abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 13:14:14 #201
236264 crew  capricia
pi_185896128
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zeg je nou eigenlijk dat ik overal over zeik? :+ :')
Zeg, niet zo moeilijk doen jij. Anders meld ik je op zo'n lijst.. })
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185896138
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik wil dat Afrika dominant donker/gekleurd blijft, zoals het is.

Ik ben een racist. Want beschaving dicteert dat Afrika blank moet worden.
Interesseert mij eigenlijk geen reet wat het kleurtje is, ik ben alleen bang dat culturen / etniciteiten weinig met elkaar samenleven.... Multiculturele samenleving is naar mijn optiek - op dit moment - geen succes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185896153
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kiesrecht?
Wat denk je van het feit dat vrouwen tot 1956 handelingsonbekwaam waren, een man tot 1971 het hoofd van het huwelijk was (wettelijk), tot 1998 een toeziend voogd moest worden aangewezen door de rechtbank als iemand alleenstaand ouder was, en een kind automatisch de naam van de vader kreeg, ook als de ouders niet getrouwd waren, maar het wel erkend was.

Sterker nog: toen wij het koopcontract uit 1980 van het huis van mijn ouders bekeken bleek dat mijn vader als enige eigenaar genoteerd stond, dat verklaarde ook waarom hij altijd de aanslagen gemeentelijke belastingen kreeg, want mijn moeder is 4 weken ouder dan mijn vader; ze was dus simpelweg niet als eigenaar op het koopcontract genoemd, had er ook niet voor hoeven tekenen.
En dat terwijl ze al in 1965 in gemeenschap van goederen getrouwd waren, en ze dat huis ook nooit hadden kunnen kopen zonder het vermogen van mijn moeder.

In feite had ze in 2013 niet eens voor de verkoop hoeven tekenen, want officieel geen eigenaar.
Goede ouwe tijd.

:*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 13:15:51 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185896155
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kijk, en dat is nu precies wat ik probeer uit te leggen: het is prima duidelijk wat Baudet bedoelt, maar je kan 'm er niet op vastpinnen.
Nee, jij vindt dat hij dat bedoelde. Je legt hem woorden in de mond. Als het andersom gebeurt dan moet er uitgeweken worden naar BNW, want eng complot, maar in dit geval wordt het als feit gebracht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185896181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, jij vindt dat hij dat bedoelde. Je legt hem woorden in de mond. Als het andersom gebeurt dan moet er uitgeweken worden naar BNW, want eng complot, maar in dit geval wordt het als feit gebracht.
Maar hij wilt wel dat Europa hoofdzakelijk blank blijft, wat doet huidskleur er toe?
pi_185896202
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:Z
Zou je kunnen toelichten wat je met deze hoogst intrigerende reactie bedoelt?
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:19:48 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185896231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:09 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dat laatste is in alle revoluties in de menselijke geschiedenis gebeurd. Groepen die aan de zijlijn stonden terwijl ze zo'n groot deel van de maatschappij uitmaakten dat dat al lang niet meer terecht was. Al die studenten in mei '68 die tegen het systeem waren, totdat zij ook een eigen huis, een eigen auto en een goede baan konden krijgen.

Ik denk niet dat de geschiedenis zich exact herhaalt, maar wat dit betreft is er in ieder geval niets nieuws onder de zon. Bepaalde jongeren die zich afkeren tegen het gezag, maar die eigenlijk ook een plekje in dat gezag willen hebben. Dat wil niet zeggen dat het onderwijs met FvD-leden moet worden gevuld, maar wel dat mensen met soortgelijke meningen een stukje vertegenwoordiging opeisen wat nu nog zo'n beetje op het nulpunt ligt.
Misschien moeten ze dan eens zorgen dat de salarissen in het onderwijs dusdanig zijn dat het voor de niet-linkse mens ook nog aantrekkelijk is er te gaan werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185896235
quote:

[..]

Het is iedere keer prima duidelijk wat hij bedoelt.

Maar FvD fanboys beweren dan keer op keer dat hij het zo natuurlijk niet bedoelt en dat hij het zus en zo bedoelt.

Als hij het anders of genuanceerder bedoelt dan moet Baudet dat zeggen.

Anders moet hij en diens fanboys niet zeiken dat hij op bepaalde bedenkelijke uitspraken of ideeën aangesproken wordt.

Zoveel ruimte voor interpretatie laat hij echt niet namelijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:21:26 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185896264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Zeg, niet zo moeilijk doen jij. Anders meld ik je op zo'n lijst.. })
Zet mij maar bij maatschappijleer, Hugo de Groot College Amersfoort.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185896270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar FvD fanboys beweren dan keer op keer dat hij het zo natuurlijk niet bedoelt en dat hij het zus en zo bedoelt.

Anders moet hij en diens fanboys niet zeiken dat hij op bepaalde bedenkelijke uitspraken of ideeën aangesproken wordt.

Baudet wil niet dat we er als beschaving op achteruitgaan door de culturele invloed van grote groepen immigranten uit Islamitische en onderontwikkelde landen die geen zin hebben om te integreren, maar hun eigen cultuur, normen en waarden willen exporteren, ook als die haaks staan op de onze. Heel simpel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 13:22:32 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185896281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Fanboys ja? Doe godverdomme even normaal.

Jij vindt dat, jij legt hem woorden in de mond. Het is geen feit, het is een mogelijkheid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185896285
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:14 schreef ludovico het volgende:
.... Multiculturele samenleving is naar mijn optiek - op dit moment - geen succes.
Het is goed te leven in Nederland. Wat dit betreft is het wel een succes.
Diverse etnische groepen leven en werken redelijk vreedzaam naast elkaar, met elkaar.
Kun je ook wel een succes noemen.
Natuurlijk...... zoom in op details die geen succes zijn ergens in. Maar als je weer uitzoomt dan moet je niet die wansuccessen generaliseren tot het grote plaatje in het algemeen.
Want dan ben je een rem op het succesvol samenleven
pi_185896306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Baudet wil niet dat we er als beschaving op achteruitgaan door de culturele invloed van grote groepen immigranten uit Islamitische en onderontwikkelde landen die geen zin hebben om te integreren, maar hun eigen cultuur, normen en waarden willen exporteren, ook als die haaks staan op de onze. Heel simpel.
Ja dat is prima, maar waarom dat hoofdzakelijke blanke?
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:24:22 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185896313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Goede ouwe tijd.

:*
Ja?
Geen probleem dat vrouwen ook de afgelopen 65 jaar nog serieus achtergesteld werden op mannen, qua rechten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185896321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:23 schreef Bluesdude het volgende:
Diverse etnische groepen leven en werken redelijk vreedzaam naast elkaar, met elkaar.
:')
Weinig met elkaar hoor. "redelijk vreemdzaam" dat is allemaal geen vooruitgang te noemen of wel?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:23 schreef Bluesdude het volgende:
Want dan ben je een rem op het succesvol samenleven
Ahja het ligt aan de mening van rechts dat het niet goed gaat, waarom het niet goed gaat.

En hier heb je dus je antwoord waarom Wilders en Baudet zoveel stemmen krijgen. Struisvogels.
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:25:33 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185896333
quote:

[..]

Ik leg hem geen woorden in de mond: ik volg zijn redenatie en daaruit volgen implicaties.
Huilen dan.
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:26:02 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185896339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij vindt dat, jij legt hem woorden in de mond. Het is geen feit, het is een mogelijkheid.
Hij legt zijn eigen woorden in zijn eigen mond. En die woorden zijn vrij duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185896343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat is prima, maar waarom dat hoofdzakelijke blanke?
Omdat er een hoge correlatie bestaat tussen huidskleur en de Europese cultuur die hij wil behouden.

Ik denk dat je dat 'blank' in die zin moet interpreteren.

Anders kan ik het niet rijmen met waarom hij met een Yernaz of Aboutaleb wil samenwerken.

Centraal staat cultuur, beschaving, normen en waarden.

Zoals je ook 'black culture' hebt: https://en.wikipedia.org/wiki/Black_culture
pi_185896366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Fanboys ja. Anders kan ik het kritiekloos volgen van de grote leider niet noemen.

Ook het continu recht praten wat krom is spreekt boekdelen.

Ik leg hem helemaal geen woorden in de mond, ook haal ik zijn uitspraken niet uit de context.

Ik beoordeel juist heel rechtlijnig wat hij nu eigenlijk feitelijk zegt.

Als hij het anders bedoelt dan moet hij niet zulke uitspraken doen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_185896369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja?
Geen probleem dat vrouwen ook de afgelopen 65 jaar nog serieus achtergesteld werden op mannen, qua rechten.
Ik zou mezelf feminist noemen als de groep hoofdzakelijk vrouwen die zichzelf feminist noemt niet zo extremistisch zou zijn.

Niks mis met gelijke rechten voor vrouwen, maar ik herhaal even eerdere woorden: Gelijke uitkomst dicteren is een vorm van fascisme.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 13:29:12 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185896378
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik leg hem geen woorden in de mond: ik volg zijn redenatie en daaruit volgen implicaties.
Zo lang hij het niet letterlijk zegt of iets dat er wel heel erg dicht bij komt is het geen feit maar een aanname. Dit soort aannames zijn de bron van polarisatie, en polarisatie heeft geleid tot Trump en Brexit.

Begin eens bij het onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het is in en in triest hoe mensen de meest verschrikkelijke dingen erachter zoeken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185896379
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat er een hoge correlatie bestaat tussen huidskleur en de Europese cultuur die hij wil behouden.

Ik denk dat je dat 'blank' in die zin moet interpreteren.

Anders kan ik het niet rijmen met waarom hij met een Yernaz of Aboutaleb wil samenwerken.

Centraal staat cultuur, beschaving, normen en waarden.

Zoals je ook 'black culture' hebt: https://en.wikipedia.org/wiki/Black_culture
Als het over cultuur moet gaan moet die het daarbij houden vind ik. Dat "blank" had die zo nooit moeten uitspreken, vind je niet?
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:30:18 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185896394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij legt zijn eigen woorden in zijn eigen mond. En die woorden zijn vrij duidelijk.
Vrij duidelijk, maar niet LETTERLIJK. Dus ja, dat laat een beetje ruimte over en dan kan je je in allerlei rare bochten wringen om te ontkennen wat er bedoeld wordt.

Ik ben er wel een beetje klaar mee, succes sterkte!
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 13:30:24 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185896395
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Fanboys ja. Anders kan ik het kritiekloos volgen van de grote leider niet noemen.

Ook het continu recht praten wat krom is spreekt boekdelen.

Ik leg hem helemaal geen woorden in de mond, ook haal ik zijn uitspraken niet uit de context.

Ik beoordeel juist heel rechtlijnig wat hij nu eigenlijk feitelijk zegt.

Als hij het anders bedoelt dan moet hij niet zulke uitspraken doen.
Ik hoor het wel weer als je met daadwerkelijke argumenten komt in plaats van stropoppen, zwartmakerij en persoonlijke aanvallen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185896410
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik hoor het wel weer als je met daadwerkelijke argumenten komt in plaats van stropoppen, zwartmakerij en persoonlijke aanvallen.
Zwaktebod.

Maar ik ben niet anders gewend van je tot nu toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')