Ieuw....quote:
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want thuis kun je geen seks hebben.
Goeie seks is viesquote:
Mijn bed kraakt nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"
*kraak kraak kraak kraak kraak*
Als je een relatie hebt is seks toch normaalquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zagquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, nou ja was een bedrijfsauto dus ja fuck IT.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dit een uitnodiging?quote:
Dat scheelt. Mijne welquote:
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt is seks toch normaal.
Fijne ventquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zag
Ik heb er nooit issues mee gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]dit had ik wel met mijn eerste vriendje die regelmatig bleef slapen. Mijn moeder in de slaapkamer er naast met alleen gipswandjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neukenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?
Da's wel waar.quote:
Ben eergisteren door mijn bed gezakt... lattenbodem, tweedehands blabla....quote:
Ik verkies die dingen toch boven het horen van je ouders die seks hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neuken
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
En er staat een statief met een camera voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
Voor een casting enzo.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er staat een statief met een camera voor
Ja ik weet het ook niet, daarom vroeg ik het.quote:
Niemand die dat met zo'n kleine vent wil zienquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er staat een statief met een camera voor
Feest, ballonnen, taart!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer een kilo afgevallen. Nog twee te gaan
.
Hoe danquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben eergisteren door mijn bed gezakt... lattenbodem, tweedehands blabla....
#fattie #viesdik
Bed is groot genoeg sowieso.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, daarom vroeg ik het.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe dan
[..]
Bed is groot genoeg sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.quote:
Dat zegt iedereen over zijn/haar lokale ijssalonquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.
Italiaans ijsquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]Robert Jensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Kan toch prima? Ik zeg immers niet dat het het lekkerste ijs van Nederland is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen over zijn/haar lokale ijssalon
Yupquote:
Hij was niet eens dikquote:
Maar wel zwaar?quote:
Die hoef ik niet in mijn bed. Doe maar Chris John Millington ofzoquote:
Jij en Fax zegt echt een goed setjequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in mijn bed. Doe maar Chris John Millington ofzo
Doe er wat meequote:
He wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef ArTiC het volgende:
Wie is er hier boswachter? Vinnie?
ONZ / Rare gast volgt mij
Dan wordt het tijdquote:
Volgende keer typ ik het ook gewoon weer ipv dat ik op mijn handen ga zitten.quote:
Je mag jezelf uitlaten.quote:
Nee, leer is niks voor mijquote:
En een beetje snel anders is iemand anders je voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer typ ik het ook gewoon weer ipv dat ik op mijn handen ga zitten.
Ik breek mijn eigen enkels en die van iedereen om me heen als ik daar aan beginquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
Nu het langer licht wordt ga ik ook weer skeeleren denk ik.
Ja leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
Nu het langer licht wordt ga ik ook weer skeeleren denk ik.
Een leren rokje mag ookquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer typ ik het ook gewoon weer ipv dat ik op mijn handen ga zitten.
Ja, ik ookquote:
Maar ben je nou boswachter of niet?quote:
Ja precies, ik ga ook niet in het donkerquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar in het donker wil ik niet. Nu t langer licht is is het prettiger.
Als ik boswachter was, zou ik wel aan het schuilen zijn voor die drugsgekkies die drugsafval aan het dumpen zijn.quote:
Zelfs met lichtjes vind ik dat niet veiligquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga ook niet in het donker
Ja, kan je beter achter chicks met chips aanlopen jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik boswachter was, zou ik wel aan het schuilen zijn voor die drugsgekkies die drugsafval aan het dumpen zijn.
Nee ik ook niet. Hier rijden er ook scooters onnoemelijk hard. De hondjes zijn ook niet veilig als ik langs die weg loopquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs met lichtjes vind ik dat niet veilig.
Chips afpakken en opvreten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, kan je beter achter chicks met chips aanlopen ja
Vaak bijj te bange.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs met lichtjes vind ik dat niet veilig.
Over de duinen en langs de ze naar huis fietsen na werk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:48 schreef ArTiC het volgende:
Volgende week zomertijd, na het werk op de mtb hier het bos in
In dit geval wel ja. Je remt toch een stuk minder makkelijk.quote:
Saaiquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over de duinen en langs de ze naar huis fietsen na werk.
Lang niet meer geweest! Vond dat altijd zo leukquote:
Zondag nog geweest, zo koud.quote:
Maar de zee ziet er overal hetzelfde uit...kilometers lang hetzelfde zicht.quote:
Hmmmm, nee hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar de zee ziet er overal hetzelfde uit...kilometers lang hetzelfde zicht.
In het bos heb je overal bomen. Honderen bomen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar de zee ziet er overal hetzelfde uit...kilometers lang hetzelfde zicht.
Bos is mooi, strand is mooi. Ik ga alleen niet 50 kilometer om fietsen na werk om in een bos te fietsen dus geniet ik van strand en zee. Kan prima naast elkaar bestaan. Opgelost. Iedereen blij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het bos heb je overal bomen. Honderen bomen.
Zoveel bomen dat je het bos niet meer zietquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het bos heb je overal bomen. Honderen bomen.
Dat is brit niequote:
Daar ben ik ook altijd vrij goed inquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
Hele dag al hetzelfde liedje in mijn hoofd
Beetje overdreven inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bos is mooi, strand is mooi. Ik ga alleen niet 50 kilometer om fietsen na werk om in een bos te fietsen dus geniet ik van strand en zee. Kan prima naast elkaar bestaan. Opgelost. Iedereen blij.
Bomen zijn relaxed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoveel bomen dat je het bos niet meer ziet
Loofbomen, naaldbomen, omgevallen bomen, scheve bomen, jonge bomen, oude bomen
Bomen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik ook altijd vrij goed in![]()
Welke voor jou?
Tudududu dudududu nu heb ik amour toujours in mijn hoofd, alleen door het zien van die naam alquote:
Bazennummerquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tudududu dudududu nu heb ik amour toujours in mijn hoofd, alleen door het zien van die naam al
Gigi D'Agostino heb ik gewoon "live" gezien in Lloret de Marquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tudududu dudududu nu heb ik amour toujours in mijn hoofd, alleen door het zien van die naam al
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook nuquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch?quote:
Nuchter?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gigi D'Agostino heb ik gewoon "live" gezien in Lloret de Mar
Was er paar jaar terug. Had me ingesteld op lekker zuipen en alles wat erbij hoort. Was alles dicht de hele vakantiequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gigi D'Agostino heb ik gewoon "live" gezien in Lloret de Mar
Wat!?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was er paar jaar terug. Had me ingesteld op lekker zuipen en alles wat erbij hoort. Was alles dicht de hele vakantie
Deceptiequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was er paar jaar terug. Had me ingesteld op lekker zuipen en alles wat erbij hoort. Was alles dicht de hele vakantie
Dan kom je er mee weg.quote:
Ja was echt grote anticlimaxquote:
Jaquote:
Binnenkort eentje planten in de tuin hier.quote:
Aan de andere kant heb je er niet zoveel aan gemist. Moet wel best wat jaren terug gaan rekenen om te bedenken wanneer ik daar op vakantie was.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja was echt grote anticlimax![]()
[..]
Ja
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort eentje planten in de tuin hier.
Je bent ook niet meer de jongste. Dan wordt dat allemaal wat lastiger.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je er niet zoveel aan gemist. Moet wel best wat jaren terug gaan rekenen om te bedenken wanneer ik daar op vakantie was.
Niet? Beste vriendin had best wilde verhalen te vertellen toen zij daar was..quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je er niet zoveel aan gemist. Moet wel best wat jaren terug gaan rekenen om te bedenken wanneer ik daar op vakantie was.
Ben net terug van de verjaardag van mijn vader, daar was de gemiddelde leeftijd zo ongeveer 65 jaar dus voelde me nog redelijk jong.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent ook niet meer de jongste. Dan wordt dat allemaal wat lastiger.
Die vind ik mooi om te zien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet eigenlijk binnenkort mijn Japanse esdoorn uit de pot verplaatsen naar de tuin maar heb nog geen goede plek. Anders moet ik weer wachten tot volgend jaar.
Neeeeequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Uitgeschoten met baard bijwerkenBaard eraf gehaald
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, nu is ie langer dan ooitquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Hoelang?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, nu is ie langer dan ooit
Daar is mijn baard niet dicht genoeg voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, nu is ie langer dan ooit
Je kan me boeken in december.quote:
De zwarte pieten hebben ook een lange.quote:
Is me nooit opgevallen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De zwarte pieten hebben ook een lange.
Wat, kende je die niet?quote:
Cultuurbarbaar.quote:
Woon wel in Brabant, maar wil niet zeggen dat ik er iets mee heb. Val niet onder de categorie "trotse Brabander"quote:
Pek en veren!quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Woon wel in Brabant, maar wil niet zeggen dat ik er iets mee heb. Val niet onder de categorie "trotse Brabander"
Ga zelf terug naar Marokkoquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Brabanders moeten terug naar Marokko!
En als je jezelf nou niet identificeerd met een Brabander zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Brabant herenigd en onafhankelijk!quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Jij mag blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En als je jezelf nou niet identificeerd met een Brabander zijn?
Dan ga je maar naar Limburgquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En als je jezelf nou niet identificeerd met een Brabander zijn?
Dan verhuis je toch naar de andere kant van het dorpquote:
Nee, ik heb een leuk huisjequote:Op donderdag 28 maart 2019 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan verhuis je toch naar de andere kant van het dorp
Je kan die caravan toch gewoon verplaatsen?quote:
Zit vastgemetseld hequote:Op donderdag 28 maart 2019 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan die caravan toch gewoon verplaatsen?
Moest traantje wegpinkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:07 schreef Kopjechino het volgende:
Meiden willen met me chillen, sinds ze horen hoe ik rap.
Ja ik weet niet wat het is wat ons tot ze aantrekt.
Ze trekken aan m'n swag, vragen wat ik heb.
Hoe ik aan m'n geld kom, want ik blow men.
Wat een diepgaande lyrics
Welk nummer is dit?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:07 schreef Kopjechino het volgende:
Meiden willen met me chillen, sinds ze horen hoe ik rap.
Ja ik weet niet wat het is wat ons tot ze aantrekt.
Ze trekken aan m'n swag, vragen wat ik heb.
Hoe ik aan m'n geld kom, want ik blow men.
Wat een diepgaande lyrics
Jij welquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welk nummer is dit?
Zeer benieuwd
Halve clip gekekenquote:
Op de middelbare vond ik 'm wel leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Halve clip gekeken
Wat een treurnis zeg
Lekker pillen poppen en snuifje doen op de wcquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:28 schreef Faxie het volgende:
Nooit naar zo'n feest gegaan overigens. Was ik nog te jong voor
Alleen de kleren of ook daadwerkelijk skaten?quote:
Als ik zeg Roces en Bauer, wat zeg jij dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alleen de kleren of ook daadwerkelijk skaten?
Skaten met de broek op de knieenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:31 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik zeg Roces en Bauer, wat zeg jij dan?
Bauerquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:31 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik zeg Roces en Bauer, wat zeg jij dan?
Zometeen maar eens gaan slapen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zometeen maar eens douchen en met een dekentje op de bank
Hoezo niet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zometeen maar eens gaan slapen.
Tenacious D luisteren net voor het slapen was geen goed idee
Al heb ik meer tijd op de skateplank doorgebracht. Ik vond in-linen toch een tikje nichterig, al had ik destijds nog amper weet van de Griekse beginselen überhaupt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bauer
Heel wat tijd in de lokale ramp doorgebracht
Het fokt me nogal op. Overdag prima, maar nu niet.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het fokt me nogal op. Overdag prima, maar nu niet.
Waarom luister je niet even wat Break & Silent Witness voor het slapen gaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu maar Example luisteren.
Jk. Enya.
Ja snap wel wat je bedoeld maar is niks nichterigs aan als je beetje skills hebt. Maar ben ook overgestapt op skateboarden al is dat tegenwoordig vooral met vlagen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Al heb ik meer tijd op de skateplank doorgebracht. Ik vond in-linen toch een tikje nichterig, al had ik destijds nog amper weet van de Griekse beginselen überhaupt.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu maar Example luisteren.
Jk. Enya.
Werkte ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waarom luister je niet even wat Break & Silent Witness voor het slapen gaan?
Dat klinkt beterquote:
Heb al jaren niet meer op een board gestaan. Ga waarschijnlijk à la Balkenende onmiddellijk op mijn muil als ik nu op zou stappen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja snap wel wat je bedoeld maar is niks nichterigs aan als je beetje skills hebt. Maar ben ook overgestapt op skateboarden al is dat tegenwoordig vooral met vlagen.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer op een board gestaan. Ga waarschijnlijk à la Balkenende onmiddellijk op mijn muil als ik nu op zou stappen.
Dat doen echt alleen mensen die nog nooit op een skateboard gestaan hebbenquote:
Niet al te snugger, nee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doen echt alleen mensen die nog nooit op een skateboard gestaan hebben
A.k.a me.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doen echt alleen mensen die nog nooit op een skateboard gestaan hebben
Skeelerenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
A.k.a me.
Oh wacht, heb er wel eens opgestaan, maar toen keihard op mijn bek gegaan. Ik was meer van het skeeleren
Zo simpel is hetquote:
Die heb je ook ergens bij Rotterdam. Wil nog steeds een keer gaan!quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Skeelerenen rolschaatsen. In China een keer naar een rolschaats hal geweest, dat was geinig. Dan hand in hand als een slinger rondjes maken door die hal.
Ja zeker een keer doen!quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die heb je ook ergens bij Rotterdam. Wil nog steeds een keer gaan!
Insgelijksquote:
Hoi jijquote:
Hoi jijquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:57 schreef MCH het volgende:
Als ik hoi typ op m'n mobiel wordt dat al automatisch aangevuld tot hoi jij
Onderweg een broodje happen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu al een rotdag. Gisteren niet zo fit, dus ik had geen avondeten genomen. 9 uur naar bed gegaan met een ibuprofen, en word net zwaar ongesteld wakker, en het brood is op dus ik kan niet ontbijten, want over een halfuur moet ik bij een leerling zijn dus ook geen tijd voor de winkel.
Sterkte vandaagquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu al een rotdag. Gisteren niet zo fit, dus ik had geen avondeten genomen. 9 uur naar bed gegaan met een ibuprofen, en word net zwaar ongesteld wakker, en het brood is op dus ik kan niet ontbijten, want over een halfuur moet ik bij een leerling zijn dus ook geen tijd voor de winkel.
Zat net op een de fiets een pistoletje tonijn weg te happen. Dus ik snap je ding. Deels. Op het bloeden uit je kut na eigenlijk. Maar sterkte.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:59 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zat net op een de fiets een pistoletje tonijn weg te happen. Dus ik snap je ding. Deels. Op het bloeden uit je kut na eigenlijk. Maar sterkte.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zat net op een de fiets een pistoletje tonijn weg te happen. Dus ik snap je ding. Deels. Op het bloeden uit je kut na eigenlijk. Maar sterkte.
Yes. Tuinmeubilair staat hier op de zaak al buiten, broodjes zijn besteld. Vanavond biertje en poolen. Kan slechter ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mooie dag he. Zon schijnt, weekend staat voor de deur
Maar je houdt van dieren toch.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net een rups tegen in m'n zak gewassen spinazie. Durf nu niets meer te eten.
En toen een enorme tor/wants op m'n balkon.
Dus ik zit weer binnen.
Hier ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier ook
Hoe hip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier ook
Mensen die hun motor op een volledige parkeerplek zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo ultra friend!quote:
Dat daar bereik is zeg!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
Ik sta as we speak midden in de polder. T-shirtje aan. Goddomme, lekker weer.
Ik ben destijds gewoon de MM binnengelopen, ik zie een tv 'ja dat is prima en valt binnen budget'.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:03 schreef rival het volgende:
Ik zoek een tv. Dan heb je tegenwoordig lcd-led, oled en qled om uit te kiezen. Daar kom ik nog wel uit.
Ik wil een Samsung.
Dan heb je 5, 6, 7 en 8 series. En in die series heb je weer 6 verschillende types.
Wat een keus, ik weet et niet meer
Ik zou de goedkoopste kopen. Maar hey, dat ben ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:03 schreef rival het volgende:
Ik zoek een tv. Dan heb je tegenwoordig lcd-led, oled en qled om uit te kiezen. Daar kom ik nog wel uit.
Ik wil een Samsung.
Dan heb je 5, 6, 7 en 8 series. En in die series heb je weer 6 verschillende types.
Wat een keus, ik weet et niet meer
Ach, we hebben plek genoeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die hun motor op een volledige parkeerplek zetten
Gewoon je vent laten doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben destijds gewoon de MM binnengelopen, ik zie een tv 'ja dat is prima en valt binnen budget'.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou de goedkoopste kopen. Maar hey, dat ben ik.
Ik zou nog wel ff een reviewtje of wat lezen over het ding maar voor de rest is prijs leidend ook bij mij.quote:
We zijn hier sowieso bezig met een volledig nieuwe inrichting in het pand, dus alles nieuw; vloeren, muren, plafonds, interieur, etc. Hadden we laatst wat nieuwe meubels op de proef. Een stoel, oerlelijk, maar zou geluidsdempend zijn voor de omgeving, dus iemand kan daar in bellen zonder dat men last heeft. Werkt voor geen meter, en het ding kost 6K.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben destijds gewoon de MM binnengelopen, ik zie een tv 'ja dat is prima en valt binnen budget'.
Die fout heb ik eerder gemaakt. Het goedkoopste model van een bepaalde serie is vaak traag. Daar merken jullie waarschijnlijk niet zoveel van maar met gamen kan dat negatief uitpakkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou de goedkoopste kopen. Maar hey, dat ben ik.
Hehe, dat maakt inderdaad niet zoveel uit in Minecraft, gelukkig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Die fout heb ik eerder gemaakt. Het goedkoopste model van een bepaalde serie is vaak traag. Daar merken jullie waarschijnlijk niet zoveel van maar met gamen kan dat negatief uitpakken
Ja true. Als de tv van 100 euro meer echt beter is, dan ga ik daar voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou nog wel ff een reviewtje of wat lezen over het ding maar voor de rest is prijs leidend ook bij mij.
Watquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We zijn hier sowieso bezig met een volledig nieuwe inrichting in het pand, dus alles nieuw; vloeren, muren, plafonds, interieur, etc. Hadden we laatst wat nieuwe meubels op de proef. Een stoel, oerlelijk, maar zou geluidsdempend zijn voor de omgeving, dus iemand kan daar in bellen zonder dat men last heeft. Werkt voor geen meter, en het ding kost 6K.Wtf.
Ik had het niet over de goedkoopstequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Die fout heb ik eerder gemaakt. Het goedkoopste model van een bepaalde serie is vaak traag. Daar merken jullie waarschijnlijk niet zoveel van maar met gamen kan dat negatief uitpakken
Ok, let op. Minstens 100Hz, kijken of je 4K belangrijk vindt, dan naar contrastratio's kijken. Dat matchen met je merk Samsung, en dan met je budget. Kleine kans dat er meer dan 3 tv's uitrollen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sowieso 4K. Daarom wil ik de huidige vervangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok, let op. Minstens 100Hz, kijken of je 4K belangrijk vindt, dan naar contrastratio's kijken. Dat matchen met je merk Samsung, en dan met je budget. Kleine kans dat er meer dan 3 tv's uitrollen.
Qua weer is het prachtig ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mooie dag he. Zon schijnt, weekend staat voor de deur
Gewoon uitsluiten ja. Waar het dan vaak toch nog mis gaat is dat mensen oneindig gaan schuiven met hun variabelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok, let op. Minstens 100Hz, kijken of je 4K belangrijk vindt, dan naar contrastratio's kijken. Dat matchen met je merk Samsung, en dan met je budget. Kleine kans dat er meer dan 3 tv's uitrollen.
Internet uitzetten scheelt een hoopquote:
Dan bedenk ik wel iets anders om me te laten afleiden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Internet uitzetten scheelt een hoop
Beetje uit het raam staren enzoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan bedenk ik wel iets anders om me te laten afleiden.
Ik mag tot vanavond 9 uurquote:
Allemaal echtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:30 schreef Allures het volgende:
Hoeveel aan nicki minaj zou plastic zijn en waar koop ik dat?
Nou ja, met een normale kantoorbaan ben je ook niet om twee uur vrijquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag tot vanavond 9 uur.
Soms zou ik ook wel een gewone kantoorbaan willen. Dat lukt in t toerisme niet echt.
Nee, true. Jij gaat eerder weg gok ik. Lekker met dit weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, met een normale kantoorbaan ben je ook niet om twee uur vrij.
Gisteren twee uurtjes langer gewerkt, vandaag eerder wegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, true. Jij gaat eerder weg gok ik. Lekker met dit weer.
Apart gevoel hequote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:28 schreef Allures het volgende:
Legging aan 2 maten kleiner dan normaal
Ik durfde hem bijna niet te kopen want ik dacht '2 maten? Doe normaaaaal'
Zag je dat het concert van Robyn wordt verplaatst naar afas en een andere datum?quote:
Een paar maanden terug was ik shoppen met een vriendin. We hadden niet zo veel tijd helaas. Kei veel tijd verspild omdat ik steeds naar de verkeerde rekken liepquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart gevoel he. Ik geloof het soms zelf ook nog niet
.
Ik heb dat ook. Ik zie het zelf ook niet goed want ik zit nog met een bepaald beeld in mijn hoofd, maar mijn omgeving ziet het wel heel erg en ik hoor het ook veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was ik shoppen met een vriendin. We hadden niet zo veel tijd helaas. Kei veel tijd verspild omdat ik steeds naar de verkeerde rekken liep
Het duurde echt even voordat ik goed zat qua maat.
Nou ben ik sowieso meer een online shoppen. Gewoon opmeten, knopje duwen en niet nadenken verder
Maar ik zie het zelf vooral nog niet
Man wel. Die roept soms opeens 'je lijf is zo anders!'
Maar ik zie niet zo veel
Oeh goeie info.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag je dat het concert van Robyn wordt verplaatst naar afas en een andere datum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |