Dossieropbouw voor wat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ergens al gelezen dat het idd voor dossieropbouw is. Nog voordat dit in het nieuws kwam.
Daarom die inventarisatielijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:49 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Het doel is het creëren van een generatie kinderen met loyaliteit aan het gedachtegoed van Baudet Links/eu beleid. Daarom ook het verlangen om kinderen te "behoeden" voor ieder ander geluid. Dat is de facto het opdringen van een mening.
Dat gebeurt dan ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nu moet je de ANC en hem ook niet gaan verheerlijken
Bovendien lijkt ie er nogal van overtuigd. Denk dus niet dat dit onderzoekje een andere conclusie gaat opleveren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie eist, bewijst. Of ik een onderzoek kan produceren dat de stelling van Baudet, Nattekat en nog wat van die figuren ontkracht is niet zo relevant, Baudet mag zelf bewijzen dat er zoiets is als 'linkse indoctrinatie in het onderwijs'. Maar hij probeert dat te doen met exemplarisch bewijs, en dat is natuurlijk niet hoe het werkt.
Een onderwijzer is gewoon een werknemer. Sterker nog. Een werknemer deels betaald met belastinggeld van iedereen. Niet alleen SP-ers. En bovendien tijdelijk opzichter over kinderen uit gezinnen van allerhande politieke inslagen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een callcenter is iets anders dan een onderwijzer. Ik hoef je toch niet uit te leggen waarom het significant anders is om ambtenaren te muilkorven zodat ze alleen nog maar het gewenste rechtse geluid mogen laten horen?
Feiten kan ik het niet noemen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Baudet verkondigt geen meningen, slechts feiten.
Je mag er wat geschiedenisboeken op naslaan voor wat men zoal gedaan heeft met namenlijsten met ongewenste sujetten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Bovendien lijkt ie er nogal van overtuigd. Denk dus niet dat dit onderzoekje een andere conclusie gaat opleveren.
Dus wat is nou het doel, behalve mensen bang maken en lijsten aanleggen?
Ik zie een mogelijkheid mezelf aan te melden, vervolgens te eisen mijn gegevens te verwijderen en het meteen aanhangig te maken bij het college bescherming persoonsgegevens als ze het niet doen. Misschien kan de FvD een mooie hoge boete krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeer wetenschappelijk onderbouwd.
Er staat niet eens beschreven hoe ze de persoonsgegevens gaan verwerken.
Laat het gewoon onderzoeken door een onafhankelijk bureau. Niet dmv een kliklijn.
Wat nog leuker is als je niet eens in het onderwijs werkzaam bent.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid mezelf aan te melden, vervolgens te eisen mijn gegevens te verwijderen en het meteen aanhangig te maken bij het college bescherming persoonsgegevens als ze het niet doen. Misschien kan de FvD een mooie hoge boete krijgen.
Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid mezelf aan te melden, vervolgens te eisen mijn gegevens te verwijderen en het meteen aanhangig te maken bij het college bescherming persoonsgegevens als ze het niet doen. Misschien kan de FvD een mooie hoge boete krijgen.
Je kunt ieder ander aanmelden. Zonder dat die persoon er van op de hoogte is. Laat dat maar aan een groep pubers over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Meneer Hoekstra van maatschappijleer had het laatst over een basisinkomen. Hij nam er geen afstand van. Dat kan écht niet!quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt ieder ander aanmelden. Zonder dat die persoon er van op de hoogte is. Laat dat maar aan een groep pubers over.
Dit zijn letterlijk tekens uit nazi-Duitsland. Het is zo damn obvious. Het is niet grappig meer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Leg even goed beargumenteerd uit wat er mis is voor een meldpunt voor een nader te bepalen onderzoek waarvoor situaties kunnen worden aangemeld waarin een docent zijn/haar mening opdringt, al dan niet op een (semi-)agressieve manier. Lijkt me dat iedereen hier het er wel over eens is dat scholen zo neutraal mogelijk horen te zijn.
Met al dat kansloze vingerwijzen schiet dat niet echt op.
True, opslag van herleidbare persoonsgegevens zonder toestemming. Lijkt zo al in overtreding van de GDPR.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt ieder ander aanmelden. Zonder dat die persoon er van op de hoogte is. Laat dat maar aan een groep pubers over.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
En wat doet dan de FvD met al die gegevens ?
Het "wetenschappelijk"bureau van de FvD gaat daar een partij statistiek op loslaten waar je akelig van wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
En wat doet dan de FvD met al die gegevens ?
Goed en duidelijk beargumenteerde post. Hier kunnen we wat mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dit zijn letterlijk tekens uit nazi-Duitsland. Het is zo damn obvious. Het is niet grappig meer.
Er worden helemaal geen persoonsgegevens opgeslagen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef speknek het volgende:
[..]
True, opslag van herleidbare persoonsgegevens zonder toestemming. Lijkt zo al in overtreding van de GDPR.
De regerings- en allerlei linkse partijen hebben meldpunten voor van alles en nog wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dit zijn letterlijk tekens uit nazi-Duitsland. Het is zo damn obvious. Het is niet grappig meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |