Heb toch het idee dat ze net een motor à la Kirsipuu missen om vooruit te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Nurmela en Raim in de kopgroep, zie die nog maar eens terug te halen.
Vetdik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat ze net een motor à la Kirsipuu missen om vooruit te blijven.
Ik wilde zeggen begint met Giro en eindigt met Voewelta, maar hier kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het seizoen begint en eindigt met de Tour de France.
Alleen als ze er een uur voor uittrekken, anders moet het zo afgeraffeld worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie zondag de voorbeschouwing op Gent-Wevelgem met Bobbie Traksel, Hidde v. Warmerdam en Thijs Zonneveld kijken?
Nee?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie zondag de voorbeschouwing op Gent-Wevelgem met Bobbie Traksel, Hidde v. Warmerdam en Thijs Zonneveld kijken?
Ik word heel erg moe van Hidde van Warmerdam. Die lijkt overal waar gras groeit op te duiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Bobbie Traksel is een mensonteronde analist.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Blijkbaar heeft hij 4 jaar lang Mattie & Wietze gefilmd, en nu ze uit elkaar zijn heeft ie tijd over voor andere dingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van Hidde van Warmerdam. Die lijkt overal waar gras groeit op te duiken.
Alleen als ze waaiers voorspellenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
En een mensonterende commentator en presentator.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bobbie Traksel is een mensonteronde analist.
Blok erop in het peloton, Mika gaat winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Nurmela en Raim in de kopgroep, zie die nog maar eens terug te halen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het nogal wat, zomaar drie minuten cadeau doen aan Raim.
Je moet kiezen: Hidde van Warmerdam of Krijn Schuitemaker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van Hidde van Warmerdam. Die lijkt overal waar gras groeit op te duiken.
De kijkers toespreken alsof het 8-jarigen zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bobbie Traksel is een mensonteronde analist.
Altijd Krijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet kiezen: Hidde van Warmerdam of Krijn Schuitemaker.
PLEEËRquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
waar kan ik dit kijken als ik geen sporza heb?
Ik hoop het niet voor je.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die is er pas om 16.00 bij, is de koers dan niet al afgelopen?
Dommekracht Sep. Een iets betere uitvoering van VDB3.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Met Slappe Sep heeft het niets meer met pech of toeval te maken. Hij gaat nooit meer een koers winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |