abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185885999
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jajoh kom maar door.. Hitler vergelijkingen, het demoniseren is weer begonnen! Vorige keer eindigde dat ook in een moord, laten we kijken hoe snel we die nu op ons geweten kunnen krijgen! Ja toch?!
Is het demoniseren als er vergelijkbare standpunten op na worden gehouden als desbetreffende leiders/partijen? Of is het alleen demoniseren als je geen kritiek kan hebben en geen argumenten hebt om die kritiek te kunnen weerleggen?

Snowflake.
pi_185886012
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185886034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:29 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Is het demoniseren als er vergelijkbare standpunten op na worden gehouden als desbetreffende leiders/partijen? Of is het alleen demoniseren als je geen kritiek kan hebben en geen argumenten hebt om die kritiek te kunnen weerleggen?

Snowflake.
Wat is er te vergelijken qua standpunten met die van Hitler? Vaak genoeg zeggen dat het te vergelijken is met Hitler en mensen gaan het vanzelf denken, maar kom nou, er zijn geen argumenten voor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:31:23 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185886058
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef capricia het volgende:
Eerst moest die weerman ontslagen worden, toen die bewindslieden, en nu een meldpunt linkse docenten.
Wat een fijn klimaat levert dit op.
Hebben ze geen last van, klimaatontkenners hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185886060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat er niet zo heel veel rechtse docenten zijn. Maar goed, ik zei het net al: ook zij hebben hun voorkeuren voor zich te houden.

Punt is dat er voor bemoeienis van het FvD al het één en ander op het internet rond ging betreffende docenten die echt te ver gingen. En geef toe; er zijn echt gevallen waar dit het geval is voorbij gekomen. Het FvD constateerde dat en gebruikt hun middelen om dit in kaart te brengen.
Hiermee zorg je er juist voor dat er helemaal niemand meer het in zijn of haar hoofd haalt om leraar te worden.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:31:29 #216
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185886064
Even wat eerstehands materiaal

Ik was 15. Middelbare school. Voor maatschappijleer was de opdracht: doe een korte presentatie over op welke partij je zou stemmen en waarom.

Ik had SP gekozen. Kom uit een nogal links nest. En hoop kinderen uit de klas kozen pvda, d66 etc... je presenteerde, de leraar vroeg 1 of 2 korte vragen en toen de volgende.

1 jongen die presenteerde had de VVD gekozen. Aan het einde van de presentatie kreeg hij meteen een hele barrage aan sturende negatieve vragen van de leraar. Met aan het einde letterlijk een soort afzeik opmerking.

Weet niet met wat het was maar het verschil een de intensiteit was duidelijk anders.

Ik besefte mij toen niet hoe raar dat was. Voor mijn was het logisch. De VVD was ook een slechte partij dus logisch dat de leraar je dan afzeek want je gaf natuurlijk gewoon niet goed genoeg nagedacht over je keuze. Achteraf gezien hilarisch want iedereen inclusief ikzelf aapte natuurlijk gewoon onze ouders na.

Heb verder nog veel meer van dit soort gedoe meegemaakt. Ik snap heel goed dat mensen overtuigd zijn dat er foute dingen gebeuren op school en dat er een naar autocratisch links sfeertje heerst.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 maart 2019 @ 21:32:13 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185886086
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hiermee zorg je er juist voor dat er helemaal niemand meer het in zijn of haar hoofd haalt om leraar te worden.
Want?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:32:40 #218
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185886103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Want?
:')
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_185886107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef SpecialK het volgende:

Ik was 15. Middelbare school. Voor maatschappijleer was de opdracht: doe een korte presentatie over op welke partij je zou stemmen en waarom.

Ik had SP gekozen. Kom uit een nogal links nest. En hoop kinderen uit de klas kozen pvda, d66 etc... je presenteerde, de leraar vroeg 1 of 2 korte vragen en toen de volgende.

1 jongen die presenteerde had de VVD gekozen. Aan het einde van de presentatie kreeg hij meteen een hele barrage aan sturende negatieve vragen van de leraar. Met aan het einde letterlijk een soort afzeik opmerking.

Weet niet met wat het was maar het verschil een de intensiteit was duidelijk anders.

Ik besefte mij toen niet hoe raar dat was. Voor mijn was het logisch. De VVD was ook een slechte partij dus logisch dat de leraar je dan afzeek want je gaf natuurlijk gewoon niet goed genoeg nagedacht over je keuze.

Heb verder nog veel meer van dit soort gedoe meegemaakt. Ik snap heel goed dat mensen overtuigd zijn dat er foute dingen gebeuren op school en dat er een naar autocratisch links sfeertje heerst.
Wat een leuk verhaaltje. Zo'n onderbuikstory doet het altijd goed bij de FvD/PVV-lovers.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:33:25 #220
346939 Janneke141
pi_185886128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wat een leuk verhaaltje. Zo'n onderbuikstory doet het altijd goed bij de FvD/PVV-lovers.
Niet te controleren natuurlijk, maar wel mooi voor het meldpunt.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:33:30 #221
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185886132
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef SpecialK het volgende:

Ik besefte mij toen niet hoe raar dat was. Voor mijn was het logisch. De VVD was ook een slechte partij dus logisch dat de leraar je dan afzeek want je gaf natuurlijk gewoon niet goed genoeg nagedacht over je keuze. Achteraf gezien hilarisch want iedereen inclusief ikzelf aapte natuurlijk gewoon onze ouders na.

En deze slik ik als room. :Y
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185886134
quote:

[..]

Want?
Als je daar het antwoord niet op weet moet je zelf wellicht terug de schoolbanken in.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:33:45 #223
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185886141
quote:

[..]

Want?
_O-
pi_185886158
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef SpecialK het volgende:

Ik besefte mij toen niet hoe raar dat was. Voor mijn was het logisch. De VVD was ook een slechte partij dus logisch dat de leraar je dan afzeek want je gaf natuurlijk gewoon niet goed genoeg nagedacht over je keuze.

Had je je toen maar wat meer op het onderwijs gefocust, dan zou je misschien hebben geleerd dat beseffen geen wederkerend werkwoord is.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:34:25 #225
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185886159
quote:

[..]

Dit is een persoonlijke ervaring.
pi_185886171
Die neiging van Baudet andersdenkenden weg te zuiveren zie je ook in deze film
op 2.55 minuten
quote:
“Als u straks een grotere partij wordt moet u zich niet laten misleiden door dit soort argumenten, dan gaat het niet goed,” waarschuwt De Boer. “Als ik straks een grote partij wordt, dan bent u de eerste die eruit vliegt,” aldus Baudet.
https://wnl.tv/2018/09/16(...)u-er-als-eerste-uit/
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:34:55 #227
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185886176
quote:

[..]

Ja het is anekdotisch inderdaad.

Dus ik denk dat het gezond is als er wat meer werk werd gedaan om te achterhalen hoe groot dit probleem echt is.

Als het niks blijkt te zijn of het valt me dan soit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_185886212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja het is anekdotisch inderdaad.

Dus ik denk dat het gezond is als er wat meer werk werd gedaan om te achterhalen hoe groot dit probleem echt is.

Als het niks blijkt te zijn of het valt me dan soit.
En een meldpunt waar ontzettend veel misbruik van kan worden gemaakt is de oplossing? Juist ja.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:36:15 #229
346939 Janneke141
pi_185886218
Er staat nog een vraag open voor de voorvechters van dit prachtige instrument:
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Er worden iedere week bijna een half miljoen lessen gegeven in het VO alleen. Bij welk aantal 'linkse indoctrinatielessen' is er sprake van een probleem?
pi_185886242
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]

ALLEMAAL!!!! LINKSCH GESPUIS :r

Straks gaan ze het nog hebben over het oprichten van scholen voor alleen mensen met een rechts gedachtengoed.
pi_185886267
Was het kabinet ook niet van plan om onderzoek te laten doen naar de vrijheid van diverse politieke opvattingen binnen het onderwijs? Kan het zo snel niet vinden maar kwam wel dit VVD plannetje tegen:

VVD wil onderzoek naar politieke kleur universiteiten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 21:38:01 ]
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:38:04 #232
346939 Janneke141
pi_185886275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Straks gaan ze het nog hebben over het oprichten van scholen voor alleen mensen met een rechts gedachtengoed.
Van mij mogen ze. Ook dat is namelijk vrijheid van onderwijs.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:38:33 #233
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185886293
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef _--_ het volgende:

[..]

En deze slik ik als room. :Y
Oh je denkt dat ik lieg? Wel fijn dat je iig onderkent dat dit dermate onacceptabel gedrag is dat je voor jezelf het weg moet stoppen als een leugen. Beter dan dat je zou denken dat het geen probleem zou zijn als het waar was.
pi_185886329
Onderwijs is al jaren links gekleurd. Ik weet nog wel hoe we bij aardrijkskunde werden geïndoctrineerd met de 'global village'. UNESCO-propaganda.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:39:21 #235
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185886330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh je denkt dat ik lieg? Wel fijn dat je iig onderkent dat dit dermate onacceptabel gedrag is dat je voor jezelf het weg moet stoppen als een leugen. Beter dan dat je zou denken dat het geen probleem zou zijn als het waar was.
Aannames. :Y
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:39:23 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_185886333
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is er te vergelijken qua standpunten met die van Hitler? Vaak genoeg zeggen dat het te vergelijken is met Hitler en mensen gaan het vanzelf denken, maar kom nou, er zijn geen argumenten voor.
Westwoodblvd had dit al op pagina 1 gemeld:

quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:45 schreef westwoodblvd het volgende:
Any teacher considered disloyal was sacked. Many attended classes during school holidays in which the Nazi curriculum was spelled out and 97% of all teachers joined the Nazi Teachers’ Association. All teachers had to be careful about what they said as children were encouraged to inform the authorities if a teacher said something that did not fit in with the Nazi’s curriculum for schools.
Bron: C. N. Trueman, "Nazi Education"
Daarnaast past het in Baudets patroon van anti-intellectualisme
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:39:31 #237
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185886339
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

En een meldpunt waar ontzettend veel misbruik van kan worden gemaakt is de oplossing? Juist ja.
Lees maar mijn eerste post in dit topic. Dat zijn de voorwaarden waaronder ik het acceptabel vind.
pi_185886354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
Die neiging van Baudet andersdenkenden weg te zuiveren zie je ook in deze film
op 2.55 minuten
[..]

https://wnl.tv/2018/09/16(...)u-er-als-eerste-uit/
Het is ook onzin argument van die meneer. :+
pi_185886355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]

Zelfs bij 1 melding zullen de FvDerts hier al uitzinnig van vreugde roepen dat het klopt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:40:48 #240
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185886373
quote:
6s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zelfs bij 1 melding zullen de FvDerts hier al uitzinnig van vreugde roepen dat het klopt.
En dan een balkje.

"van alle inzendingen blijkt 100% linkse indoctrinatie te zijn"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')