quote:Op zondag 31 maart 2019 23:03 schreef Sisu het volgende:
Ela, die week moet ik ook voor een echo. Het komt echt goed. Ik stuur je positieve en liefdevolle vibes toe !![]()
Ik probeer het ook tot 2 dingen te beperken. Dat lukt goed in Mn weekend, maar zo gauw de maandag start..![]()
Ben zo benieuwd hoe deze week zal verlopen.
< basisschool drama >Even de juf influisteren dat je niks anders in huis had. Gezien jouw zwangere toestand zal ze daar echt wel begrip voor hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water.. ik zou dus een Grote jerrycan vullen bij je ouders of mensen zonder dit probleem.
Zodat je in ieder geval water genoeg hebt voor een badje.
Maar zal het echt zo erg zijn? Misschien kun je je vk er even over bellen?
En anders heb je gewoon een super chique kind die alleen baadt in evian.voor jouw kind alleen het beste water. Fy yummy mommy’s (verschrikkelijke Netflix serie). Met normaal kraanwater in bad.
. Niet op de eerste schooldag iets meegeven dat Ro niet lust! Dat wordt drama.
quote:Op zondag 31 maart 2019 23:03 schreef Sisu het volgende:
Ela, die week moet ik ook voor een echo. Het komt echt goed. Ik stuur je positieve en liefdevolle vibes toe !![]()
Ik probeer het ook tot 2 dingen te beperken. Dat lukt goed in Mn weekend, maar zo gauw de maandag start..![]()
Ben zo benieuwd hoe deze week zal verlopen.
< basisschool drama >Ik zou anders een stuk komkommer/paprik/tomaatjes meegeven als ze dat lekkerder vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water.. ik zou dus een Grote jerrycan vullen bij je ouders of mensen zonder dit probleem.
Zodat je in ieder geval water genoeg hebt voor een badje.
Maar zal het echt zo erg zijn? Misschien kun je je vk er even over bellen?
En anders heb je gewoon een super chique kind die alleen baadt in evian.voor jouw kind alleen het beste water. Fy yummy mommy’s (verschrikkelijke Netflix serie). Met normaal kraanwater in bad.
Knijpen is het laatste wat je moet doen bij dat hoofd.quote:Op maandag 1 april 2019 08:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:Sisu @:Dodoria we hebben gelukkig wel weer water om te douchen, wassen, vaatwasser, toilet.. Alleen voor consumptie nog niet geschikt omdat de leidingen open zijn geweest en er mogelijk iets in is gekomen. Daarvoor moeten we het water eerst 3 minuten laten koken.
In bad gaat 'ie de eerste dagen sowieso niet dus dat maakt inderdaad niet uit. Ik bedoelde inderdaad voor dingen als spoelen en handen wassen. Klinkt alsof het niet zo heel veel zal zijn - en een soeppan water is natuurlijk redelijk snel gekookt. Bedankt voor het meedenken, ik ben weer wat gerusterHet helpt dat er nog helemaal niks aan actie is, dus wie weet is het allemaal al opgelost voor hij zich meldt
![]()
En mijn "dat wordt vast maart"-baby is toch een aprilbaby! Begin 'm nu wel een beetje te knijpen voor dat P90+-hoofd
Maar die fontanelletjes zijn nog zo lekker zacht en kneedbaarquote:Op maandag 1 april 2019 10:55 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Knijpen is het laatste wat je moet doen bij dat hoofd.protip.
Dodoria, op Spotify staan behoorlijk veel hypnobirthing guided meditations.
Als deze bevalt haal ik er ook nog 1 bij. Ik heb nu nog 1 gewone broek die een soort van past met een elastiekje, maar wil wel eens een andere broek aan. Van de zomer ga ik gewoon veel jurkjes dragen. Toevallig van de week een maxidress voor 5 euro gekocht bij de Action, haha. Zo'n wijde die alleen bij de borsten wat strakker zit, daar kan ik met een dikke buik ook nog wel in.quote:Op maandag 1 april 2019 12:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Maar die fontanelletjes zijn nog zo lekker zacht en kneedbaar
Lekker, taxibabe! Ik leef in m'n legging. Ook omdat m'n broeken echt niet meer goed passenM'n shirts ook niet meer trouwens
ik ben ook echt onthand als m'n legging in de was zit. Heb 4 weken geleden nog overwogen een tweede te halen, maar toen ging ik er nog vanuit met 37~weken te bevallen, dus niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2019 12:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Maar die fontanelletjes zijn nog zo lekker zacht en kneedbaar
Dit, de mijne is inmiddels een dreumes maar ik ben pas pyjama’s gaan gebruiken toen ze echt ging kruipen en haar kleding daardoor viezer werd.quote:Op maandag 1 april 2019 17:24 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nul pyjama's :'D mijn baby's slapen altijd gewoon in hun kleren (wat ook vaak pakjes zijn hoor)
Ach en bijgehaald is het ook zo hoorquote:Op maandag 1 april 2019 18:05 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb geloof ik 3 setjes in maat 50, ik ben bang dat ik zo'n baby krijg die überhaupt niet in 50 past (gebaseerd op helemaal niks, hij wordt heel gemiddeld geschat). Ik vind het zonde om dan veel te kopen. Tegelijk maak ik me zorgen of ik wel genoeg heb
Een baby die maat 50 past zal niet echt zwemmen in 56, of wel?
Vandaag wel eindelijk een kinderkamer gekochtheb nu al zin om alle kleertjes te wassen en in de kast te hangen
Dit. Echt hoor, Sisu, denk aan jezelfquote:Op maandag 1 april 2019 18:42 schreef lunapuella het volgende:
Sisu, lieverd, meld je eens ziek en snel een beetje.
Dit.quote:Op maandag 1 april 2019 18:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Eh sisu, dit is een teken dat je over je grens bent gegaan. Snel ziekmelden! Envoor de schrik
Er is al veel over gezegd, zie ik zo snel even door het topic scannend, maar ik ben ook bevallen met bekkeninstabiliteit. Ik ga niet tegen je liegen: ik kan me geen weeënpijn meer herinneren, maar de bekkenpijn wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:42 schreef Flav het volgende:
Ik begin me toch wel zorgen te maken over de bevalling. Vannacht werd ik wakker op m’n rug en kon niks meer van de pijn aan m’n bekken.
Vriendlief had nachtdienst dus die kon me niet helpen met draaien. Ik dacht nog, als nu de bevalling begint ben ik de sjaak want ik kan me niet bewegen.
Zijn er hier dames die ervaring hebben met bevallen met bekkeninstabiliteit?
Ik merk dat ik nu savonds echt niks meer kan en dat maakt me best ongerust
Ik heb van een collega een tweedehands voetenzak gekregen. Hij is hardroze van buiten, koraal van binnen met zwart en gele accenten. Ik weet in elk geval zeker dat de baby nooit in de maxicosi in slaap zal vallen. Holy fuck dat ding is intens.quote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef Sisu het volgende:
ja. Morgen naar het gesprek en dan zien we wel weer. Mn lijf heeft rust nodig.
Ondertussen gebeurt er zo veel om me heen dat ik echt ff niet meer weet waar ik rust moet zoeken. Vriendin heeft echt Mn hulp nodig, maar weet gewoon even niet hoe..
en nu voel ik me zo’n slechte vriendin omdat het me niet lukt om haar bij te staan. Stom!
Bestaan er mooie voetenzakken?
En koeka .. kan me inderdaad herinneren dat iedereen daar wel iets van had 4 jaar geleden. (Zo heb ik er een neutraal boxkleed van).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |