okayquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond dit tot nu toe een leuk gesprek dus ik ga er niet op in
Oh ga je weer zo doen is goedquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD haha prima akkoord goed meidje friet
Beter laten ze het bij zomertijdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:20 schreef HPLC het volgende:
Gelukkig een uur weekend minder door die zomertijd
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Half, factureer wel maandelijks ongeveer 2x mijn salaris bij de overheid ja.
Ja daarom voornamelijk, het looten is niet te doen, zelfde met dingen droppen voor je squad, dat werkt ook niet echt soepel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een paar filmpjes gezien, het looten van dingen als je iemand dood maakt is mooi kut of niet
lekker alles apart gaan bekijken, hebben ze mooi gedaan
Sorry hoor dat ik me niet altijd verlaag naar jullie niveauquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat niveautje van 'haha eten hahaha xD'
Ik ben helemaal geen emotioneel wrak.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Koop mooie gele gordijnen emotioneel wrak
Denialquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen emotioneel wrak.
hoor er ook bijna niks over dus denk dat die modus, zoals Pharkus mooi heeft verwoord, ''een langzame pijnlijke dood'' sterftquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daarom voornamelijk, het looten is niet te doen, zelfde met dingen droppen voor je squad, dat werkt ook niet echt soepel.
Hey Baudetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter laten ze het bij zomertijd
geen idee, ik vier mn verjaardag nooit echtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vorig jaar ging het van verjaardag af toch, echt vies mad
Wat zou jij er van vinden als we onszelf los graven van Europa en gewoon midden op zee gaan wonenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als we binnen Europa andere tijdzones zouden hebben?
vreemd, lijkt me economisch ook zeer onhandigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als we binnen Europa andere tijdzones zouden hebben?
Oh ja jij was vier dagen geleden jarig he, kreeg nog een melding op mn telefoon maar ben het alsnog vergetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vorig jaar ging het van verjaardag af toch, echt vies mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |