Maar wel vaak een finale die op ruime afstand van de meet geopend wordt, denk dat daardoor de sterkere renners wel boven komen drijven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:29 schreef Bugno2 het volgende:
Blijft gek dat de E3 zo'n bazenwinnaarslijst heeft. Zo selectief is het niet.
Pat zit nu midden in zijn boeddhistische fase. Niets is belangrijker dan iets anders.quote:Quick Step reed in Harelbeke de concurrentie in de vernieling, nadat het team met liefst zeven renners voorop geraakte in een peloton van een dertigtal renners. “Dat gebeurde na een valpartij. Ik hoorde de tegenstrevers dan nadien klagen dat ze toch wel schade opliepen. Hoe komt het dat wij minder averij opliepen? Omdat we vooraan reden, en dat is dus geen toeval. En wat zagen we in die kopgroep? Dat er heel veel waren die constant achteromkeken naar het al dan niet terugkeren van achtervolgers. Quick Step’ers doen zoiets niet, die rijden met de blik vooruit
quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chapeau voor gebruiken van juiste banner voor E3!
Ik dacht dat die met de Omloop begon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik dacht dat die met de Omloop begon?'Ik dacht'? Ik weet het wel zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is al jaren geen klote meer aan, waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het seizoen begint en eindigt met de Tour de France.
Houd je mond jij dagjesmens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is al jaren geen klote meer aan, waar heb jij het over?
Ik dacht dat het een vrouw was.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als RemcoEvenepoelN1Fan draag ik een UI van De Rem.
Man of vrouw, de persoon in mijn UI is alleszins knapper dan Amber Brantsen.quote:
Dit neem je terugquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Man of vrouw, de persoon in mijn UI is alleszins knapper dan Amber Brantsen.
Anders, Nick.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef VoMy het volgende:
Poll: Welke UI zou de beste rondemiss zijn?
• Amber Brantsen
• Remco Evenepoel
• Martin Verkerk
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewaagd.quote:Vannieuwkerke: "Kans is zeer groot dat iemand van Deceuninck-Quick Step meedoet voor winst"
Hansi.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:03 schreef VoMy het volgende:
Poll: Welke UI zou de beste rondemiss zijn?
• Amber Brantsen
• Remco Evenepoel
• Martin Verkerk
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een goede reden om je geld niet in Eurosport te steken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik geen DB of VPN had kon ik dit feest pas om 16:00 zien, want de Spaanse Eurosport vindt dat een goed tijdstip om nog eens live te gaan. Op ES2 nota bene. Je hebt ook niks aan die gasten.
Heb toch het idee dat ze net een motor à la Kirsipuu missen om vooruit te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Nurmela en Raim in de kopgroep, zie die nog maar eens terug te halen.
Vetdik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat ze net een motor à la Kirsipuu missen om vooruit te blijven.
Ik wilde zeggen begint met Giro en eindigt met Voewelta, maar hier kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het seizoen begint en eindigt met de Tour de France.
Alleen als ze er een uur voor uittrekken, anders moet het zo afgeraffeld worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie zondag de voorbeschouwing op Gent-Wevelgem met Bobbie Traksel, Hidde v. Warmerdam en Thijs Zonneveld kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |