Nee?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie zondag de voorbeschouwing op Gent-Wevelgem met Bobbie Traksel, Hidde v. Warmerdam en Thijs Zonneveld kijken?
Ik word heel erg moe van Hidde van Warmerdam. Die lijkt overal waar gras groeit op te duiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie zondag de voorbeschouwing op Gent-Wevelgem met Bobbie Traksel, Hidde v. Warmerdam en Thijs Zonneveld kijken?
Bobbie Traksel is een mensonteronde analist.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Blijkbaar heeft hij 4 jaar lang Mattie & Wietze gefilmd, en nu ze uit elkaar zijn heeft ie tijd over voor andere dingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van Hidde van Warmerdam. Die lijkt overal waar gras groeit op te duiken.
Alleen als ze waaiers voorspellenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
En een mensonterende commentator en presentator.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bobbie Traksel is een mensonteronde analist.
Blok erop in het peloton, Mika gaat winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Nurmela en Raim in de kopgroep, zie die nog maar eens terug te halen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het nogal wat, zomaar drie minuten cadeau doen aan Raim.
Je moet kiezen: Hidde van Warmerdam of Krijn Schuitemaker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van Hidde van Warmerdam. Die lijkt overal waar gras groeit op te duiken.
De kijkers toespreken alsof het 8-jarigen zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bobbie Traksel is een mensonteronde analist.
Altijd Krijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet kiezen: Hidde van Warmerdam of Krijn Schuitemaker.
PLEEËRquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
waar kan ik dit kijken als ik geen sporza heb?
Ik hoop het niet voor je.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die is er pas om 16.00 bij, is de koers dan niet al afgelopen?
Dommekracht Sep. Een iets betere uitvoering van VDB3.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Met Slappe Sep heeft het niets meer met pech of toeval te maken. Hij gaat nooit meer een koers winnen.
De vele drempels en wegversmallingen in Nederland zijn levensgevaarlijk!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:12 schreef VoMy het volgende:
Het selectieve van de Vlaamse koersen is een combinatie van een achterstallig wegenonderhoud en hele smalle paadjes.
Mocht België ooit een functionerend land worden, dan zou dat zonde zijn voor de koers.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Poppel is de nieuwe Boom. Het ziet er nu fantastisch uit, over vijf minuten lost ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |