Eens. Het zijn de andere ploegen die hem gewoon laten rijden. Het is niet alsof hij ze er afgereden heeft he.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze laten het vandaag gewoon gebeuren. Knechten sparen die er vijf kilometer later toch weer vanaf wapperen.
Tactisch kennelijk te goed. Terwijl het nochtans vaak dezelfde tactiek is. Mja.quote:
Mani stopt nu een pizza in oven zodat hij keurig om 5 uur aan tafel kanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga denk ik zo vast beginnen met koken. Dan kan ik met wat mazzel voor half zes aan tafel.
En meteen inschakelen bij Burenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga denk ik zo vast beginnen met koken. Dan kan ik met wat mazzel voor half zes aan tafel.
Tamelijk laat. Ik ga over 5 minuten aan tafel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga mijn magnetronmaaltijd er maar in zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |