Ja, dat wil prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef TillyB het volgende:
Ff kijken, wil nog ff schoonmaken en dat is misschien wel lekker voor erbij
Heer Hut.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik volg je...
https://www.last.fm/user/EJMatze
Denk wel aan de buren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef TillyB het volgende:
Ff kijken, wil nog ff schoonmaken en dat is misschien wel lekker voor erbij
ik warm ze dan nog effe op maar hetzelfde principe.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die doperwten lekker begraven onder een lading mayo en ketchup en lepelen maar.
enough said...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik ze vanuit de pot in een schaal doe voor ie in de magnetron gaat, dan pak ik altijd een koude worteltje eruit. Vin het best lekker wel.
Dan ben je erg wanhopig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:27 schreef TillyB het volgende:
L2B je warmde die dopdingen niet eens op?? Gewoon rel koud???
Oh ja, saté was ook zo klaar. Even in heet water mieteren en witbrood erbij. Sja, het moest destijds goedkoop en liefst snel klaar zijn. Zo min mogelijk afwas hebben was ook wel zo prettig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik warm ze dan nog effe op maar hetzelfde principe.
Toen ik m'n zusje vertelde wat ik had gegeten zei ze ook meteen: doet me denken aan toen je op kamers woonde. Vervang de saté schnitzel door van de au-bain-marie saté stokjes en je bent er.
Live uit blik zonder opwarmen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:27 schreef TillyB het volgende:
L2B je warmde die dopdingen niet eens op?? Gewoon rel koud???
dit jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, saté was ook zo klaar. Even in heet water mieteren en witbrood erbij. Sja, het moest destijds goedkoop en liefst snel klaar zijn. Zo min mogelijk afwas hebben was ook wel zo prettig.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Live uit blik zonder opwarmen.
Werkte 25 jaar in ploegen en samen met paardenfokkerij gaf dat een nogal onregelmatig ritme.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik had geen muts die het regelde.
Misschien.. zit aan de wijn, straks misschienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten we je smaak te verzieken?
Dophummusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
gewoon de staafmixer er op en smeren maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |