Ewwww een rookworst GATVERDAMMEquote:Op zondag 31 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet als je een rookworst eet? Of poffertjes?
quote:
mario komt om 7 uur met die Polizei Taxi aus het Klaagfort ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex van Barney gespot.quote:
Ik altijd de taart voor kringverjaardag.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat koop jij het liefst bij de Hema?
Uhm, kom daar nooit meer eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat koop jij het liefst bij de Hema?
Zo zijn wij!quote:Op zondag 31 maart 2019 01:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo slapen. Keileuk met jullie.
Ga ik luisteren!quote:Op zondag 31 maart 2019 01:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo slapen. Keileuk met jullie.
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Truste Potje! ik doe altijd bijnamen want dat ik makkelijker in mijn mind.....
Heb je haar gevonden?quote:
Ik deze:quote:Op zondag 31 maart 2019 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik altijd de taart voor kringverjaardag.
Truus?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je haar gevonden?
Jij bent goed!
Wie is het?
Op jacht naar de rookworst?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zet die taart neer en duik zelf de koelkast in
Ik vind het gewoon zo lekker klinkenquote:
Zo lekker eenvoudig, net als Bep.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo lekker klinken
Is echt mooie muziek voor die tijd.quote:
Oh ik ben gek op kaas koekjesquote:Op zondag 31 maart 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik deze:
[ afbeelding ]
Fucking vette shit
Natuurlijk, als geboren en getogen Rotterdamse had ik natuurlijk Willem moeten zeggenquote:
Hij staat nu Hieroquote:Op zondag 31 maart 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is echt mooie muziek voor die tijd.
Louis heb ook nog altijd dezelfde vrouw toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, als geboren en getogen Rotterdamse had ik natuurlijk Willem moeten zeggen
Die van mij stond al in de mijnequote:Op zondag 31 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij staat nu Hiero![]()
40+ / Punk, disco, New Wave of? #43 Let the music play again............
Heeft Dick wel een vrouw?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:24 schreef sig000 het volgende:
Hoe heet de vrouw van Dick eik? Daar hoor je nooit wat over en die moet maar mee elke keer.
Fanny zou leuk zijn als hij nog eens een Engelse club wil trainen.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:24 schreef sig000 het volgende:
Hoe heet de vrouw van Dick eik? Daar hoor je nooit wat over en die moet maar mee elke keer.
Ik wist niet dat dat er wasquote:Op zondag 31 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij staat nu Hiero![]()
40+ / Punk, disco, New Wave of? #43 Let the music play again............
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fanny zou leuk zijn als hij nog eens een Engelse club wil trainen.
Volgens mij is zijn eerste vrouw overleden.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Louis heb ook nog altijd dezelfde vrouw toch?
Ik gok dattie 50 jaar getrouwd is.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort Anne Frank ik kan nergens een vrouw van Dick vinden
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fanny zou leuk zijn als hij nog eens een Engelse club wil trainen.
Ow da's kut.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn eerste vrouw overleden.
Doegies!quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Durft-ie niet. Jij slaat 'm helemaal in elkaar.
Neil!quote:
Ik was met Voxs naar een feestje.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:30 schreef TillyB het volgende:
[..]in de hema
Leuke abend gehad? Had je weer een kesert?
Ja ik moet maar eens gaan slapen, het is bijna 3 uurquote:
Sommige mannen gaan dan vissen, Dick vult dan z'n zakken met geld van sjeiks of Russische oligarchen.quote:
Das straksquote:Op zondag 31 maart 2019 01:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik moet maar eens gaan slapen, het is bijna 3 uur![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik moet maar eens gaan slapen, het is bijna 3 uur![]()
Trustenquote:
En wanneer ie geen zin heeft trekt ie gewoon lange neus en zegt, ik zoek andere vijver.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan dan vissen, Dick vult dan z'n zakken met geld van sjeiks of Russische oligarchen.
Voxige feestjesquote:Op zondag 31 maart 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was met Voxs naar een feestje.
Gooide je die wel terug?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:40 schreef sig000 het volgende:
Het liep ook wel beetje uit de hand toen we met drijvend brood karpers gingen vissen.
Je had dan soms een domme eend aan de haak.
O, gelukkig maar.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werphengel op de rem en ze stortte weer neer in de vijver
I know, maar niet m n ding ... er zit best dik veel vis daar btwquote:Op zondag 31 maart 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon vanaf je balkon doen.
Mijn schoonbroer had ooit keer een eend op de kop getikt voor de kerst.quote:
Eendenvlees is buiten China niet heel erg populair, volgens mij.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn schoonbroer had ooit keer een eend op de kop getikt voor de kerst.
Een week na braden in de oven rook de keuken van schoonmoeder nog steeds naar een vijver.
Maar wel lekkerquote:Op zondag 31 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eendenvlees is buiten China niet heel erg populair, volgens mij.
Zijn ook andere eenden denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eendenvlees is buiten China niet heel erg populair, volgens mij.
Roti doks heb je ook. Ik heb het nog nooit iemand horen bestellen terwijl ik in de rij stond bij Roopram.quote:
Ik heb vast Surinaamse afhaalquote:Op zondag 31 maart 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roti doks heb je ook. Ik heb het nog nooit iemand horen bestellen terwijl ik in de rij stond bij Roopram.
Dat soort Chinezen ... ik zou er niet één weten hier in de buurt.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij de Chinees weet je het nooit wat er precies inzit.
Het aantal krimpt hard hier.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort Chinezen ... ik zou er niet één weten hier in de buurt.
Dat was lang het bijna exclusieve domein van Egyptenaren.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het aantal krimpt hard hier.
Ze nemen de snackbars over.
De tijd in NL klopt sowieso al niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zomaar een uur weg. FOK! doet het weer verkeerd. Had achteruit gemoeten. Toch?
20 minuten en 40 minuten scheelt het.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, we zitten er anderhalf uur naast of zo, dacht ik.
Dat lijkt me iets wat Recce tot op de seconde nauwkeurig paraat heeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:06 schreef sig000 het volgende:
We hanteren tijd in Berlijn terwijl Londen veel meer klopt
Die zal mijn verhaal dan ook bevestigen en al dat geneuzel met tijd opschuiven is helemaal nergens goed voor.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets wat Recce tot op de seconde nauwkeurig paraat heeft.
Die groene heks zou motte werken ...quote:Op zondag 31 maart 2019 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Keulen hebben ze ook verkeerde tijd.
Als je gelijk hebt zal hij het bevestigen.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zal mijn verhaal dan ook bevestigen en al dat geneuzel met tijd opschuiven is helemaal nergens goed voor.
Dan zit mootie in een andere tijdzone.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:12 schreef sig000 het volgende:
Per kwartier indelen is al stuk nauwkeuriger
Ja kan in NL zeker 20 minuten schelen al.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zit mootie in een andere tijdzone.
Daarom duurt het ook zo lang tot die mensen uit het oosten reageren.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja kan in NL zeker 20 minuten schelen al.
Ik check morgen wel wat nog verzet moet wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 03:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom duurt het ook zo lang tot die mensen uit het oosten reageren.
Niemand ziet je niemand kent je...quote:Op zondag 31 maart 2019 03:27 schreef chufi het volgende:
Maar om eerlijk te zijn... Er is en zal niemand naar me toekomen..
0 ipv fail 5600
Het gaat een waar kunstwerk worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 05:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja j ebekijkt het maar ... staat je huis nog
Altijd spannend kan bijna niet wachten tot morgen.. slapen ..quote:Op zondag 31 maart 2019 05:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat een waar kunstwerk worden.
Pit ze.quote:Op zondag 31 maart 2019 05:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd spannend kan bijna niet wachten tot morgen.. slapen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Fijne dagquote:Op zondag 31 maart 2019 07:28 schreef Prisha het volgende:
Nog een uurtje en dan richting Limburg en de ezeltjes![]()
Zakdoeken, check! Paracetasnolletjes, check! Honing, check! Camera, check!
Ik kan er tegenaan
thanksquote:
Geniet van de mooie plek, en de ezeltjes.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:28 schreef Prisha het volgende:
Ik kan er tegenaan
Gaat helemaal lukkenquote:Op zondag 31 maart 2019 07:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniet van de mooie plek, en de ezeltjes.
Veel plezier!!quote:Op zondag 31 maart 2019 07:28 schreef Prisha het volgende:
Ik kan er tegenaan
thanksquote:
Later Pullup, fijne dag kerel. Ik ben er zo ook weer vandoor.quote:
Nee, naar bed....quote:
Volop zon, veul koffie, geile neger mix aan verder werken en moeders mee uit nemen vanmiddag.quote:
Lekker sjegquote:Op zondag 31 maart 2019 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volop zon, veul koffie, geile neger mix aan verder werken en moeders mee uit nemen vanmiddag.
Wattequote:Op zondag 31 maart 2019 08:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of Tantie T moet knarrieau hebben, dan houdt het een beetje op.
Ben altijd vroeg wakker.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, cafca.Je bent er ook redelijk vroeg bij voor de zondagmorgen.
Best fijn, dan heb je tenminste een beetje dag over. De klad komt er hier regelmatig in.quote:
Heb je wel lekker weer voor uitgekozen zegquote:Op zondag 31 maart 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
Ik ga straks fietsen, seizoensopening met de fietsclub. Vanmiddag een verjaardag waar ik weinig zin in heb
Lekker een beetje hangen kan ook eens fijn zijn, Haags. Beetje buiten genieten van het mooie voorjaar is ook een aardig plan, want voor je het weet is het weer over.quote:
Valt wel mee, toch? Het is iig droogquote:Op zondag 31 maart 2019 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je wel lekker weer voor uitgekozen zeg
Maar het regent.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker een beetje hangen kan ook eens fijn zijn, Haags. Beetje buiten genieten van het mooie voorjaar is ook een aardig plan, want voor je het weet is het weer over.
1e is leuk, 2e zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
Ik ga straks fietsen, seizoensopening met de fietsclub. Vanmiddag een verjaardag waar ik weinig zin in heb
Ach ja, (schoon)familieverplichtingenquote:Op zondag 31 maart 2019 08:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e is leuk, 2e zou verboden moeten worden.
Heb jij even gelukquote:Op zondag 31 maart 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh? Het is het mooiste weer van de wereld hier in Drenthe joh.
Dat zijn de ergste.quote:
Onder andere of andersomquote:
Goedemorgen! Ik drink koffie en probeer hoofd te klaren voor inzending schilderij. Men moet van alles van mij wetenquote:
Oh, het is zover!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik drink koffie en probeer hoofd te klaren voor inzending schilderij. Men moet van alles van mij weten
Dit is voor een andere wedstrijd, die van het Rijksmuseum. Ze moesten zelfs een foto van de achterkant.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het is zover!Spannend weer. Sja, dat zal best dat ze het hemd van je lijf vragen. De vraag is niet óf je het wint, maar wanneer. Maar die tijd komt gegarandeerd.
Ja, dat weet ik, alleen niet dat het nu al was.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is voor een andere wedstrijd, die van het Rijksmuseum. Ze moesten zelfs een foto van de achterkant.
Wie weet.. Het is in ieder geval goed dingen onder de aandacht te brengen. Dan zijn wedstrijden wel geschikt.
Kringverjaardagen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef Voxs het volgende:
Ben het wel eens dat saaie verjaardagen verboden moeten worden.
Geen tijd om een webshop te vullen hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, alleen niet dat het nu al was.Na gewonnen te hebben nog je eigen webshop erbij en dan heb je geen tijd meer om hier te posten.
![]()
Ik hoop dat je het wint, Voxs, maar ja, daar was ik vorige keer ook zeker van. Althans, minimaal top 5.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen!Scut heeft moves joh, die heupen
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kringverjaardagen.Braaf zitten allemaal, je kan gek doen wat je wil, maar ze blijven fluisteren. Eerst koffie, dan nog eentje en als ze eenmaal aan de drank gaan gaat het hele spul ineens los.
![]()
Na afloop: ooooooooooooooh wat was het gezellig hč!Nou! Genoten weer.
Ja ja, blijf maar bescheiden.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen tijd om een webshop te vullen hoorMeeste dingen maak ik in opdracht.
thx Lucky, maar ik denk dat ik bij deze niet uitgekozen wordt. Dit is zo'n grote wedstrijd, daar doen professionele kunstenaars aan mee, met waanzinnig goede werken. Het is meer voor mijzelf, dat ik het gedaan heb. En wie weet onthoudt een van de juryleden mijn naam en denkt in toekomst ooit: ' he, was dat niet en etc '
Mijn vader gaf die schaal niet meer door.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef Voxs het volgende:
[..]Exact + de schaal met hapjes. Op het laatst gaat die zo vaak rond, omdat de gastheer/vrouw er van af wil, dat je er tureluurs van wordt
oh Geweldigquote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen,een merelnest bij een kennis van me.
hmm misschienquote:Op zondag 31 maart 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, blijf maar bescheiden.Je kon jezelf wel eens behoorlijk onderschatten, maar dat komt je schilderijen weer ten goede.
Zette hij het onder de stoel zodat de teckel/terrier/vloerdweil het kon eten?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn vader gaf die schaal niet meer door.
Altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:44 schreef Voxs het volgende:
Zette hij het onder de stoel zodat de teckel/terrier/vloerdweil het kon eten?
Ah...........quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:
Hier ook, zonnetje schijnt heerlijk, net als gisteren, Nederland is groter dan de Randstad, en wij hebben het mooie weer.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh? Het is het mooiste weer van de wereld hier in Drenthe joh.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, zonnetje schijnt heerlijk, net als gisteren, Nederland is groter dan de Randstad, en wij hebben het mooie weer.![]()
Mocht het gaan regenen, ik hoef vandaag de deur niet uit, en heb grootse deel v/h huishouden gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hier is het inmiddels bewolkt.
En woei.
En fris.
Uitsmijtertje?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het gaan regenen, ik hoef vandaag de deur niet uit, en heb grootse deel v/h huishouden gedaan.
Rond het middaguur even lekker brunchen, en dan tijd voor mezelf.
Denk het wel, want ik heb gisteren Breydelham gekocht voor 2 a 3 uitsmijters en heb er pas 1 gehad.quote:
Over een uurtje gaat de jumbo open,doe ik met je mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het wel, want ik heb gisteren Brydelham gekocht voor 2 a 3 uitsmijters en heb er pas 1 gehad.
Lekker!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het gaan regenen, ik hoef vandaag de deur niet uit, en heb grootse deel v/h huishouden gedaan.
Valt mee als je maar niet in mn oor gaat zitten jodelenquote:Op zondag 31 maart 2019 08:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of Tantie T moet knarrieau hebben, dan houdt het een beetje op.
Is ie dicht?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over een uurtje gaat de jumbo open,doe ik met je mee.
Frituur in de ochtendquote:Op zondag 31 maart 2019 11:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Snacks frituren in de ochtend met koffie
Mo alles onder controle.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zondag pas om 12 uur open hier.quote:
Dacht af en toe een beetje in je zij te porren, teneinde kekke ende snedige uitspraken te ontlokken.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt mee als je maar niet in mn oor gaat zitten jodelen
Doeg.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, kmot weg en nog douchen en eten ook. Dag!
Jeetje, asociaal.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op zondag pas om 12 uur open hier.
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je weer beetje de oude?
ik hoorde dit liedje op spotify ik kan alleen geen clipje vinden!quote:Op zondag 31 maart 2019 03:55 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Niemand ziet je niemand kent je...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoorde dit liedje op spotify ik kan alleen geen clipje vinden!
Grappige tekst wel!![]()
40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #8Speciaal voor jou een nieuw liedje gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kalm aan met die elleboog, Lee Towersquote:Op zondag 31 maart 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht af en toe een beetje in je zij te porren, teneinde kekke ende snedige uitspraken te ontlokken.
gezien!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een nieuw liedje gepost
Leuk muziek wel, alleen geen idee onder welke gerne het valt of valt gewoon onder Nederlands talig?quote:
Cabaret, want ze hebben de Annie Schmidt prijs gewonnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk muziek wel, alleen geen idee onder welke gerne het valt of valt gewoon onder Nederlands talig?
wat hij zegt!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk muziek wel, alleen geen idee onder welke gerne het valt of valt gewoon onder Nederlands talig?
Ah thanks voor de uitlegquote:Op zondag 31 maart 2019 11:33 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Cabaret, want ze hebben de Annie Schmidt prijs gewonnen.
Maar je kunt het ook luisterlied noemen.
Nummers nog wel,douche jij zo lang?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stond onder de douche ineens spontaan Lee Towers nummers te zingen.![]()
Dacht ik meld het nog ff.
Goedemorgen dan..quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zolang je nog maar helder kan zien!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Begint dat bij 1?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:10 schreef Voxs het volgende:
Inzending: pianomeisje
Inzendingsnummer: 7763
Dat zou goed mogelijk zijnquote:
Spannend!quote:Op zondag 31 maart 2019 12:10 schreef Voxs het volgende:
Succes gewenst.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:10 schreef Voxs het volgende:
ja!quote:
Dank!quote:
Geen idee, is niet op een website te zien. De jury krijgt een klus!quote:
OK succes dan maar gewenst, maar dat had je vast al wel begrepenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja!
[..]
Dank!
[..]
Geen idee, is niet op een website te zien. De jury krijgt een klus!
In mei krijg ik te horen ja of nee.
Ja dank! Buiten nuquote:Op zondag 31 maart 2019 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK succes dan maar gewenst, maar dat had je vast al wel begrepen
Maar goedemiddag Marioquote:Op zondag 31 maart 2019 12:54 schreef mario390 het volgende:
goed middag
geen schlumpf maar monstro-kostum
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |