Ik zal jou eens nuilen!quote:
Vooral Hagenaarsquote:
Tolerantquote:
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.quote:
Eens, flink ook voor het gevoel.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:01 schreef Samzz het volgende:
Beetje jammer dat t vandaag een stuk kouder is.
Het is hier een uur vroeger, vlieg ,o terug naar NL.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.
Echt hequote:Op zondag 31 maart 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, flink ook voor het gevoel.
En dan geen koffie drinken. Hoe hou je het vol?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger, vlieg ,o terug naar NL.
Wat denk je dat ik zo doe op het vliegveld?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan geen koffie drinken. Hoe hou je het vol?
FOK!ken?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik zo doe op het vliegveld?
Ah dat is wel klote ja. Hopelijk breekt de zon snel door dat scheelt al gauw wel een paar graden.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he.
Baal wel. Vandaag ben ik wel vrij.
t Zou overwegend bewolkt zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat is wel klote ja. Hopelijk breekt de zon snel door dat scheelt al gauw wel een paar graden.
He makkerquote:
Zit die nou op de wc?quote:
Maar wat..?quote:
Besties worden natuurlijkquote:
Ik ben dus nog jongquote:Op zondag 31 maart 2019 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.
Handig toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal makkelijk te pleasen.
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioenquote:Op zondag 31 maart 2019 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal makkelijk te pleasen.
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioen
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsenquote:
+zijn er ook nudies van?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsen.
quote:
Ja die ene die op dames valt volgens mij.quote:
Nee, op een witte stoelquote:
Wist ik. Deed ik speciaal voor jouquote:
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 31 maart 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsen.
Alle kans in de keukenkampioen divisie.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioen
Lolquote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, op een witte stoel
[..]
Wist ik. Deed ik speciaal voor jou
[..]
Ik heb echt geen idee
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die ene die op dames valt volgens mij.
Wat een achterlijke naam trouwens, keukenkampioen divisie.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle kans in de keukenkampioen divisie.
Liever niet hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle kans in de keukenkampioen divisie.
Sorry to burst your bubblequote:
Net zoals ondergetekende.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die ene die op dames valt volgens mij.
Ik bedenk het niet. De Jupiler League was nu niet per se beterquote:Op zondag 31 maart 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat een achterlijke naam trouwens, keukenkampioen divisie.
Nee, ik verwijt jou ook niets. Wel de halve zool die het wél heeft verzonnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedenk het niet. De Jupiler League was nu niet per se beter
Nee maar dat was tenminste nog bier, wat er nu is hebben we helemaal niks aan...quote:Op zondag 31 maart 2019 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedenk het niet. De Jupiler League was nu niet per se beter
*boks*quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee maar dat was tenminste nog bier, wat er nu is hebben we helemaal niks aan...
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso zijn al die reclamenamen tenenkrommend. Cars Jeans Stadion? Bekt echt lekkâh man
Nee? Jij hebt geen keuken nodig?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee maar dat was tenminste nog bier, wat er nu is hebben we helemaal niks aan...
Het kan wel. Allianz Arena klinkt bijv. wel prima.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:59 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso zijn al die reclamenamen tenenkrommend. Cars Jeans Stadion? Bekt echt lekkâh man
Ga toch weg!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan wel. Allianz Arena klinkt bijv. wel prima.
Nee, wel eens met een meisje gezoend. Maar was niets voor mijquote:
Heb ik ook wel eens gedaan!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel eens met een meisje gezoend. Maar was niets voor mij
Ik begin ook steeds meer voor de vrouwen te voelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door de mannen in deze SC
Sorryquote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Samzz het volgende:
Vannacht was een groepje dronken jongeren een reclamebord van een tentje hier in de straat aan t slopen. Ik heb een foto van ze gemaakt en t aan de eigenaar toegestuurd en ze daarna weggejaagd.
Jongeren. Dronken jongeren
. Dronken jongeren die andermans spul kapot maken
.
Lijkt me kut, zo afhankelijk zijn van een drankje.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Oh man ik haat echt de wereld als ik zo vroeg op moet en nog geen koffie heb en er mensen om me heen wel meteen "aan" zijn. Laat me met rust allemaal.
In combinatie met voetbal? Neuh.quote:
Tuurlijk maar dat klinkt in ieder geval niet zo achterlijk als keukenkampioendivisiequote:Op zondag 31 maart 2019 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga toch weg!
Geef zo'n tent een fatsoenlijke, blijvende naam.
Ik gok dat jij een meisje bent. t Waren een stuk of 8 jongens. Sukkels. Hele bord naar de tyfus.quote:
Het is niet per se alleen koffie hoor. Meer de combinatie van alles en niet rustig wakker kunnen worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me kut, zo afhankelijk zijn van een drankje.
Nog een iemand met chill the fuck out ochtend humeurquote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Oh man ik haat echt de wereld als ik zo vroeg op moet en nog geen koffie heb en er mensen om me heen wel meteen "aan" zijn. Laat me met rust allemaal.
Snap dat echt niet hoor. Dat je dronken wil worden, prima. Maar dingen slopen gaat echt te ver.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een meisje bent. t Waren een stuk of 8 jongens. Sukkels. Hele bord naar de tyfus.
Jupquote:Op zondag 31 maart 2019 10:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een iemand met chill the fuck out ochtend humeur
De oplossing is niet op vakantie gaanquote:Op zondag 31 maart 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is niet per se alleen koffie hoor. Meer de combinatie van alles en niet rustig wakker kunnen worden.
Nah. Volgende week weerquote:Op zondag 31 maart 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De oplossing is niet op vakantie gaan.
15e pasquote:Op zondag 31 maart 2019 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je ook met je nieuwe baan?
Jammerquote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel eens met een meisje gezoend. Maar was niets voor mij
Gewoon eerste 3 kwartier niet praten, hooguit een kreun/grom uittenquote:
Dat zie ik ook op schiphol, iedereen zo gestrest terwijl ze weggaan of terugkomen. Snap er niks van, ik loop daar fluitend rondquote:Op zondag 31 maart 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
Wel echt een dingetje hoor. Zie hier zo veel toeristen en geen een is echt relaxed. En al helemaal niet op de dag dat ze aankomen en de dag dat ze vertrekken.
Dan gaat er wat fout denk ik.
Vakantiestressquote:Op zondag 31 maart 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
Wel echt een dingetje hoor. Zie hier zo veel toeristen en geen een is echt relaxed. En al helemaal niet op de dag dat ze aankomen en de dag dat ze vertrekken.
Dan gaat er wat fout denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |