Als blok zeker. Maar het is vreemd dat ze niet gelijk gaan achtervolgen toen hij wegreed. Er was meer dan genoeg man in peloton en dan laten ze hem gewoon gaan.quote:
Ze laten het vandaag gewoon gebeuren. Knechten sparen die er vijf kilometer later toch weer vanaf wapperen.quote:
Eens. Het zijn de andere ploegen die hem gewoon laten rijden. Het is niet alsof hij ze er afgereden heeft he.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze laten het vandaag gewoon gebeuren. Knechten sparen die er vijf kilometer later toch weer vanaf wapperen.
Tactisch kennelijk te goed. Terwijl het nochtans vaak dezelfde tactiek is. Mja.quote:
Mani stopt nu een pizza in oven zodat hij keurig om 5 uur aan tafel kanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga denk ik zo vast beginnen met koken. Dan kan ik met wat mazzel voor half zes aan tafel.
En meteen inschakelen bij Burenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga denk ik zo vast beginnen met koken. Dan kan ik met wat mazzel voor half zes aan tafel.
Tamelijk laat. Ik ga over 5 minuten aan tafel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |