abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185964583
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:03 schreef Sisu het volgende:
Ela, die week moet ik ook voor een echo. Het komt echt goed. Ik stuur je positieve en liefdevolle vibes toe ! :*

Ik probeer het ook tot 2 dingen te beperken. Dat lukt goed in Mn weekend, maar zo gauw de maandag start.. :'(
Ben zo benieuwd hoe deze week zal verlopen.

< basisschool drama >
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Water.. ik zou dus een Grote jerrycan vullen bij je ouders of mensen zonder dit probleem.
Zodat je in ieder geval water genoeg hebt voor een badje.
Maar zal het echt zo erg zijn? Misschien kun je je vk er even over bellen?
En anders heb je gewoon een super chique kind die alleen baadt in evian. :D voor jouw kind alleen het beste water. Fy yummy mommy’s (verschrikkelijke Netflix serie). Met normaal kraanwater in bad. 8)7
Even de juf influisteren dat je niks anders in huis had. Gezien jouw zwangere toestand zal ze daar echt wel begrip voor hebben ;). Niet op de eerste schooldag iets meegeven dat Ro niet lust! Dat wordt drama.
  maandag 1 april 2019 @ 08:11:07 #152
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_185964705
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:03 schreef Sisu het volgende:
Ela, die week moet ik ook voor een echo. Het komt echt goed. Ik stuur je positieve en liefdevolle vibes toe ! :*

Ik probeer het ook tot 2 dingen te beperken. Dat lukt goed in Mn weekend, maar zo gauw de maandag start.. :'(
Ben zo benieuwd hoe deze week zal verlopen.

< basisschool drama >
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Water.. ik zou dus een Grote jerrycan vullen bij je ouders of mensen zonder dit probleem.
Zodat je in ieder geval water genoeg hebt voor een badje.
Maar zal het echt zo erg zijn? Misschien kun je je vk er even over bellen?
En anders heb je gewoon een super chique kind die alleen baadt in evian. :D voor jouw kind alleen het beste water. Fy yummy mommy’s (verschrikkelijke Netflix serie). Met normaal kraanwater in bad. 8)7
Ik zou anders een stuk komkommer/paprik/tomaatjes meegeven als ze dat lekkerder vindt.
  maandag 1 april 2019 @ 08:26:18 #153
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185964795
@Sisu @dodoria we hebben gelukkig wel weer water om te douchen, wassen, vaatwasser, toilet.. Alleen voor consumptie nog niet geschikt omdat de leidingen open zijn geweest en er mogelijk iets in is gekomen. Daarvoor moeten we het water eerst 3 minuten laten koken.
In bad gaat 'ie de eerste dagen sowieso niet dus dat maakt inderdaad niet uit. Ik bedoelde inderdaad voor dingen als spoelen en handen wassen. Klinkt alsof het niet zo heel veel zal zijn - en een soeppan water is natuurlijk redelijk snel gekookt. Bedankt voor het meedenken, ik ben weer wat geruster :) Het helpt dat er nog helemaal niks aan actie is, dus wie weet is het allemaal al opgelost voor hij zich meldt :s)
En mijn "dat wordt vast maart"-baby is toch een aprilbaby! Begin 'm nu wel een beetje te knijpen voor dat P90+-hoofd O-)
pi_185965202
Als er vandaag een baby komt is het vast een die alllllleeeeen maar flauwe grapjes uithaalt de rest van zijn/haar leven... :D

April fools.

Lijkt mij een bijzondere datum om op geboren te worden en zijn.
Schudden voor gebruik
pi_185966581
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:Sisu @:Dodoria we hebben gelukkig wel weer water om te douchen, wassen, vaatwasser, toilet.. Alleen voor consumptie nog niet geschikt omdat de leidingen open zijn geweest en er mogelijk iets in is gekomen. Daarvoor moeten we het water eerst 3 minuten laten koken.
In bad gaat 'ie de eerste dagen sowieso niet dus dat maakt inderdaad niet uit. Ik bedoelde inderdaad voor dingen als spoelen en handen wassen. Klinkt alsof het niet zo heel veel zal zijn - en een soeppan water is natuurlijk redelijk snel gekookt. Bedankt voor het meedenken, ik ben weer wat geruster :) Het helpt dat er nog helemaal niks aan actie is, dus wie weet is het allemaal al opgelost voor hij zich meldt :s)
En mijn "dat wordt vast maart"-baby is toch een aprilbaby! Begin 'm nu wel een beetje te knijpen voor dat P90+-hoofd O-)
Knijpen is het laatste wat je moet doen bij dat hoofd. :P protip.

Dodoria, op Spotify staan behoorlijk veel hypnobirthing guided meditations.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 1 april 2019 @ 11:02:13 #156
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185966658
:D

Stroop :*

Sisu, ik zou het ook even bij de juf influisteren. O+
  FOK!fotograaf maandag 1 april 2019 @ 12:24:07 #157
148247 taxibabe
pi_185968045
Poeh dat is een lastige situatie Stroop! Duimen dat de baby blijft zitten tot na de storing, dan heb je iig wat meer zekerheid.

Ik heb zojuist mijn eerste zwangerschapskleding binnen gekregen! Een legging! Heb ook nog een broek besteld, die komt ook deze week!
  maandag 1 april 2019 @ 12:36:22 #158
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185968234
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 10:55 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Knijpen is het laatste wat je moet doen bij dat hoofd. :P protip.

Dodoria, op Spotify staan behoorlijk veel hypnobirthing guided meditations.
Maar die fontanelletjes zijn nog zo lekker zacht en kneedbaar O+

Lekker, taxibabe! Ik leef in m'n legging. Ook omdat m'n broeken echt niet meer goed passen ;( M'n shirts ook niet meer trouwens ;( ik ben ook echt onthand als m'n legging in de was zit. Heb 4 weken geleden nog overwogen een tweede te halen, maar toen ging ik er nog vanuit met 37~weken te bevallen, dus niet gedaan -O-
  FOK!fotograaf maandag 1 april 2019 @ 12:48:00 #159
148247 taxibabe
pi_185968453
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Lekker, taxibabe! Ik leef in m'n legging. Ook omdat m'n broeken echt niet meer goed passen ;( M'n shirts ook niet meer trouwens ;( ik ben ook echt onthand als m'n legging in de was zit. Heb 4 weken geleden nog overwogen een tweede te halen, maar toen ging ik er nog vanuit met 37~weken te bevallen, dus niet gedaan -O-
Als deze bevalt haal ik er ook nog 1 bij. Ik heb nu nog 1 gewone broek die een soort van past met een elastiekje, maar wil wel eens een andere broek aan. Van de zomer ga ik gewoon veel jurkjes dragen. Toevallig van de week een maxidress voor 5 euro gekocht bij de Action, haha. Zo'n wijde die alleen bij de borsten wat strakker zit, daar kan ik met een dikke buik ook nog wel in.
pi_185968525
Ik leef in m’n positie joggingsbroek O+
Hoewel hij al kapot is bij een naadje tussen m’n benen doe ik hem toch aan.
Ga er ook mee naar de winkel en zulks, als ik soms zie wat hier allemaal rondloopt val ik niet op :')

Goede nacht gehad met weinig pijn.
Werd weer op m’n rug wakker maar kon me goed omdraaien ^O^
Voel de heletijd druk beneden dus denk/hoop dat hij weer terug ingedaald is.

Vandaag hopelijk nog een laatste uitje naar het dierenpark (kleinschalig) en daarna ga ik alleen maar rust pakken.
Wil graag nog iets met z’n drieeen doen voordat de baby komt O+
M’n bekken zal me vanavond wel weer afstraffen o|O
  maandag 1 april 2019 @ 13:27:14 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185969061
Veel plezier Flav!

Positiekleding O+ het leek me eerst wat zonde van het geld, maar daar ben ik van teruggekomen. M'n positiebroek zit zó comfortabel (en was maar een paar euro bij de kringloop).

SPOILER
pi_185969929
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Hahahaha

Ik leef ook enkel in mijn positiejoggingsbroek en -legging deze laatste maand. De wereld doet het er maar mee.

Ah balen Ceviche. Ik heb de vaccinatie ook nog overwogen, maar was toen ook net week 34. Mijn VK gaf aan dat als ik in de laatste jaren hem nog had gehad ik nog antistoffen had en die sowieso door zou geven en dat is het geval. Dus ik heb ervan af gezien.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 april 2019 @ 14:32:34 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_185970247
Welke positieleggings hebben jullie?
Ik merk dat mn gewone leggings steeds minder fijn gaan zitten. en wilde er dan wel 2 halen, maar zie door de bomen het bos niet meer...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 1 april 2019 @ 14:40:31 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185970374
Ik heb van h&m met fleecebinnenkant, maar die worden wel wat warm nu
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 1 april 2019 @ 14:43:55 #165
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185970415
Van Next heb ik er 1 en van h&m 2. Die van h&m zijn fijn! Van h&m heb ik ook twee van die skinny super rekbare broeken, die zitten ook erg fijn.

Net heb ik nog wat toffe positiekleding gescoord, voor de laatste weken en ik denk dat ik het pp ook nog aan kan. Bloesjes. En verder alvast twee wijde broeken voor na de bevalling. :)
pi_185970826
Yes net als Ela alles van H&M. 2x skinnys die ik vanaf week 13 tot mijn laatste werkdag heb gedragen en nu 1 van de iets duurdere positieleggings van hen (de stof is iets dikker dan de wat goedkopere en daardoor als broek bruikbaar) en een positiejoggers heet het geloof ik. Verder ook net als Ela de extra lange shirts van de Hema. Die zijn echt heerlijk lang en daar past mijn gehele babygevaarte nu nog in.

De cutesie positie blouses en shirts voor werk zijn allemaal ook alweer naveltruitjes. Colbertjes en vesten heb ik niet speciaal aangeschaft. Jurkjes werden na verloop van tijd te kort aan de voorkant en in maxijurken voel ik me persoonlijk een tank, aangezien je echt een wandelende unit van stof wordt. Ik dan hè. Maar ik ben 1.67m en nu 90kg, dus ik ben momenteel sowieso een wandelende unit gemaakt van kersencake en zoete aardappelfrietjes. :9
  maandag 1 april 2019 @ 15:16:44 #167
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185970987
Afgezien van m'n positiebroek en voedingsbh heb ik nauwelijks positiekleding, heb nog wel 3 zwangerschapsshirts gekocht maar die waren met week 32 al te kort :')
Ik heb van die extra lange t-shirts van de primark, die passen echt heel goed nog en laten m'n buik er mooi uitzien O+

Edit: en een winterjas, die was ook echt nodig hier.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ceviche op 01-04-2019 16:09:23 ]
  maandag 1 april 2019 @ 15:32:34 #168
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185971222
Ik doe juist graag aan de wandelende tank *O* heerlijk!
Ben toch al zwanger en massief, daar kan je sowieso al niet omheen, dan maar comfy O+
  FOK!fotograaf maandag 1 april 2019 @ 16:00:42 #169
148247 taxibabe
pi_185971762
Oeh H&M lees ik veel, daar ook maar eens ff gluren!
Ik wil eigenlijk zo min mogelijk positiekleding kopen, maar zo te lezen kom je er bijna niet onderuit.
Verder heb ik geen idee hoe ik er straks uit ga zien qua tank, ben van mezelf (te) dun, 1.78 en 58 kilo, dus ik denk dat het wel mee gaat vallen. En zo niet, fuck it, ik ben zwanger :6

Edit: Oh leukje jurkjes bij de H&M! * taxibabe gaat bankrekening checken..
  maandag 1 april 2019 @ 16:18:36 #170
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_185972210
Ik vond het bij mijn eerste zwangerschap, toen ik midden juli was uitgerekend, een stuk fijner en makkelijker qua kleding. Droeg toen of een maxirok met hemd, of een maxijurk, of een losse korte broek met een hemdje. En dan slippers aan. O+ M’n buik wordt gewoon te groot voor de meeste kleding en m’n jas. }:| en ik heb ook geen zin meer in al die lagen kleding.
Maar goed, we gaan gewoon voor een heerlijk voorjaar-/zomerverlof met alleen maar mooie dagen en héél veel buiten zijn met de baby. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 1 april 2019 @ 16:34:27 #171
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185972584
Mijn legging is ook van H&m, maar wel behoorlijk dun. Lekker want niet te warm, maar kan er eigenlijk niet in naar buiten. Verder draag ik het liefst nog oude, lange hemdjes van H&m (die nog nét tot onder m'n buik komen) met een niet-positievestje.
En verder +1 op Mariposas. Vorige zwangerschap in een maxijurk van zeeman en slippers geleefd. Aan de andere kant: ik was toen echt een waterballon, hield zo veel vocht vast. Dan is dit wel beter. Zeker met weer als vandaag 8-)

@Ceviche oei, balen! Geen fijn begin van je verlof. Hopelijk heb je nog genoeg dagen/weken om uit te slapen.

@Flav wow, dapper nu nog naar de dierentuin! Hoe hebben je bekken het gedaan?
  maandag 1 april 2019 @ 16:43:25 #172
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185972778
Bij bonprix heb ik twee positiebloesjes gekocht die over m’n buik heen vallen. Ik hoop ze van de zomer ook te dragen zonder ( = met minder) buik ;)

Deze in beide kleuren.

Hema lange basic shirts inderdaad, die passen hier ook nog ruim over m’n buik. Positieshirts van h&m vind ik aan de korte kant (en ik ben ook niet heel groot, maar m’n buik wel dus).

Rokjes draag ik gewone simpele rekbare van Hema en prenatal ooit vroegere collectie. Die ik normaalgesproken ook draag. :’)

Van h&m heb ik ook een positie tuniek als jurkje. Erg fan van! Maar wel synthetische stof, dus snel zweten.

Ik ben drie keer ongeveer tegelijk in het jaar zwanger geweest. Zomer lijkt me ook tof met buik, wie weet ooit.. ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door elamanilo op 01-04-2019 18:08:34 ]
  maandag 1 april 2019 @ 16:50:48 #173
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185972910
Ik heb een tijd geleden bij bonxprix een positiejas gekocht die zonder open ritsen ook prima doorkon als normale jas én een inritsbaar tussenstuk heeft voor als mini straks mee naar buiten gaat in het najaar/winter in de draagdoek O+.
Verder heb ik wat positiebroeken en een lading shirts. Maar niet echt zomerspul en ik heb het nu al zo ontzettend warm.
pi_185973221
Hoeveel complete outfits (romper, broekje/rokje, truitje/vestje of jurkje) of pyjama/boxpakjes hebben jullie in welke maat voor de baby? Nestelstress is toegeslagen en ik vraag me af of ik wel genoeg heb..

Ik heb nu 11 outfits en 3 pyjamas in maat 50 en 9 outfits en 7 pyjamas in maat 56. Veel gekregen dingen die ik heb aangevuld tot volledige bij elkaar passende outfits. Maar ik lees op internet van max. 3 in elke maat tot de 100en items van mw. Versaceeeeeee van yummiemummies en nu weet ik het niet meer..
  maandag 1 april 2019 @ 17:23:32 #175
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185973524
Neejoh dit is echt ZAT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')