Zo erg is het gelukkig ook weer nietquote:
Sta je iedere morgen een beetje in je mond te kotsen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig ook weer niet
Zeekraalquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik vond mezelf al heel dapper toen ik zeewier probeerde
Hi makkerquote:
Ik ga graag op dingen in. Zo is mijn natoer.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik vond mezelf al heel dapper toen ik zeewier probeerde
Op eigen risico dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga graag op dingen in. Zo is mijn natoer.
Wie is vegetariėr? A?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind ze ook wel lekker.
En deze: [ afbeelding ] Haalden we vroeger vaak op de markt.
Dochter eens vragen if ze wel insecten en slakken zou eten als vegetariėr trouwens, nooit over gehad
Koffie gedronken, was gezellig.quote:
Dat verbaasd me niet eensquote:
Doe eens rustigquote:
TS begintquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kijk wel vaker dit soort video's van Thoyara Maronesy, omdat het schattigheidsgehalte heel hoog ligt
Maar stel ze zou aan jullie vragen of je je crush wil bellen om op date te vragen, hoe zou je dan reageren? Heb je überhaupt wel iemand die je zou willen/kunnen bellen?
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.
Ja hoor, vraag dat gewoon. Daarom ben ik ook alweer 6,5 jaar samen met mijn vriendquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kijk wel vaker dit soort video's van Thoyara Maronesy, omdat het schattigheidsgehalte heel hoog ligt
Maar stel ze zou aan jullie vragen of je je crush wil bellen om op date te vragen, hoe zou je dan reageren? Heb je überhaupt wel iemand die je zou willen/kunnen bellen?
Ooit wel gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.
Misschien dat ik een vriend een belletje had gegeven (mijn eerste topic hier op Fok!) als ze het paar maanden terug had gevraagd.quote:
Zwaaienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staaf beneden een of andere kerel naar me te schreeuwen met een krant?
Q.?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Geld gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Hallo met wie spreek ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Freek de Jonge?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
uitpuffend van een potje 30+ seksquote:
Jij bent ook 30+ tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, pretty fucking special lijkt het me wel..
nee niet helemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je inmiddels weer uitgeziekt?
[..]
Goed idee
Constateringen behoeven geen vraagtekenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, ik refereerde ook heel flauw niet naar de leeftijd. Waar is je vraagteken gebleven?
Laat je vaak een slijmspoor na na een goede neukbeurt? (deze vraag ik mag stellen volgens de op)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom verandert t aantal vragen dat mch mag stellen per topic?
Ik snap wel dat zulke vragen de meningen verdelenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat je vaak een slijmspoor na na een goede neukbeurt? (deze vraag ik mag stellen volgens de op)
Definieer slijmspoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat je vaak een slijmspoor na na een goede neukbeurt? (deze vraag ik mag stellen volgens de op)
Dat kan ik niet terugvinden. Samenvatting?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien dat ik een vriend een belletje had gegeven (mijn eerste topic hier op Fok!) als ze het paar maanden terug had gevraagd.
Ik was er na 1 dag al klaar mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook niet zomaar een griepje
Ik ben er ook achter dat ik niet iemand ben voor een chronische ziekte of een lang slepend eindequote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was er na 1 dag al klaar mee.
Vanmorgen overwoog ik euthanasie
Ja ik dacht precies dat. Hoe doen mensen dat die ongeneeslijk ziek zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben er ook achter dat ik niet iemand ben voor een chronische ziekte of een lang slepend einde
Accepteren en doorgaanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik dacht precies dat. Hoe doen mensen dat die ongeneeslijk ziek zijn.
Ja maar vooral het deel dat je je iedere dag zo beroerd voelt. Omg echt ik vind mezelf nu al zielig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Accepteren en doorgaan![]()
Lijkt mij ook moeilijk btw.
Jij of misschien beter gezegd, jullie ook beterschap toegewenstquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was er na 1 dag al klaar mee.
Vanmorgen overwoog ik euthanasie
Dat lijkt me ook heel moeilijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar vooral het deel dat je je iedere dag zo beroerd voelt. Omg echt ik vind mezelf nu al zielig.
Ahhhh wat lief hoe jij als moeder overste hier over de fokkers waakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jij of misschien beter gezegd, jullie ook beterschap toegewenst
Fijn tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ahhhh wat lief hoe jij als moeder overste hier over de fokkers waakt.
Dat hoort gewoon zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Doen jullie ook altijd erg zielig als je ziek bent? Heb zelf altijd wel medelijden met mijn omgeving.
Niks mis met een beetje manfluėn op z'n tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Doen jullie ook altijd erg zielig als je ziek bent? Heb zelf altijd wel medelijden met mijn omgeving.
Manflu is het zoveelste voorbeeld van projectie van vrouwelijke zwakheid op mannen.quote:
Eens *Boksquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Manflu is het zoveelste voorbeeld van projectie van vrouwelijke zwakheid op mannen.
Ja echt. Ik wil zo graag buiten zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:47 schreef Allures het volgende:
Ik word ook heel boos op de mensen die voorbij lopen in de zon
Beetje compensatie ditdatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ahhhh wat lief hoe jij als moeder overste hier over de fokkers waakt.
Ja, het liefste ga ik dan bij mijn ouders langs en ga dramatisch op de bank liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |