Dit lijkt me niet nodig maxi-.quote:
kroketquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kroket. Ik eet echt nooit frikandel.
Jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2019 17:24:40 ]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:24 schreef O_o_ het volgende:
Haha. Piemel i.p.v. kikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
mijn moeder baktquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je frikandellen smerig? Of dat toch niet?
Bak je zelf trouwens of frietzaak?
Pics van je moeder?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
ik heb wel een aardige moeder @:lenny_leonard eerlijk gezegd lekker in hartje amsterdam niet ver reizen naar school mag niet klagen eigenlijk
Energiedrankquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:45 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
@:doublepain
hopelijk geen 1 april
Ja, dit is niet leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus de man die het meest aan te merken heeft op de acts van Roland, kopieert ze nu 1 op 1?
Prima niveau.
Dit is geen act.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus de man die het meest aan te merken heeft op de acts van Roland, kopieert ze nu 1 op 1?
Prima niveau.
Ik ga straks even ergens patat scoren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Heb het al ik geen tijden gegeten. Ik zit er klaar voor.
Lekker man, geniet er van.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga straks even ergens patat scoren.
Hebben ze goeie pommes daar?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga straks even ergens patat scoren.
Klopt, rijdt ook in een simpele auto en haalt zijn koffie bij de MCdonaldsquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Buffet heeft dus een telefoon van 10 euro ofzo, maar is groot aandeelhouder van apple
Dat wordt gezellig op de vrijdagmiddag borrel bij PwCquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef KingRoland het volgende:
wat ik wel kut vind is dat ik soms verplicht bier moet drinken als ik uit ga. Ik wil meestal gewoon een glas coca cola, maar als anderen bijvoorbeeld aan de shots gaan dan moet ik ook @:doublepain
dan pas ik mij gewoon aanquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig op de vrijdagmiddag borrel bij PwC
weer boringquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:48 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain temptation island gekeken?
Prijzig wel, wel lekker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.misterhop.com(...)-king-port-over-easy
Denk niet echt jouw ding toch?
Niet echt nee, maar wel een toffe combo, Jester king en pohjalquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes krijg je voor 7,50?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stuk of 40-45 denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes krijg je voor 7,50?
Hmja leuk hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
VBL / Het grote Ziyech topic #1: strooien met passjes
Even een Ziyech-topic geopend.
Erg benieuwd naar de reacties van @:maxi-mus @:jr-style-93 @:drizzt_dourden @:caland @:rensajacied @:saind @:jancees en @:knutdeijsbeer
Dit was wel leuk jaquote:
lekker hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klaar met werken snel slapen en dan morgen naar de hond
Nee 0.0quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen voor de wedstrijd tegen Vitesse?
Weet niet wat het resterende schema is, maar jullie zijn toch wel beter dan De Graafschap en Emmen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee 0.0
Ado gaat de nacompetitie in.
Slappe zakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:47 schreef KingRoland het volgende:
Moest net klein beetje hoesten.
Net ziek gemeld
Je zou zeggen van wel. Maar Ado pakt de punten niet tegen deze tegenstanders. Dat is een groot probleem dit jaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weet niet wat het resterende schema is, maar jullie zijn toch wel beter dan De Graafschap en Emmen?
Komt goed ouwe reusquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel. Maar Ado pakt de punten niet tegen deze tegenstanders. Dat is een groot probleem dit jaar.
Die el khayati kan best aardig ballen toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel. Maar Ado pakt de punten niet tegen deze tegenstanders. Dat is een groot probleem dit jaar.
Ze krijgen excelsior nog thuis. Dat is altijd wel een garantie voor drie punten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die el khayati kan best aardig ballen toch?
Denk niet dat jullie in de nacompetitie terecht komen. Emmen en Excelsior denk ik
2 potjes winnen en je bent er welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze krijgen excelsior nog thuis. Dat is altijd wel een garantie voor drie punten.
Mietje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:47 schreef KingRoland het volgende:
Net ziek gemeld
Denk je? Volgens mij heb je wel minstens 36 punten nodig dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 potjes winnen en je bent er wel
Ongelofelijke slap infantiel walgelijk aanstellerige kutmiet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:47 schreef KingRoland het volgende:
Net ziek gemeld
Als je problemen hebt met mijn blijdschap omtrent deze vrijdag, verwijs ik je naar de uitgescheurde reet van je moeder. Daar kan je die problemen steken namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je problemen hebt met mijn blijdschap omtrent deze vrijdag, verwijs ik je naar de uitgescheurde reet van je moeder. Daar kan je die problemen steken namelijk.
Sow. Lekker begin van het weekendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je problemen hebt met mijn blijdschap omtrent deze vrijdag, verwijs ik je naar de uitgescheurde reet van je moeder. Daar kan je die problemen steken namelijk.
Meestal is 34 wel voldoendequote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij heb je wel minstens 36 punten nodig dit seizoen.
maakt het voor jullie eigenlijk nog uit of Ajax wel of geen kampioen wordt, is dan beker finalist voldoende voor Europees voetbal?quote:
Nee, is niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt het voor jullie eigenlijk nog uit of Ajax wel of geen kampioen wordt, is dan beker finalist voldoende voor Europees voetbal?
De verliezend beker finalist speelt niet meer Europees toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt het voor jullie eigenlijk nog uit of Ajax wel of geen kampioen wordt, is dan beker finalist voldoende voor Europees voetbal?
Willem II Europa in, dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik zeg dit als degradatie expert
@:kingroland
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verliezend beker finalist speelt niet meer Europees toch?
Lang geleden. We hebben er natuurlijk geen zak te zoeken. Maar of je nu Willem II stuurt of Heracles of Utrecht ofzo, boeit weinig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Willem II Europa in, dat zou wel leuk zijn.
Jij bent altijd zo onnodig negatief qua ADO.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee 0.0
Ado gaat de nacompetitie in.
Gelukkig niet nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verliezend beker finalist speelt niet meer Europees toch?
Ik heb niet voor niets mijn kaart opgezegdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo onnodig negatief qua ADO.Ado gaat het gemakkelijk redden man.
Nee dat is zo. Kan me het seizoen dat Willem II de Champions league in ging nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lang geleden. We hebben er natuurlijk geen zak te zoeken. Maar of je nu Willem II stuurt of Heracles of Utrecht ofzo, boeit weinig.
Wat boeit het? Er gaat sowieso een kutclub Europa in. Of het nou Groningen, Heracles of Willem II is. Boeiend.quote:
Dat is waar. Maar Willem 2 kan er echt niks van.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit het? Er gaat sowieso een kutclub Europa in. Of het nou Groningen, Heracles of Willem II is. Boeiend.
Bizar team hadden we toen. AdriaanseGod.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Kan me het seizoen dat Willem II de Champions league in ging nog wel herinneren.
Klopt wel ja. Al valt me na de winterstop niet tegen. Had slechter verwacht nadat SolGod weggingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Willem 2 kan er echt niks van.
Zeker, ook prima vervanger gehaald.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Al valt me na de winterstop niet tegen. Had slechter verwacht nadat SolGod wegging
Geinig dat Feyenoord hem ook wilde halen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, ook prima vervanger gehaald.
Ga je eigenlijk ook naar de finale?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geinig dat Feyenoord hem ook wilde halen.
Mathijssen
Welke dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bizar team hadden we toen. AdriaanseGod.
Ik was er overigens toen niet bij.
Ik zat toen nog op de basisschool. Ging ook zelden met mijn vader ofzo mee. Die had een seizoenskaart van een andere club.
Uiteraard maar kaartverkoop is nog niet gestart. Krijg sowieso voorrang want supportersvereniging + seizoenskaart.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Die PSV-ers happen wel aardig h op twitter.
@:ggmm .
[..]
Ga je eigenlijk ook naar de finale?
Oh, waarom niet eigenlijk? Dacht dat die finale al over 3 weken of zo was. Maar leuk man.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard maar kaartverkoop is nog niet gestart. Krijg sowieso voorrang want supportersvereniging + seizoenskaart.
Ja, PSVers zijn overal hetzelfde wat dat betreft.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Die PSV-ers happen wel aardig h op twitter.
@:ggmm .
[..]
Ga je eigenlijk ook naar de finale?
Geen idee waarom het zo lang moet duren. Denk druk bezig met bussen regelen. 17500 man met bussen is niet normaal voor ons.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, waarom niet eigenlijk? Dacht dat die finale al over 3 weken of zo was. Maar leuk man.
Opaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Kan me het seizoen dat Willem II de Champions league in ging nog wel herinneren.
had dat lekker op eigen vervoer gedaan joh. Alsof er zo veel haat is tussen ajax en w2.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee waarom het zo lang moet duren. Denk druk bezig met bussen regelen. 17500 man met bussen is niet normaal voor ons.
@knvbquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had dat lekker op eigen vervoer gedaan joh. Alsof er zo veel haat is tussen ajax en w2.
Die zullen binnen nu en een paar seizoenen ook wel weer eens in de eredivisie komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RKC. Maar ook al lang niet meer. Heeft daar 20 jaar ofzo een kaart gehad.
Geen idee. Hebben ze een geldschieter? Waalwijk is niet zo groot.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zullen binnen nu en een paar seizoenen ook wel weer eens in de eredivisie komen.
Ze doen het dit jaar wel prima.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Hebben ze een geldschieter? Waalwijk is niet zo groot.
mandemakers gastquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Hebben ze een geldschieter? Waalwijk is niet zo groot.
Beticht me bij dezen nooit meer, maar dan ook nooit meer, van #viesdik zijn.quote:
Dit kan ik niet beloven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beticht me bij dezen nooit meer, maar dan ook nooit meer, van #viesdik zijn.
Dan ben je een hypocriete goorlap.quote:
Genotquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ben je een hypocriete goorlap.
Joh.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ben je een hypocriete goorlap.
Hypocriet goor zwijn dat je bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 13 minuten wel op is.
Dat denk ik wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hypocriet goor zwijn dat je bent.Waarom heb je eigenlijk zo'n tokkie UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet ps4 updaten lolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Godengame. Gister nog paar uurtjes gedaan.
hij luistert naar angerfistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n tokkie UI
Weet je waar hij op gestemd heeft?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n tokkie UI
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef Saind het volgende:
moet je zien wat een stoere vent zeg
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef Saind het volgende:
moet je zien wat een stoere vent zeg
[ afbeelding ]
Vorig jaar nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef JanCees het volgende:
hier gingen we kneiterhard op in de brugklas
'gevarieerde muzieksmaak'. Als je midden dertig bent en staat te 'hakken' terwijl mannen met maskertjes op kutmuziek staan te draaien ben je gewoon zielig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen gevarieerde muzieksmaak hebben is voor proleten.
lolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen gevarieerde muzieksmaak hebben is voor proleten.
Dit mag jij vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'gevarieerde muzieksmaak'. Als je midden dertig bent en staat te 'hakken' terwijl mannen met maskertjes op kutmuziek staan te draaien ben je gewoon zielig.
Eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'gevarieerde muzieksmaak'. Als je midden dertig bent en staat te 'hakken' terwijl mannen met maskertjes op kutmuziek staan te draaien ben je gewoon zielig.
Eens met Maxquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oneens. Het is niet mijn muziek maar @onlogisch moet lekker zelf weten wat hij doet, ik heb daar geen oordeel over.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
maar @onlogisch moet lekker zelf weten wat hij doet
ik speel nuquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oneens. Het is niet mijn muziek maar @:onlogisch moet lekker zelf weten wat hij doet, ik heb daar geen oordeel over.
Want als je een UI op een forum hebt van iets ben je daar per definitie 'fan' vanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:08 schreef Saind het volgende:
Je moet dat soort dingen vooral los zien.
Dat je met een lading pillen in je mik wil gaan staan hakken is natuurlijk prima, maar dan "fan" zijn ofzo van zo'n clown dat is wel meer dan een beetje dom
Oh je hebt het als UI omdat je het zo'n aardige gast vindt? Of omdat je dat masker zo mooi vindtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want als je een UI op een forum hebt van iets ben je daar per definitie 'fan' van
Ok @:Saind
Ik vind het een grappig masker jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh je hebt het als UI omdat je het zo'n aardige gast vindt? Of omdat je dat masker zo mooi vindt
leuke renequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar muziek luisteren van iemand die een masker draagt zijn stuk voor stuk zwakzinnig.
Hilarisch Rene.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar muziek luisteren van iemand die een masker draagt zijn stuk voor stuk zwakzinnig.
Oneens. Slipknot was begin jaren '00 een prima band.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef GGMM het volgende:
Nu de storing in je hoofd nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef Saind het volgende:
Storing opgelost, ik ga weer aan het werk
Onlogisch: ik wilde je alleen helpen. Je loopt nogal voor gek met deze UI
Het was ook grapje, debiel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oneens. Slipknot was begin jaren '00 een prima band.
Ho ho ho ho, met je debiel. Het is niet dat we samen hebben staan knikkeren vroeger, h.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook grapje, debiel.
Al blijven die gasten waar Onlo naar luistert extreem kansloos
Grappig dat juist jij dit zegt. Iemand die Nicki Minaj op een voetstuk plaatstquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook grapje, debiel.
Al blijven die gasten waar Onlo naar luistert extreem kansloos
De zoveelste jijbakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig dat juist jij dit zegt. Iemand die Nicki Minaj op een voetstuk plaatst
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig dat juist jij dit zegt. Iemand die Nicki Minaj op een voetstuk plaatst
straks begint ie weer over ajaxquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zoveelste jijbak
Neem nog maar even pauze maat, je bent duidelijk nog niet in vorm.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zoveelste jijbak
Neem nog maar even pauze maat, je bent duidelijk nog niet in vorm.
Hij lijkt nogal op deze manquote:
Lekker man, tuintje, biertje, boek.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is prima te doen in deze zon.
Die heb ik ook nog liggen. Komt er maar niet van.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man, tuintje, biertje, boek.
Heb gisteren van een maat De Terugkeer van Wim Kieft gekregen, ben benieuwd.
Ik lees eigenlijk alleen op vakantie of als ik alleen in de tuin zit met lekker weer. Dus eigenlijk zelden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen. Komt er maar niet van.
Niks mis mee, hoewel het wel meer van hetzelfde is. Vond die eerste beter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man, tuintje, biertje, boek.
Heb gisteren van een maat De Terugkeer van Wim Kieft gekregen, ben benieuwd.
@Dj_Day-V en ik vinden Mark van Bommel echt een mega-debiel.twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 15:07:30🎮 | Mark van Bommel stelt dat @PSV genoeg wapens heeft om @AFCAjax in Amsterdam pijn te doen. "Wat dat betreft lijkt het wel op het spelletje Fortnite wat ik de jongens weleens zie doen."#ajapsvhttps://t.co/YbM1SMWv5B reageer retweet
Die vergelijkingen van Mark zijn nooit zo sterk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
@:Dj_Day-v en ik vinden Mark van Bommel echt een mega-debiel.twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 15:07:30🎮 | Mark van Bommel stelt dat @:PSV genoeg wapens heeft om @:AFCAjax in Amsterdam pijn te doen. "Wat dat betreft lijkt het wel op het spelletje Fortnite wat ik de jongens weleens zie doen."#ajapsvhttps://t.co/YbM1SMWv5B reageer retweet
Fortnitequote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
@:Dj_Day-v en ik vinden Mark van Bommel echt een mega-debiel.twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 15:07:30🎮 | Mark van Bommel stelt dat @:PSV genoeg wapens heeft om @:AFCAjax in Amsterdam pijn te doen. "Wat dat betreft lijkt het wel op het spelletje Fortnite wat ik de jongens weleens zie doen."#ajapsvhttps://t.co/YbM1SMWv5B reageer retweet
Idd. Inmiddels is het Apex Legends h. Van Bommel loopt enorm achter.quote:
motiveren kan hij wel maar hopelijk neemt z'n schoonvader z'n eigen tactiekboek mee naar de zandbak dan kan Mark wat nieuws proberenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Idd. Inmiddels is het Apex Legends h. Van Bommel loopt enorm achter.
nee nog nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso z'n schoonouders kunnen de champagne ontkurken.
er is zelfs kans dat ze er in blijvenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Officieel niet, ze kunnen weer uitstel vragen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:31 schreef JanPawelII het volgende:
Als het doorgaat de 12 April, dan kom ik 2 uur daarna aan op Gatwick
Ga reizen op Nederlands paspoort om te kijken of het soepeltjes loopt.
Beter tochquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:41 schreef JanPawelII het volgende:
Lange extensie en daarna treedt May af en roept nieuwe verkiezingen uit. Voor 2 april.
Bij welk grote bedrijf zou jij dan stage willen lopen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk komen er meer grote bedrijven naar NL
Zou het dat zijn ja? Hij begon heel verfrissend maar na de winterstop is het traag als dikke stront door een trechter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
motiveren kan hij wel maar hopelijk neemt z'n schoonvader z'n eigen tactiekboek mee naar de zandbak dan kan Mark wat nieuws proberen
mcdonalds.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij welk grote bedrijf zou jij dan stage willen lopen?
Rolandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:50 schreef KingRoland het volgende:
@:GGMM is peer goed voor de griep of voor hoesten?
Eet jij je peer met of zonder schil @KingRoland ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:50 schreef KingRoland het volgende:
@:GGMM is peer goed voor de griep of voor hoesten?
We noteren het evenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
The Highwaymen (nieuwe Netflix film over Bonny and Clyde, dwz met name de mensen die op hun aan het jagen waren) is vrij saai en niet echt een aanrader. Ondanks de acteurs.
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo jongens.
Wat een heerlijk dagje was het vandaag he?
Geen ideequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo jongens.
Mooie hond. En het was heerlijk weer ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo jongens.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo jongens.
Is niet DE hond he. De vader.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooie hond. En het was heerlijk weer ja.
Leeft die kat van je nog?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is niet DE hond he. De vader.
Maar zo goed als zeker binnen nu en maand of 3 hondje hier
Oh, excuus. Dan graag pics als DE hond binnen is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weekend nog mooi maar volgende week weer nachtvorstquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zeker, het weekend schijnt ook lekker te worden, en zondag nog een uur langer licht.
Lekker man. Morgen en overmorgen maar eens buiten sporten dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zeker, het weekend schijnt ook lekker te worden, en zondag nog een uur langer licht.
Huh?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb morgen een herenzitting
Ik weet eigenlijk niet of ik daar vrolijk van moet worden
Uurtje minder slapen is wel kut, moeten zondag vroeg voetballen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Weet je eigenlijk ook hoe de moederhond eruit ziet, straks heeft hij een teckel verkracht.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Sorry, vind maar rare vorm hebben
Volgens mij is het morgen geen carnavalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huh?
Dat is toch alleen met carnaval?
Dat soort dingen heb je volgens mij echt alleen in het zuiden van het land.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb morgen een herenzitting
Ik weet eigenlijk niet of ik daar vrolijk van moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |