maar wil t nu wel wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:53 schreef McGrath het volgende:
geen idee eigenlijk hoe zwaar een piemel is
Schoppenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okay, en dan overal tegen aan schoppen
Wel lekker met dit weer ookik heb er twee kg bij maar het voelt niet prettig
sinds jij weg bent bij ONZ SC is het daar natuurlijk zo dood als wat, moet het toch ergens kwijtquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:54 schreef Solotov het volgende:
vk slappe zak hooi verwijder dan ook homootje. mag toch ook niet volgens de policy?
Omdat er achter een zin een leesteken hoort, en emoticons zijn in mijn wereld geen leestekenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zet jij steeds punten achter emoticons gek
Prima hoor, maar als je maar niet dat ouwe fossiel hiermee naartoe neemtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinds jij weg bent bij ONZ SC is het daar natuurlijk zo dood als wat, moet het toch ergens kwijt
@Samzz is er al hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima hoor, maar als je maar niet dat ouwe fossiel hiermee naartoe neemt
Vk is hier toch al?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima hoor, maar als je maar niet dat ouwe fossiel hiermee naartoe neemt
Average length: L=13 cmquote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hans heeft een lul van een kilo #CONFIRMED
Jeetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denk dat er wel 5 man je wel 200 gram willen geven
en tot 's avonds lekker buitenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schoppen.
Het is inderdaad heerlijk weer, kan ook niet wachten tot ik m'n eerste korte broekje eens aan kan trekken.
Zegquote:
Jaa, zon, lange dagen, meer energiequote:
Nee.quote:
thanksquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Average length: L=13 cm
Average diameter: D=4 cm
Radius: R=D/2=2cm
Volume of a cylinder: V=pi*R2 *L=160 cm3 (rounded to 2 significant figures)
Density: human body tissue is mostly water, assume density=1 g/cm3
Therefore, the mass of the average penis is 160 grams.
een piemel heeft een iets andere vulling dan een borstquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Jeetje.
Ik denk dat een piemel ongeveer 100 tot 250 gram weegt. Denk ik. Afgaande van t gewicht van m'n eigen boobs.
die wil ik al best een tijdje zien omdat de hoofdrolspeler uit #Justified daar ook een hoofdrol in speelt, wat een heerlijke manquote:
hoe heb je je tieten gewogen dnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Jeetje.
Ik denk dat een piemel ongeveer 100 tot 250 gram weegt. Denk ik. Afgaande van t gewicht van m'n eigen boobs.
Maar jij steekt ook geen tijd in series als gotham toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wil ik al best een tijdje zien omdat de hoofdrolspeler uit #Justified daar ook een hoofdrol in speelt, wat een heerlijke man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |