Dit lijkt me niet nodig maxi-.quote:
kroketquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kroket. Ik eet echt nooit frikandel.
Jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2019 17:24:40 ]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:24 schreef O_o_ het volgende:
Haha. Piemel i.p.v. kikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
mijn moeder baktquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je frikandellen smerig? Of dat toch niet?
Bak je zelf trouwens of frietzaak?
Pics van je moeder?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
ik heb wel een aardige moeder @:lenny_leonard eerlijk gezegd lekker in hartje amsterdam niet ver reizen naar school mag niet klagen eigenlijk
Energiedrankquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:45 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
@:doublepain
hopelijk geen 1 april
Ja, dit is niet leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus de man die het meest aan te merken heeft op de acts van Roland, kopieert ze nu 1 op 1?
Prima niveau.
Dit is geen act.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus de man die het meest aan te merken heeft op de acts van Roland, kopieert ze nu 1 op 1?
Prima niveau.
Ik ga straks even ergens patat scoren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Heb het al ik geen tijden gegeten. Ik zit er klaar voor.
Lekker man, geniet er van.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga straks even ergens patat scoren.
Hebben ze goeie pommes daar?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga straks even ergens patat scoren.
Klopt, rijdt ook in een simpele auto en haalt zijn koffie bij de MCdonaldsquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Buffet heeft dus een telefoon van 10 euro ofzo, maar is groot aandeelhouder van apple
Dat wordt gezellig op de vrijdagmiddag borrel bij PwCquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef KingRoland het volgende:
wat ik wel kut vind is dat ik soms verplicht bier moet drinken als ik uit ga. Ik wil meestal gewoon een glas coca cola, maar als anderen bijvoorbeeld aan de shots gaan dan moet ik ook @:doublepain
dan pas ik mij gewoon aanquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig op de vrijdagmiddag borrel bij PwC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |