maar wil t nu wel wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:53 schreef McGrath het volgende:
geen idee eigenlijk hoe zwaar een piemel is
Schoppenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okay, en dan overal tegen aan schoppen
Wel lekker met dit weer ookik heb er twee kg bij maar het voelt niet prettig
sinds jij weg bent bij ONZ SC is het daar natuurlijk zo dood als wat, moet het toch ergens kwijtquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:54 schreef Solotov het volgende:
vk slappe zak hooi verwijder dan ook homootje. mag toch ook niet volgens de policy?
Omdat er achter een zin een leesteken hoort, en emoticons zijn in mijn wereld geen leestekenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zet jij steeds punten achter emoticons gek
Prima hoor, maar als je maar niet dat ouwe fossiel hiermee naartoe neemtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinds jij weg bent bij ONZ SC is het daar natuurlijk zo dood als wat, moet het toch ergens kwijt
@Samzz is er al hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima hoor, maar als je maar niet dat ouwe fossiel hiermee naartoe neemt
Vk is hier toch al?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima hoor, maar als je maar niet dat ouwe fossiel hiermee naartoe neemt
Average length: L=13 cmquote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hans heeft een lul van een kilo #CONFIRMED
Jeetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denk dat er wel 5 man je wel 200 gram willen geven
en tot 's avonds lekker buitenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schoppen.
Het is inderdaad heerlijk weer, kan ook niet wachten tot ik m'n eerste korte broekje eens aan kan trekken.
Zegquote:
Jaa, zon, lange dagen, meer energiequote:
Nee.quote:
thanksquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Average length: L=13 cm
Average diameter: D=4 cm
Radius: R=D/2=2cm
Volume of a cylinder: V=pi*R2 *L=160 cm3 (rounded to 2 significant figures)
Density: human body tissue is mostly water, assume density=1 g/cm3
Therefore, the mass of the average penis is 160 grams.
een piemel heeft een iets andere vulling dan een borstquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Jeetje.
Ik denk dat een piemel ongeveer 100 tot 250 gram weegt. Denk ik. Afgaande van t gewicht van m'n eigen boobs.
die wil ik al best een tijdje zien omdat de hoofdrolspeler uit #Justified daar ook een hoofdrol in speelt, wat een heerlijke manquote:
hoe heb je je tieten gewogen dnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Jeetje.
Ik denk dat een piemel ongeveer 100 tot 250 gram weegt. Denk ik. Afgaande van t gewicht van m'n eigen boobs.
Maar jij steekt ook geen tijd in series als gotham toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wil ik al best een tijdje zien omdat de hoofdrolspeler uit #Justified daar ook een hoofdrol in speelt, wat een heerlijke man
Dus mijne is ongeveer 80 gramquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom is het ook een gok.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
een piemel heeft een iets andere vulling dan een borst
Dat kan inderdaad wel als je tieten hebt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon op een weegschaal leggen toch
13 cmquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik kutseriesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij steekt ook geen tijd in series als gotham toch?
Als santa Clarita dietquote:
Awesomequote:
Ja leuke ventquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wil ik al best een tijdje zien omdat de hoofdrolspeler uit #Justified daar ook een hoofdrol in speelt, wat een heerlijke man
Bak met water helemaal vol, tieten erin, en dan maar rekenenquote:
waarom zou je je tieten willen wegen als je ze niet hebtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat lukt alleen bij vrouwen die niet plat zijn crack
bijnaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon op een weegschaal leggen toch
Ja krabbel maar terug. Walgelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar Timothy Olyphant is een van mijn favoriete acteurs
ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
beetje een mombod gekregen maar zou Drew Barrymore nog steeds doen hoor
Ik heb al 2 dagen geen Apex gespeeldquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
fijn dat je even Apex uit hebt kunnen zetten
jij hebt smaakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar Timothy Olyphant is een van mijn favoriete acteurs
Ik denk dat deze methode betrouwbaarder is. Maar ik ben te slecht in wiskunde, dus zou er alsnog niks van kloppen denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bak met water helemaal vol, tieten erin, en dan maar rekenen
ofzo, ik had beter moeten opletten op school
ja dit wel, maar lijkt me met tieten nogal lastigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bak met water helemaal vol, tieten erin, en dan maar rekenen
ofzo, ik had beter moeten opletten op school
ik denk dat je mijn post van gisteren verkeerd hebt begrepen, mijn excuses dat ik het niet helderder heb geformuleerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Waarschijnlijk niet 100%, neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, maar dat klopt dan toch niet
ik wil jou wel helpenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit wel, maar lijkt me met tieten nogal lastigen dan heb je iemand nodig om je te helpen
Mwah. Daar ben ik niet zo van. Ik vind dat te simplistischquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms verloopt de communicatie nou eenmaal alleen via schelden, dan pas je je gewoon even aan.
heb me voorbeeldig gedragen, maar wacht nog wel steeds op een excuusmail van de leidingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijzonder dat je nog geen ban hebt gepakt sinds je terugkomst, welkom!
Hopelijk heb je engelengeduld hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb me voorbeeldig gedragen, maar wacht nog wel steeds op een excuusmail van de leiding
Ik ook. Maar dat is pas zondag. Morgen nog werkenquote:
Je moet dat gevoel gewoon omarmenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is pas zondag. Morgen nog werken.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al 16 uur geen Overwatch gespeeld
Het weekendgevoel?quote:
Nee dat nare gevoel dat je morgen moet werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weekendgevoel?
Pas als ik zaterdag de autodeur dichtgooi denk ik. En dat is om vier uur.
dacht dat hoe laat een chinees wasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef Zosk het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat mijn weekend begint
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:04 schreef HPLC het volgende:
Vanavond weer lekker Evil Within, echt een mooi spel
Bleh.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat nare gevoel dat je morgen moet werken
zien er toch allemaal hetzelfde uitquote:
Klopt. Gelukkig zijn er leuke mensen morgen, dat helpt wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo sleep je jezelf er het makkelijkst doorheen
gewoon helemaal niet, probeer eens jezelf te wegen en raak tegelijkertijd een muur aan heel lichtjes. Meteen super andersquote:
Ik kan ook wel langskomenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig zijn er leuke mensen morgen, dat helpt wel.
sweetquote:
doe eens niet zo vulgairquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
zin om om de oren geslagen te worden met geamputeerde tieten
Ik vind dit een bijzonder vreemde opmerkingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
zin om om de oren geslagen te worden met geamputeerde tieten
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben een slaaf van de tijd, en zal nooit rusten
nee, dat komt ie nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onzin, de week komt ook voor jou op z'n einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |