quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even je YouTubes van de afgelopen 3 maanden in kaart brengen.
Jij en je edits, ik had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb nog een edit gedaan omdat ik de verkeerde quote.
Je hebt zelf niet eens een FM tagje .. maar wat is dat dan .. ik kom daar nooit,.. heb mn eigen MUZ kanaalquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:51 schreef cafca het volgende:
Maar muziekstats, daar heb je toch gewoon last.fm voor?
Je mag mijn tagje wel even lenen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:51 schreef cafca het volgende:
Maar muziekstats, daar heb je toch gewoon last.fm voor?
Piekernacht incoming.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat @:Prisha at
last,fm (vroeger audioscrobler) houdt bij wat je digitaal draait. Vroeger vanuit Winamp, tegenwoordig vanuit Spotify.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet eens een FM tagje .. maar wat is dat dan .. ik kom daar nooit,.. heb mn eigen MUZ kanaal
Waar moet die dan komen te staan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukkig mag je er halverwege de nacht uit om de klok te verzetten
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar kan je me altijd voor wakker makenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de bank, duh!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar moet die dan komen te staan?
DirkJan, geniaal flauw.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de bank, duh!
[ afbeelding ]
Dat is voor de wintertijd. Maar kan het nu dus ook? Ik heb geen plek aan de andere kant vd bank.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de bank, duh!
[ afbeelding ]
Aan de hand van dit stripje maakte ik ook mijn opmerking.quote:
Lol! Die ene met 'kut school' is té grappig ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan de hand van dit stripje maakte ik ook mijn opmerking.
Potje met gemixte worteltjes en doperwten, 3.5 minuten in de magnetron. Dikke klodder mayo erop. En een saté schnitzel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat @:Prisha at
Wees blij dat het zomertijd wordt. Als het wintertijd wordt, is het een uur later wéér drie uur.....blijf je bezig!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is voor de wintertijd. Maar kan het nu dus ook? Ik heb geen plek aan de andere kant vd bank.
Hmm. Als het maar lekker was.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Potje met gemixte worteltjes en doperwten, 3.5 minuten in de magnetron. Dikke klodder mayo erop. En een saté schnitzel.
Hmquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Potje met gemixte worteltjes en doperwten, 3.5 minuten in de magnetron. Dikke klodder mayo erop. En een saté schnitzel.
Ik stream nooit muziek ... zoek alles op YTquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:58 schreef cafca het volgende:
[..]
last,fm (vroeger audioscrobler) houdt bij wat je digitaal draait. Vroeger vanuit Winamp, tegenwoordig vanuit Spotify.
https://www.last.fm/user/camilero
best grappig.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lastfm heeft een tracker die je moet installeren, registreert ook gewoon mp3tjes die je op je pc afspeelt. Ik heb ‘m juist pas verwijderd want hij deed het niet via spotify op m’n iphone geloof ik, daar was iets mee, dan maar helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stream nooit muziek ... zoek alles op YT
Kijk .. laat maarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lastfm heeft een tracker die je moet installeren, registreert ook gewoon mp3tjes die je op je pc afspeelt. Ik heb ‘m juist pas verwijderd want hij deed het niet via spotify op m’n iphone geloof ik, daar was iets mee, dan maar helemaal niet.Alles of niks
Drum & Base draai ik nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lastfm heeft een tracker die je moet installeren, registreert ook gewoon mp3tjes die je op je pc afspeelt. Ik heb ‘m juist pas verwijderd want hij deed het niet via spotify op m’n iphone geloof ik, daar was iets mee, dan maar helemaal niet.Alles of niks
worteltjes en doperwtjes uit een pot...sowieso gekookte worteltjesquote:
Gekookte wortels zijn weeïg zoet, maar dat geldt ook weer voor verse doperwten. *ril*quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
worteltjes en doperwtjes uit een pot...sowieso gekookte worteltjes
Ben je al beter? En gaat het ezeltjeswandelen nog door?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je er een player op hebt staan zou dat moeten kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je ook via mobiel luisteren eigenlijk?
VLC of foobar werkt wel met luisterlink.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je ook via mobiel luisteren eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toen ik ooit op mezelf ging wonen vrat ik karrevrachten doperwten rechtstreeks uit het blik, met mayo en ketchup.
Kostte nagenoeg niets en meteen klaar.
Toen ik ooit op mezelf ging wonen vrat ik karrevrachten doperwten rechtstreeks uit het blik, met mayo en ketchup.
Kostte nagenoeg niets en meteen klaar.
Niet helemaal maar genoeg om morgen met de ezeltjes te wandelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al beter? En gaat het ezeltjeswandelen nog door?
ik volg je...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:58 schreef cafca het volgende:
[..]
last,fm (vroeger audioscrobler) houdt bij wat je digitaal draait. Vroeger vanuit Winamp, tegenwoordig vanuit Spotify.
https://www.last.fm/user/camilero
best grappig.
[..]
Als je er een player op hebt staan zou dat moeten kunnen.
Ff kijken, wil nog ff schoonmaken en dat is misschien wel lekker voor erbijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
VLC of foobar werkt wel met luisterlink.
Hutquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik volg je...
https://www.last.fm/user/EJMatze
Als ik ze vanuit de pot in een schaal doe voor ie in de magnetron gaat, dan pak ik altijd een koude worteltje eruit. Vin het best lekker wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
worteltjes en doperwtjes uit een pot...sowieso gekookte worteltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |