Met IF heb je nou eenmaal een hoop spelingsruimtequote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
Ben weer terug trouwens. Was een prima lunch. Natuurlijk weer veel te veel gegeten maar het is vrijdag boys
Heb je gehad? Zijn belangrijke details.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
Ben weer terug trouwens. Was een prima lunch. Natuurlijk weer veel te veel gegeten maar het is vrijdag boys
met je slofjesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat de kapper kut is homootje
Dat is waar. Plus je verbergt je niet en dat is ook een groot pluspunt. Het is natuurlijk makkelijker om mensen af te kraken als anonieme strijder.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? ik ben een mooie man en ben ook best leuk.
Ja maar two nuts komt toch wat vulgair over snap jequote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb wss nog steeds kcal over maar dat zal nooit opgaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met IF heb je nou eenmaal een hoop spelingsruimte
Ik heb zo het idee dat zij dat wel kan waarderen eigenlijk :squote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar two nuts komt toch wat vulgair over snap je
Dat is zeker makkelijker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar. Plus je verbergt je niet en dat is ook een groot pluspunt. Het is natuurlijk makkelijker om mensen af te kraken als anonieme strijder.
Patat, kipcorn, bamischijf, yoghurt met vlokken en anderhalve donutquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gehad? Zijn belangrijke details.
Ik had stokbroodje pesto/mozarella/tomaat met wat peperquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gehad? Zijn belangrijke details.
Daarom respecteer ik Noel nog wel. Iedereen weet hoe hij eruit ziet hier en nog durft hij zich hier te vertonenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat zij dat wel kan waarderen eigenlijk :s
[..]
Dat is zeker makkelijker.
Wij zijn fat adapted inderdaad wij kunnen door tot de auschwitz lookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb wss nog steeds kcal over maar dat zal nooit opgaan
pew pewquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom respecteer ik Noel nog wel. Iedereen weet hoe hij eruit ziet hier en nog durft hij zich hier te vertonen
Heyyyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel, maar bij een eerste begroeting gelijk over je noten hebben vind ik wat snel. Maar misschien heb je gelijk en is ze gewoon een geile slet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat zij dat wel kan waarderen eigenlijk :s
[..]
Dat is zeker makkelijker.
Wat ben je vaak online hier. Wat leuk zegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Ben helemaal gefrustreerd omdat projectleden iets niet konden vinden en ik geloofde dat niet en nu ben ik eigenlijk hun werk aan het doen want anders komt het voor mn gevoel niet goedfuck controlegevoelens
Je moet ze wel goed uitzoeken, ja. Maar bij haar moet dit kunnen denk ik. Ik zou dat bij jou wel anders aanpakken hoor. Ik zou de deur voor je open houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel, maar bij een eerste begroeting gelijk over je noten hebben vind ik wat snel. Maar misschien heb je gelijk en is ze gewoon een geile slet.
thanksquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ben je vaak online hier. Wat leuk zeg
Ik mis een yquote:
je hoeft me niet tot 2 keer toe uit te scheldenquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Patat, kipcorn, bamischijf, yoghurt met vlokken en anderhalve donut
Bahquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had stokbroodje pesto/mozarella/tomaat met wat peper
Forum Opties | |