Het over de rug van onschuldige mensen persoonsgegevens uitwisselen en misschien zelfs met die gegevens de argumenten van je partij ondersteunen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed en duidelijk beargumenteerde post. Hier kunnen we wat mee.
Is de dehumanisering van leraren nu ook al begonnen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er worden helemaal geen persoonsgegevens opgeslagen.
Ik vraag om argumenten, niet om loze kreten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het over de rug van onschuldige mensen persoonsgegevens uitwisselen en misschien zelfs met die gegevens de argumenten van je partij ondersteunen.
Ongefundeerde gegevens die je krijgt van burgers ja.
Not sure if troll...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:02 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Is de dehumanisering van leraren nu ook al begonnen?
Schaam je, gvd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag om argumenten, niet om loze kreten.
Schoolbesturen zijn prima in staat om de kwaliteit van hun leraren te beoordelen. Het is ook hun taak; laat hem daar. Iedere uitspraak, opdracht of actie van een docent past in een context, in een lesprogramma etc. en een meldpunt als dit pakt daar alleen fragmenten uit die passen in het straatje van Baudet - voor zover e.e.a. al controleerbaar is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Leg even goed beargumenteerd uit wat er mis is voor een meldpunt voor een nader te bepalen onderzoek waarvoor situaties kunnen worden aangemeld waarin een docent zijn/haar mening opdringt, al dan niet op een (semi-)agressieve manier. Lijkt me dat iedereen hier het er wel over eens is dat scholen zo neutraal mogelijk horen te zijn.
Met al dat kansloze vingerwijzen schiet dat niet echt op.
Kansloos vingerwijzen is precies wat het is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Leg even goed beargumenteerd uit wat er mis is voor een meldpunt voor een nader te bepalen onderzoek waarvoor situaties kunnen worden aangemeld waarin een docent zijn/haar mening opdringt, al dan niet op een (semi-)agressieve manier. Lijkt me dat iedereen hier het er wel over eens is dat scholen zo neutraal mogelijk horen te zijn.
Hoe zou jij het vinden dat de PvdA pleitte voor een meldpunt waarbij leerlingen konden melden als docenten FvD-achtige praat uitten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veenlanden College in Mijdrecht.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 21:06:20 ]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat is duidelijk een waslijst van dingen die leerlingen oproepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veenlanden College in Mijdrecht.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
chapeau voor die docentquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een meldpunt voor dit soort indoctrinatie dus: NWS / Basisschooldocent leert kinderen boe te roepen als ze Baudet zien.
Waar haal je het vandaan dat er persoonsgegevens opgeslagen worden? Leerlingen kunnen een mail sturen met daarin de situatie of toetsvraag waar ie over viel. Als de onderzoekers zichzelf serieus nemen dan werken ze niet met ruwe data, maar gebeurt er nog iets mee voor het opgeslagen wordt. Uiteindelijk gaat het om de statistiek.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kansloos vingerwijzen is precies wat het is.
En als je niet begrijpt wat er mis is met het verzamelen van persoonsgegevens vam personen die daar niet om gevraagd hebben en waarvan de aanmelding volledig rust op het beoordelingsvermogen van een puber dan ben ik bang dat je ook niet gaat snappen wat er mis mee is.
Nog even een leerlingen die het niet eens zijn met een onvoldoende voor natuurkunde brengen de leerkracht aan wegens indoctrinatie.
Kwestie van langdurig O2 tekort.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat als dit een lijstje is van associaties die vanuit de klas gegeven zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veenlanden College in Mijdrecht.
Dat bedoel ik dus. Context.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat als dit een lijstje is van associaties die vanuit de klas gegeven zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |