Zo erg is het gelukkig ook weer nietquote:
Sta je iedere morgen een beetje in je mond te kotsen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig ook weer niet
Zeekraalquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik vond mezelf al heel dapper toen ik zeewier probeerde
Hi makkerquote:
Ik ga graag op dingen in. Zo is mijn natoer.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik vond mezelf al heel dapper toen ik zeewier probeerde
Op eigen risico dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga graag op dingen in. Zo is mijn natoer.
Wie is vegetariėr? A?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind ze ook wel lekker.
En deze: [ afbeelding ] Haalden we vroeger vaak op de markt.
Dochter eens vragen if ze wel insecten en slakken zou eten als vegetariėr trouwens, nooit over gehad
Koffie gedronken, was gezellig.quote:
Dat verbaasd me niet eensquote:
Doe eens rustigquote:
TS begintquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kijk wel vaker dit soort video's van Thoyara Maronesy, omdat het schattigheidsgehalte heel hoog ligt
Maar stel ze zou aan jullie vragen of je je crush wil bellen om op date te vragen, hoe zou je dan reageren? Heb je überhaupt wel iemand die je zou willen/kunnen bellen?
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.
Ja hoor, vraag dat gewoon. Daarom ben ik ook alweer 6,5 jaar samen met mijn vriendquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kijk wel vaker dit soort video's van Thoyara Maronesy, omdat het schattigheidsgehalte heel hoog ligt
Maar stel ze zou aan jullie vragen of je je crush wil bellen om op date te vragen, hoe zou je dan reageren? Heb je überhaupt wel iemand die je zou willen/kunnen bellen?
Ooit wel gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.
Misschien dat ik een vriend een belletje had gegeven (mijn eerste topic hier op Fok!) als ze het paar maanden terug had gevraagd.quote:
Zwaaienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staaf beneden een of andere kerel naar me te schreeuwen met een krant?
Q.?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Geld gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Hallo met wie spreek ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Freek de Jonge?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
uitpuffend van een potje 30+ seksquote:
Jij bent ook 30+ tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, pretty fucking special lijkt het me wel..
nee niet helemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je inmiddels weer uitgeziekt?
[..]
Goed idee
Constateringen behoeven geen vraagtekenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, ik refereerde ook heel flauw niet naar de leeftijd. Waar is je vraagteken gebleven?
Laat je vaak een slijmspoor na na een goede neukbeurt? (deze vraag ik mag stellen volgens de op)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom verandert t aantal vragen dat mch mag stellen per topic?
Ik snap wel dat zulke vragen de meningen verdelenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat je vaak een slijmspoor na na een goede neukbeurt? (deze vraag ik mag stellen volgens de op)
Definieer slijmspoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat je vaak een slijmspoor na na een goede neukbeurt? (deze vraag ik mag stellen volgens de op)
Dat kan ik niet terugvinden. Samenvatting?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien dat ik een vriend een belletje had gegeven (mijn eerste topic hier op Fok!) als ze het paar maanden terug had gevraagd.
Ik was er na 1 dag al klaar mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook niet zomaar een griepje
Ik ben er ook achter dat ik niet iemand ben voor een chronische ziekte of een lang slepend eindequote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was er na 1 dag al klaar mee.
Vanmorgen overwoog ik euthanasie
Ja ik dacht precies dat. Hoe doen mensen dat die ongeneeslijk ziek zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben er ook achter dat ik niet iemand ben voor een chronische ziekte of een lang slepend einde
Accepteren en doorgaanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik dacht precies dat. Hoe doen mensen dat die ongeneeslijk ziek zijn.
Ja maar vooral het deel dat je je iedere dag zo beroerd voelt. Omg echt ik vind mezelf nu al zielig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Accepteren en doorgaan![]()
Lijkt mij ook moeilijk btw.
Jij of misschien beter gezegd, jullie ook beterschap toegewenstquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was er na 1 dag al klaar mee.
Vanmorgen overwoog ik euthanasie
Dat lijkt me ook heel moeilijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar vooral het deel dat je je iedere dag zo beroerd voelt. Omg echt ik vind mezelf nu al zielig.
Ahhhh wat lief hoe jij als moeder overste hier over de fokkers waakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jij of misschien beter gezegd, jullie ook beterschap toegewenst
Fijn tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ahhhh wat lief hoe jij als moeder overste hier over de fokkers waakt.
Dat hoort gewoon zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Doen jullie ook altijd erg zielig als je ziek bent? Heb zelf altijd wel medelijden met mijn omgeving.
Niks mis met een beetje manfluėn op z'n tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Doen jullie ook altijd erg zielig als je ziek bent? Heb zelf altijd wel medelijden met mijn omgeving.
Manflu is het zoveelste voorbeeld van projectie van vrouwelijke zwakheid op mannen.quote:
Eens *Boksquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Manflu is het zoveelste voorbeeld van projectie van vrouwelijke zwakheid op mannen.
Ja echt. Ik wil zo graag buiten zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:47 schreef Allures het volgende:
Ik word ook heel boos op de mensen die voorbij lopen in de zon
Beetje compensatie ditdatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ahhhh wat lief hoe jij als moeder overste hier over de fokkers waakt.
Ja, het liefste ga ik dan bij mijn ouders langs en ga dramatisch op de bank liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je dat nog kan ben je niet echt ziekquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, het liefste ga ik dan bij mijn ouders langs en ga dramatisch op de bank liggen
We zijn buren dus zo veel werk is het niet om bij hun op de bank te gaan liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je dat nog kan ben je niet echt ziek
Je was okquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:55 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme krijg nu advertenties over uitvaartcentra
Calvé logo er opquote:
Er zijn lekkerdere pindakazen denk ik. Daarnaast is de slogan wie is er niet groot mee geworden misschien ook niet optimaal in zo een situatiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Calvé logo er op
En dan de as niet uitstrooien maar uitsmeren.
Het lijkt zo een nobele insteek ja, maar in de praktijk werkt het helaas niet altijd zo als een keuzequote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:07 schreef Belsezar het volgende:
Manflu, nooit aan gedaan.
Gewoon niet ziek zijn, ik ben nu 39, laatste keer dat ik ziek thuis bleef van werk of school was op de basisschool.
Mijn vader zei altijd pas als je half dood gaat blijf je thuis. Anders sleep je je maar naar werk/school.
Bij mij gelukkig wel. *klopt af*quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het lijkt zo een nobele insteek ja, maar in de praktijk werkt het helaas niet altijd zo als een keuze
Niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:07 schreef Belsezar het volgende:
Manflu, nooit aan gedaan.
Gewoon niet ziek zijn, ik ben nu 39, laatste keer dat ik ziek thuis bleef van werk of school was op de basisschool.
Mijn vader zei altijd pas als je half dood gaat blijf je thuis. Anders sleep je je maar naar werk/school.
Goedkope boekenkast bij IKEA kopen en die als kist gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee niet handig voor mijn lichaamsvorm. Rechte kist is beter.
Of juist, curves zonder enge operaties of push up ondergoedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee niet handig voor mijn lichaamsvorm. Rechte kist is beter.
Beetje mosterd na de maaltijd als ik in de kist ligquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of juist, curves zonder enge operaties of push up ondergoed
Beter laat dan nooit tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd als ik in de kist lig
De rookvrouw van Lingoquote:
Vond een vriend uit mijn vriendengroep leuk. Maar nu niet meer. Hele korte versiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik niet terugvinden. Samenvatting?
quote:
Zorgt toch alleen maar voor ellende.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De rookvrouw van Lingo
[..]
Vond een vriend uit mijn vriendengroep leuk. Maar nu niet meer. Hele korte versie
Hoezo, misschien had er wel een sprookjeshuwelijk uit gekomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zorgt toch alleen maar voor ellende.
Vrienden van mij zaten in dezelfde vriendengroep en zijn getrouwd. Nu al weer 4 jaar. Gaat super.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo, misschien had er wel een sprookjeshuwelijk uit gekomen.
Die kans is niet zo groot.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, een van de redenen waarom ik er niets mee heb gedaan. Omdat ik daar bang voor ben.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zorgt toch alleen maar voor ellende.
Opkomen op nothing else matters niet bepaald een sprookje maar okéquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter op Battery danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:08 schreef Kopjechino het volgende:
Opkomen op nothing else matters niet bepaald een sprookje maar oké
Goed en met jou?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het verder met je? Nog plannen dit weekend?
Als ik ziek zou zijn ga ik ook niet aan het werk maar ik ben dus gelukkig nooit ziek, hooguit beetje verkouden af en toequote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet echt iets om trots op te zijn.
Ik ben bijna nooit ziek. Maar ik ken mijn grenzen en ga niet ziek aan het werk.
Maar de tekst zo mooi van nothing else mattersquote:
Ik ben deze week wel ziek naar het werk gegaanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik ziek zou zijn ga ik ook niet aan het werk maar ik ben dus gelukkig nooit ziek, hooguit beetje verkouden af en toe
Truequote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar de tekst zo mooi van nothing else matters
Weer wat beter en na een zware dag gister, vandaag lekker chillen. Wel boodschapje doen en zon happen. Morgen met paard richting bosquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed en met jou?
Mwah, geen echte plannen. Beetje huishouden doen, boodschapjes, flinke pan pastasaus maken
Straks even wandelen met de hond van de buurman
Het schiet helaas niet op nee.. Maar 19,84 euries vind ik wel leuk gevonden. It's something zullen we maar denken..quote:
Een jonge Labrador retriever, Hij is nu een jaar of 2 a 3 geloof ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weer wat beter en na een zware dag gister, vandaag lekker chillen. Wel boodschapje doen en zon happen. Morgen met paard richting bos
Leuk, wat voor hond heeft je buurman?
Pics zijn welkomquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een jonge Labrador retriever, Hij is nu een jaar of 2 a 3 geloof ik
Hoi Lotquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze week nog een keer gedroomd dat ik mijn scriptie bijna moest inleveren. Echt raar.
Best comfortabel als je niet in de tent hoeft te slapen. Net nog met windkracht 8-9 terug geskied, was wel een aparte ervaring met rondvliegende sleeen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
OnsWelkom terug! En, hoe is je vakantie verder verlopen?
Of nietquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Die heeft wel 3 scripties geschreven of niet
Geen KOM’s gereden vandaag?quote:
Trackball.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand tips voor een fijne muismat die niet zo snel ranzig wordt?
Beetje je beachbody showen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
Weekend. Net nog lekker naar t strand geweest, genieten.
Ja vast, maar mijn muis doet het nog prima, behalve op sommige stukken van mijn bureau. Muismat dusquote:
Yep, lekker warme handdoeken, drankje, preshave creme, aftershave creme, wassen, hoofdmassage, etcquote:
De onderkant van de muis misschien eens schoonmaken?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja vast, maar mijn muis doet het nog prima, behalve op sommige stukken van mijn bureau. Muismat dus
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, lekker warme handdoeken, drankje, preshave creme, aftershave creme, wassen, hoofdmassage, etc
Dat heb ik natuurlijk al geprobeerdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De onderkant van de muis misschien eens schoonmaken?
Ja normaal ging ik elke maand naar de "gewone" kapper, vanaf nu elke 2 weken naar de barbierquote:
Ik heb deze:quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk al geprobeerd
Dat is een grotequote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Wel groot maar mooi en fijn
Hipsterquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja normaal ging ik elke maand naar de "gewone" kapper, vanaf nu elke 2 weken naar de barbier
Nog steeds ziek?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaloers.
Tripje naar de winkel was al teveel
Ja dit is echt uitzonderlijk lang voor mij. En ga zaterdag naar Athene dus moet echt snel fit worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds ziek?
Ik ben ook niet helemaal fit; dus vanavond en morgen maar even bijkomen aangezien ik komende twee weken nauwelijks thuis ben.
Lekker kippetje ben je ookquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ik had een broodje gegrilde kip. Jammie.
MCHquote:
Een burger en hotdogquote:
Grapje man, heb gewoon nachtmerries toen ik mij met het mes op de keel eens liet scheren door een man.quote:
Geen probleem mee, had eerst ook anders verwacht, maar het praatje vooraf nam alle zenuwen weg. En mijn haar en baard zien er nu geweldig uitquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Grapje man, heb gewoon nachtmerries toen ik mij met het mes op de keel eens liet scheren door een man.
Veel plezier en eet smakelijk!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo lekker uit eten![]()
Wat ga ik nemen, denk gewoon erg goed vlees.
Die bij mij ging dus ook helemaal een hoofdmassage gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem mee, had eerst ook anders verwacht, maar het praatje vooraf nam alle zenuwen weg. En mijn haar en baard zien er nu geweldig uit
ik heb al gegetenquote:
Oooh laten we snel gaan danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer gaan we drankje doen bij Frontaal? Ze zijn open!
Wat hebbie op?quote:
kip, rijst, broccoli en nog wat dingetjesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oooh laten we snel gaan dan
[..]
Wat hebbie op?
Lekker! Ik pastaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kip, rijst, broccoli en nog wat dingetjes
jij?
ook altijd goed.quote:
Pastinaak.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:43 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben van plan morgen een rollade in de oven te doen, behalve aardappels en worteltjes erbij te doen in de schaal, iemand nog tips?
Ik dacht zelf aan broccoli en bloemkool roosjes.
Niet aan gedacht, goede tip, thanks!quote:
Yep alleen maar krijg morgen 4 mensen op visitequote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:53 schreef Allures het volgende:
Maar je bent maar alleen toch? Of ga is je er 6 dagen van eten?
JE BENT EEN FOKKER! ONMOGELIJK!!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep alleen maar krijg morgen 4 mensen op visite
dieet en bingen gaat toch niet echt samen..quote:
Voor mij wel hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dieet en bingen gaat toch niet echt samen..
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ierse meisjes die op stap gaan en opgesmukt in de trein zitten. Zo tacky.
Vind het wel wat hebben. Een vriend van mij woont in Birmingham en zijn daar ook ooit op stap geweest, mijn ogen uitgekekenquote:
Kun je stiekem een foto maken?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ierse meisjes die op stap gaan en opgesmukt in de trein zitten. Zo tacky.
Het is zeker opmerkelijk en snap dat je als man je ogen uitkijkt jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben. Een vriend van mij woont in Birmingham en zijn daar ook ooit op stap geweest, mijn ogen uitgekeken
De dame net had vooral geen top aan maar alleen een BHquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:56 schreef Allures het volgende:
Ja daarom
Al doe ik altijd ondergoed aan en ik geloof dat ze daar de Britten een tijd actief op moesten wijzen met een soort sire reclames en zo
Rondlopen in bralette is helemaal hip daarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De dame net had vooral geen top aan maar alleen een BH
Ligt eraan met wie je omgaat natuurlijk. Gisteravond waren zowel de mannen als vrouwen vrij goed gekleed.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef MissMSX het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn natuurlijk het neusje van de stijlzalm
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Dit vraagt om voorbeeldafbeeldingen mensen.
Wat vind jij goed gekleed dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je omgaat natuurlijk. Gisteravond waren zowel de mannen als vrouwen vrij goed gekleed.
Dat is ook wel afhankelijk van de gelegenheid natuurlijk. Gisteren was een openingsfeest van een festival. Dus vrij veel hip volk uit de culturele sector was uitgenodigd.quote:
Ik ga dan ook Nick Carter-stylequote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
En als ik dan toch bezig ben met jaloers zijn: die jaren 90 kapsels zie ik ook wel zitten
Ja ho, maar dan wel met van die gepermanente spiraalkrulletjes!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga dan ook Nick Carter-style
[ afbeelding ]
Air heeft volgens mij krullen; bij mij is dat niet te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ho, maar dan wel met van die gepermanente spiraalkrulletjes!
[ afbeelding ]
*kuch* permanent *kuch*quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Air heeft volgens mij krullen; bij mij is dat niet te doen.
Waarom verkracht je mijn perfecte leugen?quote:
Zo blij dat ik naar de barbier ben geweest, mijn krullen zijn wegquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ho, maar dan wel met van die gepermanente spiraalkrulletjes!
[ afbeelding ]
Zo zit mijn haar nu ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga dan ook Nick Carter-style
[ afbeelding ]
Wakker hieroquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn er nog vrouwen wakker of is iedereen door kutnijd gevlucht?
Nee ben energydrankje aan het doenquote:Op zondag 31 maart 2019 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben jij dat nu aan 't doen?misschien wel 'n cherry chouffe voor mij
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Als hier morgen niet meer rebullie is kom ik hier nooit weer!
Meatball subquote:
Like you more then those morons here.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meatball sub![]()
Lospedrosa does share food!
Awhquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Like you more then those morons here.![]()
Jawel ik hou van iedereen!quote:Op zondag 31 maart 2019 01:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Awh![]()
Maar iedereen hier is toch leuk? Jij wel extra, want je bent bereid eten te delen. Met dat soort dingen scoor je wel punten
Doggy, deepthroath, en Russian maar bovenal een massage met gevoel.quote:
Ja, McDreamy. Maar hij gaat al met Meredith helaasquote:
Russian ken ik niet. Ga het ook niet googelenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doggy, deepthroath, en Russian maar bovenal een massage met gevoel.
Oke alles dood hier![]()
Uitgesteld naar 2021 geloof ikquote:Op zondag 31 maart 2019 08:22 schreef MissMSX het volgende:
Wanneer wordt die knoop over het afschaffen van de zomer- of wintertijd doorgehakt?
Beetje jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |