Ik zal jou eens nuilen!quote:
Vooral Hagenaarsquote:
Tolerantquote:
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.quote:
Eens, flink ook voor het gevoel.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:01 schreef Samzz het volgende:
Beetje jammer dat t vandaag een stuk kouder is.
Het is hier een uur vroeger, vlieg ,o terug naar NL.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.
Echt hequote:Op zondag 31 maart 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, flink ook voor het gevoel.
En dan geen koffie drinken. Hoe hou je het vol?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger, vlieg ,o terug naar NL.
Wat denk je dat ik zo doe op het vliegveld?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan geen koffie drinken. Hoe hou je het vol?
FOK!ken?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik zo doe op het vliegveld?
Ah dat is wel klote ja. Hopelijk breekt de zon snel door dat scheelt al gauw wel een paar graden.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he.
Baal wel. Vandaag ben ik wel vrij.
t Zou overwegend bewolkt zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat is wel klote ja. Hopelijk breekt de zon snel door dat scheelt al gauw wel een paar graden.
He makkerquote:
Zit die nou op de wc?quote:
Maar wat..?quote:
Besties worden natuurlijkquote:
Ik ben dus nog jongquote:Op zondag 31 maart 2019 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als je oud bent, dan kun je niet meer uitslapen.
Handig toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal makkelijk te pleasen.
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioenquote:Op zondag 31 maart 2019 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal makkelijk te pleasen.
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Behalve hagenezen, ze worden toch nooit landskampioen
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsenquote:
+zijn er ook nudies van?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is dit? Komt me bekend voor maar kan er geen naam bij plaatsen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |