Als ik jouw postgedrag hier zie dan maak ik me meer zorgen over de kwaliteit van het onderwijs dan over de politieke signatuur ervan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou gaat het in sommige gevallen nog een flinke stap verder, en daar is het meldpunt voor bedoeld. Ik snap heel die ophef echt niet. Weet je waarover ophef moet zijn? Enkele van de docenten in kwestie.
Baudet beschreef dat klasje van Cliteur als een soort Gallisch dorpje dat dapper weerstand bood. Maar volgens mij valt het allemaal wel een beetje mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:33 schreef xpompompomx het volgende:
Maar ik begrijp dus dat de universiteit van Leiden(met Paul Cliteuris) een links bolwerk is?
Beetje doorschemeren met ruimte voor andere meningen is ok. Glashard verkondigen dat FvD het pure kwaad is met een ietwat intimiderende toon kan niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Muh politics.
Beetje onmogelijke eis.
Er valt niks te onderzoeken want er is niks illegaals of onethisch aan onderwijzers die hun mening mogen uiten. We hebben in Nederland vrij onderwijs. Als je je kind naar een school wil sturen waar alleen de dwaze racistische theorieën van Baudet worden onderwezen moet je maar je eigen Napola beginnen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:33 schreef capricia het volgende:
Als je dit wil onderzoeken, dan stel je daar een onafhankelijk onderzoek naar in. Niet dmv een kliklijn bij een politieke partij met een tegenovergestelde mening.
Dat instituut komt ook niet echt wetenschappelijk over. Er staat bijv ook niets over het verwerken van persoonsgegevens.
Dan laat je daar onafhankelijk onderzoek naar doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou gaat het in sommige gevallen nog een flinke stap verder, en daar is het meldpunt voor bedoeld. Ik snap heel die ophef echt niet. Weet je waarover ophef moet zijn? Enkele van de docenten in kwestie.
Gewoon weer die ewige slachtofferrol waar populisten zo goed in zijn dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje doorschemeren met ruimte voor andere meningen is ok. Glashard verkondigen dat FvD het pure kwaad is met een ietwat intimiderende toon kan niet.
Toevallig dingen die al heel lang spelen. Weet niet wat het FvD ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:35 schreef Hawk123 het volgende:
FvD is verantwoordelijk voor:
1) Het grote lerarentekort welke nu door dit soort aso praktijken alleen maar verder toeneemt
2) De dreigbrieven die windmolen ondernemers ontvangen waardoor ze stoppen met bouwen
Zo!
Jij keurt hersenspoeling dus goed. En dat noemt Baudet een nazi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon weer die ewige slachtofferrol waar populisten zo goed in zijn dus.
Dat waren ze al bij oprichtingquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef Hanca het volgende:
Dit zet FvD toch in dezelfde hoek als de PVV met hun Polenmeldpunt, ik had verwacht dat ze daar vandaan zouden willen blijven.
Ik hoor de laatste tijd steeds meer over massale linkse indoctrinatie en stemmingmakerij op scholen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hersenspoeling in de klas moeten we ook gewoon vinden.
Wat een gekke reactie. Voel je je persoonlijk aangevallen door Nattekat dat je zo kinderachtig reageert? Bijzonder.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik jouw postgedrag hier zie dan maak ik me meer zorgen over de kwaliteit van het onderwijs dan over de politieke signatuur ervan.
Dat laatste is een fabeltje als je naar de verhoudingen van afgelopen verkiezingen kijkt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd steeds meer over massale linkse indoctrinatie en stemmingmakerij op scholen.
Schijnbaar is het schering en inslag en is het verschrikkelijk. De jeugd groeit op voor galg en rad.
Desondanks zijn jongeren tegenwoordig rechtser dan ooit (en degene die het hardste roepen over die vermeende indoctrinatie zijn ook altijd overtuigd rechts volk), dus met die indoctrinatie zal het allemaal wel meevallen.
Je hebt 2 uiterste wat steeds meer wordt uitvergrootquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd steeds meer over massale linkse indoctrinatie en stemmingmakerij op scholen.
Schijnbaar is het schering en inslag en is het verschrikkelijk. De jeugd groeit op voor galg en rad.
Desondanks zijn jongeren tegenwoordig rechtser dan ooit (en degene die het hardste roepen over die vermeende indoctrinatie zijn ook altijd overtuigd rechts volk), dus met die indoctrinatie zal het allemaal wel meevallen.
Dat de resultaten teleurstellend zijn wil niet zeggen dat er geen indoctrinatie kan plaatsvinden hequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat hersenspoeling is, is dit gewelddadige intimidatie van het grondvest van de samenleving.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij keurt hersenspoeling dus goed. En dat noemt Baudet een nazi.
Vrije meningsuiting heeft hier vrij weinig mee te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:28 schreef westwoodblvd het volgende:
Vrijheid van meningsuiting maar dan niet als je in het onderwijs werkt. Dat is dan de Renaissance van Baudet.
Of het feit dat jongeren rechtser zijn dan ooit zorgt ervoor dat de kaart doorgestoken wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat de resultaten teleurstellend zijn wil niet zeggen dat er geen indoctrinatie kan plaatsvinden he
Lerarentekort, ja... maar zoals ik vermeld zal alleen maar toenemen. Thierry kan het gewoon niet verteren dat studenten GL de meest populaire partij vinden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toevallig dingen die al heel lang spelen. Weet niet wat het FvD ermee te maken heeft.
Zal wel gedaan zijn door bewoners.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:41 schreef Hawk123 het volgende:
[..]
Lerarentekort, ja... maar zoals ik vermeld zal alleen maar toenemen. Thierry kan het gewoon niet verteren dat studenten GL de meest populaire partij vinden.
Windmolen ondernemers, toch wel toevallig dat het vandaag in het RTL nieuws kwam.. toch! Zal ook alleen maar toenemen.
D66 is populairder om vage redenen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:41 schreef Hawk123 het volgende:
[..]
Lerarentekort, ja... maar zoals ik vermeld zal alleen maar toenemen. Thierry kan het gewoon niet verteren dat studenten GL de meest populaire partij vinden.
Windmolen ondernemers, toch wel toevallig dat het vandaag in het RTL nieuws kwam.. toch! Zal ook alleen maar toenemen.
Ik heb het niet zo op figuren die te dom zijn om zelfstandig te schijten maar wel met heel veel kabaal wat ongefundeerde beweringen blijven herhalen, net alsof ze daarmee waar zouden zijn. Indoctrinatie in 'het onderwijs', van welke signatuur dan ook, is een verzinsel. Dat betekent overigens niet dat iedere les neutraal is, maar dat kan ook niet. Het betekent zelfs niet dat er geen docenten zijn die soms te ver gaan, maar uiteindelijk is het gewoon heel erg veel selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een gekke reactie. Voel je je persoonlijk aangevallen door Nattekat dat je zo kinderachtig reageert? Bijzonder.
Gefeliciteerd dit is echt de domste post van vandaag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:41 schreef Hawk123 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |