Zo erg is het gelukkig ook weer nietquote:
Sta je iedere morgen een beetje in je mond te kotsen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig ook weer niet
Zeekraalquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik vond mezelf al heel dapper toen ik zeewier probeerde
Hi makkerquote:
Ik ga graag op dingen in. Zo is mijn natoer.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik vond mezelf al heel dapper toen ik zeewier probeerde
Op eigen risico dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga graag op dingen in. Zo is mijn natoer.
Wie is vegetariër? A?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind ze ook wel lekker.
En deze: [ afbeelding ] Haalden we vroeger vaak op de markt.
Dochter eens vragen if ze wel insecten en slakken zou eten als vegetariër trouwens, nooit over gehad
Koffie gedronken, was gezellig.quote:
Dat verbaasd me niet eensquote:
Doe eens rustigquote:
TS begintquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kijk wel vaker dit soort video's van Thoyara Maronesy, omdat het schattigheidsgehalte heel hoog ligt
Maar stel ze zou aan jullie vragen of je je crush wil bellen om op date te vragen, hoe zou je dan reageren? Heb je überhaupt wel iemand die je zou willen/kunnen bellen?
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.
Ja hoor, vraag dat gewoon. Daarom ben ik ook alweer 6,5 jaar samen met mijn vriendquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kijk wel vaker dit soort video's van Thoyara Maronesy, omdat het schattigheidsgehalte heel hoog ligt
Maar stel ze zou aan jullie vragen of je je crush wil bellen om op date te vragen, hoe zou je dan reageren? Heb je überhaupt wel iemand die je zou willen/kunnen bellen?
Ooit wel gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er al over nagedacht maar ik zou niemand bellen denk ik. Niemand die ik leuk genoeg vind om daadwerkelijk zenuwachtig op te bellen.
Misschien dat ik een vriend een belletje had gegeven (mijn eerste topic hier op Fok!) als ze het paar maanden terug had gevraagd.quote:
Zwaaienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staaf beneden een of andere kerel naar me te schreeuwen met een krant?
Q.?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Geld gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |