Niet zo schelden aubquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef Solotov het volgende:
[..]
je hoeft me niet tot 2 keer toe uit te schelden
Echt een mensenmens jij, voelt dat zo goed aan altijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet ze wel goed uitzoeken, ja. Maar bij haar moet dit kunnen denk ik. Ik zou dat bij jou wel anders aanpakken hoor. Ik zou de deur voor je open houden.
Feyenoord - Ajax hebben al 3x tegen elkaar gespeeld dus dat lijkt mij sterk. Volgend seizoen pas weerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
man, heb echt zo'n zin in die klassiekers volgende maand
Klopt, maar schelden blijft altijd een teken van zwakte. Zo herken je mensen die gebroken wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een mensenmens jij, voelt dat zo goed aan altijd.
Kapsalon zonder kaas is ook bijna een kapsalon maar nog niet helemaalquote:
Enige talent wat ik heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een mensenmens jij, voelt dat zo goed aan altijd.
Lekker manquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
man, heb echt zo'n zin in die klassiekers volgende maand
Soms verloopt de communicatie nou eenmaal alleen via schelden, dan pas je je gewoon even aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar schelden blijft altijd een teken van zwakte. Zo herken je mensen die gebroken worden
Heerlijk he, eigen baas jij bepaalt. Als jij over een uur weer wat erbij wil stampen kan dat gewoon.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
Ik zit trouwens wel ziek vol momenteel. Ben echt blij dat ik de rest van de 23 uur niet meer hoef te eten
Dat pas ik gewoon even aan jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms verloopt de communicatie nou eenmaal alleen via schelden, dan pas je je gewoon even aan.
Volgens mij moet je collega weer aan je flamoes likkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
nee ben echt agressief wat een KUT wereld
Eensquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
nee ben echt agressief wat een KUT wereld
Wat mankeer je dan hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Blegh straks weer richting de dierenarts.
waarschijnlijk had hij het te druk met alles 2 keer notenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
weer laat VK zien dat ie zo blind als een vink is
dan zet je die kat toch weer buitenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Blegh straks weer richting de dierenarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |