Dit neem je terugquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Man of vrouw, de persoon in mijn UI is alleszins knapper dan Amber Brantsen.
Anders, Nick.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef VoMy het volgende:
Poll: Welke UI zou de beste rondemiss zijn?
• Amber Brantsen
• Remco Evenepoel
• Martin Verkerk
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewaagd.quote:Vannieuwkerke: "Kans is zeer groot dat iemand van Deceuninck-Quick Step meedoet voor winst"
Hansi.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef VoMy het volgende:
Poll: Welke UI zou de beste rondemiss zijn?
• Amber Brantsen
• Remco Evenepoel
• Martin Verkerk
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een goede reden om je geld niet in Eurosport te steken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik geen DB of VPN had kon ik dit feest pas om 16:00 zien, want de Spaanse Eurosport vindt dat een goed tijdstip om nog eens live te gaan. Op ES2 nota bene. Je hebt ook niks aan die gasten.
Heb toch het idee dat ze net een motor à la Kirsipuu missen om vooruit te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Nurmela en Raim in de kopgroep, zie die nog maar eens terug te halen.
Vetdik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat ze net een motor à la Kirsipuu missen om vooruit te blijven.
Ik wilde zeggen begint met Giro en eindigt met Voewelta, maar hier kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het seizoen begint en eindigt met de Tour de France.
Alleen als ze er een uur voor uittrekken, anders moet het zo afgeraffeld worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie zondag de voorbeschouwing op Gent-Wevelgem met Bobbie Traksel, Hidde v. Warmerdam en Thijs Zonneveld kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |