abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:23:54 #26
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185917579
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh zo _O- Maar daar komen jullie dan laat achter, want volgens mij is de TT hetzelfde gebleven t.o.v. het vorige topic :+
Kløpt. Kun je nagaan hoe goed ik oplet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185917615
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Kløpt. Kun je nagaan hoe goed ik oplet.
Een mod die niet oplet, foei!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:26:25 #28
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_185917629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh zo _O- Maar daar komen jullie dan laat achter, want volgens mij is de TT hetzelfde gebleven t.o.v. het vorige topic :+
Klopt, daarom vroeg ik ook wat er mis was met de TT, want het is mijn TT :D
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:27:03 #29
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185917645
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Klopt, daarom vroeg ik ook wat er mis was met de TT, want het is mijn TT :D
Oh daarom dus. ):O
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 maart 2019 @ 16:27:21 #30
163650 Greys
pi_185917655
Zou Stefan R al bezig zijn met een vals stukkie over Douwe? Die blijft z'n excuses maar aanbieden de laatste tijd. Eerst aan die vrouw in z'n bar die volgens hem wel met haar tieten mocht betalen, ziekenhuispersoneel bedreigen en nu weer zichzelf boven andere artiesten plaatsen en FVD stemmers afserveren die nu allemaal vragen op z'n Facebook of ie ze niet meer als bezoeker van z'n concerten wil. _O- Maar nee Waylon is de lastige man heur!

Ik blijf Douwe een toffe artiest vinden maar hij maakt het zichzelf zo lastig. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:28:48 #31
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185917675
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:27 schreef Greys het volgende:
Zou Stefan R al bezig zijn met een vals stukkie over Douwe? Die blijft z'n excuses maar aanbieden de laatste tijd. Eerst aan die vrouw in z'n bar die volgens hem wel met haar tieten mocht betalen, ziekenhuispersoneel bedreigen en nu weer zichzelf boven andere artiesten plaatsen en FVD stemmers afserveren die nu allemaal vragen op z'n Facebook of ie ze niet meer als bezoeker van z'n concerten wil. _O- Maar nee Waylon is de lastige man heur!

Ik blijf Douwe een toffe artiest vinden maar hij maakt het zichzelf zo lastig. -O-
Douwe heeft een beetje een ego ontwikkeling ondergaan. Jammer. Zo profileert ie zich echt als een pannenkoek.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 maart 2019 @ 16:33:19 #32
163650 Greys
pi_185917769
Griek update:

Toch geen los botfragment dus in z'n elleboog maar er werd wel een enigszins verkalkte peesaanhechting gezien. Die waarschijnlijk dus al die maanden gerommeld heeft en ontstoken was door de val. Denken ze nu. Als dat het echt is dan is er chirurgisch niets aan te doen. Pezen duren langggg om te genezen. Nu de komende weken juist meer bewegen (zonder springen en racen) want pezen genezen beter met meer doorbloeding. Waarschijnlijk heeft het twee maanden kalm aan doen de boel juist vertraagd dus. :{ Maar goed, dan nu maar duimen dat dit het echt is en ze het niet verkeerd hebben, anders geeft meer beweging juist weer meer schade. Hij krijgt nu diverse natuurlijke supplementen die goed zijn voor pezen en gewrichten. Mocht ie over een week of drie weer terugval hebben door meer beweging ipv vooruitgang dan weer verder zoeken. En dan gaan ze kijken of ze iets kunnen met fysio of lasertherapie oid.

Maar nu eerst maar hopen op een wonder en dat blijkt dat dit het was en hij de komende weken vooruitgaat. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:34:08 #33
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_185917779
Update qua lunchding:

Helaas, helaas, of het ook ok is als het vriendschappelijk is :P (die lunch)

Ik ga het wel doen hoor, maar dan gaat de urgentie er meer af.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 maart 2019 @ 16:35:20 #34
163650 Greys
pi_185917794
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Douwe heeft een beetje een ego ontwikkeling ondergaan. Jammer. Zo profileert ie zich echt als een pannenkoek.
Ja tis zonde. Toen ie laatst die prachtige nieuwe pianosong van hem deed bij DWDD dacht ik echt 'die moet met zoiets nog eens naar het ESF!'. Kan nog steeds, maar ik snap niet dat ie dit soort dingen doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185917805
@Greys: dus toch lekker naar het hondenveld nu?
Koel en donker bewaren
pi_185917815
Tevens heb ik net mijn persoonlijk slechtste inzending van dit jaar gezien/gehoord en mijn gezicht staat zo: :')
Koel en donker bewaren
pi_185917823
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:33 schreef Greys het volgende:
Griek update:

Toch geen los botfragment dus in z'n elleboog maar er werd wel een enigszins verkalkte peesaanhechting gezien. Die waarschijnlijk dus al die maanden gerommeld heeft en ontstoken was door de val. Denken ze nu. Als dat het echt is dan is er chirurgisch niets aan te doen. Pezen duren langggg om te genezen. Nu de komende weken juist meer bewegen (zonder springen en racen) want pezen genezen beter met meer doorbloeding. Waarschijnlijk heeft het twee maanden kalm aan doen de boel juist vertraagd dus. :{ Maar goed, dan nu maar duimen dat dit het echt is en ze het niet verkeerd hebben, anders geeft meer beweging juist weer meer schade. Hij krijgt nu diverse natuurlijke supplementen die goed zijn voor pezen en gewrichten. Mocht ie over een week of drie weer terugval hebben door meer beweging ipv vooruitgang dan weer verder zoeken. En dan gaan ze kijken of ze iets kunnen met fysio of lasertherapie oid.

Maar nu eerst maar hopen op een wonder en dat blijkt dat dit het was en hij de komende weken vooruitgaat. *O*
Ik hoop ZO voor jullie dat dit het is! Maar die verkalkte persaanhechting hebben ze dus wel duidelijk kunnen zien?
Erg balen ook om dan te horen dat het goedbedoelde rustig aan doen dus waarschijnlijk de boel heeft vertraagd. Maar goed, zolang je nog niets weet, is dat vaak wel het standaard advies. Duimen nu dat er vooruitgang komt. ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:37:07 #38
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185917825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Guanabana het volgende:
Tevens heb ik net mijn persoonlijk slechtste inzending van dit jaar gezien/gehoord en mijn gezicht staat zo: :')
Kroatië ?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 maart 2019 @ 16:37:33 #39
163650 Greys
pi_185917830
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Guanabana het volgende:
@:Greys: dus toch lekker naar het hondenveld nu?
Nee dat helaas nog niet. Want op dat veld gaat ie op zeker racen en springen en dat mag ie nog niet. Eest opbouwen met drafjes aan de riem enzo. Maar hopelijk over een paar weken als blijkt dat ie door het meer draven vooruit gaat ipv achteruit. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185917833
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:37 schreef Momo... het volgende:

[..]

Kroatië ?
Die heb ik nog niet geluisterd dus dat kan 'm ook nog worden, maar ik bedoelde Noorwegen. :P
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:37:45 #41
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_185917835
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:33 schreef Greys het volgende:
Griek update:

Toch geen los botfragment dus in z'n elleboog maar er werd wel een enigszins verkalkte peesaanhechting gezien. Die waarschijnlijk dus al die maanden gerommeld heeft en ontstoken was door de val. Denken ze nu. Als dat het echt is dan is er chirurgisch niets aan te doen. Pezen duren langggg om te genezen. Nu de komende weken juist meer bewegen (zonder springen en racen) want pezen genezen beter met meer doorbloeding. Waarschijnlijk heeft het twee maanden kalm aan doen de boel juist vertraagd dus. :{ Maar goed, dan nu maar duimen dat dit het echt is en ze het niet verkeerd hebben, anders geeft meer beweging juist weer meer schade. Hij krijgt nu diverse natuurlijke supplementen die goed zijn voor pezen en gewrichten. Mocht ie over een week of drie weer terugval hebben door meer beweging ipv vooruitgang dan weer verder zoeken. En dan gaan ze kijken of ze iets kunnen met fysio of lasertherapie oid.

Maar nu eerst maar hopen op een wonder en dat blijkt dat dit het was en hij de komende weken vooruitgaat. *O*
Dit klinkt als goed nieuws *O*
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_185917846
Nu snel even mijn oren spoelen met Soldi.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:38:36 #43
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185917851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet geluisterd dus dat kan 'm ook nog worden, maar ik bedoelde Noorwegen. :P
Ehøej½íj́æ
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185917861
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Guanabana het volgende:
Tevens heb ik net mijn persoonlijk slechtste inzending van dit jaar gezien/gehoord en mijn gezicht staat zo: :')
Welke?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185917873
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet geluisterd dus dat kan 'm ook nog worden, maar ik bedoelde Noorwegen. :P
Oh nevermind, spuit 11.

Ik vind Noorwegen juist wel leuk. Kroatië is inderdaad echt de draak van dit jaar; succes daarmee.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185917884
Oke nu Kroatië.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:40:33 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185917886
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:33 schreef Greys het volgende:
Griek update:

Toch geen los botfragment dus in z'n elleboog maar er werd wel een enigszins verkalkte peesaanhechting gezien. Die waarschijnlijk dus al die maanden gerommeld heeft en ontstoken was door de val. Denken ze nu. Als dat het echt is dan is er chirurgisch niets aan te doen. Pezen duren langggg om te genezen. Nu de komende weken juist meer bewegen (zonder springen en racen) want pezen genezen beter met meer doorbloeding. Waarschijnlijk heeft het twee maanden kalm aan doen de boel juist vertraagd dus. :{ Maar goed, dan nu maar duimen dat dit het echt is en ze het niet verkeerd hebben, anders geeft meer beweging juist weer meer schade. Hij krijgt nu diverse natuurlijke supplementen die goed zijn voor pezen en gewrichten. Mocht ie over een week of drie weer terugval hebben door meer beweging ipv vooruitgang dan weer verder zoeken. En dan gaan ze kijken of ze iets kunnen met fysio of lasertherapie oid.

Maar nu eerst maar hopen op een wonder en dat blijkt dat dit het was en hij de komende weken vooruitgaat. *O*
Mmm...dubbel maar denk dat we wel blij kunnen zijn dat er niks ergers aan de hand is. Bij mensen is er trouwens een behandeling voor verkalkte pezen en spieren, shockwave heet dat. Met een apparaat dat schokjes afgeeft.
pi_185917897
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:33 schreef Greys het volgende:
Griek update:

Toch geen los botfragment dus in z'n elleboog maar er werd wel een enigszins verkalkte peesaanhechting gezien. Die waarschijnlijk dus al die maanden gerommeld heeft en ontstoken was door de val. Denken ze nu. Als dat het echt is dan is er chirurgisch niets aan te doen. Pezen duren langggg om te genezen. Nu de komende weken juist meer bewegen (zonder springen en racen) want pezen genezen beter met meer doorbloeding. Waarschijnlijk heeft het twee maanden kalm aan doen de boel juist vertraagd dus. :{ Maar goed, dan nu maar duimen dat dit het echt is en ze het niet verkeerd hebben, anders geeft meer beweging juist weer meer schade. Hij krijgt nu diverse natuurlijke supplementen die goed zijn voor pezen en gewrichten. Mocht ie over een week of drie weer terugval hebben door meer beweging ipv vooruitgang dan weer verder zoeken. En dan gaan ze kijken of ze iets kunnen met fysio of lasertherapie oid.

Maar nu eerst maar hopen op een wonder en dat blijkt dat dit het was en hij de komende weken vooruitgaat. *O*
Ik vind het zo goed van je dat je steeds maar weer positief blijft en zoveel voor de Griek doet. Maar ik hoop echt dat het nu langzamerhand weer beter gaat, voor de Griek maar ook voor jou. Nogmaals een dikke pluim voor jou! En een dikke knuffel voor de Griek.
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 16:41:41 #49
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185917905
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet geluisterd dus dat kan 'm ook nog worden, maar ik bedoelde Noorwegen. :P
Oh die vind ik wel leuk oehejoejoe *O* Je moet dat ook niet te serieus nemen als muzikaal kunstwerk maar meer typische eurovisie party song.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 maart 2019 @ 16:42:02 #50
163650 Greys
pi_185917912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik hoop ZO voor jullie dat dit het is! Maar die verkalkte persaanhechting hebben ze dus wel duidelijk kunnen zien?
Erg balen ook om dan te horen dat het goedbedoelde rustig aan doen dus waarschijnlijk de boel heeft vertraagd. Maar goed, zolang je nog niets weet, is dat vaak wel het standaard advies. Duimen nu dat er vooruitgang komt. ^O^
O+ dank! Ja ik hoop het ook.
De second opinion dierenarts die ook een foto had gemaakt zei vorige week al 'ik zie toch iets van botwoekering ofzo bij z'n elleboog of misschien losse fragmenten'. De CT scan mevrouw zegt dat ze losse fragmenten uitsluit en dat het bottige dat op de foto de aanhechting van de pees bij z'n elleboog is. Aan verkalkte pezen kunnen ze helaas niks doen, maar omdat het op zich niet een hele pees maar een klein gebiedje is zou het kunnen dat ie er goed mee kan leven als het niet erger wordt en het misschien zelfs iets beter kan worden. Ik heb niet goed onthouden aan de telefoon hoe dat komt, dat verkalken. Maar wrs door een langdurige ontsteking. Terwijl hij elke dat zware ontstekingsremmers heeft gehad. Maar pezen schijnen nogal lastig 'te bereiken' zijn voor medicatie door de (standaard) vrij slechte doorbloeding ervan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')