Als ze het er niet mee eens zijn moeten ze in discussie gaan met de betreffende lerares of anders haar leidinggevende, niet als een laffe NSB'er iemand's privacy gaan schenden bij één of ander gaar meldpunt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Maar als leraren dingen ook opleggen aan de klas.
Zoals het voorbeeld van de vrouw die niet wil dat leerlingen she of he gebruiken.
Mwoah,quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
FvD'er ?
Gewoon niet op in gaan en het negeren.
Baudet heeft duidelijk goed naar Erdogan's praktijken door de jaren heen gekeken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef capricia het volgende:
Eerst moest die weerman ontslagen worden, toen die bewindslieden, en nu een meldpunt linkse docenten.
Wat een fijn klimaat levert dit op.
Zullen wij elkaar aangeven?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Iedereen kan iedereen aangeven.
quote:Dear white HVA
Welkom op de Hogeschool van Amsterdam. Hier werd in december een debat georganiseerd tegen discriminatie en ongelijkheid op basis van ras, en u leest het goed, de naam hiervan was ‘Dear White HVA’. Een nogal vooringenomen ‘debat’, vindt u niet? Zie ook de donkere dame met ducttape op haar mond geplakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajoh kom maar door.. Hitler vergelijkingen, het demoniseren is weer begonnen! Vorige keer eindigde dat ook in een moord, laten we kijken hoe snel we die nu op ons geweten kunnen krijgen! Ja toch?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat doet me trouwens aan een andere Nederlandse politieke partij uit de geschiedenis denken.
Ik vond het al een ontzettende debiel toen ie nog bij graaier Weesie op de bank zat bij Powned.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:26 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Baudet heeft duidelijk goed naar Erdogan's praktijken door de jaren heen gekeken.
Ik denk eerlijk gezegd dat er niet zo heel veel rechtse docenten zijn. Maar goed, ik zei het net al: ook zij hebben hun voorkeuren voor zich te houden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:22 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Stel dat je dat inderdaad vindt, waarom zou je dan alleen openlijk linkse docenten willen rapporteren? Zijn openlijke rechtse docenten dan niet net zo kwalijk?
Het oprichten van een meldpunt voor linkse docenten impliceert dat het uitdragen van links gedachtegoed als onwenselijk gezien wordt. Het uitdragen van een rechtse mening is echter geen enkel probleem. Dat gaat wel richting gedachtenpolitie.
Is het demoniseren als er vergelijkbare standpunten op na worden gehouden als desbetreffende leiders/partijen? Of is het alleen demoniseren als je geen kritiek kan hebben en geen argumenten hebt om die kritiek te kunnen weerleggen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jajoh kom maar door.. Hitler vergelijkingen, het demoniseren is weer begonnen! Vorige keer eindigde dat ook in een moord, laten we kijken hoe snel we die nu op ons geweten kunnen krijgen! Ja toch?!
Wat is er te vergelijken qua standpunten met die van Hitler? Vaak genoeg zeggen dat het te vergelijken is met Hitler en mensen gaan het vanzelf denken, maar kom nou, er zijn geen argumenten voor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Is het demoniseren als er vergelijkbare standpunten op na worden gehouden als desbetreffende leiders/partijen? Of is het alleen demoniseren als je geen kritiek kan hebben en geen argumenten hebt om die kritiek te kunnen weerleggen?
Snowflake.
Hebben ze geen last van, klimaatontkenners hè.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef capricia het volgende:
Eerst moest die weerman ontslagen worden, toen die bewindslieden, en nu een meldpunt linkse docenten.
Wat een fijn klimaat levert dit op.
Hiermee zorg je er juist voor dat er helemaal niemand meer het in zijn of haar hoofd haalt om leraar te worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er niet zo heel veel rechtse docenten zijn. Maar goed, ik zei het net al: ook zij hebben hun voorkeuren voor zich te houden.
Punt is dat er voor bemoeienis van het FvD al het één en ander op het internet rond ging betreffende docenten die echt te ver gingen. En geef toe; er zijn echt gevallen waar dit het geval is voorbij gekomen. Het FvD constateerde dat en gebruikt hun middelen om dit in kaart te brengen.
Want?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hiermee zorg je er juist voor dat er helemaal niemand meer het in zijn of haar hoofd haalt om leraar te worden.
Wat een leuk verhaaltje. Zo'n onderbuikstory doet het altijd goed bij de FvD/PVV-lovers.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef SpecialK het volgende:
Even wat eerstehands materiaal
Ik was 15. Middelbare school. Voor maatschappijleer was de opdracht: doe een korte presentatie over op welke partij je zou stemmen en waarom.
Ik had SP gekozen. Kom uit een nogal links nest. En hoop kinderen uit de klas kozen pvda, d66 etc... je presenteerde, de leraar vroeg 1 of 2 korte vragen en toen de volgende.
1 jongen die presenteerde had de VVD gekozen. Aan het einde van de presentatie kreeg hij meteen een hele barrage aan sturende negatieve vragen van de leraar. Met aan het einde letterlijk een soort afzeik opmerking.
Weet niet met wat het was maar het verschil een de intensiteit was duidelijk anders.
Ik besefte mij toen niet hoe raar dat was. Voor mijn was het logisch. De VVD was ook een slechte partij dus logisch dat de leraar je dan afzeek want je gaf natuurlijk gewoon niet goed genoeg nagedacht over je keuze.
Heb verder nog veel meer van dit soort gedoe meegemaakt. Ik snap heel goed dat mensen overtuigd zijn dat er foute dingen gebeuren op school en dat er een naar autocratisch links sfeertje heerst.
Niet te controleren natuurlijk, maar wel mooi voor het meldpunt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaaltje. Zo'n onderbuikstory doet het altijd goed bij de FvD/PVV-lovers.
En deze slik ik als room.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef SpecialK het volgende:
Ik was 15. Middelbare school. Voor maatschappijleer was de opdracht: doe een korte presentatie over op welke partij je zou stemmen en waarom.
Ik had SP gekozen. Kom uit een nogal links nest. En hoop kinderen uit de klas kozen pvda, d66 etc... je presenteerde, de leraar vroeg 1 of 2 korte vragen en toen de volgende.
1 jongen die presenteerde had de VVD gekozen. Aan het einde van de presentatie kreeg hij meteen een hele barrage aan sturende negatieve vragen van de leraar. Met aan het einde letterlijk een soort afzeik opmerking.
Weet niet met wat het was maar het verschil een de intensiteit was duidelijk anders.
Ik besefte mij toen niet hoe raar dat was. Voor mijn was het logisch. De VVD was ook een slechte partij dus logisch dat de leraar je dan afzeek want je gaf natuurlijk gewoon niet goed genoeg nagedacht over je keuze. Achteraf gezien hilarisch want iedereen inclusief ikzelf aapte natuurlijk gewoon onze ouders na.
Heb verder nog veel meer van dit soort gedoe meegemaakt. Ik snap heel goed dat mensen overtuigd zijn dat er foute dingen gebeuren op school en dat er een naar autocratisch links sfeertje heerst.
Had je je toen maar wat meer op het onderwijs gefocust, dan zou je misschien hebben geleerd dat beseffen geen wederkerend werkwoord is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef SpecialK het volgende:
Ik besefte mij toen niet hoe raar dat was. Voor mijn was het logisch. De VVD was ook een slechte partij dus logisch dat de leraar je dan afzeek want je gaf natuurlijk gewoon niet goed genoeg nagedacht over je keuze.
Dit is een persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaaltje. Zo'n onderbuikstory doet het altijd goed bij de FvD/PVV-lovers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |