Echt hequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
als studente mag je hier ook niet over klagen
in het weekend moet je zuipen en katerig op bed films kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik wil weeekeeend
en dan later met vaste baan gaan janken dat je niet weet wat je moet doen in t weekend
jij bent me er eentjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
zin om om de oren geslagen te worden met geamputeerde tieten
Is Krek studente ja?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Studio'tje huren?quote:
misschien vroeger toen je nog stufi kreeg en ov had en je niet gewoon hard moest werken naast je studiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb een vaste baan en weet ontzettend goed wat ik moet doen in het weekend maar daar is NOOIT GENOEG TIJD VOOR OMDAT DAT TYFUSWEEKEND MAAR 2 DAGEN DUURT TERWIJL JE OP DIE K___ERBAAN 5 DAGEN VAN JE MIEZERIGE KUTLEVENTJE ZIT TE VERSPILLENquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik wil weeekeeend
en dan later met vaste baan gaan janken dat je niet weet wat je moet doen in t weekend
klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
in het weekend moet je zuipen en katerig op bed films kijken
yes, maar langer licht!quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een vaste baan en weet ontzettend goed wat ik moet doen in het weekend maar daar is NOOIT GENOEG TIJD VOOR OMDAT DAT TYFUSWEEKEND MAAR 2 DAGEN DUURT TERWIJL JE OP DIE KANKERBAAN 5 DAGEN VAN JE MIEZERIGE KUTLEVENTJE ZIT TE VERSPILLEN
knikkerbaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een vaste baan en weet ontzettend goed wat ik moet doen in het weekend maar daar is NOOIT GENOEG TIJD VOOR OMDAT DAT TYFUSWEEKEND MAAR 2 DAGEN DUURT TERWIJL JE OP DIE K___ERBAAN 5 DAGEN VAN JE MIEZERIGE KUTLEVENTJE ZIT TE VERSPILLEN
Werk je geen 36 u dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een vaste baan en weet ontzettend goed wat ik moet doen in het weekend maar daar is NOOIT GENOEG TIJD VOOR OMDAT DAT TYFUSWEEKEND MAAR 2 DAGEN DUURT TERWIJL JE OP DIE K___ERBAAN 5 DAGEN VAN JE MIEZERIGE KUTLEVENTJE ZIT TE VERSPILLEN
DIT HEB IK OOK MAAR DAN VIJF DAGEN + WERK IN WEEKEND DUS WAT ZEG JE ALLEMAALquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
4x9quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:12 schreef Zosk het volgende:
4x 9 werken, de grootste onzin van deze tijd
Geen enkele bedoel jequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:13 schreef Chia het volgende:
[..]
De gemiddelde gemeenteambtenaar werkt er geen 40.
Als je 36 uur werkt en een halve dag vrij hebt is prima ja, dat werkt welquote:
ook een uur langer dat ik alle stof op de grond kan zienquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat is klote want dan reflecteert de zon een uur langer op mijn tv.
Koop mooie gele gordijnen emotioneel wrakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nou die paar IKEA-balletjes opwarmen tussen de likbeurten door zal wel hard werken zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien vroeger toen je nog stufi kreeg en ov had en je niet gewoon hard moest werken naast je studie
denk het ook welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Genoeg weekend dan wat mij betreft haha
koop vitragequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien gewoon een woning met een kelder kopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of 1x in de twee weken een hele dag vrij. Zoveel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je 36 uur werkt en een halve dag vrij hebt is prima ja, dat werkt wel
4x9 geloof ik niet in
Nee dat vind ik lui, opdonderenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Of 1x in de twee weken een hele dag vrij. Zoveel mogelijkheden
Gelukkig ging het niet over hard werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou die paar IKEA-balletjes opwarmen tussen de likbeurten door zal wel hard werken zijn
een collega van mij werkt 3x 10 uur, 1x 4 uur en 1 dag vrijquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je 36 uur werkt en een halve dag vrij hebt is prima ja, dat werkt wel
4x9 geloof ik niet in
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou die paar IKEA-balletjes opwarmen tussen de likbeurten door zal wel hard werken zijn
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een collega van mij werkt 3x 10 uur, 1x 4 uur en 1 dag vrij
nou wat zeur je danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig ging het niet over hard werken
Jawel maar daar valt nog wat voor te zeggen als je woensdagmiddag op je kind wilt passen ofzo weet ik hetquote:
Weg bij de ikea? Jammer!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Al is het dat wel maar ik ga daar toch weg dus boeiend
paste ik maar in een kindquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel maar daar valt nog wat voor te zeggen als je woensdagmiddag op je kind wilt passen ofzo weet ik het
maar alles wat ik hier heb opgebouwdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou zeg dat he haha, wat een gemis in haar leven zal dat zijn zeg
Ik ben dan lui, want ik gebruik die halve dag op vrijdag om uit te slapen en dan wanneer het mij uitkomt ff te gaan werken en dan weer naar huis. Of nog even sporten en dan vlak voor lunchtijd eens te gaan werken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel maar daar valt nog wat voor te zeggen als je woensdagmiddag op je kind wilt passen ofzo weet ik het
Deze maand niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weer een paar escape rooms onveilig maken
Lekkah.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zodra ik mijn laptop dichtklap, op een nader te bepalen moment
Maar jij bent toch ook een ambtenaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben dan lui, want ik gebruik die halve dag op vrijdag om uit te slapen en dan wanneer het mij uitkomt ff te gaan werken en dan weer naar huis. Of nog even sporten en dan vlak voor lunchtijd eens te gaan werken.
heb je die vuurstorm modus in strijdveld 5 al gespeeldquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:19 schreef Catkiller het volgende:
Warmt crack alle ballen op bij de Ikea
quequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval nog genoeg aan overhouden
Eten gok ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Er wordt vanavond voor me gekookt, geen idee wat maar is altijd goed
Alleen op releasedag een paar uur.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je die vuurstorm modus in strijdveld 5 al gespeeld
ja als je gefrustreerd raakt dan mag je even meubels in elkaar zetten want dat werkt ontspannend, nou dat was vaakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
zet je al die meubelen daar in elkaar? haha
Welkom in de EU!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef HPLC het volgende:
Gelukkig een uur weekend minder door die zomertijd
heb een paar filmpjes gezien, het looten van dingen als je iemand dood maakt is mooi kut of nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen op releasedag een paar uur.
Half, factureer wel maandelijks ongeveer 2x mijn salaris bij de overheid ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een ambtenaar?
Ik geef je overigens groot gelijk hoor, ben gewoon jaloers
okayquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond dit tot nu toe een leuk gesprek dus ik ga er niet op in
Oh ga je weer zo doen is goedquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD haha prima akkoord goed meidje friet
Beter laten ze het bij zomertijdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef HPLC het volgende:
Gelukkig een uur weekend minder door die zomertijd
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Half, factureer wel maandelijks ongeveer 2x mijn salaris bij de overheid ja.
Ja daarom voornamelijk, het looten is niet te doen, zelfde met dingen droppen voor je squad, dat werkt ook niet echt soepel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een paar filmpjes gezien, het looten van dingen als je iemand dood maakt is mooi kut of niet
lekker alles apart gaan bekijken, hebben ze mooi gedaan
Sorry hoor dat ik me niet altijd verlaag naar jullie niveauquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat niveautje van 'haha eten hahaha xD'
Ik ben helemaal geen emotioneel wrak.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Koop mooie gele gordijnen emotioneel wrak
Denialquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen emotioneel wrak.
hoor er ook bijna niks over dus denk dat die modus, zoals Pharkus mooi heeft verwoord, ''een langzame pijnlijke dood'' sterftquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daarom voornamelijk, het looten is niet te doen, zelfde met dingen droppen voor je squad, dat werkt ook niet echt soepel.
Hey Baudetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter laten ze het bij zomertijd
geen idee, ik vier mn verjaardag nooit echtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vorig jaar ging het van verjaardag af toch, echt vies mad
Wat zou jij er van vinden als we onszelf los graven van Europa en gewoon midden op zee gaan wonenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als we binnen Europa andere tijdzones zouden hebben?
vreemd, lijkt me economisch ook zeer onhandigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als we binnen Europa andere tijdzones zouden hebben?
Oh ja jij was vier dagen geleden jarig he, kreeg nog een melding op mn telefoon maar ben het alsnog vergetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vorig jaar ging het van verjaardag af toch, echt vies mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |