Nee, teenslippers kunnen nooit....quote:
In Baku vorig jaar....quote:
Gewoon een co-commentator ernaast zetten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Olav wordt elk seizoen alleen naar slechter
Die man wordt ook elk jaar ouder.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Goede co-commentator erbij en we kunnen er weer 5 jaar door.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit soort uitsprakenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:10 schreef Embraer89 het volgende:
Vorig jaar iedereen mij uitlachen toen ik zei dat Leclerc het nog wel gaat maken.
Doornbos?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon een co-commentator ernaast zetten.
Mercedes straks nog met de partymode xxlquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef Maver24 het volgende:
1 volle seconde. Ik geloof dat ik niet meer hoef te kijken.
Hebben ze toch vorig jaar een paar races gedaan met Van de Garde (toch?) ernaast, dat was toen best prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe Giedo Banter Garde dan maarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ferrari ook hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mercedes straks nog met de partymode xxl
Hij rijdt ook in een prima auto natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:10 schreef Embraer89 het volgende:
Vorig jaar iedereen mij uitlachen toen ik zei dat Leclerc het nog wel gaat maken.
mwah, zelfs een superpartymodus helpt het niet tegen Ferrari lijkt mequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mercedes straks nog met de partymode xxl
Ja, Van der Garde. Maar Olav wil dat noet meer geloof ik. Dit jaar iig geen co-commentator meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze toch vorig jaar een paar races gedaan met Van de Garde (toch?) ernaast, dat was toen best prima.
Giedo had wel een heel irritant stopwoord steeds meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze toch vorig jaar een paar races gedaan met Van de Garde (toch?) ernaast, dat was toen best prima.
Nou nee, werd toen keihard uitgelachen hier, want Max !!!! einzzzzquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit soort uitsprakenDat dachten de meesten geloof ik
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ze winnen dankzij de nieuwe verfquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind de Ferrari's voor het eerst ooit écht mooi, bedenk ik me ineens. Dat donkere werkt goed
Terwijl de Williams er echt heel pauper uitzien moet dat jaren-90 gradient er opquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind de Ferrari's voor het eerst ooit écht mooi, bedenk ik me ineens. Dat donkere werkt goed
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nou nee, werd toen keihard uitgelachen hier, want Max !!!! einzzzz
Vooral toen hij de ene na de andere indrukwekkende zege/podiumplek pakte jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit soort uitsprakenDat dachten de meesten geloof ik
Zonde, waarom?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:14 schreef CrashO het volgende:
Bantergarde heeft op Twitter al aangegeven dit jaar niet meer naast Olav te gaan ztten
Doe ik niet, en ben ik ook niet. Niemand is dat hier trouwens.quote:
Die zijn toch niet in beeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl de Williams er echt heel pauper uitzien moet dat jaren-90 gradient er op.
Jammer wel, vond dat op zich wel prettig, Van der Garde die oplet en de technische zaken bespreekt en Olav die gewoon lekker zijn enthousiasme er in kan gooien.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:14 schreef CrashO het volgende:
Bantergarde heeft op Twitter al aangegeven dit jaar niet meer naast Olav te gaan ztten
Lachen man.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:16 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Doe ik niet, en ben ik ook niet. Niemand is dat hier trouwens.
Maar vond dat gewoon wel grappig.
Wat hadden ie dan verwacht met zo'n achternaamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziet het beter dan Olav. Dat moet Olav niet hebben
aan het begin van de kwali wel.quote:
Jawel, was de eerste auto die naar buiten was geredenquote:
Origineel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, jij lijkt me erg gezellig op feestjes
Toen stond ik nog melk te koken voor de chocolademelk, dus gemist.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, was de eerste auto die naar buiten was gereden
Dat klinkt best boos en zuur en gedoequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Donno.
Tweet er even bij gezocht, die was van Olav, niet van Giedo. Mijn geheugen heeft issues![]()
[ afbeelding ]
Wie is VESquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:18 schreef Embraer89 het volgende:
Ben benieuwd of VES Q3 wel gaat halen
Je begint een beetje op Olav te lijken dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Donno.
Tweet er even bij gezocht, die was van Olav, niet van Giedo. Mijn geheugen heeft issues![]()
[ afbeelding ]
daarmee red hij het nog niet, tenzij je 19 Kubica's in de Formule 1 hebt naast Strollquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Geen zorgen, papa koopt wel weer een ander team voor dit wereldtalent.
Misschien maar mezelf maar even aanbieden als sidekickquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint een beetje op Olav te lijken dan.
Oh VER dus.quote:
Nee, want wij willen Gifjesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Misschien maar mezelf maar even aanbieden als sidekick
Haha, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
Dus Ferrari had slimmere interpretatie van de nieuwe regels en de rest mag half jaar lang proberen bij te benen..
Side kick van Van Gamerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mooi om te zienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat niet, maar ze hebben de weg naar boven ingeslagen
Morgen Alonso aan de startquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Mooi voor de sport dat ze weer terug lijken te komen.
En daarnaast ook nog eens ontzettend relaxed en naturel bij interviews. Ik ben fan!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die Lando heeft een Reddit account en is actief op Twitch en sim racing. Het is wel gaaf om hem zo te zien
Waarschijnlijk, en na dat half jaar wordt Vettel viesmad omdat LeClerq sneller is waardoor ze elkaar van de baan afrijden en Bottas WK wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
Dus Ferrari had slimmere interpretatie van de nieuwe regels en de rest mag half jaar lang proberen bij te benen..
Banquote:
Ah dat was al tijdje bekend dus. Maar waarom waren ze in Melbourne dan zo matig?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
https://m.gpupdate.net/nl(...)voorvleugel-ferrari/
had uiteindelijk HULK ingewisseld voor MAG bij manager en er spijt van (wilde 2 midden coureurs), maar uiteindelijk pakte se wissel c9or mij slecht uit en kon niet veel leuks meer.quote:
Ach, de meeste coureurs hebben vast ook wel Twitter ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die Lando heeft een Reddit account en is actief op Twitch en sim racing. Het is wel gaaf om hem zo te zien
Bijna alle coureurs hebben Twitter, Instagram, Snapchat etc. Norris is echter duidelijk aanwezig in de F1 community en communiceert ook regelmatig online met henquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de meeste coureurs hebben vast ook wel Twitter ofzo.
Ja want dit is heel representatief over de daadwerkelijke afstandquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:31 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig houden ze allemaal royaal afstand
ZIEDENDquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:32 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja want dit is heel representatief over de daadwerkelijke afstand
Als je niks van data van autosport snapt, stop dan gewoon met posten.
Tis natuurlijk gewoon Ferrari van vorig seizoen. Dus geen verassing dat ze weer snel zijn aan het begin van het seizoenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Die Haasjes zijn stiekem ook best snel weer.
Mja als je ziet hoe klein klein dat team is in vergelijking met de anderen is het toch best een prima prestatie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Tis natuurlijk gewoon Ferrari van vorig seizoen. Dus geen verassing dat ze weer snel zijn aan het begin van het seizoen
Zelfs in topics over Bier vind hij het nodig om de F1 topics aan te halen. 't zit hem diep denk ikquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:42 schreef Embraer89 het volgende:
Wat een slechte OP, lijkt wel op de OP van het F1 livetopic.
Zorgde iig voor valse start met z'n rookie crashesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
Aan Galsy ga je dus nooit wat hebben voor je tactiek
Een divebomb?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
Aan Galsy ga je dus nooit wat hebben voor je tactiek
Jou blijkbaar ook dat je dat hier aanhaalt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zelfs in topics over Bier vind hij het nodig om de F1 topics aan te halen. 't zit hem diep denk ik
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zelfs in topics over Bier vind hij het nodig om de F1 topics aan te halen. 't zit hem diep denk ik
[..]
Zout op als je alleen maar komt steuken en ruzie zoeken......quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:36 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jou blijkbaar ook dat je dat hier aanhaalt.
Wil je steun van je medeMaxfans?
Dan moeten ze z'n pitstop goed timen want anders komt hij niet in de buurt van Max z'n concurrentenquote:
Ik kom hier niet om te steuken, kom hier voor F1.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zout op als je alleen maar komt steuken en ruzie zoeken......
Is ook best wel zuur voor hem natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:39 schreef Snowsquall het volgende:
VET gaat morgen janken als hij niet sneller is dan LEC
Leclerc staat aan het einde van het seizoen boven Vettel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wacht maar tot Leclerc hem er deze keer wel aftikt...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:39 schreef Snowsquall het volgende:
Denk na race 3 al.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leclerc staat aan het einde van het seizoen boven Vettel.
Staat boven Gasly, dus ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Ricciardo heeft ook wel een goede overstap gemaakt
Die gaat zoveel spijt krijgen...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Niet echt. Daar krijg je geen punten voor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Na race 3 is net zo veel waard als na Q2 natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef CrashO het volgende:
Gasly
Vanaf Spanje krijgen we dus Kvyat in een Red Bull?
Die hebben vrijwel niks te besteden gehad vorig seizoen, dat zie je nu logischerwijs terug.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:40 schreef Doevelaer het volgende:
Sport Pesa Zero Point gaat ook lekker
Joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:42 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Niet echt. Daar krijg je geen punten voor.
Wat lul je dan dat het net zoveel zegtquote:
Alfa snel?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Alfa romeo en Mclaren echt goed snel. Wie had dat gedacht
Beschuitje mee etenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat zou je allemaal met haar doen
En McLaren ook nog afgewezenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Drukte iets te snel op versturen lieverd, daar moest nog e.a. bijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat het net zoveel zegt
Hij had natuurlijk geen zin om weer met een Renault.... o wacht.quote:
Klopt. Dat zei Olav net ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Fylax het volgende:
Maar even, is Bahrain sowieso niet altijd niet de beste baan voor Red Bull? Of vergis ik me nu
Maar ze staan er wel heel ver af nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Fylax het volgende:
Maar even, is Bahrain sowieso niet altijd niet de beste baan voor Red Bull? Of vergis ik me nu
In 2017 had Verstappen kans op de overwinning totdat z'n remmen kapot gingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Fylax het volgende:
Vorig jaar niet iigquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Fylax het volgende:
Dat is al meerdere keren gezegd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Fylax het volgende:
????????????????quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet dat red bull een betere coureur heeft aangetrokken
Oke schatje.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Drukte iets te snel op versturen lieverd, daar moest nog e.a. bij
Que?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:44 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:44 schreef Smoofie het volgende:
Ze hadden niemand anders. Hartley was nog slechter.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gasly...zoveel indruk maakte hij niet toch vorig jaar.
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:43 schreef Fylax het volgende:
Ja dat kon je al zeggen in ronde 11?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In 2017 had Verstappen kans op de overwinning totdat z'n remmen kapot gingen.
Kimiquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ze hadden niemand anders. Hartley was nog slechter.
Ja de race pace was prima en hij had de juiste strategie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja dat kon je al zeggen in ronde 11?
Achterin de McLaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Waar de neuk is de pace van Red Bull gebleven.
Ze hebben de optimale setup van de auto nog niet gevonden helaasquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
We?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:49 schreef Sjemmert het volgende:
Het ziet er toch niet heel goed uit nee. We zullen zien of ze nog wat over hebben.
Gevlogenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Niet alleen Sky.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig dat Sky er vanuit gaat dat Leclerc al pole heeft.
Van wie moet hij datquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:50 schreef northernlight81 het volgende:
Ik verwacht dat Max met de party mode dadelijk wel nog vrij eenvoudig 5e wordt. Gasly moet morgen echt iets laten zien, dit was een hele slechte kwalificatie.
Beter kan Red Bull hem in Q2 de party mode geven...
Ze mogen niet echt wat veranderen hé, dus is er waarschijnlijk wat kapot.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef maniack28 het volgende:
Ben bang dat Max gewoon 7e of 8e start. Auto nu nog zo onder handen moeten nemen kan nooit goed zijn.
Waar ook, parc ferme. Dan nog veel erger..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:52 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ze mogen niet echt wat veranderen hé, dus is er waarschijnlijk wat kapot.
Jep, met een beetje pech starten vanuit de pits.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waar ook, parc ferme. Dan nog veel erger..
Huh nee. Dan is het gewoon 10e tijd...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:53 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jep, met een beetje pech starten vanuit de pits.
Zeker ja. Lijkt vooral zijn kwalificaties echt flink te verbeteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Magnussen ontwikkelt zich ook best goed.
Prima coureur wanneer hij zonder druk rijdtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Magnussen ontwikkelt zich ook best goed.
Exactquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Huh nee. Dan is het gewoon 10e tijd...
Niet als er dingen vervangen moeten worden toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Huh nee. Dan is het gewoon 10e tijd...
Denk dat er helemaal niemand verslagen gaat worden, net als Vettel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat nog heel lastig worden voor Verstappen om Magnussen te verslaan...
En de Mclaren'squote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat nog heel lastig worden voor Verstappen om Magnussen te verslaan...
"Bla bla, Als je niets van F1 snapt..."quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:53 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jep, met een beetje pech starten vanuit de pits.
Hangt er vanaf wat denk ik. En ze hebben natuurlijk een pool van motor en versnellingsbak onderdelen, pas als ze buiten die pool pakken is het gridstraf afaikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Niet als er dingen vervangen moeten worden toch?
Ah, jij bent dus wel een ekte kenner.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:56 schreef Pinzon het volgende:
Zelden zoveel open deuren gelezen als in deze toppa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |