Ieuw....quote:
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want thuis kun je geen seks hebben.
Goeie seks is viesquote:
Mijn bed kraakt nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"
*kraak kraak kraak kraak kraak*
Als je een relatie hebt is seks toch normaalquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zagquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, nou ja was een bedrijfsauto dus ja fuck IT.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dit een uitnodiging?quote:
Dat scheelt. Mijne welquote:
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt is seks toch normaal.
Fijne ventquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zag
Ik heb er nooit issues mee gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]dit had ik wel met mijn eerste vriendje die regelmatig bleef slapen. Mijn moeder in de slaapkamer er naast met alleen gipswandjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neukenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?
Da's wel waar.quote:
Ben eergisteren door mijn bed gezakt... lattenbodem, tweedehands blabla....quote:
Ik verkies die dingen toch boven het horen van je ouders die seks hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neuken
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
En er staat een statief met een camera voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
Voor een casting enzo.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er staat een statief met een camera voor
Ja ik weet het ook niet, daarom vroeg ik het.quote:
Niemand die dat met zo'n kleine vent wil zienquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er staat een statief met een camera voor
Feest, ballonnen, taart!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer een kilo afgevallen. Nog twee te gaan
.
Hoe danquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben eergisteren door mijn bed gezakt... lattenbodem, tweedehands blabla....
#fattie #viesdik
Bed is groot genoeg sowieso.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, daarom vroeg ik het.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe dan
[..]
Bed is groot genoeg sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.quote:
Dat zegt iedereen over zijn/haar lokale ijssalonquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.
Italiaans ijsquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]Robert Jensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Kan toch prima? Ik zeg immers niet dat het het lekkerste ijs van Nederland is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen over zijn/haar lokale ijssalon
Yupquote:
Hij was niet eens dikquote:
Maar wel zwaar?quote:
Die hoef ik niet in mijn bed. Doe maar Chris John Millington ofzoquote:
Jij en Fax zegt echt een goed setjequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in mijn bed. Doe maar Chris John Millington ofzo
Doe er wat meequote:
He wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef ArTiC het volgende:
Wie is er hier boswachter? Vinnie?
ONZ / Rare gast volgt mij
Dan wordt het tijdquote:
Volgende keer typ ik het ook gewoon weer ipv dat ik op mijn handen ga zitten.quote:
Je mag jezelf uitlaten.quote:
Nee, leer is niks voor mijquote:
En een beetje snel anders is iemand anders je voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer typ ik het ook gewoon weer ipv dat ik op mijn handen ga zitten.
Ik breek mijn eigen enkels en die van iedereen om me heen als ik daar aan beginquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
Nu het langer licht wordt ga ik ook weer skeeleren denk ik.
Ja leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
Nu het langer licht wordt ga ik ook weer skeeleren denk ik.
Een leren rokje mag ookquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer typ ik het ook gewoon weer ipv dat ik op mijn handen ga zitten.
Ja, ik ookquote:
Maar ben je nou boswachter of niet?quote:
Ja precies, ik ga ook niet in het donkerquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar in het donker wil ik niet. Nu t langer licht is is het prettiger.
Als ik boswachter was, zou ik wel aan het schuilen zijn voor die drugsgekkies die drugsafval aan het dumpen zijn.quote:
Zelfs met lichtjes vind ik dat niet veiligquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga ook niet in het donker
Ja, kan je beter achter chicks met chips aanlopen jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik boswachter was, zou ik wel aan het schuilen zijn voor die drugsgekkies die drugsafval aan het dumpen zijn.
Nee ik ook niet. Hier rijden er ook scooters onnoemelijk hard. De hondjes zijn ook niet veilig als ik langs die weg loopquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs met lichtjes vind ik dat niet veilig.
Chips afpakken en opvreten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, kan je beter achter chicks met chips aanlopen ja
Vaak bijj te bange.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs met lichtjes vind ik dat niet veilig.
Over de duinen en langs de ze naar huis fietsen na werk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:48 schreef ArTiC het volgende:
Volgende week zomertijd, na het werk op de mtb hier het bos in
In dit geval wel ja. Je remt toch een stuk minder makkelijk.quote:
Saaiquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over de duinen en langs de ze naar huis fietsen na werk.
Lang niet meer geweest! Vond dat altijd zo leukquote:
Zondag nog geweest, zo koud.quote:
Maar de zee ziet er overal hetzelfde uit...kilometers lang hetzelfde zicht.quote:
Hmmmm, nee hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar de zee ziet er overal hetzelfde uit...kilometers lang hetzelfde zicht.
In het bos heb je overal bomen. Honderen bomen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar de zee ziet er overal hetzelfde uit...kilometers lang hetzelfde zicht.
Bos is mooi, strand is mooi. Ik ga alleen niet 50 kilometer om fietsen na werk om in een bos te fietsen dus geniet ik van strand en zee. Kan prima naast elkaar bestaan. Opgelost. Iedereen blij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het bos heb je overal bomen. Honderen bomen.
Zoveel bomen dat je het bos niet meer zietquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het bos heb je overal bomen. Honderen bomen.
Dat is brit niequote:
Daar ben ik ook altijd vrij goed inquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
Hele dag al hetzelfde liedje in mijn hoofd
Beetje overdreven inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bos is mooi, strand is mooi. Ik ga alleen niet 50 kilometer om fietsen na werk om in een bos te fietsen dus geniet ik van strand en zee. Kan prima naast elkaar bestaan. Opgelost. Iedereen blij.
Bomen zijn relaxed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoveel bomen dat je het bos niet meer ziet
Loofbomen, naaldbomen, omgevallen bomen, scheve bomen, jonge bomen, oude bomen
Bomen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik ook altijd vrij goed in![]()
Welke voor jou?
Tudududu dudududu nu heb ik amour toujours in mijn hoofd, alleen door het zien van die naam alquote:
Bazennummerquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tudududu dudududu nu heb ik amour toujours in mijn hoofd, alleen door het zien van die naam al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |