quote:Op zondag 31 maart 2019 23:03 schreef Sisu het volgende:
Ela, die week moet ik ook voor een echo. Het komt echt goed. Ik stuur je positieve en liefdevolle vibes toe !![]()
Ik probeer het ook tot 2 dingen te beperken. Dat lukt goed in Mn weekend, maar zo gauw de maandag start..![]()
Ben zo benieuwd hoe deze week zal verlopen.
< basisschool drama >Even de juf influisteren dat je niks anders in huis had. Gezien jouw zwangere toestand zal ze daar echt wel begrip voor hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water.. ik zou dus een Grote jerrycan vullen bij je ouders of mensen zonder dit probleem.
Zodat je in ieder geval water genoeg hebt voor een badje.
Maar zal het echt zo erg zijn? Misschien kun je je vk er even over bellen?
En anders heb je gewoon een super chique kind die alleen baadt in evian.voor jouw kind alleen het beste water. Fy yummy mommy’s (verschrikkelijke Netflix serie). Met normaal kraanwater in bad.
. Niet op de eerste schooldag iets meegeven dat Ro niet lust! Dat wordt drama.
quote:Op zondag 31 maart 2019 23:03 schreef Sisu het volgende:
Ela, die week moet ik ook voor een echo. Het komt echt goed. Ik stuur je positieve en liefdevolle vibes toe !![]()
Ik probeer het ook tot 2 dingen te beperken. Dat lukt goed in Mn weekend, maar zo gauw de maandag start..![]()
Ben zo benieuwd hoe deze week zal verlopen.
< basisschool drama >Ik zou anders een stuk komkommer/paprik/tomaatjes meegeven als ze dat lekkerder vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water.. ik zou dus een Grote jerrycan vullen bij je ouders of mensen zonder dit probleem.
Zodat je in ieder geval water genoeg hebt voor een badje.
Maar zal het echt zo erg zijn? Misschien kun je je vk er even over bellen?
En anders heb je gewoon een super chique kind die alleen baadt in evian.voor jouw kind alleen het beste water. Fy yummy mommy’s (verschrikkelijke Netflix serie). Met normaal kraanwater in bad.
Knijpen is het laatste wat je moet doen bij dat hoofd.quote:Op maandag 1 april 2019 08:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:Sisu @:Dodoria we hebben gelukkig wel weer water om te douchen, wassen, vaatwasser, toilet.. Alleen voor consumptie nog niet geschikt omdat de leidingen open zijn geweest en er mogelijk iets in is gekomen. Daarvoor moeten we het water eerst 3 minuten laten koken.
In bad gaat 'ie de eerste dagen sowieso niet dus dat maakt inderdaad niet uit. Ik bedoelde inderdaad voor dingen als spoelen en handen wassen. Klinkt alsof het niet zo heel veel zal zijn - en een soeppan water is natuurlijk redelijk snel gekookt. Bedankt voor het meedenken, ik ben weer wat gerusterHet helpt dat er nog helemaal niks aan actie is, dus wie weet is het allemaal al opgelost voor hij zich meldt
![]()
En mijn "dat wordt vast maart"-baby is toch een aprilbaby! Begin 'm nu wel een beetje te knijpen voor dat P90+-hoofd
Maar die fontanelletjes zijn nog zo lekker zacht en kneedbaarquote:Op maandag 1 april 2019 10:55 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Knijpen is het laatste wat je moet doen bij dat hoofd.protip.
Dodoria, op Spotify staan behoorlijk veel hypnobirthing guided meditations.
Als deze bevalt haal ik er ook nog 1 bij. Ik heb nu nog 1 gewone broek die een soort van past met een elastiekje, maar wil wel eens een andere broek aan. Van de zomer ga ik gewoon veel jurkjes dragen. Toevallig van de week een maxidress voor 5 euro gekocht bij de Action, haha. Zo'n wijde die alleen bij de borsten wat strakker zit, daar kan ik met een dikke buik ook nog wel in.quote:Op maandag 1 april 2019 12:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Maar die fontanelletjes zijn nog zo lekker zacht en kneedbaar
Lekker, taxibabe! Ik leef in m'n legging. Ook omdat m'n broeken echt niet meer goed passenM'n shirts ook niet meer trouwens
ik ben ook echt onthand als m'n legging in de was zit. Heb 4 weken geleden nog overwogen een tweede te halen, maar toen ging ik er nog vanuit met 37~weken te bevallen, dus niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2019 12:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Maar die fontanelletjes zijn nog zo lekker zacht en kneedbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |