https://wnl.tv/2018/09/16(...)u-er-als-eerste-uit/quote:“Als u straks een grotere partij wordt moet u zich niet laten misleiden door dit soort argumenten, dan gaat het niet goed,” waarschuwt De Boer. “Als ik straks een grote partij wordt, dan bent u de eerste die eruit vliegt,” aldus Baudet.
Ja het is anekdotisch inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaaltje. Zo'n onderbuikstory doet het altijd goed bij de FvD/PVV-lovers.
En een meldpunt waar ontzettend veel misbruik van kan worden gemaakt is de oplossing? Juist ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja het is anekdotisch inderdaad.
Dus ik denk dat het gezond is als er wat meer werk werd gedaan om te achterhalen hoe groot dit probleem echt is.
Als het niks blijkt te zijn of het valt me dan soit.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er worden iedere week bijna een half miljoen lessen gegeven in het VO alleen. Bij welk aantal 'linkse indoctrinatielessen' is er sprake van een probleem?
ALLEMAAL!!!! LINKSCH GESPUISquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
Er staat nog een vraag open voor de voorvechters van dit prachtige instrument:
[..]
Van mij mogen ze. Ook dat is namelijk vrijheid van onderwijs.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Straks gaan ze het nog hebben over het oprichten van scholen voor alleen mensen met een rechts gedachtengoed.
Oh je denkt dat ik lieg? Wel fijn dat je iig onderkent dat dit dermate onacceptabel gedrag is dat je voor jezelf het weg moet stoppen als een leugen. Beter dan dat je zou denken dat het geen probleem zou zijn als het waar was.quote:
Aannames.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh je denkt dat ik lieg? Wel fijn dat je iig onderkent dat dit dermate onacceptabel gedrag is dat je voor jezelf het weg moet stoppen als een leugen. Beter dan dat je zou denken dat het geen probleem zou zijn als het waar was.
Westwoodblvd had dit al op pagina 1 gemeld:quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is er te vergelijken qua standpunten met die van Hitler? Vaak genoeg zeggen dat het te vergelijken is met Hitler en mensen gaan het vanzelf denken, maar kom nou, er zijn geen argumenten voor.
Daarnaast past het in Baudets patroon van anti-intellectualismequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:45 schreef westwoodblvd het volgende:
Any teacher considered disloyal was sacked. Many attended classes during school holidays in which the Nazi curriculum was spelled out and 97% of all teachers joined the Nazi Teachers’ Association. All teachers had to be careful about what they said as children were encouraged to inform the authorities if a teacher said something that did not fit in with the Nazi’s curriculum for schools.
Bron: C. N. Trueman, "Nazi Education"
Lees maar mijn eerste post in dit topic. Dat zijn de voorwaarden waaronder ik het acceptabel vind.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En een meldpunt waar ontzettend veel misbruik van kan worden gemaakt is de oplossing? Juist ja.
Het is ook onzin argument van die meneer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
Die neiging van Baudet andersdenkenden weg te zuiveren zie je ook in deze film
op 2.55 minuten
[..]
https://wnl.tv/2018/09/16(...)u-er-als-eerste-uit/
Zelfs bij 1 melding zullen de FvDerts hier al uitzinnig van vreugde roepen dat het klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan een balkje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zelfs bij 1 melding zullen de FvDerts hier al uitzinnig van vreugde roepen dat het klopt.
Terrie heb geleijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is ook onzin argument van die meneer.
4. Dit vooral bedoeld is als dossieropbouw om de scholen aan te sporen dit gedrag aan te pakken. Niet om individuele docenten aan de schandpaal te nagelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lees maar mijn eerste post in dit topic. Dat zijn de voorwaarden waaronder ik het acceptabel vind.
Wat is de wereld toch zwart-witquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou is die de Boer ook wel een labbekak eerste klas, maar waarom Baudet denkt dat hij de voorzitter van een werkgeversorganisatie zou kunnen (laten) ontslaan is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
Die neiging van Baudet andersdenkenden weg te zuiveren zie je ook in deze film
op 2.55 minuten
[..]
https://wnl.tv/2018/09/16(...)u-er-als-eerste-uit/
Geen antwoord dus. Hoe verrassend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is de wereld toch zwart-wit
Monitoren en interpreteren.
Niet per se. Als ze schandpaaltje gaan spelen hoef ik er ook niks meer mee. Maar tot die tijd is jet even zien wat voor vorm ze er aan gaan geven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
4. Dit vooral bedoeld is als dossieropbouw om de scholen aan te sporen dit gedrag aan te pakken. Niet om individuele docenten aan de schandpaal te nagelen.
Dat is wel wat je doet met zo'n meldpunt.
Holy shit man, waar vergelijk jij een beetje onderzoek mee?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Westwoodblvd had dit al op pagina 1 gemeld:
[..]
Daarnaast past het in Baudets patroon van anti-intellectualisme
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Onderwijs is al jaren links gekleurd. Ik weet nog wel hoe we bij aardrijkskunde werden geïndoctrineerd met de 'global village'. UNESCO-propaganda.
Maar waarom Leandra denkt dat Baudet zo een opmerking uitgedacht ende serieus plaatst i.p.v. gekscherend om zijn mening kracht bij te geven is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou is die de Boer ook wel een labbekak eerste klas, maar waarom Baudet denkt dat hij de voorzitter van een werkgeversorganisatie zou kunnen (laten) ontslaan is me nog steeds niet duidelijk.
Waarom zou je een antwoord of probleem moeten maken als er geen probleem is?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen antwoord dus. Hoe verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |