mwah, zelfs een superpartymodus helpt het niet tegen Ferrari lijkt mequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mercedes straks nog met de partymode xxl
Ja, Van der Garde. Maar Olav wil dat noet meer geloof ik. Dit jaar iig geen co-commentator meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze toch vorig jaar een paar races gedaan met Van de Garde (toch?) ernaast, dat was toen best prima.
Giedo had wel een heel irritant stopwoord steeds meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze toch vorig jaar een paar races gedaan met Van de Garde (toch?) ernaast, dat was toen best prima.
Nou nee, werd toen keihard uitgelachen hier, want Max !!!! einzzzzquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit soort uitsprakenDat dachten de meesten geloof ik
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ze winnen dankzij de nieuwe verfquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind de Ferrari's voor het eerst ooit écht mooi, bedenk ik me ineens. Dat donkere werkt goed
Terwijl de Williams er echt heel pauper uitzien moet dat jaren-90 gradient er opquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind de Ferrari's voor het eerst ooit écht mooi, bedenk ik me ineens. Dat donkere werkt goed
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nou nee, werd toen keihard uitgelachen hier, want Max !!!! einzzzz
Vooral toen hij de ene na de andere indrukwekkende zege/podiumplek pakte jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit soort uitsprakenDat dachten de meesten geloof ik
Zonde, waarom?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:14 schreef CrashO het volgende:
Bantergarde heeft op Twitter al aangegeven dit jaar niet meer naast Olav te gaan ztten
Doe ik niet, en ben ik ook niet. Niemand is dat hier trouwens.quote:
Die zijn toch niet in beeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl de Williams er echt heel pauper uitzien moet dat jaren-90 gradient er op.
Jammer wel, vond dat op zich wel prettig, Van der Garde die oplet en de technische zaken bespreekt en Olav die gewoon lekker zijn enthousiasme er in kan gooien.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:14 schreef CrashO het volgende:
Bantergarde heeft op Twitter al aangegeven dit jaar niet meer naast Olav te gaan ztten
Lachen man.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:16 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Doe ik niet, en ben ik ook niet. Niemand is dat hier trouwens.
Maar vond dat gewoon wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |