Man man man, lijkt wel een bibliotheek dit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Zapte even op tv en kwam voorbij Nederland 2. Zie ik ineens een soort van transgender (had een vrouwenstem en een baard) en een drag queen een verhaaltje voorlezen aan kinderen.
Ik dacht dat dit in Nederlands nooit zou gebeuren, maar blijkbaar zijn we net zo erg als de Verenigde Staten. Waarom indoctrineert men kinderen met deze fetishes. Laat het gewoon in je eigen slaapkamer of homokroeg en ga daar lekker je ding doen.
Overigens ook een klacht over de ouders. Waarom zou je je kinderen vrijwillig meenemen naar zo'n satanische bijeenkomst.
[ afbeelding ]
Inb4 goed topic weer Iwanius
Is het ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, lijkt wel een bibliotheek dit.
Hoe ga je dit aan een kind van te jonge leeftijd uitleggen op een manier dat het begrijpt hoe het in elkaar steekt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het ook.
Maarja welkom in 2019
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie het probleem niet. TS wil dat alleen witte hetero cis mannen met blauwe ogen voorlezen?
Och och och, iemand gebruikt wit. Wat een schande!!!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef nijnja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom voeder ik deze troll eigenlijk...
En dat is niet het enige wat er triest is aan je postquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Och och och, iemand gebruikt wit. Wat een schande!!!
Daar zitten ook gewoon een man en vrouw welke voorlezen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dat is niet het enige wat er triest is aan je post
Prima als je een gekleurde man/vrouw bent die op hetzelfde geslacht valt. Niks mis mee. Net zo weinig als een blanke man die op een blanke vrouw valt of andersom.
Maar stel je in jezusnaam niet zo aan, nu zie ik mij gedwongen me ook aan te stellen en dat laat mij er kinderachtig uitzien.
Snappie?
En waar zeg ik dat er iets mis mee is?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar zitten ook gewoon een man en vrouw welke voorlezen. Niks mis mee.
Maar wie is wie?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar zitten ook gewoon een man en vrouw welke voorlezen.
Het gaat hier wel om het het confronteren van kinderen hè. Toen een ervan werd gevraagd wat hij ervan vond en "gek" zei, werd er snel overheen geluld met "maar toch ook wel leuk???"quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:50 schreef renate24 het volgende:
ach ja, laten we iedereeen in zijn waarde laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |