Dankje voor dit verhaal, had ik niet willen missen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:54 schreef rival het volgende:
Ik kan koken maar ik kan geen boodschappen doen.
Ging een biefstuk bakken en kwam erachter dat ik geen roomboter in huis had.
Dus deed ik het op zn Loetjes, met margarine.
Had ik per ongeluk Halvarine in huis staan
Bij 't Hart hebben ze ontzettend lekkere nacho'squote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zeker.
Welke tent raad jij aan in Breda?
'T Hart en de Vulling zijn leuk idd. Lekker op het terras mensen kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij 't Hart hebben ze ontzettend lekkere nacho's
Bij de speeltuin goede muziek, en meestal ga ik in de Vulling een biertje pakken en potje poolen
Is wat meer rock muziek enzo (the doors, lynyrd skynyrd, David Bowie, Janis Joplin, jimmi Hendrix etc) is altijd wel leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
'T Hart en de Vulling zijn leuk idd. Lekker op het terras mensen kijken.
De Speeltuin ken ik niet. Lijkt me wat hier vroeger cafe Extase was en nu Little Devil is. Of de Altstadt in Eindhoven.
Tijd om te eten danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel trek in danish nu. Maar ik heb momenteel trek in alles.
Ja. Goede pizza, Grieks, friet, al het slechte etenquote:
Ow nice. Daar is allemaal heulemaal niks mis meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is wat meer rock muziek enzo (the doors, lynyrd skynyrd, David Bowie, Janis Joplin, jimmi Hendrix etc) is altijd wel leuk
Nee zeker niet. En je kan daar super lekkere niet-normaal-te-eten broodjes hamburger kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow nice. Daar is allemaal heulemaal niks mis mee
Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee zeker niet. En je kan daar super lekkere niet-normaal-te-eten broodjes hamburger kopen.
Moet nog eventjes werken en dan ga ik nog eerst met de honden weg.quote:
ah kijk. Dat laatste lijkt me niet heel erg trouwens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet nog eventjes werken en dan ga ik nog eerst met de honden weg.
Van vlamtosti's krijg ik de hikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nice. In Extase hadden ze alleen maar Tosties, al was de vlammen tostie wel
.
In de Cul de Sac hier halen ze het eten bij de Rib's factory. Ook een oplossing. Daar draaien ze wat alternatiever, maar ook de Beatles bv. Alleen zo nu en dan ook hip hop.
Zeker niet, lekker fietsenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:39 schreef steelhead het volgende:
[..]
ah kijk. Dat laatste lijkt me niet heel erg trouwens.
Yes, iig niet de enige die dat heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van vlamtosti's krijg ik de hik
En bij mij kan de hik niet normaal lang aanhouden, dus waag me daar niet meer aan.
Hiphop kan ook wel leuk zijn. Ligt er alleen aan wat. Bij mij is mijn muziek keuze afhankelijk in wat voor mood ik ben
Mijn record staat op 3 uur en een kwartier ongeveer. Non stopquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Yes, iig niet de enige die dat heeft. De hik
.
Alleen spicy food kan zo lekker zijn. Dat is het probleem.
Hiphop idd, maar dan eerder Beasty boy's oid.
Mood is zo belangrijk bij muziek.
En wat kan je zoal goed maken?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik kan ook koken. Vind het superleuk om te doen ook als er gasten komen
Bakken ben ik daarentegen niet goed in.
Same, voor alleen jezelf moeten kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
Koken is voor mij noodzakelijk kwaad, niet leuk om te doen
Alleen voor mezelf koken is ook niet altijd mijn grootste hobby. Toch maar besloten gezond te eten vandaag.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
Koken is voor mij noodzakelijk kwaad, niet leuk om te doen
Hoi Yatsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn record staat op 3 uur en een kwartier ongeveer. Non stop
Ja echt he, soms zin in rock, dan weer dingen als Example
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Same, voor alleen jezelf moeten koken
Waar ga je dit keer heen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf koken is ook niet altijd mijn grootste hobby. Toch maar besloten gezond te eten vandaag.
Volgende 2 weken in het buitenland en dat is niet altijd even gezond qua eten.
quote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kook maar eens per 2 weken op zondag
Polen en Tsjechië. Daarna vakantie en zit ik in London.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Waar ga je dit keer heen?
[..]
Ook op zaterdag en zondag, behalve eens in de twee weken?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah zou wel vaker willen koken opzich. Maar m'n vriendin is eerder thuis.
Ik doe gewoon op zondag boodschappen voor de week.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
Ik vind koken ook anders als je moe uit werk komt en dan nog moet bedenken hoe en wat en de boodschappen of op een luie zondag of zo
Ja lach maar, maar die shit doet pijnquote:
Ja zaterdags werk ik meestal de hele dag.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook op zaterdag en zondag, behalve eens in de twee weken?
Das niet handig als je graag vaker wil kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zaterdags werk ik meestal de hele dag.
Zondags haal ik vaak wat op.
Die Yats was van het urenlange neuken totdat de vellen erop stonden. Ruim 3 uur lang vlg de oudgedienden.quote:
*kuch* beffen *kuch*quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Yats was van het urenlange neuken totdat de vellen erop stonden. Ruim 3 uur lang vlg de oudgedienden.
Dat doet pijn, 3 uur lang.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Yats was van het urenlange neuken totdat de vellen erop stonden. Ruim 3 uur lang vlg de oudgedienden.
Ja maar dan worden het doordeweeks toch nog bekende, snelle dingen en niet de echt toffe dingenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon op zondag boodschappen voor de week.
Dan begin ik zaterdag met bedenken wat we moeten eten
Hmm, wodka als voedselquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Polen en Tsjechië. Daarna vakantie en zit ik in London.
Ik zoek gewoon recepten op enzo op zaterdag, kan dan best toffe dingen maken, maar maak idd ook bekende/saaie dingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar dan worden het doordeweeks toch nog bekende, snelle dingen en niet de echt toffe dingen
Oh, dat kan ik echt nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon op zondag boodschappen voor de week.
Dan begin ik zaterdag met bedenken wat we moeten eten
wie heeft daar ook tijd voorquote:
Pro tip dan van een tof ding?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon recepten op enzo op zaterdag, kan dan best toffe dingen maken, maar maak idd ook bekende/saaie dingen.
Schijnbaar werken millenials allemaal veel minder?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een beetje weinig voor een manager.
In een weekend heb ik daar wel tijd voor. Maar 3 uur is een beetje overdreven.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:48 schreef Allures het volgende:
[..]
wodka penne!
https://www.google.com/am(...)a-recipe-2014981.amp
Is serieus erg nice
als je die 3 uur in fases kan opdelen gedurende het weekend lijkt me beterquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In een weekend heb ik daar wel tijd voor. Maar 3 uur is een beetje overdreven.
Ik werk 36 uur, maar doe er wel nog een complete studie naastquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar werken millenials allemaal veel minder?
maar ik wil meer dan alleen maar "rondkomen"quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, als je kunt rondkomen van minder, waarom niet.
Niet echt nuquote:
Ik hou erg veel van vrije tijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik wil meer dan alleen maar "rondkomen"
maar dat moet dan toch best lang op?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt nu![]()
Ik had laatst wel een lekker stoofpotje![]()
Met herfstbok, aardappel, prei, diepvrieserwten en knolselderij, maar ik weet verder niet meer wat erin zat
Ja dat is zeker waarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je die 3 uur in fases kan opdelen gedurende het weekend lijkt me beter
Viel wel mee, als het kookt nog 20 minuutjes geloof ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:52 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dat moet dan toch best lang op?
Ik hou erg van dingen kunnen doen in mijn vrije tijd, nadat ik al mijn rekeningen heb betaald.quote:
De eerste avond al uitnodiging voor een etentje waar altijd weer zelfgestookte drank op tafel komt. Afzien.quote:
Raarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou erg van dingen kunnen doen in mijn vrije tijd, nadat ik al mijn rekeningen heb betaald.
Niet allemaalquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar werken millenials allemaal veel minder?
valt mee inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Viel wel mee, als het kookt nog 20 minuutjes geloof ik.
Is je excel kapot? Dit is Faxie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij ooit drinkt behalve een liefmans
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste avond al uitnodiging voor een etentje waar altijd weer zelfgestookte drank op tafel komt. Afzien.
Ik ben heel raarquote:
Er zit een error in je excelquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij ooit drinkt behalve een liefmans
Ja maar zodra ik op dat punt ben stop ik met werken hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou erg van dingen kunnen doen in mijn vrije tijd, nadat ik al mijn rekeningen heb betaald.
Haha, ja komt omdat ze allebei achter kopjechino aanzitten dus haalde ze inderdaad door elkaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je excel kapot? Dit is Faxie niet.
Echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je excel kapot? Dit is Faxie niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ja komt omdat ze allebei achter kopjechino aanzitten dus haalde ze inderdaad door elkaar.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ja komt omdat ze allebei achter kopjechino aanzitten dus haalde ze inderdaad door elkaar.
Dochter heeft vandaag noodlesoep gemaaktquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:57 schreef Allures het volgende:
[..]
valt mee inderdaad
Als we niet sporten zijn we hier vaak pas om 7 uur thuis
Met sporten pas na 8, soms richting 9
Het moet echt wel binnen het half uur, het liefst 20 minuten op tafel kunnen hier
Toch niet heet water gieten in zo'n doos?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dochter heeft vandaag noodlesoep gemaaktVeel sneller kan niet
Nee, gewoon verse groenten, ei gekookt, Noodles gekookt in groentebouillon met saté.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch niet heet water gieten in zo'n doos?
Zou rakenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, gewoon verse groenten, ei gekookt, Noodles gekookt in groentebouillon met saté.
Hoe doen mensen een ei pocheren. Lukt me nooit.quote:
Azijn er in en een kolkje maken?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe doen mensen een ei pocheren. Lukt me nooit.
Wat bedoel je nu?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, écht spannende dingen worden hier niet zo gewaardeerd.
twitter:_MRS twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 01:07:52Beste verhaal van de week is van @salpriem. Zn kat raakte vermist in Heerenveen en werd na een week aangetroffen op een... waddeneiland. Hoé dan! https://t.co/XqiCTxLQgj reageer retweet
Gejat. Simpel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:14 schreef MCH het volgende:
twitter:_MRS twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 01:07:52Beste verhaal van de week is van @:salpriem. Zn kat raakte vermist in Heerenveen en werd na een week aangetroffen op een... waddeneiland. Hoé dan! https://t.co/XqiCTxLQgj reageer retweet
Mwoah, hou alleen van vrije tijd als ik op vakantie ben en mijn zakken vol met geld.quote:
Ik maak jaarlijks (op z'n traditioneel Engels) het Kerstdiner met gevulde kalkoen en alles erbij; ik schijn echt super lekker stoofvlees te maken, shepherd's en cottage pie, en verder vooral mediterraans.quote:
Heb liever een lege zak in m'n vrije tijd maarjaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah, hou alleen van vrije tijd als ik op vakantie ben en mijn zakken vol met geld.
Vrije tijd is overrated.![]()
Stoofvlees kan toch ook niet fout gaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik maak jaarlijks (op z'n traditioneel Engels) het Kerstdiner met gevulde kalkoen en alles erbij; ik schijn echt super lekker stoofvlees te maken, shepherd's en cottage pie, en verder vooral mediterraans.
Verder iets met Nilfisk -> ideale vrouw.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik maak jaarlijks (op z'n traditioneel Engels) het Kerstdiner met gevulde kalkoen en alles erbij; ik schijn echt super lekker stoofvlees te maken, shepherd's en cottage pie, en verder vooral mediterraans.
Komt goed vriendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb liever een lege zak in m'n vrije tijd maarja
Wauw, klinkt goedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mocht je ooit 2x per dag neuken ben je er zo klaar mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb liever een lege zak in m'n vrije tijd maarja
Hihiquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mocht je ooit 2x per dag neuken ben je er zo klaar mee.
Wat?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij zo'n saaie vrouw?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mocht Faxi ooit een seksueel overactieve vrouw treffen die 2-3 keer per dag wil sexen is hij denk ik snel klaar met dat gevoel van "ik wil neuken aaargh waarom lukt me dat nou niet, ik ben zielig"quote:
Oh wow. Mag hopen van niet voor hem.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mocht Faxi ooit een seksueel overactieve vrouw treffen die 2-3 keer per dag wil sexen is hij denk ik snel klaar met dat gevoel van "ik wil neuken aaargh waarom lukt me dat nou niet, ik ben zielig"
Dat zal wel meevallen gok ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mocht Faxi ooit een seksueel overactieve vrouw treffen die 2-3 keer per dag wil sexen is hij denk ik snel klaar met dat gevoel van "ik wil neuken aaargh waarom lukt me dat nou niet, ik ben zielig"
Ze zeggen toch wel eens dat als je het nooit doet je libido compleet afsterftquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
Nu is het niet zo dat ik de hele dag een enorm libido heb oid, soms zelfs gewoon hele dagen niet... maar je hoeft slechts een beetje vreemd naar me te kijken en ik ben er klaar voor
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze zeggen toch wel eens dat als je het nooit doet je libido compleet afsterft
Afgestomptquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
Nu is het niet zo dat ik de hele dag een enorm libido heb oid, soms zelfs gewoon hele dagen niet... maar je hoeft slechts een beetje vreemd naar me te kijken en ik ben er klaar voor
@Ang3lquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast nog wel een paar fuckbuddies rondlopen, Faxie niet.
Precies, was handig geweestquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:55 schreef steelhead het volgende:
Fanta Pomelo is opzich te doen, maar liever citroen.
En libido zakt echt niet als je een tijd droog staat. Dat zou handig zijn
Nee, te veel moeite.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:00 schreef Myraela het volgende:
Ik moet boodschappen bestellen, kunnen jullie even bedenken wat ik volgende week ga eten.
Frietjesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:00 schreef Myraela het volgende:
Ik moet boodschappen bestellen, kunnen jullie even bedenken wat ik volgende week ga eten.
- curry soepquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:00 schreef Myraela het volgende:
Curryquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:00 schreef Myraela het volgende:
-Couscous salade.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
- curry soep
- kikkererwten-kip-tomaat-stoofschotel
- chinese kip-paprika-cashew gerecht
Alledrie supersnel.
Good.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
die zit al bij de kikkererwten-kip-stoofschotel.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verder iets met Nilfisk -> ideale vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]Stofzuigen is tegenwoordig ook niet bepaald meer moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stofzuigen is tegenwoordig ook niet bepaald meer moeilijk.
Ja! Dat woord zocht ik. Kon niet op quiche komenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:07 schreef Myraela het volgende:
Ah chill, aan jullie heb ik wat!Curry en quiche zet ik op m'n lijstje.
Bietenwraps zelf maken?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:08 schreef gcjoel het volgende:
Bietenwraps met falafel, feta en groenvoer
Ricotta gehaktballetjes van ottolenghi
Klinkt wel als veel werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:08 schreef gcjoel het volgende:
Bietenwraps met falafel, feta en groenvoer
Ricotta gehaktballetjes van ottolenghi
Pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pics!https://www.onlybrands.nl(...).html?q=Teva%20verraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik wist het.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.onlybrands.nl(...).html?q=Teva%20verra
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:58 schreef Faxie het volgende:
Pomelo is een beetje als Xi. Eerste slok is ruk, maar daarna is het best lekker
Volgens mij lopen die echt ontzettend lekker.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb ze al in het bruin en blauwquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lopen die echt ontzettend lekker.
Niet mijn soort schoenen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb ze al in het bruin en blauwhun slippers lopen ook lekker.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..].
Niks voor mij, tho. Misschien over 20 jaar.
Ik was eerst ook anti sandalen hoor. Liep de hele zomer in zwarte hoge laarzen met hak enzo. Slippers en sandalen, huuu. Maar een keertje een paar gepast en ik was verkocht. Ik heb ook stomme voeten dus die schattige zomerse schoentjes kan ik niet aan.quote:
Nouja beter dan die kut reclame van Zoltan de herderziende.quote:
Heb wel eens wat gepast, maar vond ze echt niet bij mij passen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eerst ook anti sandalen hoor. Liep de hele zomer in zwarte hoge laarzen met hak enzo. Slippers en sandalen, huuu. Maar een keertje een paar gepast en ik was verkocht. Ik heb ook stomme voeten dus die schattige zomerse schoentjes kan ik niet aan.
Gisteren oma-schoenen, nu dit. Wat is dat toch met dit topic.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Thierry faphoekje is geopendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je linkjes? ik wil me ook irriteren.
Hallo jaren 90.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:32 schreef Kopjechino het volgende:
https://images.app.goo.gl/NDnmUbkUGS5bJiFu8
Gewoon lekker dit.
Er kijkt toch niemand meer naar me dus ik laat me gewoon verslonzen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren oma-schoenen, nu dit. Wat is dat toch met dit topic.
Ja leuk lekker zomers.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:32 schreef Kopjechino het volgende:
https://images.app.goo.gl/NDnmUbkUGS5bJiFu8
Gewoon lekker dit.
Ik heb m'n hysterische avocadosokken aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg overigens vandaag m'n bananensokken binnen. Dus ik mag eigenlijk niet haten, maar toch.
Ik heb ook avocadosokken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n hysterische avocadosokken aan.
Draag meestal dit soort schoenen. Of zoiets: https://images.app.goo.gl/NDnmUbkUGS5bJiFu8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus ik las eierstokken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb eisokken. En ik hou niet eens van ei.
Ik ookquote:
Heb ik ook. En SpongeBob, frietjes en bananen.quote:
Ik zie geen verschil met het paar dat je daarvoor posttequote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Draag meestal dit soort schoenen. Of zoiets: https://images.app.goo.gl/NDnmUbkUGS5bJiFu8
Naveltruitje in felle kleur, hoge spijkerbroek zonder mooie pasvorm, ronde Harry Potter-bril en plateauzolen?quote:
Straks zeggen we dat de 30 zo gek nog niet warenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn wel 'on a roll' tegenwoordig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met 30 graden 20km door een Griekse kloof/rivierbedding gelopen
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik las naveltruitje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Naveltruitje in felle kleur, hoge spijkerbroek zonder mooie pasvorm, ronde Harry Potter-bril en plateauzolen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:39 schreef Chia het volgende:
Ik draag deze weleens stiekem naar de supermarktNever forget where you come fromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oh verkeerde link.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met het paar dat je daarvoor postte
Oeh die zijn wel leuk!quote:
Ja dat droeg ik dus ook maar dan tot aan de knie ongeveer.quote:
Witte blubberbuik met striae en zwarte haartjesquote:
Nep all-stars van Primark.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Nu nog zien wat Elvi in de zomer draagt.
Nee, zo ver ga ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Naveltruitje in felle kleur, hoge spijkerbroek zonder mooie pasvorm, ronde Harry Potter-bril en plateauzolen?
Oh die vind ik zo lompquote:
Affreusquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Witte blubberbuik met striae en zwarte haartjes
Vraag een cadeau van je manquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:45 schreef Allures het volgende:
Ik ga aaaaaalle sneakers met glitter kopen
Nu alleen nog veel money
Watquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg overigens vandaag m'n bananensokken binnen. Dus ik mag eigenlijk niet haten, maar toch.
Irritante commercialsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die vind ik zo lomp.
Ik ben fan van Tamaris laarsjes.
Ze bestaan nogquote:
Dat is 2000+quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Kijk, jodphurs met hak en gespjes. @:Samzz
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die vind ik zo lomp.
Van dat merk koop ik de pumps. Zitten voor hoge pumps superlekker en m'n laatste paar was maar 15 euroquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die vind ik zo lomp.
Ik heb een pyjama van de primark met een klein beetje gouden glitter en na vier keer wassen laat dat nog steeds los.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:48 schreef Allures het volgende:
[..]
die haat dingen met glitter omdat je dan dagen lang overal glitter vind
Ja precies, het is net carnaval festival vd efteling, begin erover en je hebt het in je hoofdquote:
🤔quote:
Wat zijn vrouwelijke slippers?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:47 schreef Lotusss het volgende:
Sinds m'n 30e word ik langzamerhand (gelukkig) steeds vrouwelijker. Van tomboy die alleen maar op platte schoenen, sneakers en slippers/birkenstocks liep naar iemand die steeds meer jurkjes en rokken draagt, en inmiddels een fijne verzameling mooie hakken heeft. En ook ballerina's en "vrouwelijke" slippers voor in de zomer.
Het komt wel goed met me
Artikel 11 en 13 goedgekeurd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je linkjes? ik wil me ook irriteren.
Dit klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Artikel 11 en 13 goedgekeurd.
Einde van vrij nieuws, einde van hotlinken, einde van kleine blogs en fora.
Neequote:
Vergaat de wereld?quote:
Correct. Totalitaire superstaat weer een stap dichterbij gekomen.quote:
Niet mijn dingquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik draag ze graag in de zomer naar t strand.
Nou, een stukje vrijheid is behoorlijk ingeperkt als ik het goed lees.quote:
Hoe democratischquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum voor democratie is tegen sokken in sandalen!
Leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje draagt die ook.
Is niet goed hoor.
Ik kan daar drie stappen op klossen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met zoiets:
[ afbeelding ]
Ik loop ook pas 3 jaar een beetje op hakken hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan daar drie stappen op klossen.
Oh leuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met zoiets:
[ afbeelding ]
Heb verder ook 2 paar birkenstocks, een paar Meindl's, zat sneakers....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Als ik er niet meer dan 500 meter op kan lopen, koop ik het niet.
Meh..... lekker douchen/in bad, daarna 2 paracetamol of een ibu en dan lekker onder de wol de boel uitzwetenquote:
Je bent iig wel heet (hue hue hue)quote:
Ja, heb nu een kopje citrosan gemaakt en ga zo even een warme douche pakken. Daarna lekker onder de dekens met Grey's anatomyquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meh..... lekker douchen/in bad, daarna 2 paracetamol of een ibu en dan lekker onder de wol de boel uitzweten
Lekker onder de wol de boel uitzweten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meh..... lekker douchen/in bad, daarna 2 paracetamol of een ibu en dan lekker onder de wol de boel uitzweten
#doesliefquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker onder de wol de boel uitzweten.
Lees jij wel wat je typt.
Helaas kan je het niet uit zweten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. En daarbij heb ik het nu ijskoud.quote:
ZWETEN ZAL JEquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. En daarbij heb ik het nu ijskoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |