Ik zal jou eens nuilen!quote:
Vooral Hagenaarsquote:
Tolerantquote:
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.quote:
Eens, flink ook voor het gevoel.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:01 schreef Samzz het volgende:
Beetje jammer dat t vandaag een stuk kouder is.
Het is hier een uur vroeger, vlieg ,o terug naar NL.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.
Echt hequote:Op zondag 31 maart 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, flink ook voor het gevoel.
En dan geen koffie drinken. Hoe hou je het vol?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger, vlieg ,o terug naar NL.
Wat denk je dat ik zo doe op het vliegveld?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan geen koffie drinken. Hoe hou je het vol?
FOK!ken?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik zo doe op het vliegveld?
Ah dat is wel klote ja. Hopelijk breekt de zon snel door dat scheelt al gauw wel een paar graden.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he.
Baal wel. Vandaag ben ik wel vrij.
t Zou overwegend bewolkt zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat is wel klote ja. Hopelijk breekt de zon snel door dat scheelt al gauw wel een paar graden.
He makkerquote:
Zit die nou op de wc?quote:
Maar wat..?quote:
Besties worden natuurlijkquote:
Ik ben dus nog jongquote:Op zondag 31 maart 2019 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.
Handig toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal makkelijk te pleasen.
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioenquote:Op zondag 31 maart 2019 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal makkelijk te pleasen.
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioen
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsenquote:
+zijn er ook nudies van?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsen.
quote:
Ja die ene die op dames valt volgens mij.quote:
Nee, op een witte stoelquote:
Wist ik. Deed ik speciaal voor jouquote:
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 31 maart 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsen.
Alle kans in de keukenkampioen divisie.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioen
Lolquote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, op een witte stoel
[..]
Wist ik. Deed ik speciaal voor jou
[..]
Ik heb echt geen idee
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die ene die op dames valt volgens mij.
Wat een achterlijke naam trouwens, keukenkampioen divisie.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle kans in de keukenkampioen divisie.
Liever niet hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle kans in de keukenkampioen divisie.
Sorry to burst your bubblequote:
Net zoals ondergetekende.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die ene die op dames valt volgens mij.
Ik bedenk het niet. De Jupiler League was nu niet per se beterquote:Op zondag 31 maart 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat een achterlijke naam trouwens, keukenkampioen divisie.
Nee, ik verwijt jou ook niets. Wel de halve zool die het wél heeft verzonnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedenk het niet. De Jupiler League was nu niet per se beter
Nee maar dat was tenminste nog bier, wat er nu is hebben we helemaal niks aan...quote:Op zondag 31 maart 2019 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedenk het niet. De Jupiler League was nu niet per se beter
*boks*quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee maar dat was tenminste nog bier, wat er nu is hebben we helemaal niks aan...
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso zijn al die reclamenamen tenenkrommend. Cars Jeans Stadion? Bekt echt lekkâh man
Nee? Jij hebt geen keuken nodig?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee maar dat was tenminste nog bier, wat er nu is hebben we helemaal niks aan...
Het kan wel. Allianz Arena klinkt bijv. wel prima.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso zijn al die reclamenamen tenenkrommend. Cars Jeans Stadion? Bekt echt lekkâh man
Ga toch weg!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan wel. Allianz Arena klinkt bijv. wel prima.
Nee, wel eens met een meisje gezoend. Maar was niets voor mijquote:
Heb ik ook wel eens gedaan!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel eens met een meisje gezoend. Maar was niets voor mij
Ik begin ook steeds meer voor de vrouwen te voelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door de mannen in deze SC
Sorryquote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Samzz het volgende:
Vannacht was een groepje dronken jongeren een reclamebord van een tentje hier in de straat aan t slopen. Ik heb een foto van ze gemaakt en t aan de eigenaar toegestuurd en ze daarna weggejaagd.
Jongeren. Dronken jongeren
. Dronken jongeren die andermans spul kapot maken
.
Lijkt me kut, zo afhankelijk zijn van een drankje.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Oh man ik haat echt de wereld als ik zo vroeg op moet en nog geen koffie heb en er mensen om me heen wel meteen "aan" zijn. Laat me met rust allemaal.
In combinatie met voetbal? Neuh.quote:
Tuurlijk maar dat klinkt in ieder geval niet zo achterlijk als keukenkampioendivisiequote:Op zondag 31 maart 2019 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga toch weg!
Geef zo'n tent een fatsoenlijke, blijvende naam.
Ik gok dat jij een meisje bent. t Waren een stuk of 8 jongens. Sukkels. Hele bord naar de tyfus.quote:
Het is niet per se alleen koffie hoor. Meer de combinatie van alles en niet rustig wakker kunnen worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me kut, zo afhankelijk zijn van een drankje.
Nog een iemand met chill the fuck out ochtend humeurquote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Oh man ik haat echt de wereld als ik zo vroeg op moet en nog geen koffie heb en er mensen om me heen wel meteen "aan" zijn. Laat me met rust allemaal.
Snap dat echt niet hoor. Dat je dronken wil worden, prima. Maar dingen slopen gaat echt te ver.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een meisje bent. t Waren een stuk of 8 jongens. Sukkels. Hele bord naar de tyfus.
Jupquote:Op zondag 31 maart 2019 10:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een iemand met chill the fuck out ochtend humeur
De oplossing is niet op vakantie gaanquote:Op zondag 31 maart 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is niet per se alleen koffie hoor. Meer de combinatie van alles en niet rustig wakker kunnen worden.
Nah. Volgende week weerquote:Op zondag 31 maart 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De oplossing is niet op vakantie gaan.
15e pasquote:Op zondag 31 maart 2019 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je ook met je nieuwe baan?
Jammerquote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel eens met een meisje gezoend. Maar was niets voor mij
Gewoon eerste 3 kwartier niet praten, hooguit een kreun/grom uittenquote:
Dat zie ik ook op schiphol, iedereen zo gestrest terwijl ze weggaan of terugkomen. Snap er niks van, ik loop daar fluitend rondquote:Op zondag 31 maart 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
Wel echt een dingetje hoor. Zie hier zo veel toeristen en geen een is echt relaxed. En al helemaal niet op de dag dat ze aankomen en de dag dat ze vertrekken.
Dan gaat er wat fout denk ik.
Vakantiestressquote:Op zondag 31 maart 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
Wel echt een dingetje hoor. Zie hier zo veel toeristen en geen een is echt relaxed. En al helemaal niet op de dag dat ze aankomen en de dag dat ze vertrekken.
Dan gaat er wat fout denk ik.
Geldt niet voor jou, voor jou ben ik wel een beetje biquote:
Zal Air blij mee zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 10:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geldt niet voor jou, voor jou ben ik wel een beetje bi
Het bestaan van dat woord zou niet moeten mogen.quote:
Ik zou ook gestresst zijn als ik met t vliegtuig moest.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon eerste 3 kwartier niet praten, hooguit een kreun/grom uitten
[..]
Dat zie ik ook op schiphol, iedereen zo gestrest terwijl ze weggaan of terugkomen. Snap er niks van, ik loop daar fluitend rond
Ja, echt heel erg. Dan gaat er toch iets niet goed denk ik.quote:
Vliegangst ja?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou ook gestresst zijn als ik met t vliegtuig moest.
Eng.
Niks mis met even moeten schakelen. Dat op anderen afreageren is wel kansloos.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd even nodig om af te schakelen van mijn werk, best sneu eigenlijk
Ik heb nog nooit gevlogen, maar t idee van n cruiseschip, politiecel of narcose bv staat me ook niet aan.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vliegangst ja?
Ik vind vliegen heerlijkEven eten, slapen, aankomen en uitstappen
Nope.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg. Dan gaat er toch iets niet goed denk ik.
Dat moeten afreageren heb ik dan weer niet gelukkig.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met even moeten schakelen. Dat op anderen afreageren is wel kansloos.
Maar goed, als ik zie hoe gestrest er over het algemeen rondgelopen wordt past het wel in een patroon.
Ik ga eens vragen of ze zin heeft in een trio met ons.quote:
Ik heb ook al jaren eigenlijk helemaal geen zin om op pad te gaanquote:Op zondag 31 maart 2019 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De reden dat ik niet zo vaak wegga als ik zou willen
Lekker op zwarte zaterdag naar de zonquote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope.
Of lekker met 150 de Franse snelweg doorcrossen met je kinderen op de achterbank en de rest van je auto afgeladen zodat je nul zicht hebt. Heeeeeeerlijk, die vakantie
Gewoon als werktijd rekenen dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef Allures het volgende:
Ik heb s ochtends het liefst oortjes in en laat mr maar even
Maar vaak reis ik met collega's en dan moet ik al gezellig doen. Gaat prima, maar dan voelt het toch alsof mijn werkdag + bijbehorende houding een uur eerder begint
Kluizenaarquote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren eigenlijk helemaal geen zin om op pad te gaan
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga eens vragen of ze zin heeft in een trio met ons.
Ja ik dus ook maar ik arriveer ook geregeld ergens en dan ben ik dit weer vergeten en dan weer dat. Dat is dan weer de andere kant.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zie ik ook op schiphol, iedereen zo gestrest terwijl ze weggaan of terugkomen. Snap er niks van, ik loop daar fluitend rond
Ik heb wel geleerd om te ontspannen. Hoop mensen waar dat proces aan voorbij gaatquote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moeten afreageren heb ik dan weer niet gelukkig.
Mensen moeten iets beter voor zichzelf zorgen, dat kan een deel van de stress al reduceren.
Den Haag was gisterquote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren eigenlijk helemaal geen zin om op pad te gaan
Instellingen > Schermtijdquote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Kun je op de iPhone trouwens dat wekelijkse rapport uitzetten
@Kopjechino: zin in een trio?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef Belsezar het volgende:
Oh ja, ontbijt. Zo maar even wat croissantjes maken en in de oven doen
Ook ja. WANT WE HEBBEN DAT HUISJE/PLEKJE/HOTEL NOU EENMAAL VANAF DIE DAG, DUS DAN MOETEN WE ER OOK GEBRUIK VAN MAKEN!!!!!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker op zwarte zaterdag naar de zon.
Ik zie vliegen niet anders dan een lange busrit, eerste keer dat ik vloog was ik denk nog niet eens 1 jaar oud, ben niet anders gewend.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevlogen, maar t idee van n cruiseschip, politiecel of narcose bv staat me ook niet aan.
Je kan gewoon niet weg dan. Geen enkele controle daarover. Niet eens om neer te storten ofzo
Lijkt me ook wel redelijk noodzakelijk, kunnen ontspannenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd om te ontspannen. Hoop mensen waar dat proces aan voorbij gaat
quote:
Waar ben je geweest?quote:
Altijd maar die aanname dat biwijfjes ook seksueel de bocht uitvliegen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga eens vragen of ze zin heeft in een trio met ons.
Ja want je betaalt er toch voor!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook ja. WANT WE HEBBEN DAT HUISJE/PLEKJE/HOTEL NOU EENMAAL VANAF DIE DAG, DUS DAN MOETEN WE ER OOK GEBRUIK VAN MAKEN!!!!!!!
En toch kunnen/doen een hoop mensen dat niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel redelijk noodzakelijk, kunnen ontspannen.
Omg ja jij zegt precies hoe het voelt.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef Allures het volgende:
Ik heb s ochtends het liefst oortjes in en laat mr maar even
Maar vaak reis ik met collega's en dan moet ik al gezellig doen. Gaat prima, maar dan voelt het toch alsof mijn werkdag + bijbehorende houding een uur eerder begint
PRECIES!!!!!quote:
Dat hangt er vanaf hoeveel tijd je nodig hebt om hier naartoe te komen.quote:
En ik zie vliegen als opgesloten zitten in n grote kist waar je niet uit kan.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie vliegen niet anders dan een lange busrit, eerste keer dat ik vloog was ik denk nog niet eens 1 jaar oud, ben niet anders gewend.
Ik zou met de bus/auto op vakantie gaan erger vinden gok ik zo.
Ben wel even onderweg.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel tijd je nodig hebt om hier naartoe te komen.
Her en der door de stad geslenterd, paleisjes bekeken, in een of andere galerie geweest met kunst van 60.000 euro, Gevangenpoort, toen Scheveningenquote:
Waar woon je?quote:
Check.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch kunnen/doen een hoop mensen dat niet.
Jammer van Scheveningenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Her en der door de stad geslenterd, paleisjes bekeken, in een of andere galerie geweest met kunst van 60.000 euro, Gevangenpoort, toen Scheveningen
Als ik iets vergeet dan koop ik het daar wel, daar maak ik me niet druk om.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook maar ik arriveer ook geregeld ergens en dan ben ik dit weer vergeten en dan weer dat. Dat is dan weer de andere kant.
quote:
Ik zou tai chi kunnen aanbevelen, maar dan gaat dino me uitlachenquote:
Is toch allemaal kut.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik zie vliegen als opgesloten zitten in n grote kist waar je niet uit kan.
Hemelsbreed valt dat wel mee.quote:
Je weet wat er aan ovencroissantjes vooraf moet gaan hequote:Op zondag 31 maart 2019 10:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik iets vergeet dan koop ik het daar wel, daar maak ik me niet druk om.
[..]
Ik ga vandaag voor de nutella croissantjes, hoeveel wil je hebben?
Krijg vaak de vraag of ze een huisje van vrijdag tot vrijdag kunnen boeken en dan zaterdag de sleutel kunnen halen ipv vrijdag. Ja, dat kan. Vervolgvraag is of er dan wat van de prijs af gaat.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet wat er aan ovencroissantjes vooraf moet gaan he
Doe rustig aan. Even ontbijten, lichaamsbeharing verwijderen, etc.quote:
Ja we kwamen de Gevangenpoort uit en konden daar zo op de tram stappen, want eigenlijk wilden we naar Kijkduin.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer van Scheveningenmaar klinkt als een lekker dagje
Was ook wel heerlijk weer voor zoiets
Nutellaquote:Op zondag 31 maart 2019 10:21 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga vandaag voor de nutella croissantjes, hoeveel wil je hebben?
Bij Haags op bezoekquote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja we kwamen de Gevangenpoort uit en konden daar zo op de tram stappen, want eigenlijk wilden we naar Kijkduin.
Kijkduin is nu niet zo'n aanrader. Tijdelijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja we kwamen de Gevangenpoort uit en konden daar zo op de tram stappen, want eigenlijk wilden we naar Kijkduin.
Kan ik ook van zaterdag tot vrijdag boeken als ik bij jou wil blijven slapen?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg vaak de vraag of ze een huisje van vrijdag tot vrijdag kunnen boeken en dan zaterdag de sleutel kunnen halen ipv vrijdag. Ja, dat kan. Vervolgvraag is of er dan wat van de prijs af gaat.
Nee. Waarom dan niet? Nou, je boekt van vrijdag tot vrijdag, dan betaal je van vrijdag tot vrijdag. Lijkt me logisch.
Ben al helemaal kaal. Scheelt weer een uurquote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe rustig aan. Even ontbijten, lichaamsbeharing verwijderen, etc.
Dat zit je in een auto of bus of trein ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik zie vliegen als opgesloten zitten in n grote kist waar je niet uit kan.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg vaak de vraag of ze een huisje van vrijdag tot vrijdag kunnen boeken en dan zaterdag de sleutel kunnen halen ipv vrijdag. Ja, dat kan. Vervolgvraag is of er dan wat van de prijs af gaat.
Nee. Waarom dan niet? Nou, je boekt van vrijdag tot vrijdag, dan betaal je van vrijdag tot vrijdag. Lijkt me logisch.
Ja maar je kunt vaak niet van zaterdag tot vrijdag boeken. Dat is ook gewoon kut.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben al helemaal kaal. Scheelt weer een uur
Ja hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook van zaterdag tot vrijdag boeken als ik bij jou wil blijven slapen?
Al een tijdje niet geloof ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijkduin is nu niet zo'n aanrader. Tijdelijk.
Bouwput bezoeken is niet zo gezelligquote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een goed ideequote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]Proberen kan altijd he
Wij hebben wel eens een paar dagen eraan geplakt aan de voorkant en dan in een hotel. Dus huisje ergens in het buitengebied en dan vooraf twee nachten in een stad in de buurt in een hotel. Dan ontloop je de drukte, maar heb je nog wel lekker een dagje vreemde stad om te verkennen
Ik weet ook weer waar ik sta. Koekoekquote:Op zondag 31 maart 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar Den Haag om centen te verdienen vriend
Kan bij mij wel. Maar dan kan je wel pas vanaf 15u in t huisje op zaterdag. En het probleem is, dat mensen meteen om 8u 's ochtends op de stoep willen staan. Sja. Dat gaat niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je kunt vaak niet van zaterdag tot vrijdag boeken. Dat is ook gewoon kut.
Als een echte autist genieten van het gebrek aan mensen, het monotone gebrom van de graafmachines en de hijskranen.quote:
Wat ben je toch vrijgevigquote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nutella
In dat geval wil ik ze allemaal! Nee, dat is te greedy. Laat er wel een voor jou over dan
Maar ja, kost extra moneyz hequote:
Ik ga zo maar even dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een echte autist genieten van het gebrek aan mensen, het monotone gebrom van de graafmachines en de hijskranen.
Lospedrosa deelt dan wel eten, maar ik normaal gesproken niet. In mijn geval ben ik dus heel vrijgevigquote:
Krijg je ook weer stress vanquote:
Het geld vergeet je, de herinnering aan een relaxte vakantiestart blijft.quote:
Die kúnnen gewoon op elk moment stoppen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zit je in een auto of bus of trein ook.
Hebben we geen contact meer met elkaar?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het geld vergeet je, de herinnering aan een relaxte vakantiestart blijft.
Te koud voor jou.quote:
Ja dat wel. Maar je hebt dan wel een relaxte vakantie. Is ook wat waard lijkt me.quote:
Dan maar even snel naar de tuin om mijn plantenexcelsheet aan te vullen.quote:
M'n zus heeft precies hetzelfde in het vliegtuig. Zoals die deuren dicht gaan, dat opgesloten gevoel. Londen is ver zat, verder dan dat durft ze (nog) niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kúnnen gewoon op elk moment stoppen.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar je hebt dan wel een relaxte vakantie. Is ook wat waard lijkt me.
Wij zijn best briljant samen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou denken dat meer mensen zoiets bedenken, maar dat blijkt niet zo te zijn
Paar jaar terug gedaan toen we naar frankrijk gingen. Nog even in Bordeaux gebivakkeerd.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat gevalquote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lospedrosa deelt dan wel eten, maar ik normaal gesproken niet. In mijn geval ben ik dus heel vrijgevig
Maar doen ze dat ook wanneer jij dat wilt? Een trein stopt niet wanneer jij wil in de middle of nowhere, een auto kan niet midden op de snelweg stil gaan staan, etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kúnnen gewoon op elk moment stoppen.![]()
Nee, echt niet hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Duizendmaal relaxter als met het vliegtuig ook
Apart van elkaar ook welquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar terug gedaan toen we naar frankrijk gingen. Nog even in Bordeaux gebivakkeerd.
Die paar uurtjes boeien ook echt niet neequote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet hoor.
Ik heb een vaste klant die standaard vrijdag tot maandag boekt (komt 2,5 week), die komt dan zaterdagochtend en gaat zondagavond weg. Zo zou ik het ook doen.
True.quote:
Nachtmerrie.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:35 schreef Belsezar het volgende:
Mensen met vliegangst vanwege het opgesloten gevoel, hoe staan die tegenover een cruise? Dat duurt nog veel langer en die kan ook niet stoppen en uitstappen wanneer je wil.
Dan zit je toch niet ingeblikt?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:35 schreef Belsezar het volgende:
Mensen met vliegangst vanwege het opgesloten gevoel, hoe staan die tegenover een cruise? Dat duurt nog veel langer en die kan ook niet stoppen en uitstappen wanneer je wil.
Cruise lijkt mij sowieso niks.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:35 schreef Belsezar het volgende:
Ja dat denk ik ook, je kan wel uitstappen maar daarna is het toch lastigquote:
Je kunt in principe overboord springen. Ook een slecht idee maar maakt het gevoel misschien anders.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:35 schreef Belsezar het volgende:
Dus het is niet vastzitten in een voertuig maar ingeblikt zitten aangezien een schip meer ruimte heeft? Dan is een bus of trein net zo erg.quote:
LOLquote:Op zondag 31 maart 2019 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, je kan wel uitstappen maar daarna is het toch lastig
Ooit wel meegemaakt tijdens een vlucht op 11 km hoogte dat iemand de deur open wilde doen, de persoon werd stevig vastgebonden in een stoel en kreeg verdovende middelen
Dan zou ik echt done zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, je kan wel uitstappen maar daarna is het toch lastig
Ooit wel meegemaakt tijdens een vlucht op 11 km hoogte dat iemand de deur open wilde doen, de persoon werd stevig vastgebonden in een stoel en kreeg verdovende middelen
Met de trein is niet elke crash dodelijkquote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus het is niet vastzitten in een voertuig maar ingeblikt zitten aangezien een schip meer ruimte heeft? Dan is een bus of trein net zo erg.
Vliegtuig toch ook niet?quote:
Maar wat boeit het? Krijg nu erg het idee dat je zit te argumenteren om mensen aan te praten dat ze zich aanstellen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus het is niet vastzitten in een voertuig maar ingeblikt zitten aangezien een schip meer ruimte heeft? Dan is een bus of trein net zo erg.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Als er een crash komt is de kans wel wat groter lijkt me
Het was een vrouw die het lijk van haar kind ging ophalen in het buitenland en besloot dat ze niet verder wilde. Ze zat al de hele vlucht met een rozenkrans gebeden op te zeggen.quote:
Oh nee daar heb ik geen probleem mee, zelf een vaarbewijsquote:Op zondag 31 maart 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Het concept cruise zo van: lekker zwemmen/je vermaken/dutje doen en dan opeens op een andere locatie zijn en daar je vermaken lijkt me fantastisch
Alleen no way dat je mij op het water krijgt
Ik kan wel strandvakanties doen maar niet de hele vakantie, er moet ook wat extra's zijn, steden verkennen, parken bezoeken, etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan zou ik echt done zijn.
Ik zou juist op vakantie gaan om dingen te zien. Zoals architectuur, dorpjes, natuur etc. Dat mis je dan allemaal. Sowieso is een zon, zee, strandvakantie niets voor mij
Nope, gewoon nieuwsgierig wat de gedachte is en waarom het 1 anders is dan een ander voertuig.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wat boeit het? Krijg nu erg het idee dat je zit te argumenteren om mensen aan te praten dat ze zich aanstellen.
Good for you, ik welquote:Op zondag 31 maart 2019 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Oh nee daar heb ik geen probleem mee, zelf een vaarbewijs
[..]
Dat is ook zoquote:Op zondag 31 maart 2019 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]dat wel ja
Maar als elke crash dodelijk zou zijn kunnen ze net zo goed kappen met die noodgeval instructies iedere keer.
Ook helemaal met de auto die kant op of daar huren?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik deze zomer de auto pak en lekker door Schotland ga rijden
Ik wil naar Wales eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hup die fiets op.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Poeh wat was ik aangeschoten gisteren.
Aiquote:Op zondag 31 maart 2019 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was een vrouw die het lijk van haar kind ging ophalen in het buitenland en besloot dat ze niet verder wilde. Ze zat al de hele vlucht met een rozenkrans gebeden op te zeggen.
Nja misschien wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook zo![]()
Die instructies zijn enkel voor het gevoel van veiligheid.
Dat ligt er een beetje aan. Eigen auto kan ook wel, aantal jaar geleden ook gedaan en dat beviel me best wel goed.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook helemaal met de auto die kant op of daar huren?
Schotland! Die staat zo hoog op mijn lijstjequote:Op zondag 31 maart 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kater?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Poeh wat was ik aangeschoten gisteren.
Kun je niet met een andere relatie op vakantie gaan? Lijkt me ook wel voordeel van open relatie leven.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil naar Wales eigenlijk
Of de vs
Maar eerst die stomme verbouwing. Zucht
Was hier al de hele tijd hoor, had alleen nog niet gereageerdquote:Op zondag 31 maart 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij allemaal notifications aanstaan op Fok bij bepaalde termen?
Geloof het wel, ze zat 2 of 3 stoelen opzij van mij. Was ook erg triest maar om nou een vol vliegtuig mee te nemen...quote:Op zondag 31 maart 2019 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aiis ook wel bijzonder pijnlijk. En die ging alleen?
[..]
Nja misschien wel.
Met jou bijvoorbeeld?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet met een andere relatie op vakantie gaan? Lijkt me ook wel voordeel van open relatie leven.
Dat niet neequote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hebben we geen contact meer met elkaar?
Heb geen contact meer met de familie, dus dan zou het kunnenquote:
jawel maar dat is niet het probleem. Meer dat ik liever eerst die verbouwing af heb omdat ik dan weet hoe duur dat wasquote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet met een andere relatie op vakantie gaan? Lijkt me ook wel voordeel van open relatie leven.
Je bedoeld die fantasievriend van haar?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom begin je meteen weer over een vol vliegtuigquote:Op zondag 31 maart 2019 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geloof het wel, ze zat 2 of 3 stoelen opzij van mij. Was ook erg triest maar om nou een vol vliegtuig mee te nemen...
u jellyquote:Op zondag 31 maart 2019 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bedoeld die fantasievriend van haar?
fantasieman dan hequote:Op zondag 31 maart 2019 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bedoeld die fantasievriend van haar?
Vandaar ook mijn vraag. Niet echt handig om alleen te gaan reizen als je zo emotioneel bent. Logisch nadenken is dan nog wel eens lastig.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geloof het wel, ze zat 2 of 3 stoelen opzij van mij. Was ook erg triest maar om nou een vol vliegtuig mee te nemen...
Zeg je nu dat vrouwen niet alleen mogen reizen?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag. Niet echt handig om alleen te gaan reizen als je zo emotioneel bent. Logisch nadenken is dan nog wel eens lastig.
Hahaquote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg je nu dat vrouwen niet alleen mogen reizen?
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg je nu dat vrouwen niet alleen mogen reizen?
Ja ik ook. Ga misschien wel liever alleen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:06 schreef Allures het volgende:
[..]
een van de tofste dingen die ik ooit gedaan heb
Mijn beste vriendin heeft het ook gedaan en heeft er veel leuke verhalen over.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:06 schreef Allures het volgende:
[..]
een van de tofste dingen die ik ooit gedaan heb
Ja maar daarom juist. Ik had het ook gedaan om mezelf uit mijn comfort zone te duwen. En heeft me enorm geholpenquote:Op zondag 31 maart 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft het ook gedaan en heeft er veel leuke verhalen over.
Ik zou mij denk ik zo alleen voelen. Praat ook niet makkelijk met mensen, dus dan ben je echt helemaal op jezelf aangewezen.
Ja, dat is ook weer zo. Misschien moet ik het toch maar eens overwegen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist. Ik had het ook gedaan om mezelf uit mijn comfort zone te duwen. En heeft me enorm geholpen
Je zult verbaasd zijn hoeveel aansprak je hebt als je alleen bent. Ik praat ook niet makkelijk maar begint altijd wel iemand tegen mij aan te lullen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft het ook gedaan en heeft er veel leuke verhalen over.
Ik zou mij denk ik zo alleen voelen. Praat ook niet makkelijk met mensen, dus dan ben je echt helemaal op jezelf aangewezen.
Veel van mn familie van vaders kant woont in Etten-Leur.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb geen contact meer met de familie, dus dan zou het kunnen
Ja, en daar gaat het me dus niet om. Het idee dat het kán, is een geruststellingquote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat geval
[..]
Maar doen ze dat ook wanneer jij dat wilt? Een trein stopt niet wanneer jij wil in de middle of nowhere, een auto kan niet midden op de snelweg stil gaan staan, etc.
Ik wist niet dat jij een kamper bentquote:Op zondag 31 maart 2019 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen zou ik nooit op vakantie gaan.
Ben doordeweeks wel graag alleen, autorijden enzo, maar blij dat ik s’avonds weer in de trailer ben in de drukte
Klinkt zo makkelijk, maar is het voor mij echt niet. Denk gewoon niet dat het iets voor mij is als ik er goed over nadenk.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zult verbaasd zijn hoeveel aansprak je hebt als je alleen bent. Ik praat ook niet makkelijk maar begint altijd wel iemand tegen mij aan te lullen.
En als ik die persoon niet mag ga ik gewoon ergens anders heen.
Wie weet ken ik wel iemand danquote:Op zondag 31 maart 2019 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel van mn familie van vaders kant woont in Etten-Leur.
Meesten hebben geloof ik nog wel contact met elkaar, maar niet met mij.
Dat zei ik net, cruise, cel en narcose staan me ook totaal niet aanquote:Op zondag 31 maart 2019 10:35 schreef Belsezar het volgende:
Super chill, ik begin op schiphol al met mensen te kletsen, dan met de buren in het vliegtuig, aangekomen met de taxichauffeur en in het hotel/resort met het personeelquote:
Ja dit dus. Heerlijk even me-time, maar zou niet de hele tijd alleen willen zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen zou ik nooit op vakantie gaan.
Ben doordeweeks wel graag alleen, autorijden enzo, maar blij dat ik s’avonds weer in de trailer ben in de drukte
Nee, ik ben daar heel moeilijk mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Super chill, ik begin op schiphol al met mensen te kletsen, dan met de buren in het vliegtuig, aangekomen met de taxichauffeur en in het hotel/resort met het personeel
Maar ok, ik klets met iedereen, ben niet echt een goede maatstaf
Dat is het punt dus, dat zul je niet zijn. Ook als je in jouw ogen heel moeilijk bent op kletsgebied.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dit dus. Heerlijk even me-time, maar zou niet de hele tijd alleen willen zijn.
Gewoon met je hond naar Schotlandquote:Op zondag 31 maart 2019 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mij ligt het ook aan de bestemming. In een stad zoals London vermaak ik me best. Als ik 2-2 weken in Schotland ben zou ik liever met iemand zijn.
En daarna in elkaar getikt door haar 12 broers?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk. Al heb ik wel kampstertjes gedate vroegah.
Iddquote:Op zondag 31 maart 2019 11:18 schreef Allures het volgende:
Ik zou het proberen
Worst case is het saai
Best case heb je heel veel geleerd
Goed idee. Dit mijn auto op dit momentquote:Op zondag 31 maart 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, in mijn tuin is het wel lekker in de zon.
Straks de auto schoonmaken.
Jaquote:Op zondag 31 maart 2019 11:19 schreef MCH het volgende:
[..]
En daarna in elkaar getikt door haar 12 broers?
Alleen op vakantie leer je echt wel mensen kennen, je bent niet alleen. Ja tenzij je naar de zuidpool gaat ofzo.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar heel moeilijk mee.
Van die lui die tegen je aan gaan lullen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Super chill, ik begin op schiphol al met mensen te kletsen, dan met de buren in het vliegtuig, aangekomen met de taxichauffeur en in het hotel/resort met het personeel
Maar ok, ik klets met iedereen, ben niet echt een goede maatstaf
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed idee. Dit mijn auto op dit moment
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die lui die tegen je aan gaan lullen.
Oh dan kom je Dino tegen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen op vakantie leer je echt wel mensen kennen, je bent niet alleen. Ja tenzij je naar de zuidpool gaat ofzo.
Heel herkenbaar ja!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ben met de honden naar t strand geweest afgelopen week, dus alles zit onder t zand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |