nee joh, is juist zo makkelijk geworden door Euquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:30 schreef Barreltje het volgende:
Reizen naar UK is toch al lastiger dan de rest van de EU landen.. zoveel verschil zal dat toch niet maken?
Zegt E dat ook tegen je? Har harquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
Witte Stilton
Die dooraderde gevallen mogen ze houden
Hoe dan? Ok je hoeft geen visum aan te vragen maar dat hoeft ook naar een groot aantal andere landen niet.. ( En een visum lijkt me niet dat ze dat gaan invoeren door de brexit)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:35 schreef liedetector het volgende:
[..]
nee joh, is juist zo makkelijk geworden door Eu
Binnen Schengen hoef je nu niet dor de paspoortcontrole en kan je zo doorlopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:40 schreef Barreltje het volgende:
Je moet nu ook al door de paspoort controle.. dat wordt toch niet anders?
daarvoor had je een paspoort nodig bv...daarna niet meer, grenscontroles heel anders, honden en andere beesten qua qaurantaine .... denk dat een hoop weer terug komt (of heb ik je gewoon verkeerd gelezen wellicht?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ok je hoeft geen visum aan te vragen maar dat hoeft ook naar een groot aantal andere landen niet.. ( En een visum lijkt me niet dat ze dat gaan invoeren door de brexit)
Engeland behoorde al niet tot Schengen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnen Schengen hoef je nu niet dor de paspoortcontrole en kan je zo doorlopen.
als wat voor deelnemer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
4/8 vragen goed beantwoord https://opfriscursus.vvn.nl/v/test/select
Jullie scoren vast beter.
UK is geen Schengenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
De pond is wel goedkoper geworden dus nu ff flink inslaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:04 schreef kwakz0r het volgende:
Heb eindelijk panty’s gevonden die passen, in de UK.Alleen al daarom wil ik geen Brexit, online shoppen man!
8/8 als automobilistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
valt tegen hoor, was er in okt/nov en stond ie eigenlijk als particulier beetje vergelijkbaar....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
De pond is wel goedkoper geworden dus nu ff flink inslaan
7/8 alleen de bandenspanning fout en dat was dom want wist ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
elke keer andere vragen denk ik, had niks over bandenspanning en ook 7 van de 8quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
7/8 alleen de bandenspanning fout en dat was dom want wist ik eigenlijk wel.
Ik ga de uitgebreide versie nu doen!
als fietser 2 fout en als voetganger 1 foutquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
Zelfde hier qua score, en ook geen bandenspanning. De verkeersregelaar had ik wel goed, maar de gele streep die tussen mijn vragen zat niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
elke keer andere vragen denk ik, had niks over bandenspanning en ook 7 van de 8
*snap verkeersregelaars ook nooit daar ging het over, kijk ze in hun ogen en komt alles altijd goed
Je moet op den duur een paspoort hebben ipv ID en roaming kosten betalen. Meer nadelen voor toeristen zie ik zo niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ok je hoeft geen visum aan te vragen maar dat hoeft ook naar een groot aantal andere landen niet.. ( En een visum lijkt me niet dat ze dat gaan invoeren door de brexit)
Klopt.. en de UK was al geen schengen.. dus wat dat betreft veranderd er niks lijkt me..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel ID kaart wordt nu nog geaccepteerdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Klopt.. en de UK was al geen schenen.. dus wat dat betreft veranderd er niks lijkt me..
Bron:
https://www.rijksoverheid(...)-zijn-schengenlanden
Edit: spuit 11![]()
Ach...in de praktijk valt het (vast) mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
Uit de lange test blijkt dat ik niks weet van bijzondere wegen en gebieden, en de dashboardlampjes
Ahh.. ok duidelijk.. kaatje gaat er wellicht nog wel profijt van hebben met een wisselkoers die misschien door de brexit gunstig uitvalt..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je moet op den duur een paspoort hebben ipv ID en roaming kosten betalen. Meer nadelen voor toeristen zie ik zo niet.
Die heb ik toch al niet.. onzinnig ding als je ook een paspoort en een rijbewijs hebt..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel ID kaart wordt nu nog geaccepteerd
dan nog moest je vroeger echt paspoort nu ID genoegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Klopt.. en de UK was al geen schengen.. dus wat dat betreft veranderd er niks lijkt me..
Bron:
https://www.rijksoverheid(...)-zijn-schengenlanden
Edit: spuit 11![]()
Het hele concept van een ID kaart snap ik niet..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan nog moest je vroeger echt paspoort nu ID genoeg
leuke beperkte visie, maar zo werkt het niet naturlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ahh.. ok duidelijk.. kaatje gaat er wellicht nog wel profijt van hebben met een wisselkoers die misschien door de brexit gunstig uitvalt..
Dus.. in het dagelijks leven merken we er geen ene moer van,van die hele brexit niet (tenzij bepaalde medicijnen) .. het levert zelfs extra werkgelegenheid op..![]()
#advocaatvandeduivel
Vast niet.. maar hoe gaat het dan wel werken??quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
leuke beperkte visie, maar zo werkt het niet naturlijk
in zoverre maakt het uit dat zij een ID geweigerd hebben en je daar dus ook niet verpilicht bent het bij je te dragen en je op straat te kunenn idenetificeren...dat is een van de dingen die een ID zou meebrengen hoe ik een oude union worker uit de UK begrepen heb, en daarom geen euID in de UK wildequote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het hele concept van een ID kaart snap ik niet..
En dan.. of het een ID kaart of een paspoort is maakt het niet makkelijker of moeilijker.. wel duurder..
Als of je naar een of andere -stan gaat na een vette staatsgreep ofzo..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef laziness het volgende:
Wij gaan in Juli naar de UK. Vriendin van me vroeg of ik het wel aan durfde niet wetende hoe de brexit uit gaat pakken.
Maar ik hou wel van livin’ on the edge
Dan wel. Ik had een paspoort maar ben voor ID gegaan toen de identificatie plicht kwam. Rijbewijs in mijn telefoon hoesje en ID in portemonnee. Een van de twee heb ik altijd bij me.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die heb ik toch al niet.. onzinnig ding als je ook een paspoort en een rijbewijs hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eind meiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef laziness het volgende:
Wij gaan in Juli naar de UK. Vriendin van me vroeg of ik het wel aan durfde niet wetende hoe de brexit uit gaat pakken.
Kan je dat laatste nog een keer in begrijpelijke taal op kunne schrijven?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat is een van de dingen die een ID zou meebrengen hoe ik een oude union worker uit de UK begrepen heb, en daarom geen euID in de UK wilde
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan wel. Ik had een paspoort maar ben voor ID gegaan toen de identificatie plicht kwam. Rijbewijs in mijn telefoon hoesje en ID in portemonnee. Een van de twee heb ik altijd bij me.daar ging hret in de UK om dus ...ID hield identificatie plicht ook in en dat is dar niet dus hebbe nze m ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eet ondertussen kilo kibbeling en heeft vette handen, komt zo op terug....
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef laziness het volgende:
Ja en?? Ik snap het punt niet geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
daar ging hret in de UK om dus ...ID hield identificatie plicht ook in en dat is dar niet dus hebbe nze m ook niet
Vanmiddag een heerlijke kibbeling gegeten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
daar ging hret in de UK om dus ...ID hield identificatie plicht ook in en dat is dar niet dus hebbe nze m ook niet
Dat is de lekkerste vis die er is!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vanmiddag een heerlijke kibbeling gegeten.
ga srax uitleggen ik eet ff rustig, gaat niet asmenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en?? Ik snap het punt niet geloof ik
Laatst nog gevangen in het water achter!quote:
7/8 fietser. Nu de auto.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
In de auto net, even goed hard aanquote:
Wat is dat toch met Nederlanders?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
In de auto net, even goed hard aan
Zin in concert in juni![]()
Kaartje dankzij een lieve fokker die er wel doorheen kwam in de digitale rij toen![]()
Geen rijbewijs dus toen mijn paspoort 6 weken weg was voor visa aanvragen heb ik een ID kaart moeten aanvragen. En mijn paspoort niet opnieuw aangevraagd toen die was verlopen. Dat doe ik als het een keer nodig mocht zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die heb ik toch al niet.. onzinnig ding als je ook een paspoort en een rijbewijs hebt..
WTF heeft dat met Nederlanders te maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Nederlanders?
Altijd digitale rijen en concerten binnen 5 min uitverkocht..
Waarom?
en in nl met mazzel 2 concerten en in USA misschien wel 22 maar moet je wel 6 uur in het vliegtuigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF heeft dat met Nederlanders te maken?![]()
Was overal, gewoon populair concert en een kutsite/ticketboer
Ok.. wij gaan nu al een aantal jaar naar concerten van pearl jam in het buitenland.. alleen al omdat je daar (Zweden, Italië, frankrijk) een week na het begin van de verkoop nog een kaartje kan kopen.. even als een kaartje voor adele.. in Nl enorme wachtrij, in Duitsland op gemak een kaartje bestellen.. etc etc..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF heeft dat met Nederlanders te maken?![]()
Was overal, gewoon populair concert en een kutsite/ticketboer
Snap ik..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs dus toen mijn paspoort 6 weken weg was voor visa aanvragen heb ik een ID kaart moeten aanvragen. En mijn paspoort niet opnieuw aangevraagd toen die was verlopen. Dat doe ik als het een keer nodig mocht zijn.
En ID kaart past in mijn portmonee en paspoort niet.
quote:
Rare vrienden heb jij.. wij worden geen fb vriendjes hoor..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
whaha....ik heb op fb bij iemand een hartelijke lach smiley achtergelaten. Nu komt er een meneer via messenger met het verhaal dat Mabel de lawine veroorzaakt heeft om haar man te vermoorden en wel in opdracht van Soros. Ook heeft zij (of de koninklijke familie, dat snap ik niet helemaal) theo van gogh en pim fortuyn laten vermoorden. Oh ja, en komst van de Heere Jezus is ook aanstaande!
Blokken maar
Neeeeee is geen vriendje. Ging over iets algemeens en ik moest verschrikkelijk lachen op wat opmerkingen van hem. En toen kreeg ik rare messenger berichtjes. Nu niet meer, hij is geblokt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Rare vrienden heb jij.. wij worden geen fb vriendjes hoor..
VVV op het stationquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah lagen we uren voor sigarenboer Stomp voor kaartjes
In Letland en Rusland waren relatief veel kaarten maar mehquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef liedetector het volgende:
[..]
en in nl met mazzel 2 concerten en in USA misschien wel 22 maar moet je wel 6 uur in het vliegtuig
ik bedoel NL uitverkocht als een act hier een keer in de 3 jaar komt voor 2x een concert van 20K snap ik wel.... USA zijn dan hele tours en meteen zalen/venues van 60K....sjaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
In Letland en Rusland waren relatief veel kaarten maar meh
Kuip is om de hoek![]()
Maar ben ook een keer naar Parijs geweest voor ze. Awesome
Kaartverkoop was gewoon ruk geregeld, klopte niets vanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ok.. wij gaan nu al een aantal jaar naar concerten van pearl jam in het buitenland.. alleen al omdat je daar (Zweden, Italië, frankrijk) een week na het begin van de verkoop nog een kaartje kan kopen.. even als een kaartje voor adele.. in Nl enorme wachtrij, in Duitsland op gemak een kaartje bestellen.. etc etc..
Niet alleen om rammstein.. maar met zo enorm veel populaire concerten..
zeker als het in Amsterdam is...de ophef laast dat die rapper lul (naam kwijt) vertelde dat ie ging afzeggen..... krijg je echt je geld terug maar mega veel mensen al hotels vliegtuigen etc geboekt, dat ben je kwijt dan jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kaartverkoop was gewoon ruk geregeld, klopte niets van
Daarnaast populair en denk dat Nederlanders gewoon relatief veel concerten bezoeken plus het trekt veel ausländer aan
quote:
hij doet er zelf ook saus bij en daar ben ik geen fan van, ik weet dat ik tegen deze kan want geen melkshit erin die opbreekt en te lui om zelf te maken, dus voor mij op veilig ....*de bakjes saus van de visboer zijn voor het liefiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die aioli vind ik alleen niet zo lekker
Kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik bedoel NL uitverkocht als een act hier een keer in de 3 jaar komt voor 2x een concert van 20K snap ik wel.... USA zijn dan hele tours en meteen zalen/venues van 60K....sja
die band heb je ook ja..... vriendin van mij heeft wel eens gekke dingen met lokale helden in Zuid amerika gedaan en stonden er gewoon 100K mensen op straat voor de gratis, was ook bizar!!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Rammstein doet dan weer niet zo gek vaak de VS aan
Ze mochten er zelfs een tijd niet in
Begrijpelijk!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
hij doet er zelf ook saus bij en daar ben ik geen fan van, ik weet dat ik tegen deze kan want geen melkshit erin die opbreekt en te lui om zelf te maken, dus voor mij op veilig ....*de bakjes saus van de visboer zijn voor het liefie
vind deze juist zo lekker door mega dun jasje goed gebakken en niet zout!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Begrijpelijk!
Ik eet kibbeling eigenlijk nooit met kruiden of saus
Had vanmiddag wat van Koos, maar bremzout![]()
Liefst gewoon van Simonis in Den Haag![]()
Belgische mayo met paar tenen knoflook een mogelijkheid voor jou trouwens? Ik kon () daar echt altijd veel van op
de een na laatste toevoeging moest ik het hardste om lachenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:11 schreef minilot het volgende:
Soepen klaar.
Toetje klaar.
J. klaar.
Geen plannen meer voor de rest van de dag.![]()
De VVV in Dordrecht: kamperen in de voortuin daar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah lagen we uren voor sigarenboer Stomp voor kaartjes
Gaaf!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:07 schreef liedetector het volgende:
[..]
die band heb je ook ja..... vriendin van mij heeft wel eens gekke dingen met lokale helden in Zuid amerika gedaan en stonden er gewoon 100K mensen op straat voor de gratis, was ook bizar!!!!
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:11 schreef minilot het volgende:
Soepen klaar.
Toetje klaar.
J. klaar.
Zulks is nooit klaar!!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:11 schreef minilot het volgende:
Soepen klaar.
Toetje klaar.
J. klaar.
Hallo! Jumbo!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:13 schreef Myraela het volgende:
Het journaal staat op, en nu kan ik ineens over allemaal onderwerp meepraten omdat het onderwerpen van het ministerie waar ik werk zijn. Is toch wel een leuke verandering. Beter dan alleen maar kunnen meepraten over de aanbiedingen bij de Jumbo.
die aanbiedingen dan ook nooit gevolgd, vraag me soms ook af waar ikwel over mee kan praten ;0quote:
Lesbo onderwerpen en kokuhhhhhquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
die aanbiedingen dan ook nooit gevolgd, vraag me soms ook af waar ikwel over mee kan praten ;0
quote:
had je al last van je rug en andere dingen, nu ook nog van je oren...arme jij!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Barreltje het volgende:
K. Heeft last van rij-moeheid..
Op zijn verzoek staat de Sugababes nu op..
Tsjah.. de chauffeur bepaalt..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
had je al last van je rug en andere dingen, nu ook nog van je oren...arme jij!
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik kan er wel van genieten tegenwoordig. Net als de dagjes uit actie, dan weet ik hoe druk ze het nu hebben. En stiekem hoop ik dan dat er een enorme storing bovenop komt.
Sugababesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
in zoverre maakt het uit dat zij een ID geweigerd hebben en je daar dus ook niet verpilicht bent het bij je te dragen en je op straat te kunenn idenetificeren...dat is een van de dingen die een ID zou meebrengen hoe ik een oude union worker uit de UK begrepen heb, en daarom geen euID in de UK wilde
Die hebben warempel een paar toffe nummersquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Barreltje het volgende:
Klopt absoluut, vraag is echt enorm hier. Bijna alles verkoopt hier sneller uit dan in omringende landen. Welvarend land en ik denk dat het ook meespeelt dat ieder groot concert landelijke dekking heeft qua bezoekers, dus een enorm potentieel aan bezoekers..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kaartverkoop was gewoon ruk geregeld, klopte niets van
Daarnaast populair en denk dat Nederlanders gewoon relatief veel concerten bezoeken plus het trekt veel ausländer aan
Ja!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:22 schreef Aure het volgende:
Mini![]()
Zo, kind op bed gegooid. Hopelijk een beetje goede nacht voor de boeg, want ik ben gesloopt.
Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Hier een babyshower waar ik nul zin in heb
Die staat op dit moment idd op..quote:
Eensquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt absoluut, vraag is echt enorm hier. Bijna alles verkoopt hier sneller uit dan in omringende landen. Welvarend land en ik denk dat het ook meespeelt dat ieder groot concert landelijke dekking heeft qua bezoekers, dus een enorm potentieel aan bezoekers..
Zálig!quote:
Vrijdag, kibbeling dag!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
Kom maar door.. hopelijk kan ik morgen ook een stukje rijden en dan mag IK bepalenquote:
Deze!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kom maar door.. hopelijk kan ik morgen ook een stukje rijden en dan mag IK bepalen
Tijd voor een nieuw toetsenbord. Of middag dutje. Hier is dus totaal niets van te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
Nog meer controles? vorig jaar via Londen terug naar huis gevlogen. Kon je enkel voor een transfer de hele molen door.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:48 schreef laziness het volgende:
[..]ja precies. Ergste dat er kan gebeuren zijn wat extra controles.
Verschilt per persoon maar gaat in principe vrij vlotquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:31 schreef Aure het volgende:
Dat klinkt inderdaad als een goed weekend molo! En spannend van de baan. Duimen draaien! Hoe gaat het trouwens verder met jouw herstel? Hoe lang duurt zoiets eigenlijk? Wellicht loop ik al hopeloos achter![]()
Afzeggen hmm. Is mijn schoonzusje... Wordt gewoon even doorbijten ben ik bang. Het is gelukkig niks geks, gewoon een high tea. Maar toch. Ugh.
Zo voelden de Britten dat niet en wilde ze die niet... En achteraf klopt ook dat nadat we die hadden de id plicht ook ingevoerd werd....denk er eens over naquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw toetsenbord. Of middag dutje. Hier is dus totaal niets van te maken.
ps
id plicht heeft niets met een id-kaart of paspoort te maken. Zijn twee totaal verschillende dingen.
Omdat homoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een vlaggetje bij mijn naam staan. Als ik via de UK naar Dublin vloog of de UK in wil dan werd ik vriendelijke verzocht even mee te komen en werd ik ondervraagd wat ik van plan was te gaan doen, waarom de reis was en nog meer van dat soort vragen. Heel professioneel en vriendelijk maar duidelijk intelligence.
Ik loop serieus altijd zo door zonder enig gedoe....op Schiphol wegkomen is vaak strenger dan de uk in of uitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Nog meer controles? vorig jaar via Londen terug naar huis gevlogen. Kon je enkel voor een transfer de hele molen door.
Aangezien je zelf ook weet dat dat onzin is ga ik er niet eens moeite voor doen. De wet en regelgeving met betrekking tot de id plicht heeft namelijk een compleet andere achtergrond.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
Zo voelden de Britten dat niet en wilde ze die niet... En achteraf klopt ook dat nadat we die hadden de id plicht ook ingevoerd werd....denk er eens over na
en ik snap het sentiment waarom ze geen Europese id wilde... En idd na de invoering daarvan ben je hier op straat verplicht die minimaal bij je te hebben..(zat een paar jaar tussen, maar het werd wel doorgevoerd, Engelsen hebben dat nooit gewild)dus zo gek hebben ze dat toen niet bedacht hoor! Voor die tijd was je dat hier ook niet verplicht, en nee geen aluhoedje maar in de verte zit best een verbandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Aangezien je zelf ook weet dat dat onzin is ga ik er niet eens moeite voor doen. De wet en regelgeving met betrekking tot de id plicht heeft namelijk een compleet andere achtergrond.
Op Schiphol nog nooit problemen gehad. Maakt echt niet uit waar ik vandaan kwam of naar toe ging. Als het al een keer wat langer duurt is het wel omdat er weer eens een knuppel elektronica of een powerbank onder in een tas heeft zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:43 schreef liedetector het volgende:
[..]
Ik loop serieus altijd zo door zonder enig gedoe....op Schiphol wegkomen is vaak strenger dan de uk in of uit
Oh beter zegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Verschilt per persoon maar gaat in principe vrij vlot
En bij mij bovengemiddeld vlot. Ben ik erg erg blij mee![]()
Merk niks meer ervan, doe echt álles gewoon weer. Heerlijk![]()
En sterkte morgen dan. Alvast indrinken voor je erheen gaat
Hebben we verschillende ervaringen....Schiphol standaard door de bodyscan schoenen uit dat gezeik... Uk is dat steekproef en loop ik met schoenen aan altijd zo door eigenlijkquote:[quote]Op vrijdag 29 maart 2019 19:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Op Schiphol nog nooit problemen gehad. Maakt echt niet uit waar ik vandaan kwam of naar toe ging. Als het al een keer wat langer duurt is het wel omdat er weer eens een knuppel elektronica of een powerbank onder in een tas heeft zitten.
In de UK elke keer feest. Maakt niet uit waar je vandaan komt of naar toe gaat.
Da's akelig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een vlaggetje bij mijn naam staan. Als ik via de UK naar Dublin vloog of de UK in wil dan werd ik vriendelijke verzocht even mee te komen en werd ik ondervraagd wat ik van plan was te gaan doen, waarom de reis was en nog meer van dat soort vragen. Heel professioneel en vriendelijk maar duidelijk intelligence.
Ach ook daar verkochten ze vast wel condooms als jullie van bil hadden willen gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's akelig.
Lang , lang geleden was ik op huwelijksreis in Dublin. En de pil zat in de toilettas die in Nederland was gebleven....
Gelukkig was er zoveel te zien dat we elke avond enorm moe waren......
De pil is niet hetzelfde als een vlaggetje bij je naam. Maar voor mij als vrouw voelde het wel erg vreemd.
Wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's akelig.
Lang , lang geleden was ik op huwelijksreis in Dublin. En de pil zat in de toilettas die in Nederland was gebleven....
Gelukkig was er zoveel te zien dat we elke avond enorm moe waren......
De pil is niet hetzelfde als een vlaggetje bij je naam. Maar voor mij als vrouw voelde het wel erg vreemd.
Gewoon een lekker wijf kan ook....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:54 schreef Molo het volgende:
Ik moet overal altijd gefouilleerd worden geloof ik
Geen idee of dat door mijn boevenhoofd (zegt vriend van me altijd) of mijn overgewicht komt
Vet lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf kan ook....
Yepquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:00 schreef liedetector het volgende:
Dat je in bed ligt en op npostart verward intikt om aflevering terug te kijken en je gewoon 0 resultaat krijgt....wat een kut app
Keek in verleden per dag ff wat ik gemist had en of in iets wilde terug kijken.... Werkt ook al tijden niet meer, scheelt hoop kijkers denk ik op deze manierquote:
Nee, elke vorm van geboortebeperking was verboden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:54 schreef liedetector het volgende:
[..]
Ach ook daar verkochten ze vast wel condooms als jullie van bil hadden willen gaan.
De man is net zo verantwoordelijk in mijn ogen
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:07 schreef Aure het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:24 schreef golfer het volgende:
Weekendplannen:Tietenbus
morgenavond bij ons aan het strand uit eten. Zondagmiddag bowlen(...) en borrelen met de collega's en alle andere medewerkers van Caprera. Naar het filmmuseum Eye incl. film for me
Op je lap of iPad/tablet/telefoon? Wat weird en vervelend. Opnieuw opstarten?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:00 schreef liedetector het volgende:
Dat je in bed ligt en op npostart verward intikt om aflevering terug te kijken en je gewoon 0 resultaat krijgt....wat een kut app
Dat begrijp ik dus ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Shropshire, daar woonde schone zus eerst. Mooie omgeving
Barreltje, wat een pech johGaat het al weer wat beter nu?
(en Clubsoda, je enkel verrekken met skischoenen aan?! Hoe dan idd)
Mij willen ze ook altijd ff bevoelenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:54 schreef Molo het volgende:
Ik moet overal altijd gefouilleerd worden geloof ik
Geen idee of dat door mijn boevenhoofd (zegt vriend van me altijd) of mijn overgewicht komt
Lekkahquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij willen ze ook altijd ff bevoelen
Hoest verder met je?
Hoho, niet Sugababes dissen. Overload is één van de puikste popliedjes ooit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
had je al last van je rug en andere dingen, nu ook nog van je oren...arme jij!
Idem! Wat fijn zegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkah
Ja top!![]()
Kan niet anders zeggen
Kan mijn dochter weer tillen, en nergens meer last van. Op mijn werk fantastische dingen voor elkaar gekregen, mijn kutmanager heeft excuses gemaakt en ik heb een toffe sollicitatie lopen. Daarnaast mooi weer en toffe mensen om me heen
Heel heel prima hier![]()
Hopelijk daar ook. Hoe is het met je teen?
Waren we allang uit joh!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoho, niet Sugababes dissen. Overload is één van de puikste popliedjes ooit.
*emigreert*quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijke Burger gemaakt. Vers rundvlees door de molen, luchtgedroogd Kroatisch spek dun gesneden en gebakken, rucola, kerstomaten en augurk. Heinz ketchup en home Made remoulade.
Munch
Doet geen artisanaal millennial beter
Yes!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Idem! Wat fijn zegen
voor de k.manager. /teent voor de sollie
![]()
Ja best goed, aan het herstellen, dat zie ik maar ik voel nietzzzzz!!!
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:54 schreef liedetector het volgende:
[..]
Ach ook daar verkochten ze vast wel condooms als jullie van bil hadden willen gaan.
De man is net zo verantwoordelijk in mijn ogen
Spiraal erin, klaar. Hadden ze in die tijd ook allangquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:37 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Weet je wel hoeveel minder lekker met condoom?!
Ok ok okquote:
Rituals pakket, altijd goedquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog een cadeautje voor m'n moeder die maandag jarig is, maar ik ben een beetje inspiratieloos.
Ex Drummerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok ok ok
Ik bedenk nu dat ik een cadeautje voor Koos had besteld maar vergeten ben op te halen bij ophaalpunt
Boeken van Herman Brusselmans
Heb ik ooit eens gekocht, een pakket van bijna 50 euro. Staat nog steeds ongebruikt in het badkamerraam.quote:
Ken ik nietquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gekocht, een pakket van bijna 50 euro. Staat nog steeds ongebruikt in het badkamerraam.Ik dacht m'n moeders parfum, maar die gaat ook nooit voor onder de 60 euro, en wilde eigenlijk een keer een jaar iets geven wat iets minder duur is.
hoe kun je dat maken? En met wat? Is t iets als spatzle?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:16 schreef Molo het volgende:
Laatste zak schupfnudlen in de pan hier nu
Zo lekker dat
Tot volgende keer Alpenweek van Lidl!
Ik heb ze nu gewoon los gebakken in wat olie tot ze goudbruin waren. Los geroosterde groenten en varkenshaassateh/spiezen erbij met marinade.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe kun je dat maken? En met wat? Is t iets als spatzle?
Oh help, zo vreselijk saaiquote:![]()
[quote]Op vrijdag 29 maart 2019 20:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoho, niet Sugababes dissen. Overload is één van de puikste popliedjes ooit.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Was misselijk en nu niet meer. En nu trek in kibbeling door foto van lie
Tweede niet, rest welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh help, zo vreselijk saai![]()
Hou je toevallig ook van Nelly Furtado, Natalie Imbruglia en Atomic Kitten?
Ooh saus hoeft niet dus? Soort eten als gebakken aardappeltjes. Klinkt wel handig en goed om eens te proberen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ze nu gewoon los gebakken in wat olie tot ze goudbruin waren. Los geroosterde groenten en varkenshaassateh/spiezen erbij met marinade.
Laatst had ik er gebakken kipdijfilet met piri pirisaus, paprika, Chinese kool, pompoen en nog wat andere groenten erdoor gedaan en ze vooral doorgewarmd.
Ook weleens gerechtje gemaakt met wat romige saus en ze daarin opgewarmd.
Vind het op alle manieren lekker, maar textuur het lekkerst bij bruin bakken
Eigenlijk heel basic, gewoon soort pasta op aardappelbasis, jammer dat niet meer mensen het eten want is lekker en goedkoop. En lang houdbaar ook wel, handig voor in de koelkast
Spätzle zijn volgens mij altijd gewoon van tarwebloem, óók superlekker![]()
Mik ik ook overal doorheen
[ afbeelding ]
Dit zijn die schupfnudlen
Kan maar hoeft zeker nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh saus hoeft niet dus? Soort eten als gebakken aardappeltjes. Klinkt wel handig en goed om eens te proberen.
wij eten ze regelmatig, zijn ze in nl ook te koop tegenwoordig?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ze nu gewoon los gebakken in wat olie tot ze goudbruin waren. Los geroosterde groenten en varkenshaassateh/spiezen erbij met marinade.
Laatst had ik er gebakken kipdijfilet met piri pirisaus, paprika, Chinese kool, pompoen en nog wat andere groenten erdoor gedaan en ze vooral doorgewarmd.
Ook weleens gerechtje gemaakt met wat romige saus en ze daarin opgewarmd.
Vind het op alle manieren lekker, maar textuur het lekkerst bij bruin bakken
Eigenlijk heel basic, gewoon soort pasta op aardappelbasis, jammer dat niet meer mensen het eten want is lekker en goedkoop. En lang houdbaar ook wel, handig voor in de koelkast
Spätzle zijn volgens mij altijd gewoon van tarwebloem, óók superlekker![]()
Mik ik ook overal doorheen
[ afbeelding ]
Dit zijn die schupfnudlen
Alpenweek van Lidlquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wij eten ze regelmatig, zijn ze in nl ook te koop tegenwoordig?
Neuh, wat uitgevroten wat niet illegaal was maar wel verdacht.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat homo![]()
Nee grapje, maar was tot voor kort in de VS wel zo, bizar
Ahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Alpenweek van Lidl
Dit was de laatste zak die ik had ingeslagen
Ja ik weet het, groot gemis hierquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha
In D in iedere supermarkt in het koelvak
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Het niets voelen, bedoel je dat positief?
Dankje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als jij naar de tietenbus moet, sterkte
Ik zag laatst een tietenbusalternatief in de vorm van een MRI-inhang oplossing.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankje.
Door het bos hout mot ik altijd 4x geplet ipv 2x
Met takjes doet t ook zeer en glippen ze weg (dus blauwe plekken)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankje.
Door het bos hout mot ik altijd 4x geplet ipv 2x
Ik voel jequote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met takjes doet t ook zeer en glippen ze weg (dus blauwe plekken)
Dat, alles wat niet zeer doet is fijnerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil gewoon een echo eens in de 2 jaar.
Of eigenlijk wil ik niks.
Ja kop in zand
Top!quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf 50.
Gelijk bingo bij m'n ma eerste keer.
Ah dat is mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden een nu gewoon goed
Sommige mensen hebben nou eenmaal speciale talentenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook nietIk viel behoorlijk hard (en onnozel
), merkte toen alleen zere knie maar werd 's nachts wakker met een zere enkel. Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn voet opzij geschoten is en er toch iets raar gedraaid is.
Tuurlijk, borstkanker is ingrijpend als vrouw zijnde. Maar het is iets "externs", beter dan een hersentumor ofzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dat is mooi
Gelukkig is de prognose daarvoor voor veel soorten enorm verbeterd
Blijft toch wel erg heftig, lijkt me. Ook gewoon om zoiets als gezin mee te maken. Maar fijn dat ze weer schoon is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:05 schreef derLudolf het volgende:
Tuurlijk, borstkanker is ingrijpend als vrouw zijnde. Maar het is iets "externs", beter dan een hersentumor ofzo.
Nou, dat is allemaal niet zo zwart witquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, borstkanker is ingrijpend als vrouw zijnde. Maar het is iets "externs", beter dan een hersentumor ofzo.
Huh? ALS gaat doorgaans zo hard dat je ook geen huis meer hoeft te kopen zeg maarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik hoorde laatst zoiets naars. Een moeder van een collega heeft ALS. En er is 50% kans dat hij het ook heeft. Maar hij laat het nog niet testen, want als uit die test komt dat hij het heeft, is het zo goed als onmogelijk om ooit nog een huis te kopen.
Ik zou die onzekerheid echt niet aan kunnen. Zeker niet als je het ondertussen bij je moeder allemaal ziet gebeuren.
Gezeik er na was kutter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijft toch wel erg heftig, lijkt me. Ook gewoon om zoiets als gezin mee te maken. Maar fijn dat ze weer schoon is.
Dat laatste sowieso, maar goed, borstkanker is zo veel voorkomend dat er enorm veel bekend over is. Geen behandelplan is ook hetzelfde, doen ze ook niet voor de leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, dat is allemaal niet zo zwart wit
Borstkanker kan bijzonder verspreid en kut zitten en een hersentumor kan juist weer 'makkelijk' te verwijderen en relatief onschuldig zijn.
Liever gewoon allemaal niet
Kleine vriezer en zat helaas volquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:molo, die zakken schupfnudeln zijn heel goed in te vriezen. Ik heb nog 5 zakken![]()
Ik moét binnenkort kibbeling met aioli proberen, wat een geniaal idee. Die Chovi aioli is juist mijn favoriete merk.
Weekendplannen: morgen illegaal compost ophalen in onze oude gemeente wegens Compostdag. Hornbach, schoonmoeder, AH, beetje tuinieren.
Zondag een beetje tuinieren, een beetje huishouden en veel relaxen.
Ah daar ging het van de week ook over. Althans over biopsie tijdens MRI. Pneumatisch ook nog..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een tietenbusalternatief in de vorm van een MRI-inhang oplossing.
Op je buik in een MR, tieten bungelend en dan gelijk maar een kunststof bioptienaald gereed voor indien nodig
Aantal collega's en familieleden daarvan zijn er ook uitgepikt via de bus en leven allemaal nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dat is mooi
Gelukkig is de prognose daarvoor voor veel soorten enorm verbeterd
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:05 schreef derLudolf het volgende:
Meh, maandag darmkankeronderzoekquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik moet eens contact opnemen met de huisarts. Ik denk dat mijn oproep voor het baarmoederhalskankeronderzoek verdwaald is. Zo geen zin in![]()
Gaat dat met ontlasting? Of kijkje binnenin?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meh, maandag darmkankeronderzoek
Kijkjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat dat met ontlasting? Of kijkje binnenin?
Brr. Heb ik gehad toen ik 6 was.quote:
Nachtmerriepost!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah daar ging het van de week ook over. Althans over biopsie tijdens MRI. Pneumatisch ook nog..
Ik ging gisteren vroeg naar bed, maar daarmee schiet ik mezelf altijd in mn voet. Alex is max. 8 a 9 uur braaf. Dus om 6 uur was ie dingen van het aanrecht aan het gooien. Ik was nog lang niet klaar met slapenquote:
Oh, dat wordt vechten...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:06 schreef Lonaa het volgende:
Om 8 uur gaat de supermarkt om de hoek voor het laatst open want die wordt een Jumbo () en alles gaat weg met 50% korting.
Zal ik gaan?
Zeker in deze buurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, dat wordt vechten...
Ik ben al wakker sinds 5 uur. Monster 1 maakte iedereen wakker omdat hij gillend en huilend en protesteren wakker werd, waardoor vervolgens monster 2 niet meer kon slapen. Monster 1 ligt te slapen in het logeerbed nog steeds een ik heb alles klaargezet voor een oven pannenkoek...
Ze schijnen in hun familie pas symptomen te krijgen na hun 40e. Heb er verder ook geen verstand van, maar hij vertelde het zo kalm. Je hebt weinig andere opties, maar ik vind het toch zo knap hoe hij er dan mee om gaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
Huh? ALS gaat doorgaans zo hard dat je ook geen huis meer hoeft te kopen zeg maar
En het is, dacht ik vrij zeker, alleen te diagnosticeren als je al symptomen hebt, ook bij de erfelijke variant![]()
Hoe dan ook, enorme kutziekte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens wat koffie en versgebakken broodjes en koffie regelen. Het ziet er buiten bijna lekker genoeg uit om in de tuin te ontbijten!
Let me see you stripped down to the bone
Meh! Succes daar!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:25 schreef Myraela het volgende:
Vannacht wakker geworden omdat een kat aan het kotsen was, vanochtend kots van een andere kat op de bank. Genieten, heerlijk weekendje, nu al.
We geven de voerplankjes voor de katten maar weer op.quote:
Whiskyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
De borrelshop had ook 50% op alles, dus ik bezit nu een liter vodka, een fles 43 en 2 kleine flesjes wishkey (een tallisker van 10 jaar oud en iets onuitspreekbaars van 15 jaar oud) voor het luttele bedrag van 33 euro.
Sorreh.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whisky![]()
Talisker is iig Schots. En ja dat doet er toe
Prima instapper maar nauwelijks onuitspreekbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorreh.
Die ander is Dalwhinnie.Speciaal voor je opgezocht
Onuitspreekbaar omdat vrij onleesbaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Prima instapper maar nauwelijks onuitspreekbaar
Vooral de Dalwhinnie is een zeer toegankelijke whiskyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Onuitspreekbaar omdat vrij onleesbaar.![]()
Het is/was ook maar een heel klein borrelshopje, grote fles durfde ik niiet aan wegens geen kennis, maar 2 van die kleintjes vond ik wel een goed idee. Zeker voor 8 euro per stuk.
De Talisker ken ik ook, van naam. En heb ik misschien wel eens geproefd. Er komen nog wel wat whisky-drinkers over de vloer hier, met regelmaat, dus sobierso goed om in de collectie te hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vooral de Dalwhinnie is een zeer toegankelijke whiskylekker bij een dessert. Talisker
favoriet van me. Stuk pittiger/ziltig en wat heftiger. Lekker bij (rauwe) zalm.
Dat had ik na de eerste zwangerschap. En je zou maar een kast vol whiskey hebben staan waar je voorheen niet vanaf kon blijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Een aantal jaren terug vond ik Whiskey ineens heel erg vies. Heel vreemd, vroeger dronk ik het graag
Mijn neefje (student) kreeg ze mee, die was er héél erg blij meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat had ik na de eerste zwangerschap. En je zou maar een kast vol whiskey hebben staan waar je voorheen niet vanaf kon blijven
Toen ik op onze lijndienst naar Schotland zat, laadden we steevast een aantal tanktainers (tank containers) met alcoholic beverages.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whisky![]()
Talisker is iig Schots. En ja dat doet er toe
Whisky dan dusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toen ik op onze lijndienst naar Schotland zat, laadden we steevast een aantal tanktainers (tank containers) met alcoholic beverages.
Deze werden in Schotland van boord gehaald, neer gezet op de kade om gelijk weer aan boord gezet te worden. Vervolgens was de inhoud op het manifest ineens veranderd in Scottish Whiskey.
Dus dat iets het label schots heeft.. nahh
Ik las af te kauwenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Buurtmongool probeert al half uur brommer/scooter aan de praat te krijgen zonder succes.
Poes probeert al half uur mn hand er af te kroelen, ook zonder succes
Ik vond Love, Death + Robots tot nu toe wel leuk, moet beginnen met die over yoghurtquote:
Autocorrect allesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat dusdat was het hele punt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
"Dat was haar punt" wilde ik er nog achteraan typen ja
Ziet er mooi uit, waar was het?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://imgur.com/a/kWFwL0C
Foto’s vab gisteravond
Oh lekker. Dat ga ik vanmiddag doen met een kop thee. Kleine balkon is net te krap met alle kruidenplantjes (die weer opkomen nuquote:
Was ook lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, waar was het?
en vooral was het lekker en wát was het
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was ook lekker![]()
mosselen met vis waar ik de NL vertaling niet van weet
langoustine/wortel
coquille/iberico/truffel (ben geen truffel liefhebber, maar het was vrij subtiel. ondanks de 2 schaafsels)
krab met nog een vis waar ik de NL vertaling niet van weet
kalf, sneed een beetje lastig. met de draad mee ging 't wel. En het bleef nogal tussen m'n tanden hangenwel lekker verder
geitenkaas/kumquat
rabarber dessert
https://bloominthepark.se
E. had een apart lactosevrij menu. zelfde hoofd ingrediënten. alleen andere bereidingen.
Wat is er mis met die oprit danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:14 schreef derLudolf het volgende:
Oprit ging d'r lekker snel uit, valt me 100% mee [ afbeelding ]
Als E. lactasepillen gebruikt dan krijgt ze problemen met haar hartmedicatiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als E. lactasepillen gebruikt kan ze mee eten met jou
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als E. lactasepillen gebruikt dan krijgt ze problemen met haar hartmedicatie
Dat lijkt me nou echt leuk om te doen zoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:14 schreef derLudolf het volgende:
Oprit ging d'r lekker snel uit, valt me 100% mee [ afbeelding ]
Ja, zijn we ook! En mijn achternaam begint met een d.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:36 schreef AnneX het volgende:
Cat op een Maltees jacht. Goeie vakantie!
Wel even een fotootje hier!?
Bloes of een ander: begint de achternaam irl van Isa met een D?
Dan komt het goed.😎
Edit: Isa, je bent er.
Ik dacht, dat je in de trein zat met JRoss, onderweg naar A. knuffelen...
Snelle brute oplossingen zonder veel spierkracht voor zwaar werk. Ik hou d’r ook van!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt leuk om te doen zo
Lekker. Zo ongeveer doe ik het ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Kippensoep aan het trekken.
9 poten, 3 preien, 5 penen, halve knolselderij en een wortel peterselie, saffraan, knoflook, ui, peperkorrels, laurierblad, rozemarijn en een 6 liter water.
Gaat een mooie worden
Goeddat je het zegt. Foelie en Venkelzaadquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker. Zo ongeveer doe ik het ook.
Vergeet je de foelie niet?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:29 schreef minilot het volgende:
Pfoe Jagar, dat wordt een hoop koffie vandaag!
Hier de dudes nog in diepe rust. Net met gevaar voor eigen leven slingers opgehangen. Enige moment waarop ik het irritant vind dat ik klein ben.
[ afbeelding ]
Gisteren seizoen drie van Queer Eye afgebinged. Snif. Nou maar op zoek naar wat fanfiction..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens wat koffie en versgebakken broodjes en koffie regelen. Het ziet er buiten bijna lekker genoeg uit om in de tuin te ontbijten!(je spoiler)
Kwak
Wat gaaf dat! Jouw huis hé! Al die prachtige kleuren en combinaties, ik ben er helemaal weg vanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Myraela het volgende:
Kijk, de lijstjes die ik vorige week heb gemaakt hangen nu.
[ afbeelding ]
Leukleukquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik al dat kleur zou durven zou ik jou vragen om eens een dagje langs te komen #schijterdhierquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:13 schreef Myraela het volgende:
Dankdank.Ik vind het ook wel leuk geworden, breekt de muur een beetje.
Ha, dan heb je mail.😎over koptelefonen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zijn we ook! En mijn achternaam begint met een d.
On 5 uur opstaan doet wat met m’n hoofd, ik heb echt 5 minuten zitten nadenken over watvoor poten nu weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Kippensoep aan het trekken.
9 poten, 3 preien, 5 penen, halve knolselderij en een wortel peterselie, saffraan, knoflook, ui, peperkorrels, laurierblad, rozemarijn en een 6 liter water.
Gaat een mooie worden
Stukje parmazaan erbij? Hmmm
Ain’t nobody got time for thatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk, Myreala! (Nu nog je dekbedovertrek strijken!)
Tof ideequote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf te wedden dat minilot dat doet.quote:
Noooooooooitquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
(Nu nog je dekbedovertrek strijken!)
Er blijkt veel te zijn. Heel, heel veel.quote:
Echt welquote:
Die vond ik ook wel vrij lamequote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond Love, Death + Robots tot nu toe wel leuk, moet beginnen met die over yoghurt
Die vond ik ook wel vrij lamequote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond Love, Death + Robots tot nu toe wel leuk, moet beginnen met die over yoghurt
Tof zo!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Tof zo!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |