Ja, dat wil prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef TillyB het volgende:
Ff kijken, wil nog ff schoonmaken en dat is misschien wel lekker voor erbij
Heer Hut.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik volg je...
https://www.last.fm/user/EJMatze
Denk wel aan de buren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef TillyB het volgende:
Ff kijken, wil nog ff schoonmaken en dat is misschien wel lekker voor erbij
ik warm ze dan nog effe op maar hetzelfde principe.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die doperwten lekker begraven onder een lading mayo en ketchup en lepelen maar.
enough said...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik ze vanuit de pot in een schaal doe voor ie in de magnetron gaat, dan pak ik altijd een koude worteltje eruit. Vin het best lekker wel.
Dan ben je erg wanhopig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:27 schreef TillyB het volgende:
L2B je warmde die dopdingen niet eens op?? Gewoon rel koud???
Oh ja, saté was ook zo klaar. Even in heet water mieteren en witbrood erbij. Sja, het moest destijds goedkoop en liefst snel klaar zijn. Zo min mogelijk afwas hebben was ook wel zo prettig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik warm ze dan nog effe op maar hetzelfde principe.
Toen ik m'n zusje vertelde wat ik had gegeten zei ze ook meteen: doet me denken aan toen je op kamers woonde. Vervang de saté schnitzel door van de au-bain-marie saté stokjes en je bent er.
Live uit blik zonder opwarmen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:27 schreef TillyB het volgende:
L2B je warmde die dopdingen niet eens op?? Gewoon rel koud???
dit jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, saté was ook zo klaar. Even in heet water mieteren en witbrood erbij. Sja, het moest destijds goedkoop en liefst snel klaar zijn. Zo min mogelijk afwas hebben was ook wel zo prettig.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Live uit blik zonder opwarmen.
Werkte 25 jaar in ploegen en samen met paardenfokkerij gaf dat een nogal onregelmatig ritme.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik had geen muts die het regelde.
Misschien.. zit aan de wijn, straks misschienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten we je smaak te verzieken?
Dophummusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
gewoon de staafmixer er op en smeren maar
Lekker joh. Af en toe bij mijn ouders met aardappelen en een ballegie gehakt. Kuiltje jus. (jus móet in kuil, dus eerst dijk opwerpen met vork)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:32 schreef TillyB het volgende:
Nouja niet dat het opgewarmd zoveel beter is
Ah, met ezeltjes wandelen is vast heel rustgevend.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet helemaal maar genoeg om morgen met de ezeltjes te wandelen.
Dat met die Colombia zit nog in mijn hoofd. Hadden ze iets kunnen doen aan dat gat in die vleugel? Er was één mogelijkheid, een reddingsoptie met Atlantis, maar dat was lastig en gevaarlijk geweest. Beter dan niets maar...zou het gelukt zijn?
Mooi manquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:35 schreef sig000 het volgende:
Een kleinzoon en een trekker op 20 hectare, ben helemaal tevreden.
Ja, dat werkt ook niet. Mijn ouders hebben ook van die oranje bolletjes in huis die ze regelmatig eten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jawel maar teveel groente naar mijn zin.
appeltjes van Oranje ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook niet. Mijn ouders hebben ook van die oranje bolletjes in huis die ze regelmatig eten.
Fruit heet het.
Mja daar ben ik ook wel mee opgegroeid, ik hield niet van kool en veel andere groente en dan nam ik zo’n potje erbij, maar nu ik zelf kan koken moet ik er niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker joh. Af en toe bij mijn ouders met aardappelen en een ballegie gehakt. Kuiltje jus. (jus móet in kuil, dus eerst dijk opwerpen met vork)
En prakken maar.
Smakelijk!
Op een handjevol koolsoorten na ben ik er ook niet heel dol op.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja daar ben ik ook wel mee opgegroeid, ik hield niet van kool en veel andere groente en dan nam ik zo’n potje erbij, maar nu ik zelf kan koken moet ik er niet meer aan denken.Hoe heb ik dat ooit weg kunnen werken al die tijd.
Die zijn 9 van de 10 x ook droog en muffig. Toch blijven ze het maar kopen, liefst per kistje.quote:
Wat eet je dan ? kool of van die potjes ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja daar ben ik ook wel mee opgegroeid, ik hield niet van kool en veel andere groente en dan nam ik zo’n potje erbij, maar nu ik zelf kan koken moet ik er niet meer aan denken.Hoe heb ik dat ooit weg kunnen werken al die tijd.
Hmm ik vind veel groentes wel lekker, maar ze moeten wel lekker klaargemaakt worden. Alleen broccoli is niet te doen in wat voor hoedanigheid dan ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op een handjevol koolsoorten na ben ik er ook niet heel dol op.
Waar gaat je voorkeur naar uit op groenten gebied dan?
Bleomkool vind ik wel lekker met kerriesaus.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm ik vind veel groentes wel lekker, maar ze moeten wel lekker klaargemaakt worden. Alleen broccoli is niet te doen in wat voor hoedanigheid dan ook.
Brokkelie met knipfilet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm ik vind veel groentes wel lekker, maar ze moeten wel lekker klaargemaakt worden. Alleen broccoli is niet te doen in wat voor hoedanigheid dan ook.
Ook niet gefrituurd met een korstje?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vroegah nam ik dan zo’n potje wortelgedoe ipv kool, met gekookte aardappelen en vlees. Maar ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst Hollands AVG heb gegeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat eet je dan ? kool of van die potjes ?
Mooi die verschillende smaken van mensen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat was vroeger m’n favoriet, met kaassaus dan. Nu heb ik het liever uit de oven met veeeel kruiden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bleomkool vind ik wel lekker met kerriesaus.
Met kaas en wijn kun je alles lekker makenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi die verschillende smaken van mensen.Heerlijk broccoli, met witte wijn/kaassaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |