geschiedenis als geen ander dus het voelt alsof je me al wel een beetje kent.
[..]
[..]
Niemand vind dat ze alles tot in detail hoeven te herinneren. Als ze iets niet meer precies weten dan kunnen ze dan toch gewoon zeggen? Zou niemand ze kwalijk nemen. Maar dat hebben ze niet gedaan..
En dit is geen detail, hè.
Aan het begin van hun 'relatie' zouden ze vaak in het treinstation sex hebben gehad.
En het misbruik zou hebben geduurd van '88 tot '92.
Waar zit hem precies het detail?
De vrouw die deze column schreef, en zelf vroeger is misbruikt, kan het beter vertellen dan ik:
[ afbeelding ]
Bron: Michael Jackson and “Cancel Culture”: What If It’s All a Lie?
En als het nu een uitspraak in een interview was dan kun je er nog mee wegkomen als vergissing. Maar dit is gebaseerd op een verklaring onder ede! Dit gaat niet alleen over de film LN.
En zoals gezegd, het wordt redelijk opgepikt:
'Leaving Neverland' director challenged on Jackson abuse dates and agrees they could be wrong
Leaving Neverland director admits James Safechuck made mistake in Michael Jackson claims
Leaving Neverland director makes dramatic u-turn admitting James Safechuck CAN’T have been abused by Michael Jackson on dates he claimed
Leaving ‘Neverland’ unconvinced
Hij herinnert het zich omdat het er wel was, dat kamertje boven het station, alleen was hij toen misschien al 17.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef bingoman het volgende:
Als je een rechtszaak begint dan is het meestal wel belangrijk dat je feiten kloppen. Vooral als je er een heel verhaal om heen bouwt. Hoe kan je je nou iets herinneren wat er niet was?
Tja, zo diep gaat die ontkenning dus. Echt ongelofelijk. Wat je ook vaak ziet is dat de partner van een misbruiker ook notie heeft dat het kind misbruikt wordt en het tegelijkertijd verdringt. Dit soort mensen blijven dan gewoon steevast ontkennen dat dat gebeurt of gebeurd is, of dat ze er echt nooit van geweten hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:59 schreef SuperHartje het volgende:
Wat ik vooral niet snap, is het normaliseren van die kinderlogeerpartijtjes.
Je moet ook het nodige inlevingsvermogen hebben om te zien hoe een jongen van 7 geïndoctrineerd wordt door de idolisering van Michael Jackson. Wade groeide daarmee op en dat heeft waarschijnlijk invloed gehad op zijn ontwikkeling en hij had volgens mij geen echte begeleiding. Zijn moeder stimuleerde juist die idolisering.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, zo diep gaat die ontkenning dus. Echt ongelofelijk. Wat je ook vaak ziet is dat de partner van een misbruiker ook weet dat het kind misbruikt wordt. En die blijven gewoon steevast ontkennen dat dat gebeurt of gebeurd is, of dat ze er echt nooit van geweten hebben en ze zich het echt niet voor kunnen stellen.
Vaak komt dit gewoon door angst en schaamte. Het is gewoon te heavy om te accepteren dat dat de realiteit zou kunnen zijn, dus kiest het brein dan voor een soort overlevingsstand waarin het ontkennen dragelijker is. En in zo'n mode ben je gewoon supercreatief om alles om te draaien of er een of andere fantastische reden voor te bedenken want dat levert nou eenmaal meer op dan het gewoon te accepteren.
Daarnaast is de schaamte en de angst voor de acceptatie ook nog heavier dan de werkelijkheid zelf waardoor deze mode zich nog meer in stand houdt.
Het verdedigen van je eigen idool werkt precies hetzelfde. Het is gewoon te pijnlijk als je droomwereld instort en je ziet dat jouw leven en gedachtewereld is en was gebaseerd op een grote leugen en waanvoorstelling.
Te pijnlijk, te veel, too much
Helemaal eens. Eigenlijk is zo'n Wade niet meer dan een verlengstuk van MJ geweest. Het vriendje van MJ, het lijdend voorwerp. En alleen daar ontleende hij zijn waarde aan. En om die waarde te blijven ontlenen ga je dus ook heel ver over je eigen grenzen heen en schiet je zelf ook in een soort ontkenning en acceptatie aangaande jouw kostprijs; wat je dan allemaal voor zo iemand moet doen en wat jij moet inleveren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je moet ook het nodige inlevingsvermogen hebben om te zien hoe een jongen van 7 geïndoctrineerd wordt door de idolisering van Michael Jackson. Wade groeide daarmee op en dat heeft waarschijnlijk invloed gehad op zijn ontwikkeling en hij had volgens mij geen echte begeleiding. Zijn moeder stimuleerde juist die idolisering.
Het is dan niet meer dan logisch dat, mede door de invloed en status van MJ op de jonge Wade en de band die ze hadden, het even duurt voor je als volwassene doorhebt wat er gaande was.
Vele mensen onderschatten het grooming- proces en de enorme effecten die het kan hebben.
Als je 17 bent mag je legaal rotzooien met oudere mannen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:59 schreef Za het volgende:
Hij herinnert het zich omdat het er wel was, dat kamertje boven het station, alleen was hij toen misschien al 17.
Slachtoffers hebben soms veel gêne he wanneer ze door een kerel zijn bepoteld.
Ik ben alles behalve een hater. Haat is niet gezond en daarvan gaan mensen zelf te gronde.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Jullie hebben je ook echt geen reet verdiept in Robson en Safechuck hè. Het gaat van de ene algemeenheid naar de andere.
En via een omweg mij wegzetten als labiel persoon die zijn droomwereld in stand wil houden, en als iemand zonder inlevingsvermogen. In plaats van in te gaan op de inhoud.
Maar goed, als dat jullie helpt.
[ afbeelding ]
Vind je zelf dat je niet eens een klein beetje twijfel zou mogen hebben over de validiteit van MJ en zijn familie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vind je dat dat niet eens een klein beetje twijfel zou mogen geven over hun validiteit?
Ja, tuurlijk vind ik dat. Daarom zoek ik ook naar meer info achter de headlines.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vind je dat dat niet eens een klein beetje twijfel zou mogen geven over de validiteit van MJ en zijn familie?
Jup dat is allemaal jammer. Maar het misbruiken van kinderen is alsnog een keuze. Daar kan ik geen sympathie voor op brengen, al heeft ie nog zo’n sneue en trieste jeugd gehad. Dat is erg. Maar om dan andere kinderen, voor levenslang, te beschadigen.. voor je eigen ziekelijke plezier: nee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:03 schreef Tengano het volgende:
Sterker. Ik heb zelfs nog sympathie voor MJ zelf. Ook hij is vervormd in zijn jeugd. En het gedrag wat hij als 'volwassene' vertoonde, voor zover je daar van kon spreken, had gruwelijk veel te maken met hij zelf als kind had meegemaakt met die vader van hem.
Ik had al eerder gepost dat de meeste pedo's zelf ook misbruikt zijn.
En wat ik allemaal van MJ gezien heb, blijf ik het toch, ondanks zijn minder gezonde gedragingen en vervormingen een sympathiek en begaafd mens vinden.
Als ik je vraag beantwoord kan ik dat maar op 1 manier doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk vind ik dat. Daarom zoek ik ook naar meer info achter de headlines.
Wil jij nu nog de vraag beantwoorden?
Je komt nogal dwingend overquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prima, maar dan moet je niet doen alsof ik hier de werkelijkheid ontken.
Jij kiest ervoor om alleen naar LN als bron te kijken.
Sorry, ik snap wat je zegt. Ik heb mijn post veranderd. Het had moeten zijn. Ik heb zelfs empathie voor MJ.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Jup dat is allemaal jammer. Maar het misbruiken van kinderen is alsnog een keuze. Daar kan ik geen sympathie voor op brengen, al heeft ie nog zo’n sneue en trieste jeugd gehad. Dat is erg. Maar om dan andere kinderen, voor levenslang, te beschadigen.. voor je eigen ziekelijke plezier: nee.
Je ontkent de waarheid wel. Je bent actief een pedo aan het verdedigen. De vraag in mij is: waarom..?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prima, maar dan moet je niet doen alsof ik hier de werkelijkheid ontken.
Jij kiest ervoor om alleen naar LN als bron te kijken.
Als je het echt wilt weten, lees dit:quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Je ontkent de waarheid wel. Je bent actief een pedo aan het verdedigen. De vraag in mij is: waarom..?
Ik heb het zelf ook meegemaakt. Mijn vader is vrij plotseling ziek geworden en overleden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, zo diep gaat die ontkenning dus. Echt ongelofelijk. Wat je ook vaak ziet is dat de partner van een misbruiker ook notie heeft dat het kind misbruikt wordt en het tegelijkertijd verdringt. Dit soort mensen blijven dan gewoon steevast ontkennen dat dat gebeurt of gebeurd is, of dat ze er echt nooit van geweten hebbenen ze zich het echt niet voor kunnen stellen. Eigenlijk ook wat die hele MJ familie ook doet.
Vaak komt dit gewoon door angst en schaamte. Het is gewoon te heavy om te accepteren dat dat de realiteit zou kunnen zijn. Dus kiest het brein dan voor een soort overlevingsstandwaarin het ontkennen dragelijker is. En in zo'n mode ben je gewoon supercreatief om alles om te draaien of er een of andere fantastische reden voor te bedenken want dat levert nou eenmaal meer op dan het gewoon te accepteren.
Daarnaast is de schaamte en de angst voor de acceptatie ook nog heavier dan de werkelijkheid zelf waardoor deze mode zich nog meer in stand houdt.
Het verdedigen van je eigen idool werkt precies hetzelfde. Het is gewoon te pijnlijk als je droomwereld instort en je ziet dat jouw leven, jouw geluk en gedachtewereld is en was gebaseerd op een grote leugen en waanvoorstelling.
Te pijnlijk, te veel, too much![]()
![]()
Triest voor jequote:Op dinsdag 2 april 2019 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook meegemaakt. Mijn vader is vrij plotseling ziek geworden en overleden.
Hoewel ik precies weet welk werk ik toen had, is in mijn gedachten de baan ervoor en erna omgewisseld. En dat heb ik gewoon eenvoudig via correspondentie kunnen checken.
Kortom, als ik mijn gedachten op tv verteld had, was ik ook voor leugenaar uitgemaakt.
Terwijl het ziekbed en het werk wel allemaal plaatsgevonden heeft.
Je laat in ieder geval zien er moeite mee te hebben. Dat Michael Jackson, waar je al jaren over post, toch hele erge dingen gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik heb al eens een linkje gedaan naar mijn eerste reactie nadat ik LN had gezien (die heb je vast wel ergens in je dossier over mij opgeslagen). Ik was er flink van onder de indruk, en moest even zoeken naar een manier om dat een plek te geven.
Ik was bereid om MJ schuldig te bevinden en was daar ook al mee begonnen.
Maar ik kon ook het gewoon niet rijmen met de uitkomst van de 2005 zaak. Maar had me daar ook al bijna 15 jaar niet meer in verdiept dus dat was weggezakt. Dat is ook de reden dat LN nu zo'n indruk kan maken. Mensen zijn de inhoud van de '93 en '05 zaak vergeten en kennen alleen nog de headlines.
Ik moest ook weer even op zoek.
(...)
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je laat in ieder geval zien er moeite mee te hebben. Dat Michael Jackson, waar je al jaren over post, toch hele erge dingen gedaan heeft.
Dan is het ontkennen gewoon een manier om dat ongemakkelijke gevoel weg te nemen.
Zo werkt het onbewuste.
Klik hier maar op: Cognitieve dissonantie.
quote:De verdachte situaties hebben zich door de jaren heen alleen maar opgestapeld.
Michael Jackson onderhield intensief contact met kinderen. Liep hand in hand met ze over straat, liet ze op schoot zitten, belde urenlang met ze en stuurde liefdesbrieven met de fax.
Maar ondanks dat hij met jonge jongetjes in één bed sliep, zou er niets seksueels gebeurd zijn...
Een (incompleet) overzichtje:
-In 1979 zou Michael Jackson hebben gemasturbeerd aan de telefoon met de toen 13-jarge Terry George. Terry George is nu een succesvolle regisseur, dat hij op geld uit zou zijn, lijkt me ongeloofwaardig.
- In 1993 heeft Michael Jackson 23 miljoen betaald aan de familie van Jordan Chandler, een jongen die beweerde op 13-jarige leeftijd seksueel misbruikt te zijn door Jackson.
(waarom betaal je geld aan iemand die je aanklaagt? ik zou zo iemand vervolgen wegens smaad)
- In 1994 zou Michael Jackson in bed gelegen hebben met Michael Jacobshagen, toen 14 jaar. Jackson zou hem hebben betast.
- In 2004 werd Michael Jackson beschuldigd van seksueel misbruik door Gavin Arvizo. Dit leidde tot de beroemde rechtszaak.
- En nu in 2019 hebben we James Safechuck en Wade Robson met hun verhalen omtrent misbruik door Michael Jackson.
Goed, het zullen wel allemaal geldbeluste leugenaars zijn...
Mooie samenvatting en ik heb er nog wel eentje voor je.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Het topic is trouwens vooral een herhaling van zetten. Maar ik zal één van mijn duidelijkste posts nog maar eens laten zien:
[..]
Je vergeet LaToya's video!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Het topic is trouwens vooral een herhaling van zetten. Maar ik zal één van mijn duidelijkste posts nog maar eens laten zien:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |