Waarschijnlijk niet 100%, neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, maar dat klopt dan toch niet
ik wil jou wel helpenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit wel, maar lijkt me met tieten nogal lastigen dan heb je iemand nodig om je te helpen
Mwah. Daar ben ik niet zo van. Ik vind dat te simplistischquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms verloopt de communicatie nou eenmaal alleen via schelden, dan pas je je gewoon even aan.
heb me voorbeeldig gedragen, maar wacht nog wel steeds op een excuusmail van de leidingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijzonder dat je nog geen ban hebt gepakt sinds je terugkomst, welkom!
Hopelijk heb je engelengeduld hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb me voorbeeldig gedragen, maar wacht nog wel steeds op een excuusmail van de leiding
Ik ook. Maar dat is pas zondag. Morgen nog werkenquote:
Je moet dat gevoel gewoon omarmenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is pas zondag. Morgen nog werken.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al 16 uur geen Overwatch gespeeld
Het weekendgevoel?quote:
Nee dat nare gevoel dat je morgen moet werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weekendgevoel?
Pas als ik zaterdag de autodeur dichtgooi denk ik. En dat is om vier uur.
dacht dat hoe laat een chinees wasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef Zosk het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat mijn weekend begint
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:04 schreef HPLC het volgende:
Vanavond weer lekker Evil Within, echt een mooi spel
Bleh.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat nare gevoel dat je morgen moet werken
zien er toch allemaal hetzelfde uitquote:
Klopt. Gelukkig zijn er leuke mensen morgen, dat helpt wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo sleep je jezelf er het makkelijkst doorheen
gewoon helemaal niet, probeer eens jezelf te wegen en raak tegelijkertijd een muur aan heel lichtjes. Meteen super andersquote:
Ik kan ook wel langskomenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig zijn er leuke mensen morgen, dat helpt wel.
sweetquote:
doe eens niet zo vulgairquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
zin om om de oren geslagen te worden met geamputeerde tieten
Ik vind dit een bijzonder vreemde opmerkingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
zin om om de oren geslagen te worden met geamputeerde tieten
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben een slaaf van de tijd, en zal nooit rusten
nee, dat komt ie nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onzin, de week komt ook voor jou op z'n einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |