nee joh, is juist zo makkelijk geworden door Euquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:30 schreef Barreltje het volgende:
Reizen naar UK is toch al lastiger dan de rest van de EU landen.. zoveel verschil zal dat toch niet maken?
Zegt E dat ook tegen je? Har harquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
Witte Stilton
Die dooraderde gevallen mogen ze houden
Hoe dan? Ok je hoeft geen visum aan te vragen maar dat hoeft ook naar een groot aantal andere landen niet.. ( En een visum lijkt me niet dat ze dat gaan invoeren door de brexit)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:35 schreef liedetector het volgende:
[..]
nee joh, is juist zo makkelijk geworden door Eu
Binnen Schengen hoef je nu niet dor de paspoortcontrole en kan je zo doorlopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:40 schreef Barreltje het volgende:
Je moet nu ook al door de paspoort controle.. dat wordt toch niet anders?
daarvoor had je een paspoort nodig bv...daarna niet meer, grenscontroles heel anders, honden en andere beesten qua qaurantaine .... denk dat een hoop weer terug komt (of heb ik je gewoon verkeerd gelezen wellicht?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ok je hoeft geen visum aan te vragen maar dat hoeft ook naar een groot aantal andere landen niet.. ( En een visum lijkt me niet dat ze dat gaan invoeren door de brexit)
Engeland behoorde al niet tot Schengen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnen Schengen hoef je nu niet dor de paspoortcontrole en kan je zo doorlopen.
als wat voor deelnemer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
4/8 vragen goed beantwoord https://opfriscursus.vvn.nl/v/test/select
Jullie scoren vast beter.
UK is geen Schengenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
De pond is wel goedkoper geworden dus nu ff flink inslaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:04 schreef kwakz0r het volgende:
Heb eindelijk panty’s gevonden die passen, in de UK.Alleen al daarom wil ik geen Brexit, online shoppen man!
8/8 als automobilistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
valt tegen hoor, was er in okt/nov en stond ie eigenlijk als particulier beetje vergelijkbaar....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
De pond is wel goedkoper geworden dus nu ff flink inslaan
7/8 alleen de bandenspanning fout en dat was dom want wist ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
elke keer andere vragen denk ik, had niks over bandenspanning en ook 7 van de 8quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
7/8 alleen de bandenspanning fout en dat was dom want wist ik eigenlijk wel.
Ik ga de uitgebreide versie nu doen!
als fietser 2 fout en als voetganger 1 foutquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Oeps...heel heel erg.😳
Zelfde hier qua score, en ook geen bandenspanning. De verkeersregelaar had ik wel goed, maar de gele streep die tussen mijn vragen zat niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
elke keer andere vragen denk ik, had niks over bandenspanning en ook 7 van de 8
*snap verkeersregelaars ook nooit daar ging het over, kijk ze in hun ogen en komt alles altijd goed
Je moet op den duur een paspoort hebben ipv ID en roaming kosten betalen. Meer nadelen voor toeristen zie ik zo niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ok je hoeft geen visum aan te vragen maar dat hoeft ook naar een groot aantal andere landen niet.. ( En een visum lijkt me niet dat ze dat gaan invoeren door de brexit)
Klopt.. en de UK was al geen schengen.. dus wat dat betreft veranderd er niks lijkt me..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel ID kaart wordt nu nog geaccepteerdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Klopt.. en de UK was al geen schenen.. dus wat dat betreft veranderd er niks lijkt me..
Bron:
https://www.rijksoverheid(...)-zijn-schengenlanden
Edit: spuit 11![]()
Ach...in de praktijk valt het (vast) mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
Uit de lange test blijkt dat ik niks weet van bijzondere wegen en gebieden, en de dashboardlampjes
Ahh.. ok duidelijk.. kaatje gaat er wellicht nog wel profijt van hebben met een wisselkoers die misschien door de brexit gunstig uitvalt..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je moet op den duur een paspoort hebben ipv ID en roaming kosten betalen. Meer nadelen voor toeristen zie ik zo niet.
Die heb ik toch al niet.. onzinnig ding als je ook een paspoort en een rijbewijs hebt..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel ID kaart wordt nu nog geaccepteerd
dan nog moest je vroeger echt paspoort nu ID genoegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Klopt.. en de UK was al geen schengen.. dus wat dat betreft veranderd er niks lijkt me..
Bron:
https://www.rijksoverheid(...)-zijn-schengenlanden
Edit: spuit 11![]()
Het hele concept van een ID kaart snap ik niet..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan nog moest je vroeger echt paspoort nu ID genoeg
leuke beperkte visie, maar zo werkt het niet naturlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ahh.. ok duidelijk.. kaatje gaat er wellicht nog wel profijt van hebben met een wisselkoers die misschien door de brexit gunstig uitvalt..
Dus.. in het dagelijks leven merken we er geen ene moer van,van die hele brexit niet (tenzij bepaalde medicijnen) .. het levert zelfs extra werkgelegenheid op..![]()
#advocaatvandeduivel
Vast niet.. maar hoe gaat het dan wel werken??quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
leuke beperkte visie, maar zo werkt het niet naturlijk
in zoverre maakt het uit dat zij een ID geweigerd hebben en je daar dus ook niet verpilicht bent het bij je te dragen en je op straat te kunenn idenetificeren...dat is een van de dingen die een ID zou meebrengen hoe ik een oude union worker uit de UK begrepen heb, en daarom geen euID in de UK wildequote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het hele concept van een ID kaart snap ik niet..
En dan.. of het een ID kaart of een paspoort is maakt het niet makkelijker of moeilijker.. wel duurder..
Als of je naar een of andere -stan gaat na een vette staatsgreep ofzo..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef laziness het volgende:
Wij gaan in Juli naar de UK. Vriendin van me vroeg of ik het wel aan durfde niet wetende hoe de brexit uit gaat pakken.
Maar ik hou wel van livin’ on the edge
Dan wel. Ik had een paspoort maar ben voor ID gegaan toen de identificatie plicht kwam. Rijbewijs in mijn telefoon hoesje en ID in portemonnee. Een van de twee heb ik altijd bij me.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die heb ik toch al niet.. onzinnig ding als je ook een paspoort en een rijbewijs hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eind meiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef laziness het volgende:
Wij gaan in Juli naar de UK. Vriendin van me vroeg of ik het wel aan durfde niet wetende hoe de brexit uit gaat pakken.
Kan je dat laatste nog een keer in begrijpelijke taal op kunne schrijven?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat is een van de dingen die een ID zou meebrengen hoe ik een oude union worker uit de UK begrepen heb, en daarom geen euID in de UK wilde
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan wel. Ik had een paspoort maar ben voor ID gegaan toen de identificatie plicht kwam. Rijbewijs in mijn telefoon hoesje en ID in portemonnee. Een van de twee heb ik altijd bij me.daar ging hret in de UK om dus ...ID hield identificatie plicht ook in en dat is dar niet dus hebbe nze m ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eet ondertussen kilo kibbeling en heeft vette handen, komt zo op terug....
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef laziness het volgende:
Ja en?? Ik snap het punt niet geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
daar ging hret in de UK om dus ...ID hield identificatie plicht ook in en dat is dar niet dus hebbe nze m ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |