Ieuw....quote:
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want thuis kun je geen seks hebben.
Goeie seks is viesquote:
Mijn bed kraakt nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"
*kraak kraak kraak kraak kraak*
Als je een relatie hebt is seks toch normaalquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zagquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, nou ja was een bedrijfsauto dus ja fuck IT.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dit een uitnodiging?quote:
Dat scheelt. Mijne welquote:
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt is seks toch normaal.
Fijne ventquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zag
Ik heb er nooit issues mee gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]dit had ik wel met mijn eerste vriendje die regelmatig bleef slapen. Mijn moeder in de slaapkamer er naast met alleen gipswandjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neukenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?
Da's wel waar.quote:
Ben eergisteren door mijn bed gezakt... lattenbodem, tweedehands blabla....quote:
Ik verkies die dingen toch boven het horen van je ouders die seks hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neuken
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
En er staat een statief met een camera voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
Voor een casting enzo.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er staat een statief met een camera voor
Ja ik weet het ook niet, daarom vroeg ik het.quote:
Niemand die dat met zo'n kleine vent wil zienquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er staat een statief met een camera voor
Feest, ballonnen, taart!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer een kilo afgevallen. Nog twee te gaan
.
Hoe danquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben eergisteren door mijn bed gezakt... lattenbodem, tweedehands blabla....
#fattie #viesdik
Bed is groot genoeg sowieso.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, daarom vroeg ik het.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe dan
[..]
Bed is groot genoeg sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.quote:
Dat zegt iedereen over zijn/haar lokale ijssalonquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.
Italiaans ijsquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ijssalon hier om de hoek is sinds afgelopen week weer open. Goddelijk ijs hebben die.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]Robert Jensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Kan toch prima? Ik zeg immers niet dat het het lekkerste ijs van Nederland is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen over zijn/haar lokale ijssalon
Yupquote:
Hij was niet eens dikquote:
Maar wel zwaar?quote:
Die hoef ik niet in mijn bed. Doe maar Chris John Millington ofzoquote:
Jij en Fax zegt echt een goed setjequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in mijn bed. Doe maar Chris John Millington ofzo
Doe er wat meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |